MB 230
Moderaatorid: hulkur, Moderators
MB 230
Vaatan siin alternatiive ja mõtted liiguvad sellise asja nagu MB G230 poole. Esimese uuringuringi peale vist on sellel mitut erinevat mootorit, nagu 66Kw ja siis 90 Kw (bens)?
Või pigem, kas on üldse mõtet sellist asja endale soetada. Mulle pole oluline, kas on diisel või bens, sest hetke hinnakirjad ei tee neile enam vahet.
Huvitab mind teie kogemused, kui palju selliste vanakeste ülevalpidamise kulud on. Uute G klassi oma ma enamvähem tonkan. Saksas on nende yle 10a vanade hinnad klassis 6-8 euri
Või pigem, kas on üldse mõtet sellist asja endale soetada. Mulle pole oluline, kas on diisel või bens, sest hetke hinnakirjad ei tee neile enam vahet.
Huvitab mind teie kogemused, kui palju selliste vanakeste ülevalpidamise kulud on. Uute G klassi oma ma enamvähem tonkan. Saksas on nende yle 10a vanade hinnad klassis 6-8 euri
Katsu inimene olla siis olen ka mina.
- hulkur
- been there, done that
- Postitusi: 1552
- Liitunud: E Okt 25, 2004 4:39 pm
- Asukoht: N59:38:21 E25:30:32
- Kontakt:
Et siis issi võttis riiulist MB G-klassi piibli (loomulikult auf deutsch) ja loeb sealt välja nõnna:
mudel 460
MB G230 1979-82 Mootor M115 võimsus 90 hj või 102 hj, Stromberg 175CD karburaator, 4 käiku manuaal, peaülekanne 5,33. Mootor pärineb algupäraselt 1955 a. mudelilt MB 190SL, G-klassi mootor võeti mudelilt W115. 90 hj mootori surveaste on 8,1:1 võimsamal 9,0:1, esimene on mõeldud kasutama normaalbensiini, teine super. Tänapäeva mõistes esimene 80+ oktaanarvuga, teine 90+ okt. arvuga. Mootorid on janused aga samas ühed kergeimad mootorid G-klassi kapoti all.
mudelid w460 ja w463
MB GE230 1982-95 Mootor M102 võimsus 125 hj või 122 hj (katalüsaatoriga), Bosch K-Jetronic sissepritse, 4/5 käiku manuaal või 4k automaat, peaülekanne 4,9. Nn. esimene uue põlvkonna mootor G-klassil. Pärineb mudelilt W123. Aastast 1986 katalüsaator (Bosch KE-Jetronic) ja hüdrotõukurid. Selle ja 250 GD mootoriga kasutati teistest G-klassi mudelitest erinevaid käigukaste, kuna starter oli neil mootoritel vasakul, samas kui teistel (280GE ja 300GD) on paremal.
On veel küsimusi?
mudel 460
MB G230 1979-82 Mootor M115 võimsus 90 hj või 102 hj, Stromberg 175CD karburaator, 4 käiku manuaal, peaülekanne 5,33. Mootor pärineb algupäraselt 1955 a. mudelilt MB 190SL, G-klassi mootor võeti mudelilt W115. 90 hj mootori surveaste on 8,1:1 võimsamal 9,0:1, esimene on mõeldud kasutama normaalbensiini, teine super. Tänapäeva mõistes esimene 80+ oktaanarvuga, teine 90+ okt. arvuga. Mootorid on janused aga samas ühed kergeimad mootorid G-klassi kapoti all.
mudelid w460 ja w463
MB GE230 1982-95 Mootor M102 võimsus 125 hj või 122 hj (katalüsaatoriga), Bosch K-Jetronic sissepritse, 4/5 käiku manuaal või 4k automaat, peaülekanne 4,9. Nn. esimene uue põlvkonna mootor G-klassil. Pärineb mudelilt W123. Aastast 1986 katalüsaator (Bosch KE-Jetronic) ja hüdrotõukurid. Selle ja 250 GD mootoriga kasutati teistest G-klassi mudelitest erinevaid käigukaste, kuna starter oli neil mootoritel vasakul, samas kui teistel (280GE ja 300GD) on paremal.
On veel küsimusi?
vt. ka www.autoplius.lt .Sealt toomine tuleb maasturi puhul vähe soodsam kui Saksast...
- trc
- Truth, only truth
- Postitusi: 1124
- Liitunud: P Jaan 22, 2006 3:17 pm
- Asukoht: 59°26'5,13"N 24°56'15,08"E
- Kontakt:
et siis misasja? et tooks omale saksa auto leedust? dolce ja gabana teksad poolast? ei usu mina sellesse.fagott kirjutas:vt. ka www.autoplius.lt .Sealt toomine tuleb maasturi puhul vähe soodsam kui Saksast...
aga kotkale vastates siis
a) 6-8 euri on ikka pigem ca 20 aasta vanune G
b) kardan et selle massi jaoks jääb 2.3l/90kw väheks
c) enda kogemused on näidanud et kulud eriti suured ei ole. eks käekesed aegajalt tuleb ikka mustaks teha aga garaasis hooldetööde tõttu siiani mu 93a 350 ei ole veel seisnud.
d) kuna paljud komponendid on samad mis kaubikutel ning w126'l siis ka hinnad ei ole tapvad. on kallemaid ja ka odavamaid mudeleid mida ülal pidada. - siiani olen oma valikuga rahul.
e) kindlasti on üpris raske leida selle hinna juures roosteta eksemplari.
allkiri, 255 sümbolit
Giosk
tel.56661070
Giosk
tel.56661070
-
- I live off from the mud
- Postitusi: 2438
- Liitunud: R Aug 19, 2005 4:31 pm
- Asukoht: Harjumaa lõunapiir
2,3 on pigem kas 115/123 või 124. 126 peal pole alla 2,8 kohanud... kaubikutel taas enamasti diislid.trc kirjutas:fagott kirjutas: ...
d) kuna paljud komponendid on samad mis kaubikutel ning w126'l siis ka hinnad ei ole tapvad. on kallemaid ja ka odavamaid mudeleid mida ülal pidada. - siiani olen oma valikuga rahul.
...
See 2,3 on küll töökindel, kuid suhteliselt lahja alaväändega (persedyno järgi siis)... Maasturil pigem seda alumise otsa momenti vaja ja siin on vabalthingav diisel oluliselt muhedam
- trc
- Truth, only truth
- Postitusi: 1124
- Liitunud: P Jaan 22, 2006 3:17 pm
- Asukoht: 59°26'5,13"N 24°56'15,08"E
- Kontakt:
2,3 on pigem kas 115/123 või 124. 126 peal pole alla 2,8 kohanud... kaubikutel taas enamasti diislid.v6sa kirjutas:trc kirjutas:fagott kirjutas: ...
d) kuna paljud komponendid on samad mis kaubikutel ning w126'l siis ka hinnad ei ole tapvad. on kallemaid ja ka odavamaid mudeleid mida ülal pidada. - siiani olen oma valikuga rahul.
...
pidasin silmas siiski kõike muud kui mootor. 126 vs 460/463 ei tule hetkel hommikukohvita ettegi et mõni mootor kattuks. okei 500 va.
-
- Zootramm
- Postitusi: 717
- Liitunud: N Okt 19, 2006 12:02 pm
- Asukoht: Tallinn-Nõmme & Noarootsi
Hiljaaegu soetasin '86 230GE. Kuna tahtsin tingimata cabriot ja tehniliselt suht head eksemplari keevitamata kerega, millel hind ka mõistlikkuse piires oleks, siis sai aasta aega õiget otsitud. Nüüd on asjad niikaugel, et sai Sirgala kandis õppesõitu kah tehtud nädalavahetusel.
Kui huvi näppida ja küsida või tagumikudünostendil 2,3 mootorit katsetada, pesitsen õhtuti Haabneeme kandis. Kontakt 524 4269.
Kuna mul on tegemist eelkõige võistlus- ja lõbusõiduautoga, siis jooksvate kulude kohta ei oska suurt öelda, aga külge kruvitud juppide hindu olen registreerinud (juba aastast 2000 alates, eelmine auto).
Seda võin öelda, et G puhul on tegemist on ühe igavese visa ja tubli ressursi ja varuga ehitatud massinaga. Muidugi väljendub see auto kaalus. Vana 460 ja 460.2 on mõnusalt primitiivse ehitusega ka veel. Kui on ühekorra korda tehtud ja ilusti hooldatud, siis jooksvad ekspluatatsioonikulud on väikesed, kui just ise midagi lollusest ära ei lõhu. Natuke laagreid, piduriklotse ja ehk mootori kap remont vajadusel. Sõiduautolt pärit 102 mootorit otse peale ei tõsta, karter, kollektorid, hooratas/sidur ja üht-teist muud on erinevad.
Kui huvi näppida ja küsida või tagumikudünostendil 2,3 mootorit katsetada, pesitsen õhtuti Haabneeme kandis. Kontakt 524 4269.
Kuna mul on tegemist eelkõige võistlus- ja lõbusõiduautoga, siis jooksvate kulude kohta ei oska suurt öelda, aga külge kruvitud juppide hindu olen registreerinud (juba aastast 2000 alates, eelmine auto).
Seda võin öelda, et G puhul on tegemist on ühe igavese visa ja tubli ressursi ja varuga ehitatud massinaga. Muidugi väljendub see auto kaalus. Vana 460 ja 460.2 on mõnusalt primitiivse ehitusega ka veel. Kui on ühekorra korda tehtud ja ilusti hooldatud, siis jooksvad ekspluatatsioonikulud on väikesed, kui just ise midagi lollusest ära ei lõhu. Natuke laagreid, piduriklotse ja ehk mootori kap remont vajadusel. Sõiduautolt pärit 102 mootorit otse peale ei tõsta, karter, kollektorid, hooratas/sidur ja üht-teist muud on erinevad.
Huvitav, milline on see G mille saab kätte 4K EUR eest?
Pildil täitsa ühes tükis.
LINK
Njaa...meelepärane isend alles alates 19K EUR...karmilt hoiab väärtust masin.
G500 Short
Pildil täitsa ühes tükis.
LINK
Njaa...meelepärane isend alles alates 19K EUR...karmilt hoiab väärtust masin.
G500 Short
+372 5028488
- hulkur
- been there, done that
- Postitusi: 1552
- Liitunud: E Okt 25, 2004 4:39 pm
- Asukoht: N59:38:21 E25:30:32
- Kontakt:
No see 19k '94 aasta auto eest tundub ikka overkill, seda enam, et kirjelduses on öeldud "optisch 05"...tekib küsimus miks...avarii? Kõlab natuke nagu mingi aeg nähtud Leedu kuulutus, kus '82 aasta G nägi välja nagu '02 aasta, seda ainult väliselt ja kaugelt vaadates... ja hind oli seal kusagil vahepeal...jr kirjutas: Njaa...meelepärane isend alles alates 19K EUR...karmilt hoiab väärtust masin.
G500 Short
- trc
- Truth, only truth
- Postitusi: 1124
- Liitunud: P Jaan 22, 2006 3:17 pm
- Asukoht: 59°26'5,13"N 24°56'15,08"E
- Kontakt:
No ega seal selle "opticsch" suhtes suurt peale valgete suunatulede/tulekaitsete tehtud ei olegi ju A ilmselgelt on masin olnud miski autopede käes - jälgige gaasipedaali ntx , lisaks on nahkistmed ise sisse monteeritud. 94 aasta masina kohta kahtlaselt väike ls... Aga kui on õige see number siis 19k ei ole ta eest palju kysitud. 93/94 masinate hinnad - mis juba kannatavad ostmist - algavad umbes 15keur'sthulkur kirjutas:No see 19k '94 aasta auto eest tundub ikka overkill, seda enam, et kirjelduses on öeldud "optisch 05"...tekib küsimus miks...avarii? Kõlab natuke nagu mingi aeg nähtud Leedu kuulutus, kus '82 aasta G nägi välja nagu '02 aasta, seda ainult väliselt ja kaugelt vaadates... ja hind oli seal kusagil vahepeal...jr kirjutas: Njaa...meelepärane isend alles alates 19K EUR...karmilt hoiab väärtust masin.
G500 Short
Toetan eelkõnelejat, minu kogemused on täpselt sellisedmargus61 kirjutas:Seda võin öelda, et G puhul on tegemist on ühe igavese visa ja tubli ressursi ja varuga ehitatud massinaga. Muidugi väljendub see auto kaalus. Vana 460 ja 460.2 on mõnusalt primitiivse ehitusega ka veel. Kui on ühekorra korda tehtud ja ilusti hooldatud, siis jooksvad ekspluatatsioonikulud on väikesed, kui just ise midagi lollusest ära ei lõhu.