käigukastist eraldi vahekast

Oled huviline ja alles avastad enda jaoks 4x4 maailma või oled juba tõsine remondimees ning soovid jagada oma teadmisi siis siin saab küsida abi ja ka vastata tehnilist laadi küsimustele.

Moderaatorid: jr, Maasturid, margus4x4ee, boob, Stupiduser, Veiko, hulkur, kala, ennukas, Daniel, erik, Moderators

Vasta
Kasutaja avatar
tai
unistus TR nullist
Postitusi: 1282
Liitunud: P Veebr 26, 2006 7:56 pm
Asukoht: Pärnu/talin lennujaama juures

käigukastist eraldi vahekast

Postitus Postitas tai »

Küsimus lihtne vaja oleks vahekasti, mis oleks eraldi käigukastist ja mis kannataks u 3000 p/min on see reaalne? Kui suur on kardaani pöörlemise kiirus norm tingimustes? On olemas 69 vahekast aga ei oska öelda pidev 3000 p/min (miske 100Kw). Kardan, et oleks vaja midagi pommikindlamat, mis ei lendaks laiali nagu tui p..sk.
Mis aparaadilt võiks ültse sellise kasti leida?
tänud tai
Asjadele tuleb lennukalt läheneda
58021221
Kasutaja avatar
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5727
Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jr »

3000rpm kardaanile = 3000rpm mootorile, kui 1:1 on ülekanne juba kastist (3,4 käik ja aeglustit ei kasuta). Sobib suvaline vahekast pakun. 69 kast peab vastu küll. BTR kast oleks vast parem. Meil kasutaja ben müütas ühte siin.
+372 5028488
Kasutaja avatar
tai
unistus TR nullist
Postitusi: 1282
Liitunud: P Veebr 26, 2006 7:56 pm
Asukoht: Pärnu/talin lennujaama juures

Postitus Postitas tai »

kas 69 peab valule vastu ka ~100Kw pidev valu diisel moto?
Asjadele tuleb lennukalt läheneda
58021221
Kasutaja avatar
Urvo
ega nii ei saa ju rallit sõita, krt
Postitusi: 941
Liitunud: K Veebr 26, 2003 2:19 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Urvo »

Kasu kollil oli ka 69 vahekast ja üldiselt pidas valule vastu küll, miskine otsalaager andis vist 2 korda saba, mille tõttu käis kast maas ja remondis, kuid üldiselt usun, et 100kw kestab küll. Maanteel 80-90ga sõites mingi 200-300km läksid küll õlid kastis väga kuumaks ja vedelaks mis tõttu tilkus päris korralikult, aga seal olid ka pöörded 4000-4500 keskmiselt.
Kasutaja avatar
tai
unistus TR nullist
Postitusi: 1282
Liitunud: P Veebr 26, 2006 7:56 pm
Asukoht: Pärnu/talin lennujaama juures

Postitus Postitas tai »

tegemist on amfiib isendiga ja see u 3000 rpm peaks kestma pidevale valule u 5-6 tundi
Asjadele tuleb lennukalt läheneda
58021221
Kasutaja avatar
hulkur
been there, done that
Postitusi: 1552
Liitunud: E Okt 25, 2004 4:39 pm
Asukoht: N59:38:21 E25:30:32
Kontakt:

Postitus Postitas hulkur »

tai kirjutas:tegemist on amfiib isendiga ja see u 3000 rpm peaks kestma pidevale valule u 5-6 tundi
OOt mida sul vaja on AUTO vahekasti või PAADI reduktorit?
Kasutaja avatar
tai
unistus TR nullist
Postitusi: 1282
Liitunud: P Veebr 26, 2006 7:56 pm
Asukoht: Pärnu/talin lennujaama juures

Postitus Postitas tai »

tegelikult on panna plaan 2 vahekasti yks vedavatele sildadele ja tein vees liikumise tarvis. Praegusel hetkel on vaja vahekast/reeverskast vesisele osale. Kardan, et paadi omad hinna ja kvaliteedi suhtega ei ole sellised.
Asjadele tuleb lennukalt läheneda
58021221
alertracing2
Rookie
Postitusi: 3
Liitunud: E Veebr 19, 2007 3:02 pm

Postitus Postitas alertracing2 »

MB-G klassi vahekast peab ka kindlasti valule vastu
Kasutaja avatar
hulkur
been there, done that
Postitusi: 1552
Liitunud: E Okt 25, 2004 4:39 pm
Asukoht: N59:38:21 E25:30:32
Kontakt:

Postitus Postitas hulkur »

alertracing2 kirjutas:MB-G klassi vahekast peab ka kindlasti valule vastu
G vahekasti ainuke "viga" on see, et esisilda minev kardaan pöörleb nö tagurpidi... muidu vastu peab kindlasti... minu G-l on maanteekiirusel (105-115 kmh) pöörded 2800-3200
alertracing2
Rookie
Postitusi: 3
Liitunud: E Veebr 19, 2007 3:02 pm

Postitus Postitas alertracing2 »

Minumeelest oli soov kasutada vahekasti amfiibil vesise poole käitamiseks siis ei tea kahjuks pöörlemissuunda.
Kasutaja avatar
hulkur
been there, done that
Postitusi: 1552
Liitunud: E Okt 25, 2004 4:39 pm
Asukoht: N59:38:21 E25:30:32
Kontakt:

Postitus Postitas hulkur »

tai kirjutas:tegelikult on panna plaan 2 vahekasti yks vedavatele sildadele ja tein vees liikumise tarvis. Praegusel hetkel on vaja vahekast/reeverskast vesisele osale.
oot...ma ilmselt olen täielik põmmpea...aga ma hakkasin seda asja endale peas ettekujutama ja kohe kuidagi ei saanud enda jaoks selgeks KUIDAS...

ok, on mootor mille küljes käimakast ja siis vahekast, millest tuleb välja üks võll esisillale ja teine tagasillale, kust kuradi kohast võtad sa jõu sõuvõlli käitavale vahekastile, nii, et sildade ülekanded paika jääks? PTO-st? Kui nii, siis miks sa sõuvõlli kohe PTO otsa ei riputa?

andres@tunneb ennast idioodina....
Vasta

Mine “Hooldus ja Remont”