Ma nagu m6tlen ja m6tlen, kuid aru ei saa, et kuidas vahejahuti omab turbo jahutamisel efekti? Siiamaani olen arvanud, et cooler on peale turbot ja jahutab turbost läbikäinud 6hku, kuid ehk seletad asja lähemalt, et kuidas see turbo jahutamine käib.RistoRR kirjutas:Puudumine on igati kahjulik. Auto millel on tehasest cooler, on arvestatud sellega ka töötama. Cooler ei jahuta õhku vaid silindrisse minemiseks, vaid omab ka teatud effakti turbo jahutamisel. Ok, metsas vb vähe pöördeid ja ei tapa nii hullult, aga trassil on ikka täitsa ''must'' selle olemasolu.
Kunagi väga ammu lugesin kas Autorevyyst v6i Tehnika ja Tootmisest, et vahejahuti kasutegur on 4-7%. Tänapäeva autotööstus on ka komakohtades kinni, et v6imsust ja ökonoomsust saavutada ja lisaks veel mahtuda keskkonnan6uetesse, seega on sellest kasu, kuid mitte niiväga oluline. Kui teha 6hu sissev6tt v6imalikut lyhike, nt kapoti pealt, siis v6ib kasutegur oluliselt suurem olla kui olukorras kus luristatakse kapoti alt sooja/kuuma 6hku sisse ja pressitakse see läbi cooleri.