Silverbeast 3.0
Moderaator: Moderators
- MetsaVikat
- Rock Crawler
- Postitusi: 872
- Liitunud: P Nov 23, 2008 4:23 pm
- Asukoht: Hiiumaa
Re: Silverbeast 3.0
Kas tohib uurida miks järjest coilidele tagasi minnakse? Kas rolli hakkab mängima siin see asi, et coili saab paremaks häälestada ning vist seade seisab ka paremini paigas?
Muidu äge! Edu tegemistes!
Muidu äge! Edu tegemistes!
- erik
- Aktiivne Pikendus
- Postitusi: 2776
- Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
- Asukoht: Jõe laboratoorium
Re: Silverbeast 3.0
Muidugi tohib uurida ja peabki! Ütleme täiesti ausalt, et ORI on geniaalne toode.
Ta teeb ära 80% vajalikust tööst:
suudab hoida auto raskust,
amortiseerib hästi,
saab nn vedru jäikust muuta,
sisse on ehitatud täiesti toimiv bumpstop ja droopstop,
reguleeritav rebound jne jne.
Aeglasematel sõitudel ei olegi paremat vaja. Meil on asi aga selles, et autode kiirus tõuseb, samas enamuste meie meeskondade füüsilised kered on juba neljakümnendates, e. me tahame mugavust ja toimivust kiirel sõidul, mõlemat sama-aegselt, vot sellega jääb ORI natuke jänni. Pealegi on ORI väga mõistliku hinnaga saadaval. Nii, et ei kao see ORI kuhugi. Ma ka kasutan esisillas ORI veel jätkuvalt edasi, sest seal see töötab väga hästi.
Ta teeb ära 80% vajalikust tööst:
suudab hoida auto raskust,
amortiseerib hästi,
saab nn vedru jäikust muuta,
sisse on ehitatud täiesti toimiv bumpstop ja droopstop,
reguleeritav rebound jne jne.
Aeglasematel sõitudel ei olegi paremat vaja. Meil on asi aga selles, et autode kiirus tõuseb, samas enamuste meie meeskondade füüsilised kered on juba neljakümnendates, e. me tahame mugavust ja toimivust kiirel sõidul, mõlemat sama-aegselt, vot sellega jääb ORI natuke jänni. Pealegi on ORI väga mõistliku hinnaga saadaval. Nii, et ei kao see ORI kuhugi. Ma ka kasutan esisillas ORI veel jätkuvalt edasi, sest seal see töötab väga hästi.
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
- erik
- Aktiivne Pikendus
- Postitusi: 2776
- Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
- Asukoht: Jõe laboratoorium
Re: Silverbeast 3.0
Järgmise asja ära proovimiseks oleks huvitatud ostma Volvo tagasilla portaale või rattarumme, (need suured vigurid, mis portaali hammaka seest nuudiga ühenduse saavad ja velg kinnitub poltidega nende otsa)
Vähemalt kahte on vaja, Ülekande hammakad võivad katki olla, põhiline, et rummu nuut oleks korras.
Tel. 5068700
Vähemalt kahte on vaja, Ülekande hammakad võivad katki olla, põhiline, et rummu nuut oleks korras.
Tel. 5068700
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
- erik
- Aktiivne Pikendus
- Postitusi: 2776
- Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
- Asukoht: Jõe laboratoorium
Re: Silverbeast 3.0
Aasta täpselt möödas. Mõne rea võib kirja panna, et midagi hiljem meenutada oleks. Pärast 2019 MudEst võistlust selgus ikkagi, et mootor sai uputamise käigus haiget. Ühe silindri kolb oli 1mm all pool, kui teistel. Sellest defekteerimisest mulle piisas, et uus mootor ehitada. Vana on siiamaani lahti võtmata. Uue mootri ehitasin samuti pruugitud 2.0 ecoBoost mootori baasil, aga Ebayst tellisin uue 2,3liitrise mootori võntvõlli, kepsud ja kolvid. Ehk stroker. Käisme ka dünos kevadel seadistamas. Tagumiku tunne on igatahes parem, kui varem. Mootor sai oluliselt parema väändemomendi.
Suvesõidule läksime peale suht hea tundega. Esimeselt kiiruskatsel surusime natuke ja tegime II tulemuse. Järgmisel kiiruskatsel aga uputasime auto jälle ära. Oli üks väga sügav kraav, vist jõgi pigem, kus auto läks lihtsalt vintsides ümber. Põgenesin uppuvalt alustel nagu rott. Saime auto teiste võistlejate ja oma elektrivintsi abiga kuivale. See kord ennem käima ei pannud, kui olime 100% veendunud, et mitte kuskil sisselaskes enam vett ei ole. Mootor pääses elusana. Suve Sõidu krossiks ja powerstageks pühapäeval, sain masina enamvähem korda. Pusisime Hardoga seal korralikult, kuni mu stabika kondi varras tuli tagasilla küljest lahti ja tempo langes. Krossilt saime ka II koha. Nii, et kokkuvõttes, auto oli tubli aga ei oska ujuda.
2020 MudEstil oli mul pmst ainult üks plaan, kindlast lõpuni tulla, et lõpuks ka tulemuse kirja saaks. Jube äge võistlus oli ja konkurents oli ka kõva. Ja kas mulle ainult tundub, et ka iga võistlusega on meie ja konkurentide tempo tõusnud, ei tea... Olime poodiumi konkurentsis, kuni viimase katse keskpaigani, kui väsimus ja keskendusvõime nii palju vigu sisse tõi, et neljandast kohast kõrgemat meile ei antud. Vähemalt saime ilma igasuguste jamadeta lõpuni. Natuke muidugi jäi kripeldama, et oleks pidanud ikka natuke rohkem pressima.
Lehtse Isadepäeva sõidule startisin laenatud kaardilugeja, Lauri Junkiniga. Kuna oma mees, Kotkas ei saanud tulla. Sõidu formaat oli üsna kurjakuulutav. Pimedas start, üle kahesaja kilomeetri pikk kiiruskaktse, lisaks teadagi mis maastik seal Lehtse-Tapa-Aegviidu kandis on. Korraldaja lisas ka õli tulle, kui soovitas kaardilugejatel trikooga peale tulla ja ristis kõik TR3 mehed eitedeks. Noh, eks tal ole muidugi kohati õigus.
Enne sõitu häälestasin ennast ja autot vastavalt, et mingit jama ei tuleks, kümne ja krt teab, mitme enama tunni pikkusel kiiruskatsel. Seekord õnnestus kõik, pea 90% ulatuses. Auto toimis, meeskond jaksas ka ilusti lõpuni. Tulemuseks kenake võit aasta raskeimalt võistluselt! Rada oli tegelikult super hästi pandud, koguaeg oli huvitav. Sai kihutada, sai vintsida, sai nuputada. Õnneks püsis hoog ja motivatsioon kogu katse vältel üleval ja nn "äravajumise" momente ei tekkinud. Saime raja läbitud kaheksa tunni ja u. neljakümne viie minutiga. Äge värk oli.
Talvel on plaan mootori võimust natuke tõsta ja tagavedrustuse käiku suurendada, kuna esiosa väga hea toimimine tuletab ikka veel aegajalt meelde, et see tagumine talasild on eilne päev.
Suvesõidule läksime peale suht hea tundega. Esimeselt kiiruskatsel surusime natuke ja tegime II tulemuse. Järgmisel kiiruskatsel aga uputasime auto jälle ära. Oli üks väga sügav kraav, vist jõgi pigem, kus auto läks lihtsalt vintsides ümber. Põgenesin uppuvalt alustel nagu rott. Saime auto teiste võistlejate ja oma elektrivintsi abiga kuivale. See kord ennem käima ei pannud, kui olime 100% veendunud, et mitte kuskil sisselaskes enam vett ei ole. Mootor pääses elusana. Suve Sõidu krossiks ja powerstageks pühapäeval, sain masina enamvähem korda. Pusisime Hardoga seal korralikult, kuni mu stabika kondi varras tuli tagasilla küljest lahti ja tempo langes. Krossilt saime ka II koha. Nii, et kokkuvõttes, auto oli tubli aga ei oska ujuda.
2020 MudEstil oli mul pmst ainult üks plaan, kindlast lõpuni tulla, et lõpuks ka tulemuse kirja saaks. Jube äge võistlus oli ja konkurents oli ka kõva. Ja kas mulle ainult tundub, et ka iga võistlusega on meie ja konkurentide tempo tõusnud, ei tea... Olime poodiumi konkurentsis, kuni viimase katse keskpaigani, kui väsimus ja keskendusvõime nii palju vigu sisse tõi, et neljandast kohast kõrgemat meile ei antud. Vähemalt saime ilma igasuguste jamadeta lõpuni. Natuke muidugi jäi kripeldama, et oleks pidanud ikka natuke rohkem pressima.
Lehtse Isadepäeva sõidule startisin laenatud kaardilugeja, Lauri Junkiniga. Kuna oma mees, Kotkas ei saanud tulla. Sõidu formaat oli üsna kurjakuulutav. Pimedas start, üle kahesaja kilomeetri pikk kiiruskaktse, lisaks teadagi mis maastik seal Lehtse-Tapa-Aegviidu kandis on. Korraldaja lisas ka õli tulle, kui soovitas kaardilugejatel trikooga peale tulla ja ristis kõik TR3 mehed eitedeks. Noh, eks tal ole muidugi kohati õigus.
Enne sõitu häälestasin ennast ja autot vastavalt, et mingit jama ei tuleks, kümne ja krt teab, mitme enama tunni pikkusel kiiruskatsel. Seekord õnnestus kõik, pea 90% ulatuses. Auto toimis, meeskond jaksas ka ilusti lõpuni. Tulemuseks kenake võit aasta raskeimalt võistluselt! Rada oli tegelikult super hästi pandud, koguaeg oli huvitav. Sai kihutada, sai vintsida, sai nuputada. Õnneks püsis hoog ja motivatsioon kogu katse vältel üleval ja nn "äravajumise" momente ei tekkinud. Saime raja läbitud kaheksa tunni ja u. neljakümne viie minutiga. Äge värk oli.
Talvel on plaan mootori võimust natuke tõsta ja tagavedrustuse käiku suurendada, kuna esiosa väga hea toimimine tuletab ikka veel aegajalt meelde, et see tagumine talasild on eilne päev.
- Manused
-
- Koll hoovis nov.2020-1.jpg (499.87 KiB) Vaadatud 4627 korda
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17328
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Re: Silverbeast 3.0
Erik, aasta taas möödas. Ehk on aeg kokkuvõteteks.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
- erik
- Aktiivne Pikendus
- Postitusi: 2776
- Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
- Asukoht: Jõe laboratoorium
Re: Silverbeast 3.0
Eks ta on, Aasta on läinud, midagi on ka tehtud. Positiivne on see, et auto on saanud väga vastupidavaks ja ilusti sõidetavaks. Raske on midagi muuta, kui pole otsest vajadust millegi muutmise või parandamise järgi.
Kunagi oli juttu, et võiks teha uued esiõõtsad, et maksimaalselt ära kasutada võimaliku sõltumatu eelist, e. muutuvat kliirentsit. Eelmised õõtsad olid nurgaga, nüüd siis tugeva pumerangi kujuga. Rööpas sõitmisel peaks selline lahendus kaugemale viima, kui talasild... vähemalt esisild läheb kaugemale. No tegime siis uued, said head ja tugevad. Siis sai eelmine talv ka ennem talvesprinti natuke kätt soendatud ja jäärajal auto katusele keeratud, täitsa huvitav kogemus oli korraliku hoopealt katus panna. Õnneks maandusime lumehanges ja kahjustusteks oli katkine esiklaas ja midagi väheolulist veel, mis ei meenu.
Igataheks väga lahe on selle autoga sõita, vahest võiks mootorijõudu rohkem olla, aga see pole veel kordagi takistuseks olnud. Seegi on väga suur asi, et sõidad terve võistluse ära, oled teravas konkurentsis, selg polegi pärast haige ja auto on täitsa terve, kui kosmeetika välja arvata.
Aga tõsi on see, et järjest vähem jaab aega, et selle autoga võistelda, nii et see,
Auto on müüa!
Hind on mõistlik ja läbiräägitav. Komplektsus ja tingimused samuti.
Hinnaklass on 50K, nii et selles osas annan võimalikule huvilisele raamid ette.
Kunagi oli juttu, et võiks teha uued esiõõtsad, et maksimaalselt ära kasutada võimaliku sõltumatu eelist, e. muutuvat kliirentsit. Eelmised õõtsad olid nurgaga, nüüd siis tugeva pumerangi kujuga. Rööpas sõitmisel peaks selline lahendus kaugemale viima, kui talasild... vähemalt esisild läheb kaugemale. No tegime siis uued, said head ja tugevad. Siis sai eelmine talv ka ennem talvesprinti natuke kätt soendatud ja jäärajal auto katusele keeratud, täitsa huvitav kogemus oli korraliku hoopealt katus panna. Õnneks maandusime lumehanges ja kahjustusteks oli katkine esiklaas ja midagi väheolulist veel, mis ei meenu.
Igataheks väga lahe on selle autoga sõita, vahest võiks mootorijõudu rohkem olla, aga see pole veel kordagi takistuseks olnud. Seegi on väga suur asi, et sõidad terve võistluse ära, oled teravas konkurentsis, selg polegi pärast haige ja auto on täitsa terve, kui kosmeetika välja arvata.
Aga tõsi on see, et järjest vähem jaab aega, et selle autoga võistelda, nii et see,
Auto on müüa!
Hind on mõistlik ja läbiräägitav. Komplektsus ja tingimused samuti.
Hinnaklass on 50K, nii et selles osas annan võimalikule huvilisele raamid ette.
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Re: Silverbeast 3.0
Ehk siis selle alaga lõpparve?
- erik
- Aktiivne Pikendus
- Postitusi: 2776
- Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
- Asukoht: Jõe laboratoorium
Re: Silverbeast 3.0
Kindlasti mitte! Kui autole ostjat niipea ei teki, siis vahetevahel sõidan ikka, kui aega ja motivatsiooni leian. Mul on ka turistiklassi Volvo C303, nii et metsas käin ikka.
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
- erik
- Aktiivne Pikendus
- Postitusi: 2776
- Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
- Asukoht: Jõe laboratoorium
Re: Silverbeast 3.0
Minu kontaktid on siin foorumis leitavad, tel. number ka. Jooksutan elatise teenimiseks ehitusega seotud ettevõtet, Kulden Grupp OÜ.
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Re: Silverbeast 3.0
Müüsime sõiduki maha. Õnne uuele omanikule, väga asjalik Läti võistleja on uus omanik. Sellega loeme selle eluperioodi lõppenuks.
Katsu inimene olla siis olen ka mina.