TR-1 tehnilised reeglid 2021-
Moderaatorid: hulkur, Arto, MM, Moderators
TR-1 tehnilised reeglid 2021-
Külapeal jutud, et TR1 reegleid hakatakse üle vaatama?
Lubame tagasillale ketaspidurid panna trumlite asemele? Läheb asi kovasti turvalisemaks ning hoolduse kohapealt ka inimlikum.
Lubame tagasillale ketaspidurid panna trumlite asemele? Läheb asi kovasti turvalisemaks ning hoolduse kohapealt ka inimlikum.
Team saarlased
- erik
- Aktiivne Pikendus
- Postitusi: 2776
- Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
- Asukoht: Jõe laboratoorium
Re: TR-1 tehnilised reeglid 2021-
Teile ka teadmiseks, et reeglid tehakse klassi sees ja Teie enda poolt valitud inimese osalusel. Kas Teil on esindaja olemas, kes suudaks tehniliste reeglite tegemisel kaasa rääkida ja kes on teie (tr1 klassis sõitjate enamusel valitud)?
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
- R.Laansalu
- Fitting 38"
- Postitusi: 277
- Liitunud: N Dets 07, 2006 1:14 am
Re: TR-1 tehnilised reeglid 2021-
Sellest on põgusalt räägitud, et peaks sinna kellegi sellise valima. Ärgake TR-1 mehed ja naised!erik kirjutas:Teile ka teadmiseks, et reeglid tehakse klassi sees ja Teie enda poolt valitud inimese osalusel. Kas Teil on esindaja olemas, kes suudaks tehniliste reeglite tegemisel kaasa rääkida ja kes on teie (tr1 klassis sõitjate enamusel valitud)?
Re: TR-1 tehnilised reeglid 2021-
Rasmus sa sobiksid väga edukalt TR1 mehi esindama.R.Laansalu kirjutas:Sellest on põgusalt räägitud, et peaks sinna kellegi sellise valima. Ärgake TR-1 mehed ja naised!erik kirjutas:Teile ka teadmiseks, et reeglid tehakse klassi sees ja Teie enda poolt valitud inimese osalusel. Kas Teil on esindaja olemas, kes suudaks tehniliste reeglite tegemisel kaasa rääkida ja kes on teie (tr1 klassis sõitjate enamusel valitud)?
Sämmy Offroad Team
- inseneer
- Legod Varuosadest
- Postitusi: 2560
- Liitunud: N Nov 18, 2004 3:14 pm
- Asukoht: Tallinn ja Harjumaa 534O8157
Re: TR-1 tehnilised reeglid 2021-
Ma võiks ka vabalt esindada.
I. Nikker, rikutud alates 2001 +372534O8157
http://imedepold.ee/
http://imedepold.ee/
- Urvo
- ega nii ei saa ju rallit sõita, krt
- Postitusi: 941
- Liitunud: K Veebr 26, 2003 2:19 pm
- Asukoht: Tartu
Re: TR-1 tehnilised reeglid 2021-
Hetkel on Arto TR1 esindaja
Urvo Männama, offroad since 2001.
19' Wrangler Rubicon JL; 82' CJ-8 Scrambler; TR3;
19' Wrangler Rubicon JL; 82' CJ-8 Scrambler; TR3;
Re: TR-1 tehnilised reeglid 2021-
Nii, esindaja olemas.
Mis teeme siis? Muudame midagi vöi jätame samaks? Ma ikka suruks seda tagasillale ketaspidurite lubamist. Muu on ok.
Mis teeme siis? Muudame midagi vöi jätame samaks? Ma ikka suruks seda tagasillale ketaspidurite lubamist. Muu on ok.
Team saarlased
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17372
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Re: TR-1 tehnilised reeglid 2021-
Kindlasti tuleks võrrelda, et siin
https://www.tehnoulevaatus.ee/uudised-t ... mentaarid/
lubatud muudatused oleksid ka TR1 kalssi reeglitega lubatud.
https://www.tehnoulevaatus.ee/uudised-t ... mentaarid/
lubatud muudatused oleksid ka TR1 kalssi reeglitega lubatud.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Re: TR-1 tehnilised reeglid 2021-
Pidurite ümberehitamisega on selline lugu, et see tuleb maanteametis ametlikult vormistada ümberehitusena, maksta riigilõiv, lasta üle vaadata maanteeameti töötajal või tema poolt tunnustatud eksperdil (kes ka soovib oma töö eest tasu) ning siis on asi legaalne.marauder kirjutas:Mis teeme siis? Muudame midagi vöi jätame samaks? Ma ikka suruks seda tagasillale ketaspidurite lubamist. Muu on ok.
Küsimus on puhtalt selles, et lubades pidurid vahetada võistlusautode maksumus tõuseb.
Kas me seda soovime?
Arto Künnapas, Ratturid meeskonna roolikeeraja , maasturisõltlane alates 2004.
MB230GE, Nissan Navara, Volvo TGB1314
offroad.ee
MB230GE, Nissan Navara, Volvo TGB1314
offroad.ee
- MahviaDeTyrk
- I live off from the mud
- Postitusi: 4483
- Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
- Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
- Kontakt:
Re: TR-1 tehnilised reeglid 2021-
Kas seda reaalses elus võimalik teostada kah on ?Arto kirjutas:Pidurite ümberehitamisega on selline lugu, et see tuleb maanteametis ametlikult vormistada ümberehitusena, maksta riigilõiv, lasta üle vaadata maanteeameti töötajal või tema poolt tunnustatud eksperdil (kes ka soovib oma töö eest tasu) ning siis on asi legaalne.
tartuoffroad.ee
5581340
5581340
Re: TR-1 tehnilised reeglid 2021-
Mina sooviks küll, tegelt nende trummlitega on ikka ohtlikuid olukordi olnud küll.Arto kirjutas:Pidurite ümberehitamisega on selline lugu, et see tuleb maanteametis ametlikult vormistada ümberehitusena, maksta riigilõiv, lasta üle vaadata maanteeameti töötajal või tema poolt tunnustatud eksperdil (kes ka soovib oma töö eest tasu) ning siis on asi legaalne.marauder kirjutas:Mis teeme siis? Muudame midagi vöi jätame samaks? Ma ikka suruks seda tagasillale ketaspidurite lubamist. Muu on ok.
Küsimus on puhtalt selles, et lubades pidurid vahetada võistlusautode maksumus tõuseb.
Kas me seda soovime?
Sest poole päeva pärast tagumisi pidured nagunii enam pole.
Rajad on palju palju kiiremaks läinud peale seda, kui pildistamine ära kadus.
Kui oli rohkem pildistamist, siis tundsin isegi veel rohkem puudust ketaspiduritest, sest koos tagumiste piduritega kaob ära ka käsipidur, käid autost väljas pildistamas mootor surnd ja käik sees, jube tüütu on. Hoiad hinge kinni, et käik ikka peaks kallakul.
Võistlusauto maksumus küll tõuseb korra, kuid hiljem on hoolduskulud palju soodsamad. Muudest automarkidest ei tea, aga Suzukil on piduritrummel umbes 3 korda kallim kui piduriketas ja trumli piduriklotsid umbes poole kallimad kui ketta klotsid.
Niiet kuluosade pealt teeb selle ühekordse investeeringu suht kiirelt tasa ja võistlus saab kindlasti turvalisem.
Sämmy Offroad Team
- helar
- I live off from the mud
- Postitusi: 2636
- Liitunud: T Jaan 12, 2010 4:13 pm
- Asukoht: Vääna Jõesuu
Re: TR-1 tehnilised reeglid 2021-
Sukil, geel, cruiseril, defekal jne on tehasest taga ketaspidur. Ma ei näe probleemi.
Y61 Pätcruiser , LC80 .
Kuni autopesuni on offroad lahe...
Autoremont Tallinnas. http://www.heinworks.ee
Kuni autopesuni on offroad lahe...
Autoremont Tallinnas. http://www.heinworks.ee
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17372
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Re: TR-1 tehnilised reeglid 2021-
TR1 kalssis võiks taas lubada tehase poolsed originaal vintsid ja seda sõltumata ajami tüübist.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Re: TR-1 tehnilised reeglid 2021-
Millises tehases Jimyke ketas taha pandi? Isegi uuel pole.helar kirjutas:Sukil, geel, cruiseril, defekal jne on tehasest taga ketaspidur. Ma ei näe probleemi.
Team saarlased
- helar
- I live off from the mud
- Postitusi: 2636
- Liitunud: T Jaan 12, 2010 4:13 pm
- Asukoht: Vääna Jõesuu
Re: TR-1 tehnilised reeglid 2021-
Minu point oli tegelikult see, et leppige klassi siseselt kokku ja tehke ära.
Tüv onudel on täiesti savi kui stend ei kisa.
Tüv onudel on täiesti savi kui stend ei kisa.
Y61 Pätcruiser , LC80 .
Kuni autopesuni on offroad lahe...
Autoremont Tallinnas. http://www.heinworks.ee
Kuni autopesuni on offroad lahe...
Autoremont Tallinnas. http://www.heinworks.ee