Osta parem selle poolhaake raha eest normaalne vedur treila ette mis seda vedada kah jõuab.
Ega need käru massid autodele naljapärast pole välja mõeldud. Sama raha eest saad ka miski enamvähem puksiiri millega kordades lõbusam toimetada.
heints kirjutas:
Ega need käru massid autodele naljapärast pole välja mõeldud.
On ikka küll. Mõnel suurel masinal on haagiseks märgitud juba tehsest naljanumber. Teisalt on ka näiteks 48kw R4 bensu mootoriga LR110 puhul passis 3500 haagis lubatud. See mootor jõuab vaevu täislastis autot liigutada.
Nelikveoline maastikusuutlik puksiir pole just odav lõbu.
Näh, ajasin selle valmistaja segamini, see oli ikka Wabco. Ega seal keerulist ei ole, väike karp vahel, kuhu tuleb pidurivõimendist õlitoru ja mis vastavalt pidurdusjõule konventeerib selle õhusurveks. Siin lingil pikem jutt ja junn suht sarnane, mis Gazi kõhu all. http://hydraulicspneumatics.com/other-t ... er-braking . Netist otsides leiab neid piisavalt. Gazidele pandi neid konvertoreid peale vist alates umbes 1990 aastast, varasematel tehasest väljunud autodel kindlasti stocis küljes neid ei olnud. Proovin lähiajal pildid ka teha, et kuidas see asi välja näeb.
http://www.allslapet.se/ seal Semitrailer vaata. Saada kiri rootslastele ja tunne huvi mida on vaja et saab sellist käru vedada. Just see pidurite osa. Siis saab edasi mõelda kes mida ja kus piduri asju müüb.
Tänud kaasamõtlejatele.
OT: Suur osa haakemasse ja ka muid parameetreid, mis paasis seisavad on võetud laest. Mul vennal oli 2 Alfa 33 sõidukit, samas varustusastmes, sama aastakäik, sama kere, erinevus vaid mootoris: ühel 1,3 ja teisel 1,5. Dokumentides üks neist oli sedaan, teine laugpära. 1,5l mootoriga isendile oli lubatud 480kg haage. 1,3l isendile aga 750kg. Erinevused olid isegi laiuses ja pikkuses.
O2 haagisele jah. O3 haagis on "suur" ehk sellele kehtib kõik veoautomaailmas käibiv.
Üldiselt on sellel põhjus, miks kolmetonnine veduk ei tohi liikluses tõmmata kümnbetonnist haagist... Suletud alal pauguta nii, nagu süda lustib.
Noh, päris kümnest ei olnudki plaanis aga siuke 5-6t küll. Veoautonduses poolhaake puhul samamoodi ca 9t veok sikutab haagist mis 30t+. Suhe suht sama ja vaat, et suuremgi.
Ei saagi nüüd aru, kas O3 puhul elektripidur siis keelatud?