Resümeeriks selle jutu ka ära:totu kirjutas:Järgnev ei kvalifitseeru järelduseks aga:
Võistlusautol oleme kasutanud konkreetset mootorit vist 3 aastat, enne seda on see aastaid sõitnud tänavaautol, seisnud pikalt tegevuseta ja pihusteid ei ole seal vist keegi- ja kunagi näppinud. Sellel aastal hakkas mingi poole hooaja pealt tekkima mingi arusaamatu plödistamine, täisgaasiga hakkasid silindrid ära kukkuma ja seda, vastikult, progresseeruvalt. Viimased sõidud tekkis hirm, et lõpeb lihtsalt raja veerde ära. Bensukate klassika, sai vahetatud pump, filter, küünlad, küünlajuhtmed ja kontrollitud voolikud, bensukoguja jms. Seda kõike enne Antsumäed. Kord halvem, kord veel halvem. Siiani oleme tankinud 98t aga mingi E5. Viimaseks sahvariks sai auto K ringist E0, kirjaga "ei sisalda biokomponenti", bensiini, pihustipesu lisandi ja bueno- mootor käib peaaegu väga hästi ja seda peale 20 liitri läbipõletamist. Ehk on lihtsalt kokkusattumus? Ühtlasi on see minu praktikas 2. kord kohtuda bensiinimootori pihustite probleemiga, need peaks igavesti käima, tavaliselt.
Ilma lisandita kütusega läks asi uuesti jamaks ja pmst. kustus täitsa ära. Meerikast uued pihustid ja mootor nurrub jälle. Ei suitse, ei haise , ei plödise ja isegi küttekulu läks (vist) palju väiksemaks. Ei väida aga kahtlustan ikkagi nende pihustite mitte sobivust moosi doseerimiseks. Kui keegi peaks tahtma neid lähemalt uurida, loovutan hea meelega.