Chevy
Moderaator: Moderators
- MetsaVikat
- Rock Crawler
- Postitusi: 872
- Liitunud: P Nov 23, 2008 4:23 pm
- Asukoht: Hiiumaa
Re: Chevy
Manuali järgi esisild ilma ratasteta 330kg, tagumine 253kg. Gaz66 omad siis.
TErv.
TErv.
Re: Chevy
Pane ikka sild ja rattad koos kaalule, näed neljakohalist numbrit ka Puusalt tulistades pakuks T 150 ratas 250-300kg ja Volvo TL31 sild 400-500kg.KarlReimann kirjutas:Kui sillad käes, kaalun ära. Aga seni saab panuseid teha, kui palju kaalub sild ilma velgedeta? Vaatame kes lähemale saab. Teiseks valikuks olid sisu a45. Gaz66 valikus polnud, kui tead võid ka nende silla kaalu lisada.
Igaksjuhuks ütlen, et mitte pahapärast ei küsi. Ise mõtlen samale asjale.
Kirjandusest andmed Gaz 66 kohta - Вес переднего моста в сборе – 350 кг; Вес заднего моста в сборе – 270 кг;
Re: Chevy
+20kg tavotti ja õli ka mõlemale sillaleMetsaVikat kirjutas:Manuali järgi esisild ilma ratasteta 330kg, tagumine 253kg. Gaz66 omad siis.
TErv.
Re: Chevy
Nii need mammutid sünnivadki
Algul on ju kõik loomad väikesed ja äpud, aga küll nad kasvavad
Algul on ju kõik loomad väikesed ja äpud, aga küll nad kasvavad
Re: Chevy
T-150 ratas koos raske veljesüdamikuga oli 210 kg. Pakun et norm südamikuga on 10kg kergemUral 6x6 kirjutas:Pane ikka sild ja rattad koos kaalule, näed neljakohalist numbrit ka Puusalt tulistades pakuks T 150 ratas 250-300kg ja Volvo TL31 sild 400-500kg.KarlReimann kirjutas:Kui sillad käes, kaalun ära. Aga seni saab panuseid teha, kui palju kaalub sild ilma velgedeta? Vaatame kes lähemale saab. Teiseks valikuks olid sisu a45. Gaz66 valikus polnud, kui tead võid ka nende silla kaalu lisada.
Igaksjuhuks ütlen, et mitte pahapärast ei küsi. Ise mõtlen samale asjale.
Kirjandusest andmed Gaz 66 kohta - Вес переднего моста в сборе – 350 кг; Вес заднего моста в сборе – 270 кг;
Ifa l60 9,6d
Heints 55 36 944
Heints 55 36 944
Re: Chevy
Nojah, nende T 150 rataste veeretamiseks sellest 370-st njuutonist võib-olla piisab, nendega sõitmiseks tuleb ilmselt teha väike südameoperatsioon. Et kui juba miskit üle võlli läks, siis pakuks selle südame asemele ka Magiruse mootorit - 12,6l v8 ja 637 njuutonit väänab 1200 pöörde pealt olematu 131 kilovatiga Mootori kaal ka peaaegu sinna tonni kanti Et kui mammutit ehitada tahate, siis ei tohikski alla tonniseid tükke massina külge keerata.heeringas kirjutas:Nii need mammutid sünnivadki
Algul on ju kõik loomad väikesed ja äpud, aga küll nad kasvavad
- KarlReimann
- Rock Crawler
- Postitusi: 521
- Liitunud: R Veebr 08, 2019 8:19 pm
Re: Chevy
Sama kõrge kui T150 tänapäevane, mõistliku tugevusega veljega ratas pidavat kaaluma 130kg
Ei mammutit ei taha ja plaan on ikka 3t lähedale jääda. Samasse kinnitusse ja käigukasti otsa sobib väga suur valik ja vajadusel jõhkra tootlikusega chevy mootorid.
Ei mammutit ei taha ja plaan on ikka 3t lähedale jääda. Samasse kinnitusse ja käigukasti otsa sobib väga suur valik ja vajadusel jõhkra tootlikusega chevy mootorid.
- KarlReimann
- Rock Crawler
- Postitusi: 521
- Liitunud: R Veebr 08, 2019 8:19 pm
Re: Chevy
Meeskond külakurnajatel pidavat sellises kaalus ratas all olema.
Re: Chevy
Kõike, mida küla peal räägitakse ei maksaks puhta kullana võtta. Don 1500 tagumine rehv koos veljega näitas mulle numbrit 175kg. Mingi +- 20 kg olenevalt veljest aga alla 150 kg ilma klotse ja rehvi õhemaks lõikamata ei usu.KarlReimann kirjutas:Meeskond külakurnajatel pidavat sellises kaalus ratas all olema.
Re: Chevy
Ei tea millega sa kaalusid oma rehve, aga siin on doni ratas kulunud rehviga.
Re: Chevy
Tõsta ikka rehv maast lahti Aga oli mingi vend, kuskilt tuli ja tahtis kaaluda nii 66 originaal ratast kui riisipõlluratast ja Don'i ratast. Kusjuures oli keegi siit foorumist. Võin ka valesti mäletada aga minu mällu on jäänud see 175 kg. Võib juhtuda, et ka Don'i rehvidel on erinevad kihtide arvud nagu T150 rehvidel, mida on nii 10 kui ka 12 kihiga.
Re: Chevy
Mina kaalusin. Dünamomeetriga, seal on skaala njuutonites. Väike vahe tuleb kilogrammidega.
Kahjuks ei pannud näite kirja vaid ainult pildistasin mobiiliga.Telefon andis kahjuks saba
Kergemat sorti lai rehv 66 sobiva veljega pakub praegugi huvi.
Kahjuks ei pannud näite kirja vaid ainult pildistasin mobiiliga.Telefon andis kahjuks saba
Kergemat sorti lai rehv 66 sobiva veljega pakub praegugi huvi.
Re: Chevy
Mati. Eks me kaalu neid asju ikka enda jaoks. Mitte sinu petmiseks. Kas sa kodu ikka naise juttu usud.
- KarlReimann
- Rock Crawler
- Postitusi: 521
- Liitunud: R Veebr 08, 2019 8:19 pm