RAMBO kirjutas:Aastaid tagasi sai ka sellega sõidetud 50/50 segatud, kuna oli põhimõtteliselt tasuta käes. Autoks oli väikese mootoriga bmw (alla 2liitri mootor ja 4l wrangler) Polnud seal mingit muundurit, läks otse paaki. Kütuse kulu oli küll veidi suurem ja käivitus oli pikem, kui puhta bensiiniga. Ma sellest muunduri tööpõhimõttest saa praegaltki aru, mida ta tegema peab?
Terv.
RAMBO
Lugesin siis lõpuks korralikult selle soomekeelse paigaldusjuhendi läbi.
Ühesõnaga pannakse pihustitele steroidid peale
Pihusti pistikutele/juhtmetele poogitakse külge eraldi pistikud/juhtmed mis lähevad eraldi juhtmoodulisse/ajju(kõik jubinad vastavalt mootoritüübile sisalduvad pakendis).
Siis paigaldatakse mootori lähedale eraldi temp andur.
Ja lõpuks pannakse kütuse torule/voolikule(ei ole vahet kas tulev või minev) vahele etanoli andur...
...ehk siis etanoli andur saab aru mis kama paagis on(etanol,bensiin või segamini)...temp andur loeb mootori temperatuuri...ja kõige selle teadmisega juhib see eraldi aju pihustite tööd...vot nii
On veel mainitud,et miinus kraadidega võib olla pikem käivitus...samas,et on testitud -30 kraadi juures ja toimib.