WJ 3,1 omanikud ühineme
Moderaatorid: jr, vtl, Moderators
Re: WJ 3,1 omanikud ühineme
[quote="mihkel774"]Tere,
Mure seisneb sellest, et sai käigukast ära vahetatud, kõik pistikud asjad said külge kenasti, õli normis, aga kui hakata sõitma siis on ainult üks käik sees ja rohkem käike ei vaheta, R toimib ilusti kui lülitada.
Oskab keegi aimata või on kellegil sama probleemi esinenud. ( käigukasti sain eelnevalt proovida teise auto peal )
3,1TD 103kw 2001a.
Mure seisneb sellest, et sai käigukast ära vahetatud, kõik pistikud asjad said külge kenasti, õli normis, aga kui hakata sõitma siis on ainult üks käik sees ja rohkem käike ei vaheta, R toimib ilusti kui lülitada.
Oskab keegi aimata või on kellegil sama probleemi esinenud. ( käigukasti sain eelnevalt proovida teise auto peal )
3,1TD 103kw 2001a.
Re: WJ 3,1 omanikud ühineme
Mul kunagi regullis külasepp füüsiliselt asja paika.
Ise olin roheline jeepide vallas veel.
Käigud olid suvalt sassis, siiani aastaid toimib.
Nö "hoovastik", miskit "trükiplaati" seal väidetavalt pole, pole põhjust olnud peale seda torkida endal.
Peaga tüüp raalib asja välja.
Ise olin roheline jeepide vallas veel.
Käigud olid suvalt sassis, siiani aastaid toimib.
Nö "hoovastik", miskit "trükiplaati" seal väidetavalt pole, pole põhjust olnud peale seda torkida endal.
Peaga tüüp raalib asja välja.
XC 70
Re: WJ 3,1 omanikud ühineme
Katsu kulissi tross paika regullida. Keerulist seal midagi ei ole.
Me oleme kõik võhikud,ainult erinevates valdkondades.
Re: WJ 3,1 omanikud ühineme
Mure sai lahendatud, ei olnud piisavalt kkasti õli sees, sai pandud õige õli norm sisse ja nüüd vahetab käike ilusti
Re: WJ 3,1 omanikud ühineme
Eelmises postituses mainisid, et õli normis.mihkel774 kirjutas:Mure sai lahendatud, ei olnud piisavalt kkasti õli sees, sai pandud õige õli norm sisse ja nüüd vahetab käike ilusti
Me oleme kõik võhikud,ainult erinevates valdkondades.
Re: WJ 3,1 omanikud ühineme
Jah tõesti mainisin aga peale pisikest proovisõitu ei näitand varras enam midagi.
Re: WJ 3,1 omanikud ühineme
Õpi õli taseme kontrollimine selgeks. Väga lihtne.
Me oleme kõik võhikud,ainult erinevates valdkondades.
Re: WJ 3,1 omanikud ühineme
ibra kirjutas:Õpi õli taseme kontrollimine selgeks. Väga lihtne.
On selge küll
Re: WJ 3,1 omanikud ühineme
Tere.
Sai soetatud pealkirjas mainitud aparaat. Peale kohustuslikku kaante lihvi ja tihendite/ poltide jms vahetamist sai ka tule kolvile. Nüüd siis mõned murekohtad, mille lahendamisele ma tuge otsin, et kas olen õigel teel või mitte.
Esiteks valge/hall suits külma mootoriga käivitamisel. Suitseb päris mehiselt. Sõitma hakates mõne aja pärast suits kaob.
Kas mure pihustites? Ise kahtlustan neid, kuna ka tühikäigul tekib aeg ajalt lonkamine...
Suurem mure kütusemajandusega. Lekkisid pihustite tagasivoolu voolikud, need sai vahetatud aga ikka ühe pihusti voolikud märjad. Kas pihusti siis nii pekkis, et lööb kuidagi kõrgsurve tagasivoolu?
Ning eile siis otsustas ta mind tee äärde jätta. Pole jõudnud veel lähemalt analüüaida aga kütuseloik oli mootoril all.
Nüüd siis maastur vedeleb remondikohas ja pean arvuti taga plaani, kuidas edasi minna. Ilmselt nr 1 tegevus, üks pihusti asendada ning kõigile uued pihustiotsad. Siis järgmiseks kõik kütusevoolikud välja vahetada.... Mida veel asjatundjad silmas pidada soovitaks?
Sai soetatud pealkirjas mainitud aparaat. Peale kohustuslikku kaante lihvi ja tihendite/ poltide jms vahetamist sai ka tule kolvile. Nüüd siis mõned murekohtad, mille lahendamisele ma tuge otsin, et kas olen õigel teel või mitte.
Esiteks valge/hall suits külma mootoriga käivitamisel. Suitseb päris mehiselt. Sõitma hakates mõne aja pärast suits kaob.
Kas mure pihustites? Ise kahtlustan neid, kuna ka tühikäigul tekib aeg ajalt lonkamine...
Suurem mure kütusemajandusega. Lekkisid pihustite tagasivoolu voolikud, need sai vahetatud aga ikka ühe pihusti voolikud märjad. Kas pihusti siis nii pekkis, et lööb kuidagi kõrgsurve tagasivoolu?
Ning eile siis otsustas ta mind tee äärde jätta. Pole jõudnud veel lähemalt analüüaida aga kütuseloik oli mootoril all.
Nüüd siis maastur vedeleb remondikohas ja pean arvuti taga plaani, kuidas edasi minna. Ilmselt nr 1 tegevus, üks pihusti asendada ning kõigile uued pihustiotsad. Siis järgmiseks kõik kütusevoolikud välja vahetada.... Mida veel asjatundjad silmas pidada soovitaks?
Re: WJ 3,1 omanikud ühineme
Jõudu tööle ja pikka närvi. Pihusti toru ise lekib mitte voolik. See auto on algajale väga hea kogemuste omandamiseks, saad pidevalt igasuguste jamadega tegeleda.
Linnutom kirjutas: ↑L Dets 05, 2020 1:19 pmTere.
Sai soetatud pealkirjas mainitud aparaat. Peale kohustuslikku kaante lihvi ja tihendite/ poltide jms vahetamist sai ka tule kolvile. Nüüd siis mõned murekohtad, mille lahendamisele ma tuge otsin, et kas olen õigel teel või mitte.
Esiteks valge/hall suits külma mootoriga käivitamisel. Suitseb päris mehiselt. Sõitma hakates mõne aja pärast suits kaob.
Kas mure pihustites? Ise kahtlustan neid, kuna ka tühikäigul tekib aeg ajalt lonkamine...
Suurem mure kütusemajandusega. Lekkisid pihustite tagasivoolu voolikud, need sai vahetatud aga ikka ühe pihusti voolikud märjad. Kas pihusti siis nii pekkis, et lööb kuidagi kõrgsurve tagasivoolu?
Ning eile siis otsustas ta mind tee äärde jätta. Pole jõudnud veel lähemalt analüüaida aga kütuseloik oli mootoril all.
Nüüd siis maastur vedeleb remondikohas ja pean arvuti taga plaani, kuidas edasi minna. Ilmselt nr 1 tegevus, üks pihusti asendada ning kõigile uued pihustiotsad. Siis järgmiseks kõik kütusevoolikud välja vahetada.... Mida veel asjatundjad silmas pidada soovitaks?
Takkajärgi tarkus on täppisteadus.
Re: WJ 3,1 omanikud ühineme
Need pihustid üpris lollikindlad-
Nr 1 tegevus - võta kapoti alt lahti paaki tagasivool ja puhu kompessoriga läbi.
Ma võtsin ka enne paaki kõhu alt lahti aga pole kindel kas see on vajalik.
Nr 1 tegevus - võta kapoti alt lahti paaki tagasivool ja puhu kompessoriga läbi.
Ma võtsin ka enne paaki kõhu alt lahti aga pole kindel kas see on vajalik.
XC 70
Re: WJ 3,1 omanikud ühineme
Jah aga see valge suits ja lonkamine peab ju millegi tagajärg olema...
Re: WJ 3,1 omanikud ühineme
Pihusti voolik on sellepärast märg, et see peenike toru, kuhu voolik läheb on mõrane. See on võtmega katki keeratud- aitab pihusti vahetus.
Me oleme kõik võhikud,ainult erinevates valdkondades.
Re: WJ 3,1 omanikud ühineme
Seegi võimalik, olen liiminud neid väikseid junne.
Õrnad on nad jah, võtmega peab ettevaatlikult käituma.
XC 70