Uunikumiga metsas kihutamas

Ametlik info võistluste kohta, küsimused, kommentaarid, järelkajad.

Official information and discussions about 4x4 competitions. Information on international events welcome!

Moderaatorid: hulkur, Arto, MM, Oliver, Moderators

Kasutaja avatar
K.Kotkas
Tema Ise
Postitusi: 1624
Liitunud: K Veebr 19, 2003 1:48 am
Asukoht: Tel +372 5056023

Uunikumiga metsas kihutamas

Postitus Postitas K.Kotkas »

ah mine kanni muuvi. Mulle on juba mitu etteheidet laekunud, et Kihutate linnud, kihutate. No okei veidi kihutasime, 200 meetriseid lõike +20, big deal ..
Katsu inimene olla siis olen ka mina.
Jünger
unistus piimanäärmetest
Postitusi: 838
Liitunud: N Okt 25, 2007 2:24 pm

Re: Silverbeast 2.5

Postitus Postitas Jünger »

Ma absoluutselt ei virise ja mind väga ei huvita, aga...
Kui katsetel on aegade vahe 1 sekund jne, siis on üpriski big deal.
Veel soovitaks exelis arvutada kui endal peast hästi välja ei tule : 105 ja 112 ei ole 20 üle...


Kaspar
Mudane aastast 2005.
Mercedes G; Samurai; Defender 90, Defender 110, CJ-8
"IF IT CARN'T BE FIXED WITH A HAMMER, IT MUST BE AN ELECTRICAL FAULT"
Kasutaja avatar
K.Kotkas
Tema Ise
Postitusi: 1624
Liitunud: K Veebr 19, 2003 1:48 am
Asukoht: Tel +372 5056023

Re: Uunikumiga metsas kihutamas

Postitus Postitas K.Kotkas »

Tavai. Valage sapp välja. Mis te mul plõksite Facebookis ükhaaval, mehed sõnast.

Me Erikuga võtsime Talvesprindist maksimumi, mis oskasime. Jah, paar korda juhtus tõesti, et sõiduk mõnel lõigul liikus mõnisada meetrit kiiremini kui lubatud kuid teate mehed, 200 meetrit 70 vs 90 või 102 peak ei muuda võistluse tulemuses mitte midagi. Luges see kui segase hooga seal raiesmikul ja metsavahel lendu anti ja kui suur see keskmine siis ikka oil.

Kui keegi tahab meid nüüd noomida siis vibutage sõrmega et te linnud lendasite seal kännulisel sihil 70 -ga ja seal oleksite ju võinud surma saada vms aga pole mõtet rääkida sellest et me nüüd saime oma teise koha sellepärast et läbisime mõnisada meetrit veidi üle 70 km/h

meie logi on tervenisti siin näha. Jah päriselt ka sõitsimegi kiiremini mõnes kohas. vaadake, kiruge vanduga või irvitage. Mul savi. See oli nii kuradi hea võistlus et ikka oleme rahul

https://navicup.com/events/#/talvesprin ... r-3-843578

Pange puid alla, ammu pole sõjaleeki olnud.
Katsu inimene olla siis olen ka mina.
Kasutaja avatar
uputaja
I live off from the mud
Postitusi: 4647
Liitunud: T Dets 14, 2004 11:17 am
Asukoht: Kuusalu lähedal metsas

Re: Uunikumiga metsas kihutamas

Postitus Postitas uputaja »

A mis siis saab? Vormistatakse safariks v?
Asjas sees 2005. Sügissõidust.
Kasutaja avatar
Movistar
Teel kaaluta olekusse
Postitusi: 4423
Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Uunikumiga metsas kihutamas

Postitus Postitas Movistar »

Ma ütleks sellepeale, et viinamarjad on lihtsalt hapud.

Briifingul öeldi selgelt mis on selle kiirusepiirangu mõte juhendis ja kus seda reaalselt vaja on. Ju jäeti see osa tähelepanuta ja suudeti ainult see 70 meelde jätta.
Ma ka kihutasin nagu segane.
Vaatasin oma ozi logi ja samuti on lühiajaliselt 3x kiirus olnud 90 km h, mõned korrad 80+ aga enamus stabiilselt alla 70.
Need ületamised on olnud üle kiirendamise tulemus ja väga ohtlik on samal ajal jälgida teed ja gpsi põhist spidot, mis teatavasti ei hiilga oma kiirusega ehk näitab tegelikku kiirust olulise ajalise viitega. Maksimaalse salvestab aga kiirelt ära.
Aega aga võidetakse raskel osal, mitte korra põllul üle kiirendades.

Pühapäeva hommikul kell 8.00 oli aeg protestimiseks.
Pärast kaklust rusikatega ei vehita.
HM Racing Team
Kasutaja avatar
srock
True Off Roader!
Postitusi: 1187
Liitunud: K Veebr 20, 2008 9:57 pm
Asukoht: Tallinn

Re: Uunikumiga metsas kihutamas

Postitus Postitas srock »

Suur Maasturite Talvesprint 2018
võistlusjuhend

4.8.
Kõikide võistkondade piloodid peavad andma allkirj
a selle kohta, et peavad kinni
kõikidest
võistlusreeglitest ja ei kahjusta loodust, samuti selle kohta, et nad on tutvunud ja aru saanud võistluse
juhendis sätestatust. Võistkonna liikmete käitumisest tingitud eeskirjade rikkumiste ja nõuete
eiramiste eest võistluste ajal vastutab piloo
t (võistleja, kes andis käesolevas punktis loetletud
piirangutest ja nõuetest kinnipidamise kohta allkirja).

Tundub ,et ei loeta millele allkiri alla pannakse.


4.11.
Maksimaalne sõidukiirus kogu võistluse kestel on võistlusmasinatele piiratud: 7
0 km/h. Käesolev
punkt kehtib ka ATV

-
d vedava treileri kohta.


Kui nii on kirjas ,siis ei anna seeõigust mitte ühte meetritki kiiremini sõita ja sa räägid siin ,et nu mis see 200 meetrit siis oli. Selge on tänaseks see kes lihtsalt vilistavad reeglitele ja kusevad korraldajale varba peale.
Team Mudarakett TR-3 ** 51 91 41 41 Rene
Sitaks offroadi aastast 2008
Kasutaja avatar
LauriJ
True Off Roader!
Postitusi: 1450
Liitunud: L Okt 02, 2010 10:55 pm
Asukoht: Tartu.

Re: Uunikumiga metsas kihutamas

Postitus Postitas LauriJ »

No kuigi ma ise ei sõitnud, olen Jüngriga ühel meelel. Milleks me need kiiruspiirangud paneme, kui mõned peavad ilusti kinni aga teised lasevad suure kaarega nendele? 112kmh pole lihtsalt väike varba vääratus enam (avalikul teel on selline kiirus Eesti seadusega päris tugevalt vastuolus muide).
Urvo pandud kaardil on see alumine punane lõik ca 700m pikk (navicupi lehelt ei saa enam trackidele ligi, keegi on tsensuuri peale pannud millegipärast).

Kui võtta, et SB2,7 sõitis selle keskmiselt 90kmh (25m/s) ja konkurendid sõitsid ca 70kmh (~20m/s) siis ainuüksi selle lõigu peal on vahe juba 7sekundit (kui võtta 112kmh vs 70kmh on vahe 13sekki). Arvestades, et päris mitu katset oli sekund sekundis sõit, siis pole ju väga aus mäng. Eriti vaadates seda, et 2. vs 3. koha vahe on 7 punkti (ehk kui ühel katsel oleks paremusjärestus teistsugune olnud, oleks kohad vahetunud).
Kui võistlejatest keegi protesti kohapeal ei esitanud ning korraldaja ka kinnitas tulemuse ära, siis tagantjärgi pole mõtet väga plõksida - võiks nagu tulevikus reeglite järgi mängida, protesti ei taha keegi esitada ning sellega paksu verd tekitada. Aumeeste värk ikkagi võiks olla :)
Viimati muutis LauriJ, E Mär 05, 2018 10:45 pm, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar
srock
True Off Roader!
Postitusi: 1187
Liitunud: K Veebr 20, 2008 9:57 pm
Asukoht: Tallinn

Re: Uunikumiga metsas kihutamas

Postitus Postitas srock »

Movistar kirjutas:

Aega aga võidetakse raskel osal, mitte korra põllul üle kiirendades.
Näide: Kui stardib 2 autot korraga. Raske rajalõigu läbivad sama kiiresti. Põllul üks kiirendab ja teine sõidab max 70km/h ,siis kumb auto ennem finisisse jõuab ?
Team Mudarakett TR-3 ** 51 91 41 41 Rene
Sitaks offroadi aastast 2008
Kasutaja avatar
Movistar
Teel kaaluta olekusse
Postitusi: 4423
Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Uunikumiga metsas kihutamas

Postitus Postitas Movistar »

Talisprindi mõte on välja selgitada kiireim auto, mitte see kes suudab täpsemini 70 hoida ja mitte grammigi üle minna.
Siinsetest sõnavõttudest selgub, et 71 eest tuleks juba koju saata.
Selleks on teised võistlused ja formaadid.


Ps. Talisprindi korraldajad tegid igatahes väga ok võistluse ja loodetavasti ei vähenda see arutelu nende entusiasmi seda edasi teha.

Kivi tuleb seekord visata AK kapsaaeda, et aastatega ei ole suudetud teha üldist kiirusi käsitlevaid ajalisi trahve.
HM Racing Team
Kasutaja avatar
erik
Aktiivne Pikendus
Postitusi: 2776
Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
Asukoht: Jõe laboratoorium

Re: Uunikumiga metsas kihutamas

Postitus Postitas erik »

srock kirjutas:Suur Maasturite Talvesprint 2018
võistlusjuhend


Maksimaalne sõidukiirus kogu võistluse kestel on võistlusmasinatele piiratud: 70 km/h.
Käesolev punkt kehtib ka ATVd vedava treileri kohta.
Kui nii on kirjas ,siis ei anna seeõigust mitte ühte meetritki kiiremini sõita ja sa räägid siin ,et nu mis see 200 meetrit siis oli. Selge on tänaseks see kes lihtsalt vilistavad reeglitele ja kusevad korraldajale varba peale.

Ei kavatse kellegil varba peale kuseda ega reeglitele vilistada, aga lihtsalt mulle meeldib võistlusautoga kiiresti sõita. Ma tunnistan ausalt, et omavahelises konkurentsis kiiremate sõitatega läks adreaks nii üles, et kiiruse aimamine läks meelest ära. Sul Rene põle mõtet pikka viha pidada, möödusin sust rajal ikka metsa vahel ja aeglastes lõikudes, mitte nendes hea nähtavusega sirgetel, kus vahel kiiruse üles piikis. Minu arust oli korraldaja teinud suurepärase raja, kus isegi suure tahtmise korral oluliselt kiiremini, kui 70 kmh sõita ei saanud. Kui nüüd nende paari korra pärast, kellegil nüüd väga paha on, siis minu vabandused, aga halvasti ma ka ennast nüüd ei tunne. See võistlusformaat on sellisena ikka üli lahe ja ma nautisin igat kilomeetrit sellest rajast. Kui keegi teist ei nautinud, siis ma ei saa sinna midagi parata.

Tulevikku vaatavalt leppisime ju kokku, et kõik jälgivad kiirust ja korralda viib AK`se ettepaneku, kuidas ja millistel tingimustel kiiruse ületamise puhul käitutakse ja kuidas fikseeritakse.
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!

Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Kasutaja avatar
Movistar
Teel kaaluta olekusse
Postitusi: 4423
Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Uunikumiga metsas kihutamas

Postitus Postitas Movistar »

srock kirjutas:
Movistar kirjutas:

Aega aga võidetakse raskel osal, mitte korra põllul üle kiirendades.
Näide: Kui stardib 2 autot korraga. Raske rajalõigu läbivad sama kiiresti. Põllul üks kiirendab ja teine sõidab max 70km/h ,siis kumb auto ennem finisisse jõuab ?
Jõuab see kelle kogu võistluse keskmine kiirus on suurim ja kes teeb vähem vigu.
HM Racing Team
indreq
Mudder
Postitusi: 59
Liitunud: L Mär 19, 2005 11:46 pm

Re: Uunikumiga metsas kihutamas

Postitus Postitas indreq »

Sry lolli küsimuse pärast ja selle eest et siin eliidi omavahelisse klaarimisse sekkun aga - mismoodi kaasvõistlejad sellest kiiruseületamisest peaks teada saama et õigeaegselt protestida? Ma seal õhtul neid tabeleid kuskil seina peal tähele ei pannud, ehk ma ei osanud õigest kohast vaadata?
Üldiselt ma pakuks sellise lahenduse välja, et tracki põhiselt pole ju keeruline mingi scriptiga ligikaudne "võidetud" aeg välja arvutada, see tuleb siis nt kolmega korrutada ja katse lõppajale otsa liita. Lihtne, automaatne ja emotsioonitu matemaatika, siis igaüks teab et kui laseb üle siis ta tegelikult kaotab aega, mitte ei võida.
Eks ta ole jah et roolis on suht raske kiirust jälgida. Meie tiimis kaardilugeja jälgib seda ja annab juhile aegsasti teada, nt kui GPS viskab 65 ette, juhil on aga ikka veel klots põhjas, siis on selge et GPS viite tõttu reaalselt on 70 juba käes, siis tuleb kisa lahti ajada. Pikapeale juht õpib käigu ja pöörete järgi läbi tagumiku juba õiget kiirust tundma suht täpselt, võistluse edenedes jääb vajadust manitsemiseks aina vähemaks.

Päikest :)
Alar.V
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 140
Liitunud: K Jaan 28, 2009 8:42 pm
Asukoht: Saku / Saaremaa

Re: Uunikumiga metsas kihutamas

Postitus Postitas Alar.V »

Mina pakuks välja et süüdi ei ole antud olukorras võistleja, vaid korralduslik pool kes ei täida enda tehtud punkte juhendis.
4.11. Maksimaalne sõidukiirus kogu võistluse kestel on võistlusmasinatele piiratud: 70 km/h. Käesolev
punkt kehtib ka ATV- d vedava treileri kohta.
Teine asi on see et punktid on soovituslikud ja karistusi ei järgnegi (pole kiiruga karistuste tabelit leidnud), ning kokkuvõttes tekib selliseid olukordi hooaja jooksul veelgi. Sest kui üks võib, siis miks mina ei või.? Gps tracker peaks ju masinal just sellel eesmärgil olema, et jälgida "sohitegijaid".?
3f&n navigaator
Kairi
Off Roader Wannabe
Postitusi: 29
Liitunud: K Jaan 31, 2007 4:34 pm

Re: Uunikumiga metsas kihutamas

Postitus Postitas Kairi »

TR-3 Härrasmeeste liiga! ??? Tõenäoliselt oli Talisprindil teistes klassides rohkem härrasid kuna härrad on väärikad ja austavad reegleid!
"Rattur" aastast 2004
Kasutaja avatar
Movistar
Teel kaaluta olekusse
Postitusi: 4423
Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Uunikumiga metsas kihutamas

Postitus Postitas Movistar »

Härrasmehed ei käi üksteise peale kaebamas, ei kirjuta selja taga proteste ja ei ürita oma kehva tulemust või sõbra oma protestiga paremaks saada või aastaarvestuse positsiooni endale soodsamaks kaubelda.

Täna on küll seis selline, et mõnes muus klassis võib neid härrasmehi juba rohkem olla kui TR3-s.
See seltskond kes oli seda enne, on ka nüüd ja
arvatavasti ka edaspidi, kuid mõned, kes ei ole sinna kunagi kuulunud, ei hakka ka kunagi kuuluma.

Ega ostetud auto ei tee kellegist härrasmeest.
See omadus käib ikka inimestega kaasas.

Ise ma meelega oma positsiooni tabelis kuidagi kiiruseületamisega pole parandada proovinud.
Olen sellisel rajal nagunii kiirem kui enamus.
Samas on arusaamatu, et käib hirmus esiotsa sekundite arvestus kuskil sirgel põllul ja siis ollakse ikka kalendriga maha jäänud.
Ja kust pärineb informatsioon, et esiots on räigelt ja tahtlikult kiirust ületanud?
Mina ega Tarvo seda teinud ei ole ja Kotkas oma versiooni on juba esitanud.
HM Racing Team
Vasta

Mine “Võistlused/Competitions”