Summuti enne ratast välja
Moderaatorid: jr, Maasturid, margus4x4ee, boob, Stupiduser, Veiko, hulkur, kala, ennukas, Daniel, erik, Moderators
Summuti enne ratast välja
Kuidas politsei ja ülevaatus sellesse suhtuvad kui toru on toodud enne tagaratast külje peale välja?
#redneckengineeringestonia
Re: Summuti enne ratast välja
Aga paljudel veokatel see nii ongi.
Me oleme kõik võhikud,ainult erinevates valdkondades.
Re: Summuti enne ratast välja
olen vene veokal näinud ka päris ninas enne esiratast.........aga see ilmselt tehasest tulnud eripära
#redneckengineeringestonia
Re: Summuti enne ratast välja
Pakuks, et suhtuvad kui väljalaskesüsteemi ümberehitusse ja ülevaatus jääb tegemata.
Pajero 2.5TD
Re: Summuti enne ratast välja
Vedelkütuse veokitel kasutati sellist varianti.tphnd kirjutas:olen vene veokal näinud ka päris ninas enne esiratast.........aga see ilmselt tehasest tulnud eripära
Ja näiteks GAZ 69 summuti väljubki enne tagumist ratast.
GAZ 69A
Elu on ilus
5177232
Elu on ilus
5177232
Re: Summuti enne ratast välja
Minu meelest ka lühike MB G tossutab tagaratta "koopasse".
Re: Summuti enne ratast välja
nojah, ma olen ka paljudel masinatel seda näinud, AMG G-l tuleb ka ju tehasest kaks toru enne tagaratast välja....aga jällegi, kui see on tehasest siis pole härradel võimalust kobiseda aga kui ma ise väänan ühe kõvera külje pealt välja siis on see ümberehitus ja isetegevus
#redneckengineeringestonia
Re: Summuti enne ratast välja
Kui sa hakkad näpuga nii järge ajama, siis ei või sa sumpat ka keevitada, ega mädanenud toru välja vahetada.tphnd kirjutas:nojah, ma olen ka paljudel masinatel seda näinud, AMG G-l tuleb ka ju tehasest kaks toru enne tagaratast välja....aga jällegi, kui see on tehasest siis pole härradel võimalust kobiseda aga kui ma ise väänan ühe kõvera külje pealt välja siis on see ümberehitus ja isetegevus
Me oleme kõik võhikud,ainult erinevates valdkondades.
Re: Summuti enne ratast välja
tere
viimase aja teh vaatusega pole kursis . kuid aastat neli tagasi oli vana ja väike usa savivann. sellele lasin küljetorudesse summari sisse . nata pusimist oli aga ülevaatuse vend bussipargis otsis taga küll kust see bessiin välja tuleb nii rikkalikult. loodan et saavad aru kui oled korralikult ehitanud . muidugi ei maksa ju midagi kui lähed ja küsid mis mehed arvavad asjast.
viimase aja teh vaatusega pole kursis . kuid aastat neli tagasi oli vana ja väike usa savivann. sellele lasin küljetorudesse summari sisse . nata pusimist oli aga ülevaatuse vend bussipargis otsis taga küll kust see bessiin välja tuleb nii rikkalikult. loodan et saavad aru kui oled korralikult ehitanud . muidugi ei maksa ju midagi kui lähed ja küsid mis mehed arvavad asjast.
Kui elus ei vea, siis 4x4 iks veab!
+47 40726287
+47 40726287
- uputaja
- I live off from the mud
- Postitusi: 4714
- Liitunud: T Dets 14, 2004 11:17 am
- Asukoht: Kuusalu lähedal metsas
Re: Summuti enne ratast välja
Tegelt oli selline konks selle asja juures, et summuti võib väljuda auto vasakult küljelt, et jalakäijaid tahmaseks ei viskaks.
Asjas sees 2005. Sügissõidust.
Re: Summuti enne ratast välja
Sa ümber ehitamist/modifitseerimist ja remontimist ikka eristada suudad?ibra kirjutas:Kui sa hakkad näpuga nii järge ajama, siis ei või sa sumpat ka keevitada, ega mädanenud toru välja vahetada.tphnd kirjutas:nojah, ma olen ka paljudel masinatel seda näinud, AMG G-l tuleb ka ju tehasest kaks toru enne tagaratast välja....aga jällegi, kui see on tehasest siis pole härradel võimalust kobiseda aga kui ma ise väänan ühe kõvera külje pealt välja siis on see ümberehitus ja isetegevus
Teema algatajale - minu pakkumine on et jääd ÜV punkti suvast sõltuma. Iseenesest ei ole just teab mis selline tegevus, koman***ija otsa komistades aga võid nätaka ära saada... De iure peaks ümberehituseks liigituma ikkagi.

tegime pulli, aitab
Re: Summuti enne ratast välja
emmi ülevaataja peale sattumine on alati võimalus, pidasingi silmas et 4x4 härrad on sellega kindlasti ise kokku puutunud
#redneckengineeringestonia
- tuningman
- I live off from the mud
- Postitusi: 2715
- Liitunud: E Dets 27, 2010 6:12 pm
- Asukoht: Saaremaa
Re: Summuti enne ratast välja
Huvitav aga boxeri, dukato ja jumperil tuleb ka summuti ots küljelt välja. Jah ja juba tehasest nii ja õige, vasakult küljelt. Sellest lähtudes ja oma laiskusest ei hakanud oma transitil ka summutit tagant välja tooma, vaid just külje pealt ja enne paremat taga ratast. Ülevaatuse läbis ilma igasuguse nurinatta.
Ingmar 56328868
Tooperi kasutatud varuosad.
Mad Toy 2016
Tooperi kasutatud varuosad.
Mad Toy 2016
Re: Summuti enne ratast välja
Asjale lehendus ma arvan: Kindlam on kasutada kodustatud ülevaatajat.
Väljalaske süsteemi võid remontida aga mitte ümber ehitada
Väljalaske süsteemi võid remontida aga mitte ümber ehitada

Nissan Patrol 3,0 118 kw
BMW X5 160kw+
BMW X5 160kw+
Re: Summuti enne ratast välja
Kood 604. Kerest väljaulatuv osa (eksterjöör)
13) N kategooria sõiduki heitgaasitoru ei tohi kere välispinna puutuja tasandist ulatuda väljapoole rohkem kui 10 mm, kusjuures toru serva ümardusraadius peab olema vähemalt 2,5 mm;
M kategooria sõidukil sellist väljaulatust olla ei tohi. Ja veel:
Kood 706. Üldnõuded heitgaaside väljalaskesüsteemile
Nõuded: 1) M ja N kategooria sõidukite heitgaaside väljalaskesüsteem peab vastama valmistaja poolt ettenähtule ja E-reegli nr 59 või direktiivi 70/157/EMÜ nõuetele. L kategooria sõidukite heitgaaside väljalaskesüsteem peab vastama valmistaja poolt ettenähtule ja alates 17. juunist 1999. a esmaregistreeritud sõidukil E-reegli nr 92 või direktiivi 97/24/EÜ nõuetele. Erandina võib mootorsõidukile paigaldada valmistaja poolt ettenähtust erineva heitgaaside toru otsa, kui see on paigaldatud peale valmistaja poolt ettenähtud heitgaaside toksilisuse vähendamise seadmeid ning sellega ei muutu valmistaja poolt ettenähtud heitgaaside väljalaskesüsteemi omadused;
2) heitgaaside väljalaskesüsteem peab olema ohutus kauguses kütusepaagist ja kütuse torudest nii, et torude või paagi lekkimisel ei satuks kütus heitgaaside torudele;
13) N kategooria sõiduki heitgaasitoru ei tohi kere välispinna puutuja tasandist ulatuda väljapoole rohkem kui 10 mm, kusjuures toru serva ümardusraadius peab olema vähemalt 2,5 mm;
M kategooria sõidukil sellist väljaulatust olla ei tohi. Ja veel:
Kood 706. Üldnõuded heitgaaside väljalaskesüsteemile
Nõuded: 1) M ja N kategooria sõidukite heitgaaside väljalaskesüsteem peab vastama valmistaja poolt ettenähtule ja E-reegli nr 59 või direktiivi 70/157/EMÜ nõuetele. L kategooria sõidukite heitgaaside väljalaskesüsteem peab vastama valmistaja poolt ettenähtule ja alates 17. juunist 1999. a esmaregistreeritud sõidukil E-reegli nr 92 või direktiivi 97/24/EÜ nõuetele. Erandina võib mootorsõidukile paigaldada valmistaja poolt ettenähtust erineva heitgaaside toru otsa, kui see on paigaldatud peale valmistaja poolt ettenähtud heitgaaside toksilisuse vähendamise seadmeid ning sellega ei muutu valmistaja poolt ettenähtud heitgaaside väljalaskesüsteemi omadused;
2) heitgaaside väljalaskesüsteem peab olema ohutus kauguses kütusepaagist ja kütuse torudest nii, et torude või paagi lekkimisel ei satuks kütus heitgaaside torudele;