Vaja siis vlantse Toyota 6x139,7 velje vahele ! Vaevalt keegi valmis kujul neid müüb , kuna soov võibolla veits ulmeline! Sooviks siis 50mm paksuseid "polt on" vlantse et keeraks need poltidega auto külge ja sealt omakorda tulevad poldid välja et sinna külge velg keerata. Materjal võiks tavaline teras olla või kui keegi suudab mind veenda et alumiinium vms peab ka vastu et ei murdu kui metsas ringi kangutada , siis võib ka selle peale mõelda! Tean et terasest tuleva väga rasked junnid, aga kaalust ei hooli , võistlema niikuinii ei lähe ! Ja kindlasti hakkab hullult ratta laagreid ka sööma aga sellest ka ei hooli kuna neid müüakse ja neid saab vahetada
Siin foorumis neid mehi küll kes treia oskavad ja muidu metalliga müravad ! Mõtlesin et on lihtsam siin välja karjuda kui hakata igaühele eraldi kirjutama! 60% ettemaks motivatsiooniks ja garantiiks et pärast riiulisse vedelema ei jääks ! Kontakt siia privaats sõnumiga või telefon plussneliseitse neliükskakskuus 8765 või cptmorgan51@gmail
Tänan aja eest kes võttis lugeda
TPmorgan kirjutas:Vaja siis vlantse Toyota 6x139,7 velje vahele ! Vaevalt keegi valmis kujul neid müüb , kuna soov võibolla veits ulmeline! Sooviks siis 50mm paksuseid "polt on" vlantse et keeraks need poltidega auto külge ja sealt omakorda tulevad poldid välja et sinna külge velg keerata. Materjal võiks tavaline teras olla või kui keegi suudab mind veenda et alumiinium vms peab ka vastu et ei murdu kui metsas ringi kangutada , siis võib ka selle peale mõelda! Tean et terasest tuleva väga rasked junnid, aga kaalust ei hooli , võistlema niikuinii ei lähe ! Ja kindlasti hakkab hullult ratta laagreid ka sööma aga sellest ka ei hooli kuna neid müüakse ja neid saab vahetada
Siin foorumis neid mehi küll kes treia oskavad ja muidu metalliga müravad ! Mõtlesin et on lihtsam siin välja karjuda kui hakata igaühele eraldi kirjutama! 60% ettemaks motivatsiooniks ja garantiiks et pärast riiulisse vedelema ei jääks ! Kontakt siia privaats sõnumiga või telefon plussneliseitse neliükskakskuus 8765 või cptmorgan51@gmail
Tänan aja eest kes võttis lugeda
Terase treimise ja puurimise tööraha läheb kõvasti rohkem maksma kui Alust teha.
Terase materjali paksuse kohta ei oska hetkel rääkida. Endale on tehtud alust ja siiamaani pole midagi ära murdnud. Al paksus oleks 40mm paksemaga hetkel keeruline.
Kas sul pikad poldid oleks sul endal olemas, need mis flansi sisse läheks?
Palju flansi välis läbimõõt on? ja sise ava?
tegelikult peaks ju velg ja flants(id) istuma ehk koormust kandma sisemise ava servaga
poldid on vaid velje tõmbamiseks vastu rummu/flantsi ehk kinni hoidmiseks
seepärast müügis ka tsentrirõngad kui velje keskkava on suurem kui vaja
kui kõik istub ilusti keskkava serva peal nii nagu siis ei tohiks olla ka vahet kas on üks või kaks flantsi
mis selle alumiiniumiga on, et seal miskit murdub ?
MeelisV kirjutas:tegelikult peaks ju velg ja flants(id) istuma ehk koormust kandma sisemise ava servaga
poldid on vaid velje tõmbamiseks vastu rummu/flantsi ehk kinni hoidmiseks
seepärast müügis ka tsentrirõngad kui velje keskkava on suurem kui vaja
kui kõik istub ilusti keskkava serva peal nii nagu siis ei tohiks olla ka vahet kas on üks või kaks flantsi
mis selle alumiiniumiga on, et seal miskit murdub ?
OT: Velg kinnitub rummule ainult poltidega ja rdiaal- ja veojõud kantakse üle velje ja rummu vahelise hõõrdejõuga. Igasugused tsentreerimisrõngad on nn. igaks juhuks ja montaazi lihtsustamiseks.
Velje offseti muutmine (terasveljel üsna lihtsalt tehtav) või õige velje hankimine tundub mõistlikum, vaheflantsid ikkagi kuni 1 tollini. Parim lahendus oleks laiemad sillad aga seal juba hinnad teisest järgust.
Kuna teema olemas ja lõpetamata siis kas kellegil on pakkuda samal poldivalmiga Toyota LC-le 6x139,7 flantse (2tk.), ideaalis 10mm aga ei ole probleem kui suuremad, maha saab alati võtta.
Asjaga kiire.