Jõle häda suitseva mootoriga

ning ka Minerva, Tempo, Santana, SVX ja muid LR hübriide puudutav.

Moderaatorid: Landy, Moderators

Vasta
Kasutaja avatar
Homeless Hawk
Off Roader Wannabe
Postitusi: 27
Liitunud: E Juun 21, 2010 11:18 am
Asukoht: Ravila, Harjumaa

Jõle häda suitseva mootoriga

Postitus Postitas Homeless Hawk »

Kõigepealt soovin teile silmapaistvate kordaminekutega uut aastat!
Ja samas küsin nõu - Defenderi TD5 mootor suitseb. Sümptomid: helesinine, kuid mitte valge värvus; haiseb põlemata kütuse järgi, eriti häirivalt võtab saba taha kui ühtlaselt liikumiselt (tahhokas 2000 ja 2500 vahel) lihtsalt gaasipedaal vabastada. Peale seda tossab veel mõnda aega ka pedaali tallates. Mootori töötemperatuurist nähtus ei sõltu. Hullem veel - mõnel päeval sõidab ilma ühegi pahvakata päris pikalt. Mootoris on jõudu küllaga ja suitsemise ajal ei kao see kuhugile.
Et vanal turbiinil hakkasid lõtkud häirivaks muutuma siis vahetasin selle välja. Sama hooga vahetasin ka pihustite tihendid/seibid Tulemus oli umbes kaks päeva rõõmustav. Sellele järgnes taas kurvastuseperiood... On pakutud põhjuseks ka lõhkist blokikaant kuid... suits haiseb põlemata kütuse järgi ja ei näita end stabiilselt. Õli ja jahutusvedelik ei kao kusagile ja on puhtad. Meeleheites olen hakanud kahtlustama pihusteid, teenides paljude edasijõudnute silmis selge halvakspanu...
Kui kellelgi on pakkumisi või tunneb kirjelduses ära midagi tuttavat, oleksin väga tänulik vihjete eest!
Everything You Can Think Of Is True
Kasutaja avatar
Landy
Typo Master 2.1
Postitusi: 17310
Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
Kontakt:

Re: Jõle häda suitseva mootoriga

Postitus Postitas Landy »

Veel kaks võimlku varaianti:
1. Vigased pihusti juhtmed (Td5 tüpviga)
2. Vigane mootori aju, mis manustab kütust valesti( põkemata kütuse lõhn)
100% ei saa välistada ikkagi ka mõne pihusti viga .

Diagnost vist anaomaaliaid mootori töös ei näidanud?

Seega soovitaks alustada lihtsamast otsast.
Esmalt vahetada profülaktika mõttes mootori aju mõneks ajaks ( Imedepõllult saab). Kui ei aita,siis tuleb süveneda juhtmestiku või pihustite suguellu.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Kasutaja avatar
Homeless Hawk
Off Roader Wannabe
Postitusi: 27
Liitunud: E Juun 21, 2010 11:18 am
Asukoht: Ravila, Harjumaa

Re: Jõle häda suitseva mootoriga

Postitus Postitas Homeless Hawk »

Kardan, et valikutest jääb järgi vaid pihustite ... noh, nagu Sa ütlesidki, sest muud nipid juba proovitud.
Arvasin ka ise, et kui lolli käes juba eeselgi surnuks saab aetud, asi siis neid pihusteid lõhkuda ei ole...
Everything You Can Think Of Is True
Kasutaja avatar
Landy
Typo Master 2.1
Postitusi: 17310
Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
Kontakt:

Re: Jõle häda suitseva mootoriga

Postitus Postitas Landy »

Homeless Hawk kirjutas:Kardan, et valikutest jääb järgi vaid pihustite ... noh, nagu Sa ütlesidki, sest muud nipid juba proovitud.
Arvasin ka ise, et kui lolli käes juba eeselgi surnuks saab aetud, asi siis neid pihusteid lõhkuda ei ole...
Kas teist aju sai ka proovitud?
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Kasutaja avatar
Homeless Hawk
Off Roader Wannabe
Postitusi: 27
Liitunud: E Juun 21, 2010 11:18 am
Asukoht: Ravila, Harjumaa

Re: Jõle häda suitseva mootoriga

Postitus Postitas Homeless Hawk »

Seda veel mitte. Ilmselt tüütan Sind sellega peale aastavahetusvärinate vaibumist.
Diagnostika jäi eelmisel korral tegelikult tegemata, sest turpsidiagnoos tundus asjakohane ja kõikidele osalejaile tundus see loogiline. Eks ta oli oma parimad puhumised juba puhunud ka, nii et varem või hiljem oleks tulnud vahetus ette võtta.
Üks täpsustus siiski veel asja juurde - õhuvõtu poolelt kuulates jäi kõrva, et tühikäigul on periooditi (ilmub, kaob ja ilmub taas) ühe silindri tühja matsu häält. Paraku ei näita mootor tühikäigul suitsu kuigivõrd, et siin ilmselget seost väita.
Everything You Can Think Of Is True
Vasta

Mine “Land Rover”