2009a Grand cherokee tõstmine???
Moderaatorid: jr, vtl, Moderators
2009a Grand cherokee tõstmine???
No olen nüüd mina siit igalt poolt otsinud ja vaadanud ja ei leia mina sellist korralikku tõstesarja nagu oli näiteks eelmisel mudelil.Kas keegi saaks äki aidata sellega või on kellelgi kogemusi selle mudeli tõstmisega?
Plaan oleks siis alla panna 265/75 rehv ja sooviks tõsta nii umbes 2" usun et see on piisav.
Aga mis arvavad lukud sellise mõõduga rehvist?Kuna plaan oleks panna kas BFG A/T või Mud kumbgi neist.
Plaan oleks siis alla panna 265/75 rehv ja sooviks tõsta nii umbes 2" usun et see on piisav.
Aga mis arvavad lukud sellise mõõduga rehvist?Kuna plaan oleks panna kas BFG A/T või Mud kumbgi neist.
Tel.+358400448132
+37256672599
Jeep Grand Cherokee 2009a 3.0 CDR 2"
Nissam Patrol y61 4,2 3" 37x12,5
+37256672599
Jeep Grand Cherokee 2009a 3.0 CDR 2"
Nissam Patrol y61 4,2 3" 37x12,5
Re: 2009a Grand cherokee tõstmine???
http://m.ebay.com/sch/i.html?catid=0&kw ... +commander , ise vaatan commanderi peale , aga meil on üks ja sama veermik , muidu 4*4cruiser -is tõste maksab 1000€ - 4 amordi ja 4 vedru .
Re: 2009a Grand cherokee tõstmine???
Mina enda oma tõstsin. Tõsteadapteridetailid lasin valmistada metallitöökojas vastavalt enda tehtud joonistele. Ratta koopast mõõdetuna muutus kõrgus 60mm kõrgemaks.
Peale tõstet asendasin rehvid 245/65R17 pisut suurematega. (245/75R17) Lisasin ka vaheadapterid (25mm)velje ja rummu vahele. Ilma nendeta suuremat rehvi all poleks saanud panna. Hetkel visuaalselt paistab ok, kuid järgmisena võtaks mõõdu 255/75R17.
Kütusekulu tõusis umbes 1-1.5 l/100km. Sõiduomadused muutusid niipalju, et auto muutus natuke jäigemaks, suurematest aukudest läbi sõites raputab rohkem, kuna istun nüüd kõrgemal ning kere kaldub rohkem. Maanteel käitub samamoodi.
Mõne pildi võin saata e-mailile.
Peale tõstet asendasin rehvid 245/65R17 pisut suurematega. (245/75R17) Lisasin ka vaheadapterid (25mm)velje ja rummu vahele. Ilma nendeta suuremat rehvi all poleks saanud panna. Hetkel visuaalselt paistab ok, kuid järgmisena võtaks mõõdu 255/75R17.
Kütusekulu tõusis umbes 1-1.5 l/100km. Sõiduomadused muutusid niipalju, et auto muutus natuke jäigemaks, suurematest aukudest läbi sõites raputab rohkem, kuna istun nüüd kõrgemal ning kere kaldub rohkem. Maanteel käitub samamoodi.
Mõne pildi võin saata e-mailile.
Grand Cherokee WH 3.0CRD: veljeadapterid 1", A/T rehvid 245/75R17 [/i]
Re: 2009a Grand cherokee tõstmine???
Minul commanderil seisab praegu 265/50/20
Re: 2009a Grand cherokee tõstmine???
No hetkel enda oma vaadates mahub selline mõõt ilusti alla.ainuke mis võib natuke segama jääda on ülemise õõtsa sarniiri polt aga seda saab 2cm maha lõigata.Peale tõstet asendasin rehvid 245/65R17 pisut suurematega. (245/75R17) Lisasin ka vaheadapterid (25mm)velje ja rummu vahele. Ilma nendeta suuremat rehvi all poleks saanud panna
Arvan isegi et tuleb teise offsetiga veljed vaadata või siis sama süsteemi kasutada mis sa kui 265/75 mõõtu rehvi tahan panna.
Tel.+358400448132
+37256672599
Jeep Grand Cherokee 2009a 3.0 CDR 2"
Nissam Patrol y61 4,2 3" 37x12,5
+37256672599
Jeep Grand Cherokee 2009a 3.0 CDR 2"
Nissam Patrol y61 4,2 3" 37x12,5
Re: 2009a Grand cherokee tõstmine???
Kas need vaheadapterite mingi joonis on ka , kas saad pilti teha ?
Re: 2009a Grand cherokee tõstmine???
Tõsteadaterite joonis ?
Re: 2009a Grand cherokee tõstmine???
Joonised Autocadis olemas, võiksin saata ka pdf. Põhineb sellisel lahendusel nagu alltoodud lingil.
http://www.ebay.com/itm/2-Suspension-Li ... 98&vxp=mtr
Tegelikult üks komplekt adaptereid peaaegu komplektsena olemas. Esimesed vajaksid natuke madalamks tegemist. Adapter sai algul liiga kõrge (50mm).Silla geomeetria iseloomu tõttu kaasnes sellega tõste 90 mm ning poolteljed jäid liiga suure nurga alla. Lasin teha uued ning madalamad ning need jäid üle. Joonised enam vähem ok. Esimeste adapterite paigaldamisel oli vaja pisut kasutada õhufreesi, et poldid ja avad sobiksid.
Silla stendis kokkujooksu reguleerimine ei olnud probleem. Ratta külgkalle läheb pisut lubatud piiridest välja. Plaanis on tulevikus asedada originaalsarniirid reguleeritavatega, siis saab ka külgkalde paika reguleerida.
Tagumisele sillale ka õiged asjad olemas. Tegin mitu erineva paksusega seibi, et saavutad sobiv kõrgus. Taga tekkis olukord, et juhipoolne külg jäi 20 mm madalam. Enne tõstet oli erinevus 8mm. Ei oskagi öelda miks see nii on. Enne tõstet vahetasin parempoolse ja vasakpoolse vedru omavahel, kuid tulemus sama olgugi et parempoolne vedru oli 6mm kõrgem.
Tagumise silla adapterid jäid seetõttu üle, kuna mõtlesin välja uue lahenduse läbilöögi puksi kinnitamiseks. Originaalpuksid enne esimese lahenduse paigaldaist peab eemaldama. Puksid ise eemaldamisel purunesid kuna kõvasti kinni pressitud oma pesasse. Tõste sai paika kõik oli õige ning sobis, kuid kui sain teada palju uued maksavad (vist oli 70 Euri tükk) otsisin uue lahenduse Tööriistamarketis mingi universaalse kummipuksi näol. Selle kinnitamiseks pidin kasutama teist lahendust tõstmiseks.
Paigalduse tegin ise kodus garaazis, aega läks õhtul kella kümnest hommikul kella kümneni.
http://www.ebay.com/itm/2-Suspension-Li ... 98&vxp=mtr
Tegelikult üks komplekt adaptereid peaaegu komplektsena olemas. Esimesed vajaksid natuke madalamks tegemist. Adapter sai algul liiga kõrge (50mm).Silla geomeetria iseloomu tõttu kaasnes sellega tõste 90 mm ning poolteljed jäid liiga suure nurga alla. Lasin teha uued ning madalamad ning need jäid üle. Joonised enam vähem ok. Esimeste adapterite paigaldamisel oli vaja pisut kasutada õhufreesi, et poldid ja avad sobiksid.
Silla stendis kokkujooksu reguleerimine ei olnud probleem. Ratta külgkalle läheb pisut lubatud piiridest välja. Plaanis on tulevikus asedada originaalsarniirid reguleeritavatega, siis saab ka külgkalde paika reguleerida.
Tagumisele sillale ka õiged asjad olemas. Tegin mitu erineva paksusega seibi, et saavutad sobiv kõrgus. Taga tekkis olukord, et juhipoolne külg jäi 20 mm madalam. Enne tõstet oli erinevus 8mm. Ei oskagi öelda miks see nii on. Enne tõstet vahetasin parempoolse ja vasakpoolse vedru omavahel, kuid tulemus sama olgugi et parempoolne vedru oli 6mm kõrgem.
Tagumise silla adapterid jäid seetõttu üle, kuna mõtlesin välja uue lahenduse läbilöögi puksi kinnitamiseks. Originaalpuksid enne esimese lahenduse paigaldaist peab eemaldama. Puksid ise eemaldamisel purunesid kuna kõvasti kinni pressitud oma pesasse. Tõste sai paika kõik oli õige ning sobis, kuid kui sain teada palju uued maksavad (vist oli 70 Euri tükk) otsisin uue lahenduse Tööriistamarketis mingi universaalse kummipuksi näol. Selle kinnitamiseks pidin kasutama teist lahendust tõstmiseks.
Paigalduse tegin ise kodus garaazis, aega läks õhtul kella kümnest hommikul kella kümneni.
Grand Cherokee WH 3.0CRD: veljeadapterid 1", A/T rehvid 245/75R17 [/i]
Re: 2009a Grand cherokee tõstmine???
Joonised Autocadis olemas, võiksin saata ka pdf. Põhineb sellisel lahendusel nagu alltoodud lingil.
http://www.ebay.com/itm/2-Suspension-Li ... 98&vxp=mtr
Tegelikult üks komplekt adaptereid peaaegu komplektsena olemas. Esimesed vajaksid natuke madalamks tegemist. Adapter sai algul liiga kõrge (50mm).Silla geomeetria iseloomu tõttu kaasnes sellega tõste 90 mm ning poolteljed jäid liiga suure nurga alla. Lasin teha uued ning madalamad ning need jäid üle. Joonised enam vähem ok. Esimeste adapterite paigaldamisel oli vaja pisut kasutada õhufreesi, et poldid ja avad sobiksid.
Silla stendis kokkujooksu reguleerimine ei olnud probleem. Ratta külgkalle läheb pisut lubatud piiridest välja. Plaanis on tulevikus asedada originaalsarniirid reguleeritavatega, siis saab ka külgkalde paika reguleerida.
Tagumisele sillale ka õiged asjad olemas. Tegin mitu erineva paksusega seibi, et saavutad sobiv kõrgus. Taga tekkis olukord, et juhipoolne külg jäi 20 mm madalam. Enne tõstet oli erinevus 8mm. Ei oskagi öelda miks see nii on. Enne tõstet vahetasin parempoolse ja vasakpoolse vedru omavahel, kuid tulemus sama olgugi et parempoolne vedru oli 6mm kõrgem.
Tagumise silla adapterid jäid seetõttu üle, kuna mõtlesin välja uue lahenduse läbilöögi puksi kinnitamiseks. Originaalpuksid enne esimese lahenduse paigaldaist peab eemaldama. Puksid ise eemaldamisel purunesid kuna kõvasti kinni pressitud oma pesasse. Tõste sai paika kõik oli õige ning sobis, kuid kui sain teada palju uued maksavad (vist oli 70 Euri tükk) otsisin uue lahenduse Tööriistamarketis mingi universaalse kummipuksi näol. Selle kinnitamiseks pidin kasutama teist lahendust tõstmiseks.
Paigalduse tegin ise kodus garaazis, aega läks õhtul kella kümnest hommikul kella kümneni.
http://www.ebay.com/itm/2-Suspension-Li ... 98&vxp=mtr
Tegelikult üks komplekt adaptereid peaaegu komplektsena olemas. Esimesed vajaksid natuke madalamks tegemist. Adapter sai algul liiga kõrge (50mm).Silla geomeetria iseloomu tõttu kaasnes sellega tõste 90 mm ning poolteljed jäid liiga suure nurga alla. Lasin teha uued ning madalamad ning need jäid üle. Joonised enam vähem ok. Esimeste adapterite paigaldamisel oli vaja pisut kasutada õhufreesi, et poldid ja avad sobiksid.
Silla stendis kokkujooksu reguleerimine ei olnud probleem. Ratta külgkalle läheb pisut lubatud piiridest välja. Plaanis on tulevikus asedada originaalsarniirid reguleeritavatega, siis saab ka külgkalde paika reguleerida.
Tagumisele sillale ka õiged asjad olemas. Tegin mitu erineva paksusega seibi, et saavutad sobiv kõrgus. Taga tekkis olukord, et juhipoolne külg jäi 20 mm madalam. Enne tõstet oli erinevus 8mm. Ei oskagi öelda miks see nii on. Enne tõstet vahetasin parempoolse ja vasakpoolse vedru omavahel, kuid tulemus sama olgugi et parempoolne vedru oli 6mm kõrgem.
Tagumise silla adapterid jäid seetõttu üle, kuna mõtlesin välja uue lahenduse läbilöögi puksi kinnitamiseks. Originaalpuksid enne esimese lahenduse paigaldaist peab eemaldama. Puksid ise eemaldamisel purunesid kuna kõvasti kinni pressitud oma pesasse. Tõste sai paika kõik oli õige ning sobis, kuid kui sain teada palju uued maksavad (vist oli 70 Euri tükk) otsisin uue lahenduse Tööriistamarketis mingi universaalse kummipuksi näol. Selle kinnitamiseks pidin kasutama teist lahendust tõstmiseks.
Paigalduse tegin ise kodus garaazis, aega läks õhtul kella kümnest hommikul kella kümneni.
Grand Cherokee WH 3.0CRD: veljeadapterid 1", A/T rehvid 245/75R17 [/i]
Re: 2009a Grand cherokee tõstmine???
http://m.ebay.com/itm/370491168720?nav=SEARCH&sbk=1 , mina vaatasin neid , aga ütle kuidas amortidega ?kas originaal amortidest piisab ?
Re: 2009a Grand cherokee tõstmine???
Jooniste eest tänud - maks_i@hotmail.com
Re: 2009a Grand cherokee tõstmine???
Tagumised vedrud olid vist võrdse jäikusega aga ees on originaalis vasakpoolne jäigem, et väidetavalt kompenseerida ebasümmetrilist massijaotust.Kaku82 kirjutas:Taga tekkis olukord, et juhipoolne külg jäi 20 mm madalam. Enne tõstet oli erinevus 8mm.
Mind häirib rohkem et nina on nii ebaloomulikult madalal ja kergesti lööb auklikumal teel vedrud põhja. Nagu oleks esivedrud väsinud, alumised õõtsad on horisontaalsed aga poolteljed allapoole viltu, piisaks kui saaks poolteljed horisontaalseks ilma vedrustuse käiku vähendamata. Vahetükk minumeelest vähendab vedrustuse käiguulatust. Lugesin kuskilt välja et venemaal pannakse sama probleemi vältimiseks diisel GC puhul ette Jeep Commanderi vedrud: vasakule 52124207AA(1374kg) paremale 52124206AA(1317kg). Nina pidavat tõusma ca 5cm ja vedrusid enam nii kergesti põhja ei löö. On olemas ka veel jäigem vedru 52124208AA (1431kg).
GC 3,0 CRD 2008a.
Re: 2009a Grand cherokee tõstmine???
O ! Mull on pakkuda 2 commanderi vedru , tahad ?qdwin kirjutas:Tagumised vedrud olid vist võrdse jäikusega aga ees on originaalis vasakpoolne jäigem, et väidetavalt kompenseerida ebasümmetrilist massijaotust.Kaku82 kirjutas:Taga tekkis olukord, et juhipoolne külg jäi 20 mm madalam. Enne tõstet oli erinevus 8mm.
Mind häirib rohkem et nina on nii ebaloomulikult madalal ja kergesti lööb auklikumal teel vedrud põhja. Nagu oleks esivedrud väsinud, alumised õõtsad on horisontaalsed aga poolteljed allapoole viltu, piisaks kui saaks poolteljed horisontaalseks ilma vedrustuse käiku vähendamata. Vahetükk minumeelest vähendab vedrustuse käiguulatust. Lugesin kuskilt välja et venemaal pannakse sama probleemi vältimiseks diisel GC puhul ette Jeep Commanderi vedrud: vasakule 52124207AA(1374kg) paremale 52124206AA(1317kg). Nina pidavat tõusma ca 5cm ja vedrusid enam nii kergesti põhja ei löö. On olemas ka veel jäigem vedru 52124208AA (1431kg).
Re: 2009a Grand cherokee tõstmine???
Mina esiotsa põhjalöömist ei täheldanud enne ega pärast tõstmist.
Tagaotsaga oli aga enne tõstmist tihti tunda, et läbi suurema lohu sõites isegi ilma koormata käis pauk vastu läbilöögi puksi ära. Seda oli ka läbilöögipuksidest näha. Tervelt ma neid oma pesadest kätte ei saanud. Amortisaatorid olid korras ning sõidan nendega siiani. Võiamlik, et siis vedrud taga väsinud. Pakutakse GC-le veel mingit tagumise amortisaatori lahendust, kus siis amordil veel eraldi keerdvedru ümber, et rohkem toetada tagumist otsa.
Visuaalselt aga paistab auto kõrgus ok. Enne tõstmist tagumise koopaääre kõrgus originaalrehvidega (245/65R17) 818mm, ees 825mm.
Samas kui tänavapildis vaadata neid uuemaid alates 2009 GC siis nendel vaatab see nina kuidagi väga alla ning saba püsti. Üks näide:
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto_pil ... _missing=1
Minuarust natuke liiga imelik.
Tagaotsaga oli aga enne tõstmist tihti tunda, et läbi suurema lohu sõites isegi ilma koormata käis pauk vastu läbilöögi puksi ära. Seda oli ka läbilöögipuksidest näha. Tervelt ma neid oma pesadest kätte ei saanud. Amortisaatorid olid korras ning sõidan nendega siiani. Võiamlik, et siis vedrud taga väsinud. Pakutakse GC-le veel mingit tagumise amortisaatori lahendust, kus siis amordil veel eraldi keerdvedru ümber, et rohkem toetada tagumist otsa.
Visuaalselt aga paistab auto kõrgus ok. Enne tõstmist tagumise koopaääre kõrgus originaalrehvidega (245/65R17) 818mm, ees 825mm.
Samas kui tänavapildis vaadata neid uuemaid alates 2009 GC siis nendel vaatab see nina kuidagi väga alla ning saba püsti. Üks näide:
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto_pil ... _missing=1
Minuarust natuke liiga imelik.
Grand Cherokee WH 3.0CRD: veljeadapterid 1", A/T rehvid 245/75R17 [/i]
Re: 2009a Grand cherokee tõstmine???
Kõikidel wk-del on mu meelest nina häirivalt allapoole. Silberauto ütles et nii peabki olema.
GC 3,0 CRD 2008a.