Soov osta "kastikas" aga millline....
Moderaator: Moderators
Re: Soov osta "kastikas" aga millline....
http://www.auto24.ee/used/1250137 Rääkige keegi sellisest autost. Mootor veermik kütusekulu ?? Kui kallid on ülalpidamiskulud ?
-
- True Off Roader!
- Postitusi: 1292
- Liitunud: P Juul 05, 2009 4:57 pm
- Asukoht: Metsaelajate keskel Haanjamaa serval
Re: Soov osta "kastikas" aga millline....
No täna käisin foresteriga Tallinnas, 700 km kilukarbis, iste kõige tagumises asendis, küünarnukid vastu ust ja kõrvalistujat villi hõõrutud. Ainuke positiivne asi, et ei hakanud selja peale, nagu enamik autoistmeid, lisaks naastrehvi müra salongis nagu reaktiivlennuki start. Äsja vahetatud sidur tahab imenippe, ainuke masin mille sidur minu käes kärssama läheb ...koomahai kirjutas:alaealistele vist on
Jah, onKahele alaealisele + kahele vanemale + kolale. Nii,et Sul õigus
Huvitav, et jalakäijatega libedaga toimunud õnnetustes on praktiliselt alati süüdi libedad kõnniteed ja hooletud kinnistuomanikud, aga autojuhtide teelt väljasõitude puhul on tegu "ilmastiku ja teeoludele mittevastava kiirusega"
- RistoRR
- Rock Crawler
- Postitusi: 890
- Liitunud: N Mai 23, 2013 10:07 pm
- Asukoht: Viru-Jaagupi/Rakvere
- Kontakt:
Re: Soov osta "kastikas" aga millline....
Mootoril erilisi probleeme pole, üks tüüpviga võib mõnedel masinatel välja lüüa, aga ka seda saab ennetada. Veermik üldjoontes vastupidav (stabika juppe vahest ikka läheb, aga neid läheb kõigil), üldiselt võivad järgi anda ülemised sarniirid mida saab ainult koos õõtsaga vahetada, aga praeguseks on saada mõistliku hinnaga lemförderi õõtsasid mis kestavad. Kütusekulu? No kõik võtab ära mis sisse paned, ise olen raske jalaga, sõidan palju lühikesi otsi ja aegajalt ka põllul/metsas, nii on kulu umbes 12-14 (oma osa on ka tõstest ja pihustiotsad tahaks tegemist). Ülalpidamiskulud üldiselt ei ole eriti suuremad kui sama ajastu sõiduautol.Matu kirjutas:http://www.auto24.ee/used/1250137 Rääkige keegi sellisest autost. Mootor veermik kütusekulu ?? Kui kallid on ülalpidamiskulud ?


Patrol Y60 35'' Silverstone
Bensiiniga võite pintsleid pesta, diislis peitub jõud!
55676422 kui vaja abi vms
Bensiiniga võite pintsleid pesta, diislis peitub jõud!
55676422 kui vaja abi vms
Re: Soov osta "kastikas" aga millline....
Võib teise teemasse kõrvale tõsta, aga... ei saa küsimata ka jätta (kerge akadeemiline "what-if" huvi foreka vastu endal on):honkomees kirjutas:No täna käisin foresteriga Tallinnas, 700 km kilukarbis, iste kõige tagumises asendis, küünarnukid vastu ust ja kõrvalistujat villi hõõrutud. Ainuke positiivne asi, et ei hakanud selja peale, nagu enamik autoistmeid, lisaks naastrehvi müra salongis nagu reaktiivlennuki start. Äsja vahetatud sidur tahab imenippe, ainuke masin mille sidur minu käes kärssama läheb ...
Mis värk selle siduriga siis on? Eilne Autoleht rääkis ka, et sidur on kulumaterjal manuaalkasti puhul. Ma saan aru, et linnas ja maanteel saad sa siduri kärssama? Mismoodi selle autoga poris ja lumes siis sõidetakse?
Ja mis generatsioonist sa räägid? Uus, 4. või eelmine?
Keegi siinsetest inimestest uue XTga omab kogemust, palju neil rooli labadel mõtet on ja kui väledalt see "käikude" lappamine toimub selle variaatoriga? On normaalne enne kurvi laks-laks alla lapata, et pöörded turbo "töövahemikku" jõuaks ja see end üles spoolida, või on lihtsalt "point & shoot" aparaat, millega tore talvisel trassil möödasõite teha?
Ei saa kirumata jätta, et Subaru jobud on turbomootori mingi nahksisu ja katuseluugiga ära paketeerinud, no hädasti on tarvis...
Kastikatest on jutt kaugele läinud, sorry. Paslik splittida teema ilmselt.
tegime pulli, aitab
-
- True Off Roader!
- Postitusi: 1292
- Liitunud: P Juul 05, 2009 4:57 pm
- Asukoht: Metsaelajate keskel Haanjamaa serval
Re: Soov osta "kastikas" aga millline....
eelmin gen siis ja siduri saad kärssama igal vaiksel kohaltvõtul, ainuke variant - lase sidur äkki täielikult üles ja anna täisgaas, bensukas ei jõua vaiksel manööverdamisel vedada ka, tükib välja surema. Ikka pöördes ja ilma siduriga mängimata, katsu sa siis nii kusagil manööverdada (sealjuures pole ma elus autode sidureid läbi kõrvetanud 35 juhiaasta jooksul). Aga kurvilisel teel püsib hästi.
Huvitav, et jalakäijatega libedaga toimunud õnnetustes on praktiliselt alati süüdi libedad kõnniteed ja hooletud kinnistuomanikud, aga autojuhtide teelt väljasõitude puhul on tegu "ilmastiku ja teeoludele mittevastava kiirusega"
Re: Soov osta "kastikas" aga millline....
Panen siis lisaks vähe.tanel kirjutas: Keegi siinsetest inimestest uue XTga omab kogemust, palju neil rooli labadel mõtet on ja kui väledalt see "käikude" lappamine toimub selle variaatoriga? On normaalne enne kurvi laks-laks alla lapata, et pöörded turbo "töövahemikku" jõuaks ja see end üles spoolida, või on lihtsalt "point & shoot" aparaat, millega tore talvisel trassil möödasõite teha?
Ei saa kirumata jätta, et Subaru jobud on turbomootori mingi nahksisu ja katuseluugiga ära paketeerinud, no hädasti on tarvis...
Kastikatest on jutt kaugele läinud, sorry. Paslik splittida teema ilmselt.
Sõitsin just paar päeva uue xt-ga.
Hästi muheda minekuga ja kast toimetab väga hästi. Mootoril on kolm töörežiimi, või võiks neid nimetada ka kkasti režiimideks: inteligent, sport ja sport sharp. Viimasega kui panna käsitsi vahetuse peale, siis on 8 "käiku" ja labadega vahetades on vahetus kiire. Möödasõidul labasid küll tarvis pole, piisab lihtsalt vähe kõvemast gaasi vajutusest ja oledki möödas, nagu mõte

See honkomehe siduriprobleem on ikka väikese liialdusega, ei see asi nüüd nii hull ka pole


Toyota LC80
-
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 107
- Liitunud: P Dets 23, 2012 11:48 pm
- Asukoht: Viljandi/kuopio
Re: Soov osta "kastikas" aga millline....
Mul fordil sama kate ja paremat ei oska tahtagi. Ainuke miinus, et vòtab natuke ruumi kasti ees otsas. Samas avad just nii palju kui tahad ja lukustad.kummist kirjutas:tarmo kirjutas:
OT: kummist - palju sul see Roll'n'lock kastikate maksis ja kust hankisid? Kas see on alu ribadest koosnev (nagu uuel Rangeril) või mingi muu materjal? Kuidas koormamist kannatab? Ja palju tema siinid reaalselt ruumi ära võtavad kasti servadest nii külgedelt kui eest?
Elke-s lasin panna ja tarne oli ka nende poolt. Samas ei tohiks mingi probleem olla seda EU-s tellida. Kui ma ei eksi, siis RollNLocki EU suurim esindatus on Taanis - ei pea USA-st tellima.
Hind koos paigaldusega oli tegelikult soolane. Hinnakirjas oli see neil 2459.- no sain pisut odavamalt.
Koormamist proovinud ei ole. Pakun, et kui peale seista, siis dformeerub permanetselt kuid läbi ei vaju, sest mõeldud on see just katte all olevaid asju kaitsma pahalaste eest.
Materjaliks on jah alumiiniumist lamellid, mis on väljast kaetud monoliitse vinüüliga (ei ole ühenduskohti).
Valgel päeval mõõdan üle ja annan teada kui palju servadest ruumi võtab (kui tahad võin pildid ka teha kinnitustest.
Fjord Powerstroke f-250
Re: Soov osta "kastikas" aga millline....
Tere!
Ei hakanud uut teemat tegema, sest pealkiri oleks põhimõtteliselt sama.
Lähikuudel on plaanis kastiauto soetamine. Kuna vaja liisingusse võtta, siis aasta peaks olema 2007 peale ja hinna piir 10 000 .
Valikus on Ford Ranger/Mazda BT-50, Isuzu D-max ja Nissan NP300. Hiluxit ei pigista välja ja ei ole vaja seda soovitada ( tean muidugi, et hea auto, aga rahaliselt ei tule välja ja ega siis kastikas ei pea võrduma alati Hiluxiga)
Sooviks siis arvamusi kolme esimese kohta- kui peaksite ise valiku just nende hulgast tegema, siis mille valiksite, ja miks?
Mõned minu poolsed küsimused ka targematele:
Kas NP300 puhul on saalede probleem minevik?
Kas vastab tõele, et Fordi / BT-50 puhul peab nelikveo lülitamiseks auto seisatama( nagu aeglusti puhul)?
Autot kasutaks igapäevaselt. Ca pool sõidust tuleks kruusa- ja metsateedel. Aastane läbisõit on ca 15000 ja kasutaks vähemalt 5 aastat. Seega tähtis, et mootor, kast ja veermik kestaks ning talvel võimalikult vähe probleeme. Plaan muidugi ka puldist mootori soojendus peale panna.
Läbivus on ka tähtis, aga minu jaoks nad kõik enam-vähem ühe pulga peal. Isuzu vist kõige kehvem maastikul, aga kui maastikurehv alla panna ja vints ette, siis saab ka taga luku puudumisest üle.
Olen väga tänulik, kes kaasa mõtlevad ja vastata viitsivad.
Tõnis
Ei hakanud uut teemat tegema, sest pealkiri oleks põhimõtteliselt sama.
Lähikuudel on plaanis kastiauto soetamine. Kuna vaja liisingusse võtta, siis aasta peaks olema 2007 peale ja hinna piir 10 000 .
Valikus on Ford Ranger/Mazda BT-50, Isuzu D-max ja Nissan NP300. Hiluxit ei pigista välja ja ei ole vaja seda soovitada ( tean muidugi, et hea auto, aga rahaliselt ei tule välja ja ega siis kastikas ei pea võrduma alati Hiluxiga)
Sooviks siis arvamusi kolme esimese kohta- kui peaksite ise valiku just nende hulgast tegema, siis mille valiksite, ja miks?
Mõned minu poolsed küsimused ka targematele:
Kas NP300 puhul on saalede probleem minevik?
Kas vastab tõele, et Fordi / BT-50 puhul peab nelikveo lülitamiseks auto seisatama( nagu aeglusti puhul)?
Autot kasutaks igapäevaselt. Ca pool sõidust tuleks kruusa- ja metsateedel. Aastane läbisõit on ca 15000 ja kasutaks vähemalt 5 aastat. Seega tähtis, et mootor, kast ja veermik kestaks ning talvel võimalikult vähe probleeme. Plaan muidugi ka puldist mootori soojendus peale panna.
Läbivus on ka tähtis, aga minu jaoks nad kõik enam-vähem ühe pulga peal. Isuzu vist kõige kehvem maastikul, aga kui maastikurehv alla panna ja vints ette, siis saab ka taga luku puudumisest üle.
Olen väga tänulik, kes kaasa mõtlevad ja vastata viitsivad.
Tõnis
-
- True Off Roader!
- Postitusi: 1292
- Liitunud: P Juul 05, 2009 4:57 pm
- Asukoht: Metsaelajate keskel Haanjamaa serval
Re: Soov osta "kastikas" aga millline....
Omal isuzu 2009, uuest peast ostes sai ka kõik läbi proovitud ja valik jäi isuzu ja hiluxi vahele, viimase soodukaga masin müüdi ära ja praeguseks olen isuzuga rahul. Probleemivaba mis mulle oluline, teistest jahikaaslaste kastikatest ökom ja pole kusagile minemata jäänud, kuhu teised kastikad on pääsenud.
Võin tel edasi jutustada ...
Võin tel edasi jutustada ...
Huvitav, et jalakäijatega libedaga toimunud õnnetustes on praktiliselt alati süüdi libedad kõnniteed ja hooletud kinnistuomanikud, aga autojuhtide teelt väljasõitude puhul on tegu "ilmastiku ja teeoludele mittevastava kiirusega"
Re: Soov osta "kastikas" aga millline....
Probleemivaba- see hea kuulda. Palju sul enda masinal juba läbisõit on? Kuni 100- 150 000 km võib kesta, aga sealt edasi ei tea kuidas on.honkomees kirjutas:Omal isuzu 2009, uuest peast ostes sai ka kõik läbi proovitud ja valik jäi isuzu ja hiluxi vahele, viimase soodukaga masin müüdi ära ja praeguseks olen isuzuga rahul. Probleemivaba mis mulle oluline, teistest jahikaaslaste kastikatest ökom ja pole kusagile minemata jäänud, kuhu teised kastikad on pääsenud.
Võin tel edasi jutustada ...
Re: Soov osta "kastikas" aga millline....
Viimastel päevadel olen hakanud tõsisemalt ka NP300 vaatama. Meeldib, et nelikvedu ikka kangist. Aga oskab keegi öelda, kas nn saaledeprobleem on siiani ka NP300 viga või on see nimevahetusega kaotatud? Aga jah, rohkem selle auto kohta nagu ei tea. Sama kerega varasema D22 kohta olen ikka väga erinevaid arvamusi kuulnud, kes ütleb et laguneb, kes ainult kiidab.
-
- True Off Roader!
- Postitusi: 1292
- Liitunud: P Juul 05, 2009 4:57 pm
- Asukoht: Metsaelajate keskel Haanjamaa serval
Re: Soov osta "kastikas" aga millline....
kopikas alla 150 aga asfalti on masin vähe näinud ...tonis1 kirjutas:Probleemivaba- see hea kuulda. Palju sul enda masinal juba läbisõit on? Kuni 100- 150 000 km võib kesta, aga sealt edasi ei tea kuidas on.honkomees kirjutas:Omal isuzu 2009, uuest peast ostes sai ka kõik läbi proovitud ja valik jäi isuzu ja hiluxi vahele, viimase soodukaga masin müüdi ära ja praeguseks olen isuzuga rahul. Probleemivaba mis mulle oluline, teistest jahikaaslaste kastikatest ökom ja pole kusagile minemata jäänud, kuhu teised kastikad on pääsenud.
Võin tel edasi jutustada ...
Huvitav, et jalakäijatega libedaga toimunud õnnetustes on praktiliselt alati süüdi libedad kõnniteed ja hooletud kinnistuomanikud, aga autojuhtide teelt väljasõitude puhul on tegu "ilmastiku ja teeoludele mittevastava kiirusega"