imre20 kirjutas:Pigem tuleks ära lõpetada antud mopeedi võrdlemine atv-ga. Metsast puid koju tooma sellega ei lähe, niisama metsa muda otsima samuti mitte. Kui sinna mingi enamvähem atv rehv alla panna, et saavutada mingisugunegi läbivus, ning võrrandisse lisada kergelt tatine pinnas võid akukestvuse julgelt neljaga jagada, jälle hambad.
Ümber maja toimetades teeb 4x4 raider täpselt sama töö ära. Kliirensi eelis ei oma tähtsust, muud ressursid saavad nagunii enne otsa. Künnivagusi ju nagunii keegi hoovipeale ei taha.
Ehk siis jääbki ainult teepeal sõit, selleks aga hoopis odavamad ja töökindlamad lahendused.
Lühidalt kokku võttes - Poes käiakse autoga, muru niidetakse muruniidukiga, metsas käiakse atvga ja lehti veetakse aiakäruga.
Mingit universaalset aparaati, mis kõigi nende toimingutega sama hästi hakkama saab pole olemas ja ei saagi olema!
Terv, Imre
Sellega ei lähe mitte puude järgi metsa, vaid seente ja marjade järgi. Kliirens on vajalik lumes liikumiseks, või ebatasasel metsateel. Akumahtu võid ju ka 4 kordistada kui vaja, kandevõimet on üle 300kg.
Ja palju siis mopeedautoga nüüd targem on üksi poes käia, kui ATV-ga, lisaks ei liigu mopeedauto porisel/tatisel pinnasteel. Kõigele lisaks käivitub elektri-ATV ühtmoodi, on 30kraadi või miinus 30 kraadi (olgugi, et akumaht on külmaga oluliselt väiksem), ma ei tea, kui paljud murutraktorid -20 kraadi juures üldse käima lähevadki?
Mis pootub Landy poolt väljatoodud muret 4x4 mopeedauto kohta, siis ma palusin tuttaval otsida Hiinast ka lahendusi mopeedautode elektrifitseerimise kohta. Variante on 3. Lihtsaim ongi elektri ATV esiredukor, koos pooltelgede, 4kw mootori kontrolleri ja muu vajalikuga. Keerulisem on paigaldada samasugune tagasild. Või hoopis rummumootorid, kas 2x2kw ette või 4x1kw. Seega on võimalik sel moel saada ka 4x4 mopeedauto. Põhiline, et tühikaal ilma akudeta ei ületaks 350kg-d ja mootori (te) võimsus 4kw.
Osutan palgisaagimisteenust mobiilse lintsaekaatriga.
Rendin välja halumasinat Japa 700
5280616