Saarekoll 2018

Ametlik info võistluste kohta, küsimused, kommentaarid, järelkajad.

Official information and discussions about 4x4 competitions. Information on international events welcome!

Moderaatorid: hulkur, Arto, MM, Oliver, Moderators

Kasutaja avatar
asko4x4
Fitting 44"
Postitusi: 497
Liitunud: P Mai 12, 2013 9:45 pm

Saarekoll 2018

Postitus Postitas asko4x4 »

Tere
Ootame jätkuvalt alaliidu kinnitust võistlusjuhendile ja jagan infot mida saan. Kõige olulisem, et võistlus ikka toimub. :) Registreeruda saab ka juba!

Võistluste programm
09.05.18 kell 23:59 – lõpeb võistlejate registreerimine internetikeskkonnas.
11.05.18 kell 16.00 – 22.00 mandaat sportklassidele.
11.05.18 kell 16.00 – 22.00 TÜV sportklassidele. Peale 22:00 35.- EUR kord.
11.05.18 kell 21.00 – 21.30 Võistluse avamine ja briifing.
12.05.18 kell 08.00 alates võistluspäeva stardid.
12.05.18 kell 22:00 – Võistluspäeva lõpp.
13.05.18 kell 08:00 – Võistluse esialgsed lõpptulemused.
13.05.18 kell 08.00 – 08.30 Protestide esitamine.
13.05.18 kell 08.30 – 9.30 Protestide arutamine võistluse žürii poolt.
13.05.18 kell 10.00 – Võistluse lõpetamine.

Võistluse üldkirjeldus
Võistlus toimub Saaremaal
Võistluskeskus asub Valjalas, Valjala koolimajas, 58.4077279, 22.7921593.
Võistlus sisaldab 2x trassisõidu katset (dig. kaardile kantud joone järgi sõit), orienteerumist, lisaks võib tulla väiksem lisakatse. Raskusaste - keskmine. Eelmise aasta enne lõunat toimunud LK3 katse on nüüd ring ja ca 2,5x pikem. Rajal on kõike - künkaid, vett, muda ja kiireid lõike.

Osalustasu sarnane teistele võistlutele:)

Majutus. Kõige lähem privaatsem majutus on 3,5km www.lause.ee. Seal on 30 kohta ja 16 on hetkel ära broneeritud. Kõik soovijad saavad ööbida ka võistluskeskuse koolimaja võimlas. Võtke oma madrats ja ööbimise asjad kaasa (ka telk kui on soovi) ja VAHETUSJALATSID! :) Hind oli 10.- euri öö. Võistluskeskuses on toitlustus, saun ja dušš.

Toimub ka turistisõit. Raskusaste masinatele soft ja sobiv (peaaegu) linnamaasturitele :) Juhend täna-homme üleval.

Annan kohe teada kui juhend kinnitatud.
TR1 - SÖÖRIK
merle357
Mudder
Postitusi: 56
Liitunud: K Juul 05, 2017 3:27 pm

Re: Saarekoll 2018

Postitus Postitas merle357 »

Saabus kauaoodatud juhend :)

Merle
TR1
Rahvamaja
Elus peab õnne olema!

TR1 107
Kasutaja avatar
LauriJ
True Off Roader!
Postitusi: 1450
Liitunud: L Okt 02, 2010 10:55 pm
Asukoht: Tartu.

Re: Saarekoll 2018

Postitus Postitas LauriJ »

Tore juhend küll. Tulen jälle tagasi selle Navicupi juurde.
6.2.3 Träkkeri seade peab olema võistleja käes või kinnitatud salongis nähtavale kohale. Ka
juhul, kui träkkerit hoitakse käes, peab salongis olema koht träkkeri kinnitamiseks.
Träkkeri asukoht peab olema selline, et GPS signaal ei oleks nõrgendatud. Träkkeri
asetamine varjestatud kohtadesse või -pakenditesse on rangelt keelatud. Träkkeri
asukoht peab olema igal ajal nähtav läbi klaasi või avatud akna autost väljapool asuvale
kohtunikule.
Kui vett on samapalju, kui eelmisel aastal - ehk siis minule üle kahlaja ääre, siis on suht kindel, et saan telefonist lahti, kuna trackeri asetamine pakendisse on rangelt keelatud. Ühesõnaga ei tohi telefoni kaitseks seda veekindlasse kotti panna või siis kahlajate taskusse turvalisse kohta panna. Samuti on juhendi järgi asjad nii paika pandud, et ainuke koht saab olla auto armatuuril, mis eelmine aasta mõne punkti võtmisel jäi vee alla. Kas see ongi nii planeeritud?
Minul pole siiamaani gps-i signaal sellest kehvemaks läinud, kui ta kuskil püksitaskus või autos armatuuriall vedeleb. Google maps ja waze töötavad nagu kellavärk, ei crashi KUNAGI - navicupi hoiad nagu ühte sooja ollust pilpa peal aga ikka ei tööta.
6.2.6 Träkkeri info kadumisel võistluste ajal, on kohtunikel õigus kutsuda võistkond
erakorralisse TÜV-i.
Toon näite hiljutisest Kukepeast. Telefon (Nexus 6P) asetseb armatuuril, laadija taga, ainuke programm mis töötab on Navicup. Aga ikkagi suutis ainuüksi Miila katse ajal see programm 3 korda kokku joosta. Ja kui ühelgi TR3-el ei tööta tracker korralikult (ma ei tea, kuidas teistel klassidel asi toimis, mõnel kindlasti ei toiminud) siis äkki pole viga kasutajas ja tema telefonis vaid programm on ikka kehva?


Mis siis saab, kui nüüd Navicup ühe kiirus katse ajal järjekordselt ämbrisse paneb? Track korra katkeb. Juhendi järgi pole teistest dubleerivatest seadmetest juttu? Kukepeal oli vähemalt see võimalus olemas.
Lisaks kui telefon kuskil katsel surma saab näiteks, siis varem polnud võimalust teise telefoniga sisse logida enne, kui vanast (tuletan meelde surnud seadmest!) on välja logitud?

Tahaks nagu võidu sõita mitte telefoni näppida terve laupäeva. Kolmas aasta testime ja arendame seda Navicupi aga siiani pole minu mäletamist mööda ükski võistlus veel ilma Navicupi probleemideta mööda läinud aga järjest enam surutakse seda peale, kuigi olukord ei lähe paremaks.

Kõik on nõus seda trackerina kasutama (kui see vaid töötaks) aga hetkel pm riskid mitmesaja eurose väljaminekuga (kuna telefon saab vett ja vilet) ja nagunii programm ilusti tööle ei hakka. Samalajal siin foorumis reklaamitud Seiklusministeeriumi logilahendus toimib ikka minuarust palju paremini. 99% võistlejatest jätab ilusti jälje maha ning pärast saad nende liikumist järgi mängida (kes kuhu sõitis). Navicupis tuleb lihtsalt korraga üks track ning sealt ei saa aru kuna keegi kuhu on sõitnud, mis kiirusega jne.

Igastahes me kavatseme fotokaga pilti teha - ei taha järjekordset tulemust selle Navicupi nahka lasta. Paneme ühe telefoni spetsiaalselt navicupi jaoks tööle (võtan siin ühe veekindla ja laialt levinud telefoni nagu Galaxy S7 - programeeri navicup vähemalt selle telefoni jaokski tööle, teen factory reseti ja panen viimased update-id ka peale). Kui see jällegi kokku jookseb, siis korraldaja võiks tulevikus uhkuse alla neelata ning lubada võistlejatel ise seadmed valida ilma lisarahade jms jurata.
samur
Mudder
Postitusi: 85
Liitunud: P Okt 19, 2014 7:52 pm
Asukoht: Tartu

Re: Saarekoll 2018

Postitus Postitas samur »

Kukepeal oli ka probleem Navicupiga, ühel hetkel lihtsalt track kadus. Teada saime sellest hiljem, ise ta ei ütle ja ei karju et midagi juhtus. Koos navicupiga jooksis telefonis ainult rally kiirusmõõdik, see toimis kogu aeg. Kui peab veel pidevalt mitme programmi vahel hüppama (pildid navi, kiirus) siis väga suur tõenäosus, et astub ämbrisse. Nii juhtus ka eelmisel aastal Saarekolli, aga siis saime fotokaga pilte edasi teha.
Kogu see punkt 6.2.3 on väga vastuoluline kui seda mõttega lugeda. Träkker võib olla käes, käsi taskus aga ikka peab olema nähtav läbi klaasi kuskilt.
Suur tõenäosusega teeme ka pilte fotokaga, et mitte panna kõikki riske ühte patta.
SAMRU
5026744
Joel
Fitting 38"
Postitusi: 224
Liitunud: K Nov 09, 2005 8:32 am

Re: Saarekoll 2018

Postitus Postitas Joel »

Tere,
Mulle tõrkuvad ja mittetöötavad asjad ei meeldi ja antud juhul on see Nacic... . Selle kulunud saega on nühitud juba piisavalt aga tundub, et kellegil ei ole julgust seda ketti vahetada ja saame veekord tōdeda mitte töötamist ning tegeleda tootearendusega mis ainult ebameeldivat poleemikat ja kisa tekitab!
Ma ei saa aru sellest turumajandusest, osavōtutasu on 220.- aga kui Navic... pilte toodan saan -20% soodsalt, krt andke mulle siis 44.- eest autosse töötav telefon, plommige omale sobivasse kohta telefon ära ja mina igati rahul. Kui selle 44.- eest hoitakse kokku piltide ümberlaadimisele kuluva aja eest tasu siis see on jama.
Mina kasutan telefoniks “näritud õuna” mis seda ei toeta, olen kahel korral selle jaoks uue telefoni ostnud ja need kokku on odavamad kui 1 õun.
Igatahes loodan, et selle võistlusega saab lõpuks 100% kindlaks antud rakenduse töökindlus ning edaspidine kasutus teatavaks! Kindlasti ei tohiks see olla takistuseks korraldajal edaspidi võistlusi korraldada..

Joel
Kasutaja avatar
Movistar
Teel kaaluta olekusse
Postitusi: 4423
Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Saarekoll 2018

Postitus Postitas Movistar »

Jälle hakkab see trall navicupiga pihta.
Ma ei saa aru kuidas AK sellise juhendi üldse ära kinnitas.... Ilmselt sellesse ei süveneta,loetakse diagonaalis ja oluline,et saaks lihtsalt midagi kirja ja joon alla. Pärast saab ju öelda,et Tehtud !

No ei tööta see asi ju. Ma tegin Kukepeal kõik selleks,et see toimiks ja no ei toimi. Mis ma siis tegema pean ? Me vaidleme juba aastaid selle üle ja ikka surub mingi seltskond selle läbi ja loomulikult AK kinnitab ja kiidab takka.
Mis moodi ma pean nüüd usaldama oma tulemuse motospordis mingi telefoni ja äpi otsustada mida on kordi ja kordi proovitud ja on korduvalt tõestatud,et sealt ei saa tulemust mis võimaldaks reastada paremusjärjestuse. ??? Tulemuse muutmiseks piisab ainult Ühest äpi veast või puudulikust jupist ja võid oma tulemuse koos telefoniga sisse istuda.
Miks ei võimalda juhend läbitud raja tõestamist ka muu gpx faili tootvast seadmest pärit infole tuginedes ? Kukepeal oli olemas,Saaremaal välistatud.
Kõik panused on tehtud ühele kaardile järjekordses lootuses,et töötab.

Kohtunik helistab ja kui ma vastu ei võta siis saan tunni trahvi... Ärategemiseks piisab vist ühest vastamata kõnest. Me ei kuule ilma sideta autos ka üksteist,rääkimata telefonikõnest.
Ma olen 10 a võistelnud ja ei mäleta ühtegi korda,et miks mul oleks vaja sõidu ajal kohtunikuga suhelda(ise olen küll helistanud) ja veel vähem selle eest trahvi saada kui ma lihtsalt ei kuule.
Ilmselt saab kolme istekohaga varustatud Team tahaistmele kaasa võtta sekretäri,kes kõnesid vastu võtab,navicuppi elustab ja sellele kunstlikku hingamist teeb .
Kui aega üle jääb ja keegi parasjagu ei helista siis saab ka kuivi küpsiseid kätte anda.

See osavõtutasu on muidugi veel parem maasikas.
Kas selle peale ei tulnud,et võistkond kes ei soovi navicupiga pilte teha ja seda ka niisama peos hoida ja läbi akna presenteerida ning muul viisil olla seotud selle jamaga ja soovib tegeleda võidu sõitmisega võiks olla muu suurusega osavututasu eest sellest jamast päästetud ?
Teistsuguse osavõtutasu eest (kuna see on ju meeletult töömahukas) võiks saada ka võimaluse esitada oma track gpx failina ja nii säilib lootus,et pärast võistlust ei pea foorumis enam navicupi üle vaidlema ja tõestama ,et ei ole eesel ...
Parem oleks muljetada, et vaat kui äge oli.

6.2.3
Träkkeri seade peab olema võistleja käes või kinnitatud salongis nähtavale kohale.
Ka juhul, kui träkkerit hoitakse käes, peab salongis olema koht träkkeri kinnitamiseks.
Träkkeri asukoht peab olema selline, et GPS signaal ei oleks nõrgendatud. Träkkeri
asetamine varjestatud kohtadesse või pakenditesse on rangelt keelatud. Träkkeri
asukoht peab olema igal ajal nähtav läbi klaasi või avatud akna autost väljapool asuvale
kohtunikule


Nimetame asju ikka õigete nimedega.Telefon pole trakker ja vastupidi. Raadio ei ole ka telekas kuigi räägib..
Ma ei kujuta ette kes sõidab võidu telefon peos kui tavaliselt on raskusi ka enda paigal hoidmisega sõidu ajal.
Miks ei tohi telefoni panna kotti ? GPS signaaliga pole mingeid probleeme kui gpsi signaali vajav programm toimib.


Ja karistuste tabel:
Kõrvalise abi kasutamine.Zürii otsustab.
Meil pole siiani näinud kõrvalist abi käsitlevat juhendit kus on täpselt kirjas misasi ikka on see kõrvaline abi .Mismoodi see zürii siis otsustab,et kas oli kõrvaline abi või polnud või oli ainult natuke kõrvaline ...
See asi peab olema ühtselt enne selge ,et kõik teaks mida tohib teha ja mida mitte.
Ei ole sellist asja,et natuke rase. On kas rase või mitte.

Sellisele võistlusele minemine on ilmselt paljudel küsimärgi all sest see programm ei tööta ja tulemus jääb saamata.


Krt,vägisi jääb mulje nagu Askole meeldiks,et keegi talle koguaeg ajudele käiks selle navicupiga , sest ma ei suuda leida ühtki muud põhjust miks on vaja seda peale suruda kui on olemas töötavaid alternatiive mis ei pööra kogu telefoniga võistlemist vihkavat seltskonda tema vastu.
HM Racing Team
Kasutaja avatar
K.Kotkas
Tema Ise
Postitusi: 1624
Liitunud: K Veebr 19, 2003 1:48 am
Asukoht: Tel +372 5056023

Re: Saarekoll 2018

Postitus Postitas K.Kotkas »

Lugupeetud korraldaja,

Palju maksab teie poolt koostatud raja legendi kasutamine. Sooviks kasutada vaid rada, teie pool tingimustel *keskkonnad, jms enesest mõistetavad asjad. Muu logistikaga tegeleb keegi teine. Me TR3 -s oskame omavahel küll kokku leppida kuidas ja kas punktid läbitud said.

Kõik navicupi teemad on nii mitu korda läbi nämmutatud, et pole enam jaksu veel kord seda teha. Seega. Me ostame raja kasutamise õiguse ja karikad võtame ka kaasa või noh mahutame ümbrikusse.
Katsu inimene olla siis olen ka mina.
Kasutaja avatar
Movistar
Teel kaaluta olekusse
Postitusi: 4423
Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Saarekoll 2018

Postitus Postitas Movistar »

Ma olen valmis korraldajale oma autos tutvustama 70 km/h sõitmise mõnusid, kõrvalistmel, olenemata maastikust ja pärast külastame ka kiirelt seda eelmise aasta tiiki ja harjutame pildistamist 1,5 m sügavuses vees telefoniga ning pärast kõike seda teeme veel kiiret sõitu ja telefon peab olema käes.

Nüüd pange ennast põhikaardilugeja rolli kes peab seda terrorit kannatama 12 h järjest, vintsima kaelani mudas, olema terve päeva läbimärg, saada sõimata pidevalt juhi käest, et ei suuda piisavalt kiiresti orienteeruda jne ning leidke sealt vahelt aeg tegelemaks navicupi elustamisega... Ja kui päeva lõpuks selgub, et kogu selle tulemusena saame asjata trahvi ka siis pole keeruline arvata mis me sellest arvame lõpuks.....


Mul pole mitte midagi Saarekolli vastu, samuti korraldajate vastu, Saaremaa maastik on ka äge ja saarlased ise naljaka murrakuga. :D
Ärge keerake seda üritust per*e lihtsalt.
Üllitage bülletän kus raja läbimist võib tõestada oma gpx failiga, telefoni ei pea hoidma peakohal ja demonstreerima igal ajahetkel eiteakellele, kõne mitte vastuvõtmist ei peaks karistama kuni tunnise trahviga ja pilti võib teha millega iganes nagu alati.
HM Racing Team
Kasutaja avatar
LauriJ
True Off Roader!
Postitusi: 1450
Liitunud: L Okt 02, 2010 10:55 pm
Asukoht: Tartu.

Re: Saarekoll 2018

Postitus Postitas LauriJ »

Tegin veidi uurimustööd siis Navicupi töökindluse kohapealt. Võtsin ette eelmise võistluse. Vaatasin lihtsalt kuidas track on jooksnud. Igas klassis oli healjuhul 2-3 võistkonda, kellel jälg nägi "usaldusväärne" välja - ehk siis sõidetud oli mööda teed, polnud imelikke lühiajalisi reise Daugavpilsi või kuskile mujale eksootilisse kohta. Ehk siis töökindlus ca 20-30%. Kas saame siis oma karikavõistluse etapi sellise usaldusväärse jumpstüki otsustada jätta? Eriti veel, kui on nii karmid karistused? Lisaks sunnitakse läbi rahalise karistuse seda programmi kasutama? Kui track katkeb, siis on trahv kuni 1 tund? Ainukeseks trackeriks on juhendi järgi Navicup.

Kui enamus võistlejaid on garaazis sündinud ja nii peeneid programme kasutada ei oska, siis Asko ise peaks ju kõigile eeskujuks olema? Kuidas seletada alljärgnevat pilti? Kas Jeebik kasvatas endale tiivad ja lendas paar kilomeetrit linnulennul? Või äkki juhtus ime ja programm jooksis esmakordselt ämbrisse? Või lülitati telefoni GPS välja, et kiirust ületada?
Kukepea-Navicup.JPG
Kukepea-Navicup.JPG (153.72 KiB) Vaadatud 6381 korda
Kasutaja avatar
marauder
True Off Roader!
Postitusi: 1176
Liitunud: R Dets 19, 2008 8:34 pm
Asukoht: Kuressaare

Re: Saarekoll 2018

Postitus Postitas marauder »

See telefoni vastamine on küll kahtlane, ei kanna nagu telefoni vöistluse ajal taskus, reeglina üldse hääletu peal kuskil veekindlamas kohas, et ei segataks.

Ainult Navicupi peale üles ehitada, mis aastaid juba töestanud, et ei toimi 100%, ei ole ka nagu reaalne. Peaks olema võimalus esitada tagavara track.

Ma olen nüüd paar vöistlust kui ise ei saanud osaleda, laivis kodulehelt jälginud tracke. Porno on se leht. Viivitus viivituseks, aga enamus trackid jooksevad vössa vöi ei jookse üldse.
Team saarlased
indreq
Mudder
Postitusi: 59
Liitunud: L Mär 19, 2005 11:46 pm

Re: Saarekoll 2018

Postitus Postitas indreq »

Meil Navicup töötab juba üsna mitu võistlust ilma probleemideta nii et ootame huviga võistlust :)
Kasutaja avatar
Movistar
Teel kaaluta olekusse
Postitusi: 4423
Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Saarekoll 2018

Postitus Postitas Movistar »

Meil on kellel ja mis võistlusel?

Su jutt ei kõla väga usutavalt arvestades 2 a taguseid sõnavõtte navicupi teemal.
HM Racing Team
Kasutaja avatar
marauder
True Off Roader!
Postitusi: 1176
Liitunud: R Dets 19, 2008 8:34 pm
Asukoht: Kuressaare

Re: Saarekoll 2018

Postitus Postitas marauder »

Vabas team kasesalu on nad.

Noh meil on ka vabas üldises plaanis niivörd-kuivörd toimind, aga peale igat vöistlust tuleb oma pilte taga otsida kuskilt, mis üles laetud pole. 2015 saarekoll oli vist vapsee huumor kui pilte paaar nädalat hiljem laeti veel üles. Aga noh siis oli alguse asi ka.
Team saarlased
Kasutaja avatar
Alllu
Fitting 44"
Postitusi: 492
Liitunud: T Dets 16, 2014 9:30 am
Asukoht: Ida-Virumaa

Re: Saarekoll 2018

Postitus Postitas Alllu »

Android tavaliselt ütleb ühe sõidu ajal 3-10 x "navicup on peatatud"
Alates sellest hetkest siis track kadunud, otsi kust tahad. Pilti teha ei saa , app koos. Kõik telefonil töòtab , mis ei tööta on ikka see sama hea navicup. Samal ajal ralli tripmeeter jookseb , loeb ideaalselt. Vahet pole kas koos ûhes telefonis või eraldi .
Sõidaks mõisa peale siis osa kindlasti ei võtaks enda säästmiseks.
Y61 GU4 matkakas & TerranoPatrol võistluseks
Vuran Offroad Team - Vuran.ee
Kasutaja avatar
Movistar
Teel kaaluta olekusse
Postitusi: 4423
Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Saarekoll 2018

Postitus Postitas Movistar »

Ma panen ta 1x käima ja järgmised 2-9x ma lihtsalt ei vaata seda ja mis oleks sellest ka kasu, kui jupp vahelt puudu.
Kukepeal lülitasin ma seda ka ca 3-4 x uuesti sisse aga rohkem ei viitsinud tegeleda sellega ja tegelikult polnud selleks ka aega.
HM Racing Team
Vasta

Mine “Võistlused/Competitions”