Minu autod on 2,5 ja rohem meetrit kõrged ja probleemid kohe käega katsuda. Kusjuures uus Disco III on stock seades kõrgem, kui minu ära vajunud vedrudega LR90rommi kirjutas:Ma sain küll kristiines ja viru keskuses vabalt liigelda. 4Runneri ülemine punkt on kuskil 2.2m
Off-road linna haljasaladel.
Moderaator: Moderators
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17319
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Viimati muutis Landy, N Dets 07, 2006 11:38 am, muudetud 1 kord kokku.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Parkimismaja sealt ju 100 m kaugusel, mõtlen Rävala oma.
Mina küll ei tahaks parkida oma autot kuhugi mudaplatsile, et kingi ja ülikonda määrida? Tegemist lihtsalt nahaalsusega ja hea, et keegi ikkagi tahab ja saab neid "sigu" karistada.
Olen nõus eelkõnelejatega, et kesklinnas saab vabalt ja on isegi parem liigelda jala. Parkimismaja on piisavalt, samuti saab auto jätta Vabaduse väljaku parklasse, mida ma ka iga päev sisuliselt kasutan.
Mina küll ei tahaks parkida oma autot kuhugi mudaplatsile, et kingi ja ülikonda määrida? Tegemist lihtsalt nahaalsusega ja hea, et keegi ikkagi tahab ja saab neid "sigu" karistada.
Olen nõus eelkõnelejatega, et kesklinnas saab vabalt ja on isegi parem liigelda jala. Parkimismaja on piisavalt, samuti saab auto jätta Vabaduse väljaku parklasse, mida ma ka iga päev sisuliselt kasutan.
Defender 110, Discovery V8
- tarmo
- I live off from the mud
- Postitusi: 5138
- Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Landy, suuremjagu lääne-euroopat on selles suunas liikumas, et kuna parkimiskohti ja ruumi vähe, siis tehakse parkimismajad minimaalsete mõõtudega. Eestis on selles osas veel suht okei, aga järjest rohkem tuleb neid pisikesi parklaid, kus kõrguspiirang on ntx 1,8 või 1,9 m.
Kui auto on suur, siis polegi vaja sinna ronida, tavaliselt saab õue ka jätta.
Ükspäev nägin väga imelikku asja - täiskõrge furgooniga veoauto (ilma haagiseta) oli sõitnud viru keskuse parkimismajja ja sõitis lampe alla. Ei jäänud vennikesel muud üle kui tuldud teed tagasi tagurdada (see pikk uss).
Kui auto on suur, siis polegi vaja sinna ronida, tavaliselt saab õue ka jätta.
Ükspäev nägin väga imelikku asja - täiskõrge furgooniga veoauto (ilma haagiseta) oli sõitnud viru keskuse parkimismajja ja sõitis lampe alla. Ei jäänud vennikesel muud üle kui tuldud teed tagasi tagurdada (see pikk uss).
Ei saa mitte vaiki olla.
Olen üks neist "õnnelikest" kes iga hommikul Pirita teel umbes pool tundi tühikäigul tiksub ja siis ümber kesklinna kvartali üks kuni kolm ringi teeb, et oma traktor kusagile ära sokutada.
Rääkides Stockholmist siis oi kuidas mulle meeldis metroo. maksin oma 20 SEK-i, kahe minuti pärast oli rong kohal, suhteliselt puhas mahtus liikuma kah ja enne kui arugi sain olin kilomeetreid eemal oma lähtepunktist. Vägisi tekib paralleel meie autovaba nädala aktsiooniga, et jäta auto parklasse ja saad bussipileti. Mida ma teen selle piletiga kui buss sõidab aeglasemalt kohale kui oma auto! See buss on juba ilma minutagi puupüsti inimesi täis ja kuna autosid on nii palju, siis sõiduplaan on lihtsalt ilu pärast!
Kui lähima viiekümne aasta jooksul suudetakse Pirita teele tramm käima panna mis sõidaks eraldi real ja vähemalt 70 km/t, siis olen rõõmuga nõus oma auto ametlikult hobiautoks kuulutama ja trammi kuukaardi ostma.
Olen üks neist "õnnelikest" kes iga hommikul Pirita teel umbes pool tundi tühikäigul tiksub ja siis ümber kesklinna kvartali üks kuni kolm ringi teeb, et oma traktor kusagile ära sokutada.
Rääkides Stockholmist siis oi kuidas mulle meeldis metroo. maksin oma 20 SEK-i, kahe minuti pärast oli rong kohal, suhteliselt puhas mahtus liikuma kah ja enne kui arugi sain olin kilomeetreid eemal oma lähtepunktist. Vägisi tekib paralleel meie autovaba nädala aktsiooniga, et jäta auto parklasse ja saad bussipileti. Mida ma teen selle piletiga kui buss sõidab aeglasemalt kohale kui oma auto! See buss on juba ilma minutagi puupüsti inimesi täis ja kuna autosid on nii palju, siis sõiduplaan on lihtsalt ilu pärast!
Kui lähima viiekümne aasta jooksul suudetakse Pirita teele tramm käima panna mis sõidaks eraldi real ja vähemalt 70 km/t, siis olen rõõmuga nõus oma auto ametlikult hobiautoks kuulutama ja trammi kuukaardi ostma.
It's A Jeep Thing You Wouldn't Understand
-
- Off Roader Wannabe
- Postitusi: 43
- Liitunud: P Sept 26, 2004 10:41 pm
- Asukoht: Tallinn, Tartu
- Kontakt:
Kust küll tekivad sellised linnalegendid?tanel kirjutas:Kui sa kaubikuga kaupa vead, siis kauba laadimiseks, kui ma õigesti mäletan, tohtis (vist mingi paberi olemasolul) kas peatumise või parkimise keeldu rikkuda, treppi sõita jmt? Parandage kui eksin, pole seda aspekti kunagi enda jaoks oluliseks pidanud ja süvitsi uurinud.
Võttes ette EV kehtiva Liikluseeskirja §2. lõige 31 võime lugeda järgmist:
Seega, kui on peatumise keelu märk, siis võib suht kindlalt oletada, et peatumine on keelatud.Peatumise all mõistetakse sõiduki ettekavatsetud seismajätmist sõitjate peale- või mahamineku või veose laadimise ajaks. Termin ei hõlma seismajäämist koos liiklusvooluga või reguleerija või liikluskorraldusvahendi nõudel.
Kui raske sellest arusaamine olla saab???
ma olen sinuga 100% n6us, metroo ja yhistransport on siin t6esti hea asi. mille krdi pärast pean ma istuma ommikul 20min ummikus kui kui k6nnin 5 minti bussi peale ja 5min tööjuurde ilma igasuguse närveldamiseta.Raits kirjutas:Ei saa mitte vaiki olla.
Olen üks neist "õnnelikest" kes iga hommikul Pirita teel umbes pool tundi tühikäigul tiksub ja siis ümber kesklinna kvartali üks kuni kolm ringi teeb, et oma traktor kusagile ära sokutada.
Rääkides Stockholmist siis oi kuidas mulle meeldis metroo. maksin oma 20 SEK-i, kahe minuti pärast oli rong kohal, suhteliselt puhas mahtus liikuma kah ja enne kui arugi sain olin kilomeetreid eemal oma lähtepunktist. Vägisi tekib paralleel meie autovaba nädala aktsiooniga, et jäta auto parklasse ja saad bussipileti. Mida ma teen selle piletiga kui buss sõidab aeglasemalt kohale kui oma auto! See buss on juba ilma minutagi puupüsti inimesi täis ja kuna autosid on nii palju, siis sõiduplaan on lihtsalt ilu pärast!
Kui lähima viiekümne aasta jooksul suudetakse Pirita teele tramm käima panna mis sõidaks eraldi real ja vähemalt 70 km/t, siis olen rõõmuga nõus oma auto ametlikult hobiautoks kuulutama ja trammi kuukaardi ostma.
kellele ema, kellele tytar. ma ei yltleks kaa soojast autost ära aga kui numbrid räägivad vastupidist siis olen sunnitud kasutama yhistransporti. bensu liiter maksab 10sekki, rongi-bussi-metroo kuukaart 600sekki (s6ida palju j6uad) lihtne arvutus näitas, et saaksin kasutata autot (väikese mootoriga mitte v8) pool kuud selle raha eest. lisaks parkimine on siin ka ainult hybriidautodele soodne. ja uus valitsus vist yritab mingit ummikumaksu peale panna s6idukitele.
Ühistranspordist ka siis sõnakene:
Et kästi helsinkist kaugemale vaadata...
Hollandis-saksas inimesed autoga või rattaga raudteejaama (saksas neid erinevaid *-Bahni jaamu siis) ja tsuh-tsuh linna tööle-kooli-asjatama või ntx lennuki peale. Igast suuremast lennujaamast raudtee läbi läheb. Katsuks sedasama Eestis ette kujutada? Meil nagu täiesti mõeldamatu?
3 aastat helsinkis elanud ´90-te alguses ei tundnud kordagi auto järgi vajadust, ühistransa ja rongiga sai igale poole igal ajal. Ka laup-pühap hommikul kell 4 kui kõrtse kinni pandi, käisid spets bussid ja viisid joodikud koju
Arenenud riigi mõistes ühistranspordisüsteemi meil ei ole, on mingisugune nõukaaegne bussi-trammi-elektritschka liiklus, milles puudub igasugune läbimõeldus ja loogika. Vene ajal korvati kvaliteeti kvantiteediga vähemalt, nüüd on kohti kuhu üldse mingi ühistransport enam ei käi. Isegi Tallinna linna piires ei suuda linnaviletsus seda korda saada, mis siis veel tervest riigist tahta.
Lisaks tüütuseni leierdatud räpasus, umbsus jms.
Kole ot juba sry
Et kästi helsinkist kaugemale vaadata...
Hollandis-saksas inimesed autoga või rattaga raudteejaama (saksas neid erinevaid *-Bahni jaamu siis) ja tsuh-tsuh linna tööle-kooli-asjatama või ntx lennuki peale. Igast suuremast lennujaamast raudtee läbi läheb. Katsuks sedasama Eestis ette kujutada? Meil nagu täiesti mõeldamatu?
3 aastat helsinkis elanud ´90-te alguses ei tundnud kordagi auto järgi vajadust, ühistransa ja rongiga sai igale poole igal ajal. Ka laup-pühap hommikul kell 4 kui kõrtse kinni pandi, käisid spets bussid ja viisid joodikud koju
Arenenud riigi mõistes ühistranspordisüsteemi meil ei ole, on mingisugune nõukaaegne bussi-trammi-elektritschka liiklus, milles puudub igasugune läbimõeldus ja loogika. Vene ajal korvati kvaliteeti kvantiteediga vähemalt, nüüd on kohti kuhu üldse mingi ühistransport enam ei käi. Isegi Tallinna linna piires ei suuda linnaviletsus seda korda saada, mis siis veel tervest riigist tahta.
Lisaks tüütuseni leierdatud räpasus, umbsus jms.
Kole ot juba sry
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17319
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
"Kena" pilt tänavu kevadest paar maja kodust eemal:
http://www.lahe.net/landy/varia/city-offroad.jpg
Ühistranspordist.
Mind võib küll autopedeks kutsuda, sest aramstan LR marki sõidukeid. Sams kuna mul nad reeglia arohkem laiali, kui sõidukorras on olen aktiivne ekstreem liiklusvahendi- ühistrasnspordi kasutaja.
Ok,kui lääne -ida suunal veel kuidagi liikuda saab, siis põhja-lõuana suunal on see pea võimatu või seotud kolosaalse ajakuluga.
Kui mu töökoht oli veel Veerenni tänva lõpus (Tallinnas), siis ühsitranspordiga kulus mul tööleminekuks ca 1h ja 15 min ja autoga keskmislet 13-14 minutit. Kumba teie eelistaksite?
Teiseks, proovige kuidagi jõuda Piritalt Lasnamäele Betooni tänavale? Autoga ca 15 min. Bussiga min 1,5 tundi.
Sarnaseid näiteid võiks tuua veel kümneid.
Seega ühistrasnpordi abil asjade ajamine linnas või töö ülesannete täitmine on seotud MEELETU aja kaoga.
http://www.lahe.net/landy/varia/city-offroad.jpg
Ühistranspordist.
Mind võib küll autopedeks kutsuda, sest aramstan LR marki sõidukeid. Sams kuna mul nad reeglia arohkem laiali, kui sõidukorras on olen aktiivne ekstreem liiklusvahendi- ühistrasnspordi kasutaja.
Ok,kui lääne -ida suunal veel kuidagi liikuda saab, siis põhja-lõuana suunal on see pea võimatu või seotud kolosaalse ajakuluga.
Kui mu töökoht oli veel Veerenni tänva lõpus (Tallinnas), siis ühsitranspordiga kulus mul tööleminekuks ca 1h ja 15 min ja autoga keskmislet 13-14 minutit. Kumba teie eelistaksite?
Teiseks, proovige kuidagi jõuda Piritalt Lasnamäele Betooni tänavale? Autoga ca 15 min. Bussiga min 1,5 tundi.
Sarnaseid näiteid võiks tuua veel kümneid.
Seega ühistrasnpordi abil asjade ajamine linnas või töö ülesannete täitmine on seotud MEELETU aja kaoga.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Võitegi siin jaurama jääda - kellele auto kellele jalgratas ning kellele sobib jala käia. Inimesi on erinevaid ning neil on kõigil erinevad vajadused.
Inglastel on selliste asjade lahendamiseks hea termin - "common sense". So, use it and we can all live in a better world.
Räägin oma loo ka ära, lihtsalt selleks et südamelt ära saada. Elasin 9 aastat Raua tänaval ning kui tasulise parkimise ala laiendati ka minu maja ukse alla ning hommikul tööle minnes oli trahvikviitung kojamehe vahel, helistasin ametnikele. Kuna sel ajal seisis mul maja ees kolm minu autot ning lisaks naise oma siis otsustasin neile kõigile võtta tasulise parkimisalal elava inimese kuukaardid. Selgus, et ma saan ainult ühe kaardi ning seda kasutada vaid ühel autol. Teiste eest pean maksma täie Rauaga. Õnneks oli naise auto Soome registris ning sealt tuli vaid trahvikviitungeid ära korjata. Maksmata on nad siiani.
Ok, sain aru, et tänav on linna oma ja kole lugu küll kui mul rohkem kui üks auto on ja üldse olen ma ise süüdi, et ma sellises kohas elan. Sellest kõigest sain aru, kuid arusaamatuks jäi mulle see, miks kesklinna tasuline parkimine algab hommikul kell kaheksa. Mina nimelt ärkasin kell üheksa, aga selleks, et mitte trahvi saada, pidin ma kell 7.55 üles ärkama ning autole parkimise peale panema, et siis kell 9.15 sellega kodunt lahkuda. Kui on vaja autosid kesklinnast eemal hoida siis saab seda teha ka nii, et kesklinnas elavad kodanikud ei peaks tobedustega tegelema.
See selleks, süsteemiga ei saa võidelda. Kaotaja oled alati ise.
Inglastel on selliste asjade lahendamiseks hea termin - "common sense". So, use it and we can all live in a better world.
Räägin oma loo ka ära, lihtsalt selleks et südamelt ära saada. Elasin 9 aastat Raua tänaval ning kui tasulise parkimise ala laiendati ka minu maja ukse alla ning hommikul tööle minnes oli trahvikviitung kojamehe vahel, helistasin ametnikele. Kuna sel ajal seisis mul maja ees kolm minu autot ning lisaks naise oma siis otsustasin neile kõigile võtta tasulise parkimisalal elava inimese kuukaardid. Selgus, et ma saan ainult ühe kaardi ning seda kasutada vaid ühel autol. Teiste eest pean maksma täie Rauaga. Õnneks oli naise auto Soome registris ning sealt tuli vaid trahvikviitungeid ära korjata. Maksmata on nad siiani.
Ok, sain aru, et tänav on linna oma ja kole lugu küll kui mul rohkem kui üks auto on ja üldse olen ma ise süüdi, et ma sellises kohas elan. Sellest kõigest sain aru, kuid arusaamatuks jäi mulle see, miks kesklinna tasuline parkimine algab hommikul kell kaheksa. Mina nimelt ärkasin kell üheksa, aga selleks, et mitte trahvi saada, pidin ma kell 7.55 üles ärkama ning autole parkimise peale panema, et siis kell 9.15 sellega kodunt lahkuda. Kui on vaja autosid kesklinnast eemal hoida siis saab seda teha ka nii, et kesklinnas elavad kodanikud ei peaks tobedustega tegelema.
See selleks, süsteemiga ei saa võidelda. Kaotaja oled alati ise.
2011 TR3 - SMS I / Kukepea III / ASMV 4.
2010 TR3 - Mudakoon 4. / Klaperjaht 11. / Kukepea 6.
2009 GT - Ladoga III / TR2 - ASMV 5.
2008 TR2 - Mudakoon 4.
2007 TR2 - Mudakoon I / ASMV I
2006 TR2 - Baltic Sea Cup I
2005 TR2 - Eesti Karikasari I
1998 Uunoga ümber Eesti IV
2010 TR3 - Mudakoon 4. / Klaperjaht 11. / Kukepea 6.
2009 GT - Ladoga III / TR2 - ASMV 5.
2008 TR2 - Mudakoon 4.
2007 TR2 - Mudakoon I / ASMV I
2006 TR2 - Baltic Sea Cup I
2005 TR2 - Eesti Karikasari I
1998 Uunoga ümber Eesti IV
Võimalik, et ajasin jama. Mingi mõne aasta tagune mälupilt on kollasest u. A4 suurusest paberist, punane joon diagonaalselt üle... Mis seal kirjas oli - täpset sõnastust ei mäleta.volts kirjutas:Kust küll tekivad sellised linnalegendid?
[...]
Kui raske sellest arusaamine olla saab???
tegime pulli, aitab
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17319
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
[quote="tanelVõimalik, et ajasin jama. Mingi mõne aasta tagune mälupilt on kollasest u. A4 suurusest paberist, punane joon diagonaalselt üle... Mis seal kirjas oli - täpset sõnastust ei mäleta.[/quote]
Seal oli ilmselt kirjas "Postivedu".
Seal oli ilmselt kirjas "Postivedu".
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
- tarmo
- I live off from the mud
- Postitusi: 5138
- Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Una jutu täienduseks lisan siia veel ühe jaburduse, mis tuleva aasta algusest kehtima hakkab.Una kirjutas:Selgus, et ma saan ainult ühe kaardi ning seda kasutada vaid ühel autol.
Nimelt - selle poolaastakaardi saavad eksole ainult sellele aadressile sisse kirjutatud isikud (kinnisvara omamine ei loe). AGA kõige parem nali on selles, et 2007 jaanuarist on lisaklausel, mis ütleb, et sa pead olema olnud sisse kirjutatud sellele aadressile vähemalt 1 aasta. Ehk siis kui kodanik ostab korteri ja kirjutab end sinna sissegi, siis ühe aasta jagu peab ta ikka parkimise eest täiega maksma.
Kui muud nõuded on veel mis, siis mille kuradiga seda põhjendada? Mõistusevaheaeg kuubis.