Päris nii ikka pole. Hirmutate siin kõik potensiaalsed huvilised ära. Ma ei ütleks, et TR3 on palju kallim võistelda, kui teised klassid. Korralik TR1 või VABA auto maksab ka 10K+ €, lisaks ülevalpidamis kulud on võibolla isegi suuremad, kui TR3-s. Eks see oleneb muidugi mis tasemel sõita ning kuidas hooldada. Välismaal käimine eeldab üldse veidi suuremat eelarvet (pole vahet, mis klassis sõidad - regamine, elamine, transport, jupid on enamvähem sama hinnaga).MetsaVikat kirjutas:Raha suhtes, eks ET2 aga eelkõige TR3 ongi Härrasmeeste hobi, eriti kui välismaal ka plaanis käia on.
Väike OT.
Eks kerge auto on eeliseks aga kindlasti ei pane kohta paika. Me sõidame vana LC70 baasil parsaga ning hooaja kokkuvõttes olime 2. Suvesõidul jäid vähemalt kaks 1200kg autot seljataha, üks alla 1400kg ka veel. Saaremaal suutsime võita isegi. Ei ütleks, et kogemust palju on. Alles teist aastat TR3 klassis. Ülalpidamiskulud on ka mõistlikud. Enamasti vahetad sillas õli. Vahepeal rooliotsasi. Hooaja lõpus suurem hoole. Kui ise puruks sõidad muidugi, siis selle eest maksad igas klassis (TR3 on raskem puruks sõita).
Tuleb lihtsalt aru saada, et motosport ongi kallis hobi. Golf selle kõrval ei maksa sittagi.