Volvo c303 (Peaaegu originaalne)
Moderaator: Moderators
Re: Ifa L60
Mina jälle puutun veoautodega kokku igapäevaselt. Õhkpadja headus maanteel seisneb selles, et aitab vähendada vibratsiooni, mis lõhuvad oluliselt vähem autot/teed. Lisaks saab vastavalt vajadusele autot/haagist tõsta või langetada. Mingit erilist sillaliikuvust sealt küll ei tasu loota. Süsteem toimib siledal maal väga piiratud ulatuses. Jutt siis veoautode õhkpatjadest, ehk jänkistanis on mingid erilisemad õhkpadjad leiutatud, mis lubavad suuremat sillaliikuvust, kuid minu loogika kohaselt peaks olema siis autol iga padi ealdi juhitav, peal mingi süsteem, mis hoiab autot loodis jne...
Re: Ifa L60
Vahepeal on 4 aastat mööda läinud ja tekkis jälle motivatsioon mutreid keerata vahelduseks
Panen ühe pildi 2011 a ja tänase. 8 aastat ja sittagi pole muutunud
Panen ühe pildi 2011 a ja tänase. 8 aastat ja sittagi pole muutunud
Ifa l60 9,6d
Heints 55 36 944
Heints 55 36 944
Re: Ifa L60
Ifa oma oli esiteks suur ja raske. Volvo on oma pool tonni kergem arvatavasti. Lisaks oli Ifa putka igatepidi sodiks sõidetud. Ja mul on see kiiks ,et Vene kabiini ei taha seega Volvo sobis. Boonusena oli Volvo juba 24v elektriga.
Ifa l60 9,6d
Heints 55 36 944
Heints 55 36 944
-
- I live off from the mud
- Postitusi: 2444
- Liitunud: R Aug 19, 2005 4:31 pm
- Asukoht: Harjumaa lõunapiir
Re: Ifa L60
Palju laiusevahet katusest on? Päris meetrit vist ei tule? Kuigi puude vahel uppi vajudes loeb iga sent.
Krusa, Potsu, Krooks, GLK, Frontu ja hübriidruss veavad enamasti kõigi ratastega. Üldiselt olen rahul...
Re: Ifa L60
Oskab keegi kommenteerida cooleri torude pikkust. Kui cooleri radikas kabiin taha panna oleks 1,5m torusi radikani ja sama palju tagasi. Teine varjant oleks mootori peale või küljele. Siis aga oleks ta otse kuuma moto kõrval ja tahaks lisa ventikaid. Kolmas võimalus oleks õhk-vesi cooler mille mahutamisega pole mingit muret. Mida eelistada?
Ifa l60 9,6d
Heints 55 36 944
Heints 55 36 944
Re: Ifa L60
Õhk vesi cooler on mul olemas. Kui seda kasutada kas panna eraldi jahutusradikas või kasutada mootori jahutusradikat? Originaalis jahutas seda mootori jahutusradikas. Endale tunduks loogilisem kasutada eraldi jahutus radikat õhk vesi coolerile?
Ifa l60 9,6d
Heints 55 36 944
Heints 55 36 944
Re: Ifa L60
Kindlasti eraldi.
Kunagi oli endal sama küsimus sõiduautoga, et 30 cm st sai 2meetrit. Pöördusin murega turboklubisse, sealt jõujaama Mihkel ütles, et väga muretsema ei peaks, sest cooler ja torustik täidetakse 40-50 pöördega. Ei tundnud ka sõidus viivet, aga lisa Nm olid küll tunda
Kunagi oli endal sama küsimus sõiduautoga, et 30 cm st sai 2meetrit. Pöördusin murega turboklubisse, sealt jõujaama Mihkel ütles, et väga muretsema ei peaks, sest cooler ja torustik täidetakse 40-50 pöördega. Ei tundnud ka sõidus viivet, aga lisa Nm olid küll tunda
X-trail.
Servemet OÜ
Sepa 21 Tartu
Puurid, keermepuurid/-lõikurid, freesid, laagrid, treiterad, trei/freespingi tarvikud jne.
http://www.serve.ee
Servemet OÜ
Sepa 21 Tartu
Puurid, keermepuurid/-lõikurid, freesid, laagrid, treiterad, trei/freespingi tarvikud jne.
http://www.serve.ee
- Movistar
- Teel kaaluta olekusse
- Postitusi: 4424
- Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: Ifa L60
Mismoodi see mootori jahuturadikaga võimalik onheints kirjutas:Õhk vesi cooler on mul olemas. Kui seda kasutada kas panna eraldi jahutusradikas või kasutada mootori jahutusradikat? Originaalis jahutas seda mootori jahutusradikas. Endale tunduks loogilisem kasutada eraldi jahutus radikat õhk vesi coolerile?
Muud varianti kui oma radikas ei olegi.
HM Racing Team
Re: Ifa L60
Olemasolev õhk vesi cooler sai maha võetud metsa väljavedajalt. Seal käis mootori jahutusvedelik ka coolerist läbi. Aga tuleb siis eraldi radikas panna,saab tempi kindlasti rohkem alla.
Ifa l60 9,6d
Heints 55 36 944
Heints 55 36 944
- totu
- I live off from the mud
- Postitusi: 2865
- Liitunud: N Sept 06, 2007 8:26 pm
- Asukoht: Kallavere, kui just ära ei ole.
Re: Ifa L60
Tööstusmootoritel on mootori jahutusvedelikuga cooler üsna tavaline. Usun, et tepsib küll. Radika tagasivoolus max. 60-70 kraadi, peaks täitsa piisav olema.
Tehtud, mõeldud.
Re: Ifa L60
Või siis coolerisse sisendile üks lisaradikas panna.
X-trail.
Servemet OÜ
Sepa 21 Tartu
Puurid, keermepuurid/-lõikurid, freesid, laagrid, treiterad, trei/freespingi tarvikud jne.
http://www.serve.ee
Servemet OÜ
Sepa 21 Tartu
Puurid, keermepuurid/-lõikurid, freesid, laagrid, treiterad, trei/freespingi tarvikud jne.
http://www.serve.ee
Re: Ifa L60
Sai kaalutud asju mis auto küljest eemaldatud. Tagasilla 1 poole pidurikolu kaalus 75 kilo. Kokku sääst tagasilla piduritelt 150kg. Tagumine kärukonks 20 kg. Esimene raudstange oli nii raske ,et pidi kraanaga tõstma. Lisaks sületäis kronsteine mille küljes midagi kunagi on olnud, kõik 2-5 kg tk. Uskumatu palju rauatükid kaaluvad
Ifa l60 9,6d
Heints 55 36 944
Heints 55 36 944