Oled huviline ja alles avastad enda jaoks 4x4 maailma või oled juba tõsine remondimees ning soovid jagada oma teadmisi siis siin saab küsida abi ja ka vastata tehnilist laadi küsimustele.
Küsimus lihtne vaja oleks vahekasti, mis oleks eraldi käigukastist ja mis kannataks u 3000 p/min on see reaalne? Kui suur on kardaani pöörlemise kiirus norm tingimustes? On olemas 69 vahekast aga ei oska öelda pidev 3000 p/min (miske 100Kw). Kardan, et oleks vaja midagi pommikindlamat, mis ei lendaks laiali nagu tui p..sk.
Mis aparaadilt võiks ültse sellise kasti leida?
tänud tai
3000rpm kardaanile = 3000rpm mootorile, kui 1:1 on ülekanne juba kastist (3,4 käik ja aeglustit ei kasuta). Sobib suvaline vahekast pakun. 69 kast peab vastu küll. BTR kast oleks vast parem. Meil kasutaja ben müütas ühte siin.
Kasu kollil oli ka 69 vahekast ja üldiselt pidas valule vastu küll, miskine otsalaager andis vist 2 korda saba, mille tõttu käis kast maas ja remondis, kuid üldiselt usun, et 100kw kestab küll. Maanteel 80-90ga sõites mingi 200-300km läksid küll õlid kastis väga kuumaks ja vedelaks mis tõttu tilkus päris korralikult, aga seal olid ka pöörded 4000-4500 keskmiselt.
tegelikult on panna plaan 2 vahekasti yks vedavatele sildadele ja tein vees liikumise tarvis. Praegusel hetkel on vaja vahekast/reeverskast vesisele osale. Kardan, et paadi omad hinna ja kvaliteedi suhtega ei ole sellised.
alertracing2 kirjutas:MB-G klassi vahekast peab ka kindlasti valule vastu
G vahekasti ainuke "viga" on see, et esisilda minev kardaan pöörleb nö tagurpidi... muidu vastu peab kindlasti... minu G-l on maanteekiirusel (105-115 kmh) pöörded 2800-3200
tai kirjutas:tegelikult on panna plaan 2 vahekasti yks vedavatele sildadele ja tein vees liikumise tarvis. Praegusel hetkel on vaja vahekast/reeverskast vesisele osale.
oot...ma ilmselt olen täielik põmmpea...aga ma hakkasin seda asja endale peas ettekujutama ja kohe kuidagi ei saanud enda jaoks selgeks KUIDAS...
ok, on mootor mille küljes käimakast ja siis vahekast, millest tuleb välja üks võll esisillale ja teine tagasillale, kust kuradi kohast võtad sa jõu sõuvõlli käitavale vahekastile, nii, et sildade ülekanded paika jääks? PTO-st? Kui nii, siis miks sa sõuvõlli kohe PTO otsa ei riputa?