![Question :?:](./images/smilies/icon_smile_question.gif)
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Moderaatorid: Maasturid, Moderators
Proovi 100-pealt (või üldse mingi hoopealt) tagumine käik sisse lüüa...sama võimatu onMudaMell kirjutas: Ja veel, kas on ka mingi võimalus, et seetõttu mingil suvalisel hetkel aeglusti sisse lülitub? Võib päris huvitav kogemus olla, kui varahommikul keset unist tööleminekut saja pealt aeglusti sisse lööb
Selline asi peaks hammasrata rea järgi jätma ,probleemi võib otsida pigem elektrilistMudaMell kirjutas:Jumal tänutud ikka, et Terracan leiutatud on, muidu võiks päris igav hakataUued huvitavad nähtused tekkinud: sõites trassil rahulikult 100km/h, vilksatab aeg ajalt paariks sekundiks neliku tuli. Kas see näitab mingit kehva ühendust kuskil või anna ta niimoodi mingit veakoodi? Ja veel, kas on ka mingi võimalus, et seetõttu mingil suvalisel hetkel aeglusti sisse lülitub? Võib päris huvitav kogemus olla, kui varahommikul keset unist tööleminekut saja pealt aeglusti sisse lööb
Vaidleks vastu viimasele et kiirus 0km/h peaks olema ,kuna on hea kui selline väike hoog on sees kui nelikut lülitada,nii kuulsin mina kellegi targa käest kunagi ja hetkel ka sedasi toimetanudholari kirjutas:Elektroonika ei lülita nelikut ise. Selle lülitust otsustab ainult juht, pöörates lülitit. Isegi, kui juht on käsu andnud, Nelik lülitub ainult siis, kui kõik tingimused on täidetud. Üks tingimus on, et kiirus on 0km/h
H.
Ei ma ei teinud seal mingeid aju puristavaid skeeme ,võtsin kaitsme ,tegin keskelt ühenduse puruks ühendasin sellele juhtmed taha vedasin soovitud kohta ,ühendasin välismaalt tellitud stiilsesse lülitisse ja asi toimib siiamaani probleemideta ja muidugi panin ühele juhtmele mille ühendasin lülitisse ka kaitsme vahele ,selliseid häid müüakse ka elektritarvikute poestMudaMell kirjutas:Veits rumal küsimus võibolla, aga mille poolest see skeem parem on kui lihtsalt kaitsmele lüliti vahele panek? Et kui on hea põhjendus, siis teeks enda oma ka ümber äkki