Diagonaal vardad asetus
Moderaatorid: jr, Veiko, erik, Moderators
Diagonaal vardad asetus
Ehk targemad teavad soovitada, kuidas paigaldada tagumine diagonaal varras talasillale (asetus)?
Tehase toodangus on paigaldatud vastupidi esisilla diagonaaliga.
Samas erinevatel võistlus autodel sama asetusega, ehk kere kinnitus samal pool autot.
Tegemist hobi autoga, kuna tagasillale kinnitused tegemata veel, siis mõtlesingi enne uurida, kuidas õigem teha
Tehase toodangus on paigaldatud vastupidi esisilla diagonaaliga.
Samas erinevatel võistlus autodel sama asetusega, ehk kere kinnitus samal pool autot.
Tegemist hobi autoga, kuna tagasillale kinnitused tegemata veel, siis mõtlesingi enne uurida, kuidas õigem teha
Jeep XJ 2.5TD (OM602 edition)
Re: Diagonaal vardad asetus
Suurt vahet pole kumba pidi. Tähtsam on, et saaks sõiduasendis võimalikult paralleelne.
- uputaja
- I live off from the mud
- Postitusi: 4649
- Liitunud: T Dets 14, 2004 11:17 am
- Asukoht: Kuusalu lähedal metsas
Re: Diagonaal vardad asetus
On vahet. Kui stabikaid all pole, tekib suht raju uksehinge effekt. Kunagi "Kiiu tornil" olid üht pidi vardad all, peris kole oli. Sai ringi arstitud.
Asjas sees 2005. Sügissõidust.
-
- I live off from the mud
- Postitusi: 2434
- Liitunud: R Aug 19, 2005 4:31 pm
- Asukoht: Harjumaa lõunapiir
Re: Diagonaal vardad asetus
Loll küsib, palun mitte väga kõvasti lüüa.uputaja kirjutas: ...
Kunagi "Kiiu tornil" olid üht pidi vardad all, peris kole oli.
...
Kas see kole efekt tekkis rahulikul sõitmisel juba või pidi koledate efektide saamiseks kõvasti pähe andma maastikul?
Teooria ütleb küll, et vastussuunas töötavad teineteisele vastu, aga efekt peaks ilmnema alles päris tõsisel kangutamisel. Samas, mul kogumus puudub....
Krusa, Potsu, Krooks, GLK, Frontu ja hübriidruss veavad enamasti kõigi ratastega. Üldiselt olen rahul...
- Movistar
- Teel kaaluta olekusse
- Postitusi: 4423
- Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: Diagonaal vardad asetus
Ühte pidi pane.
Soovitatavalt sama pikkuse ja nurgaga.
Need tornid on kulgemiseks. Kangutamisest ja pähe andmisest saab seal unistada
Soovitatavalt sama pikkuse ja nurgaga.
Need tornid on kulgemiseks. Kangutamisest ja pähe andmisest saab seal unistada
HM Racing Team
- uputaja
- I live off from the mud
- Postitusi: 4649
- Liitunud: T Dets 14, 2004 11:17 am
- Asukoht: Kuusalu lähedal metsas
Re: Diagonaal vardad asetus
Mingeid materjale, mis su väidet kinnitavad?Movistar kirjutas:Ühte pidi pane.
Soovitatavalt sama pikkuse ja nurgaga.
Need tornid on kulgemiseks. Kangutamisest ja pähe andmisest saab seal unistada
Või lihcalt mingi laubäeõhtane Jäägermeistri tarkus?
Asjas sees 2005. Sügissõidust.
Re: Diagonaal vardad asetus
Ma otsisin eile netist selle kohta. Keegi mingist ukse hinge efektist kuskil ei räägi. Pigem mõjutavad roll-centerit, ala ja ülejuhitavust kinnituspunktide kõrgus ja kaugus üksteisest.
Kui Kiiu Tornil panhardi suuna vahetusega selline efekt oli, siis suure tõenäosusega muutsid selle varda geomeetrias midagi veel.
"Vardad ühele poole" eelis on nt hüppes maandudes. Enne maandumist on mõlemad sillad samale poole liikunud tänu panhardi raadiusele. Maandudes liiguvad sillad samas suunas ja samuti kere. Kui vardad on üks ühtepidi ja teine teistpidi, siis tahab kere sõidusuunast ära väänata. Seda saab autotõstukil ka proovida. Kui tõstad autot mitu korda üles-alla, siis auto ei püsi otse postide vahel vaid tahab nina kuskil suunas ära keerata.
Samuti on tehase lahendused kord ühtepidi ja kord teistpidi. Ega autotehas ei tee tagumist diagonaal varrast ümber, kui müüb autot kas parempoolse või vasakpoolse liiklusega turule. (ees pannakse nagunii diagonaal varras sellejärgi, kus asub roolikarp).
Rusikareegel on ikka võimalikult horisontaalis, võimalikult pika vardaga. Ülejäänud muutused on seal on juba teadus omaette.
Kui Kiiu Tornil panhardi suuna vahetusega selline efekt oli, siis suure tõenäosusega muutsid selle varda geomeetrias midagi veel.
"Vardad ühele poole" eelis on nt hüppes maandudes. Enne maandumist on mõlemad sillad samale poole liikunud tänu panhardi raadiusele. Maandudes liiguvad sillad samas suunas ja samuti kere. Kui vardad on üks ühtepidi ja teine teistpidi, siis tahab kere sõidusuunast ära väänata. Seda saab autotõstukil ka proovida. Kui tõstad autot mitu korda üles-alla, siis auto ei püsi otse postide vahel vaid tahab nina kuskil suunas ära keerata.
Samuti on tehase lahendused kord ühtepidi ja kord teistpidi. Ega autotehas ei tee tagumist diagonaal varrast ümber, kui müüb autot kas parempoolse või vasakpoolse liiklusega turule. (ees pannakse nagunii diagonaal varras sellejärgi, kus asub roolikarp).
Rusikareegel on ikka võimalikult horisontaalis, võimalikult pika vardaga. Ülejäänud muutused on seal on juba teadus omaette.
- Movistar
- Teel kaaluta olekusse
- Postitusi: 4423
- Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: Diagonaal vardad asetus
Lauri pani kogu vajaliku teaduse.
Aga põhiprobleem ongi pika käiguga vedrustus ja mitte piisava pikkusega diagonaal. Hüppest maandud külg ees. Ühtepidi varrastega seda ei juhtu.
Ja jäägriga on kõik hästi
Aga põhiprobleem ongi pika käiguga vedrustus ja mitte piisava pikkusega diagonaal. Hüppest maandud külg ees. Ühtepidi varrastega seda ei juhtu.
Ja jäägriga on kõik hästi
HM Racing Team
- uputaja
- I live off from the mud
- Postitusi: 4649
- Liitunud: T Dets 14, 2004 11:17 am
- Asukoht: Kuusalu lähedal metsas
Re: Diagonaal vardad asetus
Uskumatult asjalikud postitused üle pika aja. 5+ viru valge kõrvale
Asjas sees 2005. Sügissõidust.