![Thumb up! :thumb:](./images/smilies/icon_smile_thumb.gif)
Navarat kasutav vennas arvas mu pilli proovides, et krt Fordi mootorid käivad ikka vaiksemalt. Siis näitasin kapotialust.
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Ega ta tugev ei ole küll. Põrandale ilmselt ei paneks.
Moderaator: Moderators
lehet nr.11tarmo kirjutas:Kas esimene number on kleebis? Mida TÜV või politsei sellest arvab?
andrusr kirjutas:Kleeps on, õige esinumber kruvitud pagasnikusse...kui kellelgi tekib huvi seda vaadata, siis ikka olemas.LR90 kirjutas:Mis Sa nüüd tegid siis, nii porine![]()
Kas esi number on kleeps seal kapotil?
Eks ikka survepesur ja Delta Force...mootoripesu on vast ikka kohustuslik, kui keelatud.nokia555 kirjutas:kuda sa kapoti aluse nii puhtaks said? igakord kohe soppa täis ei ole? Mootori pesu vist väga ei soovitata teha?
Katad kõik elektroonika asjad kinni ja võtad aku ära selleks ajaks vms?andrusr kirjutas:Eks ikka survepesur ja Delta Force...mootoripesu on vast ikka kohustuslik, kui keelatud.nokia555 kirjutas:kuda sa kapoti aluse nii puhtaks said? igakord kohe soppa täis ei ole? Mootori pesu vist väga ei soovitata teha?
kuid päris survekaga vast ikka pesema ei tasu hakata .Dandrusr kirjutas:Vastan: Ega ma enne porilombist läbisõitu akul juhtmeid maha ei võta:)
Teeb enamvähem sama ju välja.
Vett ei kannata 126kw TPS andur ja 136kw on aju vähe pahas kohas-kapoti all. Muid probleeme küll pole olnud.nokia555 kirjutas:kuid päris survekaga vast ikka pesema ei tasu hakata .Dandrusr kirjutas:Vastan: Ega ma enne porilombist läbisõitu akul juhtmeid maha ei võta:)
Teeb enamvähem sama ju välja.