Kusjuures lisand nimega Diesel 100 sulatab ka hangunud kütuse paagis üles, elus ära proovitud aga filtriga tuleb muidugi eraldi tegeleda.v6sa kirjutas:Mis tuleb lisada veel hangumata kütusesse.mart77 kirjutas:Kaubandusvõrgus on saadaval diisli hangumisvastast lisandit. Täitsa toimib.Andrus Michelis kirjutas: Ei taha talvel, kui vaja peaks olema lund lükata, hangunud diisliga mässata. Kuigi pean tunnistama, et iga kord see ei õnnestu ning asi lõppeb nagi ikka filtrite vahetusega.
Uus ametlik (solk) kütus / Vanade Autode Surma Algus ? :
Moderaator: Moderators
Re: Uus ametlik (solk) kütus / Vanade Autode Surma Algus ? :
numerus stultorum, infinitus est
Re: Uus ametlik (solk) kütus / Vanade Autode Surma Algus ? :
Šumilkinos Surgutneftgas'i tanklas diisel 49.20 rubla. Sooduskaardiga veidi odavam + boonus. Ei ole veel kunagi probleeme olnud. Suvise kütusega sõitsin -10 kraadiga ka probleemideta (müüja sõnul pidi kannatama kuni -15). Kütusekulu langus võrreldes Eesti kütusega oli märgatav (väikesel autol kompuutri järgi 5,2'lt --> 4,4'le).vreps kirjutas: Oma kogemustest pakuks, et kokkuhoid on oma 25 senti liitrilt kui mitte rohkem. Ja nüüd võiks küsida palju on kokkuhoid tankides sõbraliku idanaabri kütust.
F-250XLT 7,3D
Re: Uus ametlik (solk) kütus / Vanade Autode Surma Algus ? :
Ma ei tea, mille alusel sa seda mõõdad, aga kompuutri järgi on pm 1:1le Eestist ostetava kütusega diislil 1.9tdi mootoriga.eerik2 kirjutas: Kütusekulu langus võrreldes Eesti kütusega oli märgatav (väikesel autol kompuutri järgi 5,2'lt --> 4,4'le).
Pigem selles madalamas kütusekulus on süüdi Venemaal sõidetud pikem ots.
-
- True Off Roader!
- Postitusi: 1289
- Liitunud: P Juul 05, 2009 4:57 pm
- Asukoht: Metsaelajate keskel Haanjamaa serval
Re: Uus ametlik (solk) kütus / Vanade Autode Surma Algus ? :
Mina käisin eelmise aastani Venemaal peamiselt ainult tankimas, vahel Pihkva peal poodides ehk pikki otsi ei teinud. Aga kütusekulu osas mingi väike paremus oli, visuaalselt on vene küte ilus selge sinaka tooniga, eesti/läti oma hägune kollane ja tundub "paksem".rann kirjutas:Ma ei tea, mille alusel sa seda mõõdad, aga kompuutri järgi on pm 1:1le Eestist ostetava kütusega diislil 1.9tdi mootoriga.eerik2 kirjutas: Kütusekulu langus võrreldes Eesti kütusega oli märgatav (väikesel autol kompuutri järgi 5,2'lt --> 4,4'le).
Pigem selles madalamas kütusekulus on süüdi Venemaal sõidetud pikem ots.
Huvitav, et jalakäijatega libedaga toimunud õnnetustes on praktiliselt alati süüdi libedad kõnniteed ja hooletud kinnistuomanikud, aga autojuhtide teelt väljasõitude puhul on tegu "ilmastiku ja teeoludele mittevastava kiirusega"
Re: Uus ametlik (solk) kütus / Vanade Autode Surma Algus ? :
No venes on jah ilus sinakas, aga vahe tuleb pigem ikka vast sellest, et viimane tankimine enne piiri ületust lased masina nii silmini vee täis kui saab ja sama ka kankul. Eestis aga nii ei toimeta. Audi 80 puhul kõigutamisega saab näiteks nii 5l paaki juurde panna, kui püstoli lukku on löönudhonkomees kirjutas:Mina käisin eelmise aastani Venemaal peamiselt ainult tankimas, vahel Pihkva peal poodides ehk pikki otsi ei teinud. Aga kütusekulu osas mingi väike paremus oli, visuaalselt on vene küte ilus selge sinaka tooniga, eesti/läti oma hägune kollane ja tundub "paksem".rann kirjutas:Ma ei tea, mille alusel sa seda mõõdad, aga kompuutri järgi on pm 1:1le Eestist ostetava kütusega diislil 1.9tdi mootoriga.eerik2 kirjutas: Kütusekulu langus võrreldes Eesti kütusega oli märgatav (väikesel autol kompuutri järgi 5,2'lt --> 4,4'le).
Pigem selles madalamas kütusekulus on süüdi Venemaal sõidetud pikem ots.
aga kütusekulu osas ma su teooriat ei usu. Ju seal ikka silmini tankimisest ja sõidu erinevusest oma "võidu" kätte said.
Või siis olukorra võrdluseks. Petserist Moskvasse oli kulu ~5,3 kandis. Petseris tankides ja mööda Eestit jupikaupa sõites 6,5 sajale.
Mina oma rekordi olen üldse Poolas kätte saanud, aga põhjus oli lihtsalt pikad sirged, pikk ja ühtlane sõit. Mis sest, et kiirus oli oluliselt suurem, kui Eestis.
Re: Uus ametlik (solk) kütus / Vanade Autode Surma Algus ? :
Tegelikult oli see vene kütuse hinnaküsimus minu poolt seal eespool sellise kergelt aasiva alatooniga. Aga kui teema juba käima läks lisaks omalt poolt, et peale visuaalselt parema välimuse vene diisel ei vahuta nii palju kui kohalik ja kulub seda jeebul mingi liiter-poolteist vähem.
numerus stultorum, infinitus est
Re: Uus ametlik (solk) kütus / Vanade Autode Surma Algus ? :
Väikese autoga Venemaa ots on üks kord kuus, ülejäänu sõit on ikka nagu vanasti. See 300km ca 2000km kuu keskmise juures küll enam sellist rolli ei mängi. Selle 'pika otsa' loogika kohaselt peaks Venemaa tiiru sõitma kuluga 0L/100km, siis tuleb keskmine 4,4. Pole ju loogiline? Kuskil peab veel kütusekulu vähenema?rann kirjutas:..Pigem selles madalamas kütusekulus on süüdi Venemaal sõidetud pikem ots.
Seda vahutavat solki olen ka Venemaal ühe korra saanud, kui Šumilkinos diisel otsas oli ja lähim tankla Vana-Irbozkas Lukoil oli. Suurelt kirjas 'eurodiisel'... Oli jah eurodiisel.. pärast ei jõudnud ära vanduda.. sõit Pihkvasse oli paras peavalu, sealt sai õnneks normaalset diislit peale ostetud.. Fordile kohe kuidagi ei sobinud see 'eurodiisel'.. Normaalne hääl tuli mootorisse tagasi peale linnas tiiru tegemist. Vahepeal oli küll korraks tunne, et sureb keset tänavat maha. Peale seda olen ikka veidi suurema varuga läinud, kui suure autoga lähen, et sarnase probleemi korral Pihkvani välja veaks..
F-250XLT 7,3D
Re: Uus ametlik (solk) kütus / Vanade Autode Surma Algus ? :
No minu jaoks on need need müstilised numbrid endiselt. Oleks mul siis ühe autoga nii, aga kahe autoga, et mingit märgatavat kütusekulu vahet pole. Tavaliselt olen Petseris paagi täis pannud.
Seetõttu on minu jaoks müstiline endiselt, et kuidas Eesti küttega tuleb 18% suurem kütusekulu. Praegu ju tanklates biovaba küte. Kas sellega siis ka suurem kütusekulu?
Lukoilis oleme mootorratastega ka solki bensiini saanud. Kahel rattal hakkasid korraga hädad. Üks aasta Norra minnes ootasime, et millal ometi saaks sellest Vene solgist lahti ja saaks korralikku Norra kütet peale. Kankudesse sai tangitud kahest erinevast tanklast. Ühes oli nagu õli sees, teisega mingi sodi. Puhtad klaasipesu kanistrid olid. Kui kankudes küte otsa sai ja teine tankimine Norras, siis lõppes rattal puterdamine ära. Ma ise olen ikka suht ettevaatlik selle väitega, et Venemaal kvaliteetsem küte, sest ma pole ~15a jooksul Eestis ka nii palju solki ametlikust tanklast saanud, kui teiselpool idapiiri mõne aastaga. Muidugi ~200km km tagant tankimine seab omad piirid, et tanklaid väga valida ei saa, aga siiski.
Karpamootor annab kohe tunda ka, kui kehva kütet saab.
Aga ju siis kõigil nii seinast seina kogemused. Tänu neile kogemustele rändab autodega ka tavaliselt üks uus küttefilter ka kaasas.
Teine vähem räägitud asi on, et Vene diislis on suurem väävlisisaldus, mis pidavat ai ai tegema DPF-iga autodel.
Aga ju siis rikkus ei anna häbeneda. Oleks mingi 500l mahuti, mida täita saaks, aga paagitäis kütet viimasel ajal pole enam üldse motiveerinud piiril järjekorras ka seisma(enamasti ikka selline 2-3h protseduur, kui vähegi mõistlikul ajal üritad minna) ja kõik vajalik Eesti tanklast ära ostetud kaardi peal väljavõte vähemalt näitab, et väga suurt vahet rahas kuus kulunud kütte peale polegi, sest odava küttega kipub nagunii rohkem sõitma ka. Hinnad nagunii teiselpool piiri tõusevad ikka kole kiiresti. Maksab ju 1l ~0.74 eur/l juba, kui kõik teenustasud arvesse võtta. Kui just vahetult piiri ääres ei ela, siis Venemaal käiku oleks mõistlikum turismireisina võtta, mitte elu eest iga kuu autol paak täis saada.
Aga noh nagu ma enne siin ütlesin, et kes põeb Eestis oleva biodiisli pärast, ostku vaadid täis. Praegu tanklad biovaba täis. Kui arvestav kogus ligi võtta, siis saab lisaks veel hulgihinnaga ja võidab rahas ka.
Seetõttu on minu jaoks müstiline endiselt, et kuidas Eesti küttega tuleb 18% suurem kütusekulu. Praegu ju tanklates biovaba küte. Kas sellega siis ka suurem kütusekulu?
Lukoilis oleme mootorratastega ka solki bensiini saanud. Kahel rattal hakkasid korraga hädad. Üks aasta Norra minnes ootasime, et millal ometi saaks sellest Vene solgist lahti ja saaks korralikku Norra kütet peale. Kankudesse sai tangitud kahest erinevast tanklast. Ühes oli nagu õli sees, teisega mingi sodi. Puhtad klaasipesu kanistrid olid. Kui kankudes küte otsa sai ja teine tankimine Norras, siis lõppes rattal puterdamine ära. Ma ise olen ikka suht ettevaatlik selle väitega, et Venemaal kvaliteetsem küte, sest ma pole ~15a jooksul Eestis ka nii palju solki ametlikust tanklast saanud, kui teiselpool idapiiri mõne aastaga. Muidugi ~200km km tagant tankimine seab omad piirid, et tanklaid väga valida ei saa, aga siiski.
Karpamootor annab kohe tunda ka, kui kehva kütet saab.
Aga ju siis kõigil nii seinast seina kogemused. Tänu neile kogemustele rändab autodega ka tavaliselt üks uus küttefilter ka kaasas.
Teine vähem räägitud asi on, et Vene diislis on suurem väävlisisaldus, mis pidavat ai ai tegema DPF-iga autodel.
Aga ju siis rikkus ei anna häbeneda. Oleks mingi 500l mahuti, mida täita saaks, aga paagitäis kütet viimasel ajal pole enam üldse motiveerinud piiril järjekorras ka seisma(enamasti ikka selline 2-3h protseduur, kui vähegi mõistlikul ajal üritad minna) ja kõik vajalik Eesti tanklast ära ostetud kaardi peal väljavõte vähemalt näitab, et väga suurt vahet rahas kuus kulunud kütte peale polegi, sest odava küttega kipub nagunii rohkem sõitma ka. Hinnad nagunii teiselpool piiri tõusevad ikka kole kiiresti. Maksab ju 1l ~0.74 eur/l juba, kui kõik teenustasud arvesse võtta. Kui just vahetult piiri ääres ei ela, siis Venemaal käiku oleks mõistlikum turismireisina võtta, mitte elu eest iga kuu autol paak täis saada.
Aga noh nagu ma enne siin ütlesin, et kes põeb Eestis oleva biodiisli pärast, ostku vaadid täis. Praegu tanklad biovaba täis. Kui arvestav kogus ligi võtta, siis saab lisaks veel hulgihinnaga ja võidab rahas ka.
-
- True Off Roader!
- Postitusi: 1289
- Liitunud: P Juul 05, 2009 4:57 pm
- Asukoht: Metsaelajate keskel Haanjamaa serval
Re: Uus ametlik (solk) kütus / Vanade Autode Surma Algus ? :
Venemaal peab jah tanklat valima, sellega nõus, ka ise saanud 7-8 aastat tagasi puhta solki sealpool Moskvat. Väävlisisaldusega on nii ja naa, pidi ka sõltuma tanklaketist, kes kust tarnib. Samas kastikal õnneks veel dpf ei ole. Aga hinnavahe on ju kahekordne, 0.7 piiri taga ja 1,4 meil. tänu paagitäie piirangule ei ole viitsinud turismiviisat teha, kui eelmine aasta venelane enam tasuta nn kultuuriviisat ei andnud, siis polegi enam Venemaale käinud ehkki Luhamaarann kirjutas:... Ma ise olen ikka suht ettevaatlik selle väitega, et Venemaal kvaliteetsem küte, sest ma pole ~15a jooksul Eestis ka nii palju solki ametlikust tanklast saanud, kui teiselpool idapiiri mõne aastaga. ...Teine vähem räägitud asi on, et Vene diislis on suurem väävlisisaldus, mis pidavat ai ai tegema DPF-iga autodel.... väga suurt vahet rahas kuus kulunud kütte peale polegi, sest odava küttega kipub nagunii rohkem sõitma ka. Hinnad nagunii teiselpool piiri tõusevad ikka kole kiiresti. Maksab ju 1l ~0.74 eur/l juba, kui kõik teenustasud arvesse võtta. Kui just vahetult piiri ääres ei ela, siis Venemaal käiku oleks mõistlikum turismireisina võtta, mitte elu eest iga kuu autol paak täis saada.
Aga noh nagu ma enne siin ütlesin, et kes põeb Eestis oleva biodiisli pärast, ostku vaadid täis. Praegu tanklad biovaba täis. Kui arvestav kogus ligi võtta, siis saab lisaks veel hulgihinnaga ja võidab rahas ka.
piiripunktini on linnulennult 6,5 km.
Talvist ikka ei taha suveks valmis osta, selle määrimisomadused ju palju viletsamad kui suvisel diislil ja ei taha massinale haiget sihilikult teha, niigi on ju talvine sõit mootorile ja pumbale paha-paha.
Huvitav, et jalakäijatega libedaga toimunud õnnetustes on praktiliselt alati süüdi libedad kõnniteed ja hooletud kinnistuomanikud, aga autojuhtide teelt väljasõitude puhul on tegu "ilmastiku ja teeoludele mittevastava kiirusega"