Mulle tundub et Sul paagikorgi õhuklapp kinni, kui paagi vaakumisse veab.Kets kirjutas: Tundus nagu ei saa kütet peale ja pärast seda kui järgmisel katsel kütusepaagi korgi korraks avasin siis õhurõhk ühtlustus (suht suure visinaga) jäi mootor käima ning mõne aja möödudes kustus ka:roll:
Hädas Mazda BT-50 diisliga :(
Moderaatorid: jr, Landy, Moderators
- LR90
- I live off from the mud
- Postitusi: 1563
- Liitunud: T Dets 28, 2004 1:55 pm
- Asukoht: Kunda taga metsas 5111459
Re: Hädas Mazda BT-50 diisliga :(
kui suureks saan, hakkan DEFENDERIKS
Re: Hädas Mazda BT-50 diisliga :(
Vanapeer:
Kui vene keel pole probleem, siis siin leidub
"täielik" BT-50/ FR 2007 hoolduse ja remondi raamat.
http://www.pickupclub.ru/forum/archive/ ... -8295.html
Kui vene keel pole probleem, siis siin leidub
"täielik" BT-50/ FR 2007 hoolduse ja remondi raamat.
http://www.pickupclub.ru/forum/archive/ ... -8295.html
Re: Hädas Mazda BT-50 diisliga :(
Ilmselt küll.LR90 kirjutas:Mulle tundub et Sul paagikorgi õhuklapp kinni, kui paagi vaakumisse veab.Kets kirjutas: Tundus nagu ei saa kütet peale ja pärast seda kui järgmisel katsel kütusepaagi korgi korraks avasin siis õhurõhk ühtlustus (suht suure visinaga) jäi mootor käima ning mõne aja möödudes kustus ka:roll:
Mõned päevad tagasi vaatasin huviga kuidas suur külm (hoonest eraldi oleva) keldri venttoru (D 10cm) sõela härmatisega täitis 100% ja tekkis mõte et
auto kütusepaagi tuulutusega võib sama asi ette tulla kui asjaolud ebasoodsalt kokkulangevad.
Re: Hädas Mazda BT-50 diisliga :(
Minu Rangeril juhtus ka sama lugu. Peale soojendamist jähi isegi lõpuks tühikäigul käima aga liikumisvõimeliseks hakkas alles peale 2 tunnist tühikäigul soojenemist. Paak oli ääreni täis talvist kütet ja ka külmumisvastane lisand oli sees. Ka webasto ei hakanud tõõle.
Panin ka arvuti järgi ja mootori tule süttimise põhjuseks kirjutas kütuse leke.
Panin ka arvuti järgi ja mootori tule süttimise põhjuseks kirjutas kütuse leke.
Re: Hädas Mazda BT-50 diisliga :(
Kui nüüd meeldetuletada, siis kõige esimest korda suri mootor välja pärast hoovist väljakeeramist kui esimest korda sel päeval kõvem törts gaasi sai antud.MaxL kirjutas:Minu Rangeril juhtus ka sama lugu. Peale soojendamist jähi isegi lõpuks tühikäigul käima aga liikumisvõimeliseks hakkas alles peale 2 tunnist tühikäigul soojenemist. ...................................
...........................
Panin ka arvuti järgi ja mootori tule süttimise põhjuseks kirjutas kütuse leke.
Mootorit oli soojendatud 2 h (defaga) ja 15 min soendamisreziimil (mis hoiab pöörded min 1000 rpm). Jahutusvedeliku temp näidik oli
tõusnud "lahti" mõned millimeeterid.
Äkki on see kuidagi turboga seotud?
Huvitav, kas "aju" on suuteline mootori seiskama?
Re: Hädas Mazda BT-50 diisliga :(
Aju seiskab küll niiet vähe pole, kui midagi ei meeldi-et ära ei lõhuks:)Kets kirjutas:Kui nüüd meeldetuletada, siis kõige esimest korda suri mootor välja pärast hoovist väljakeeramist kui esimest korda sel päeval kõvem törts gaasi sai antud.MaxL kirjutas:Minu Rangeril juhtus ka sama lugu. Peale soojendamist jähi isegi lõpuks tühikäigul käima aga liikumisvõimeliseks hakkas alles peale 2 tunnist tühikäigul soojenemist. ...................................
...........................
Panin ka arvuti järgi ja mootori tule süttimise põhjuseks kirjutas kütuse leke.
Mootorit oli soojendatud 2 h (defaga) ja 15 min soendamisreziimil (mis hoiab pöörded min 1000 rpm). Jahutusvedeliku temp näidik oli
tõusnud "lahti" mõned millimeeterid.
Äkki on see kuidagi turboga seotud?
Huvitav, kas "aju" on suuteline mootori seiskama?
53422642
Re: Hädas Mazda BT-50 diisliga :(
Oman samuti 2007 a.Bt-50.,probleem on mullegi tuttav.Eelmisel aastal kui temp.oli -26 sõitis kilomeetri siis kustus ära,u.10 sek. ootamist läks käima ja töötas jälle u.1 km.Tangitud sai ainult Nestest.Kuna töötan ise Mazdas hakkasin uurima kas on sama muret veel olnud ning avastasin ,et tehas on saatnud hooldusteate külmades tingimustes esinevate probleemide lahendamiseks.Tehases arvati,et probleemi lahendab muudetud kütusefilter ja polt mis ühendab kütusevooliku kõrgsurvepumbaga.Tellisin huvi pärast mõlemad.Polti vahetades uurisin mis vahe neil siis on,selgus,et originaalil on sees peenike sõel mida aga pole uuel poldil.Järelikult ei suuda pump külmast paksuks muuutunud diislit läbi filtri ja poldi sees oleva peene sõela piisavalt tõmmata (sama viga näitas ka arvuti).80000km.hooolduses vahetasin asjad ära ja siiani on kõik ok.Ranger peaks täpselt sama olema.
Re: Hädas Mazda BT-50 diisliga :(
Täpselt nii oli ka mul. Isegi suurusjärk 1km oli sama.BT-50 kirjutas:Oman samuti 2007 a.Bt-50..........kui temp.oli -26 sõitis kilomeetri siis kustus ära,u.10 sek. ootamist läks käima ja töötas jälle u.1 km...........................
Tundub, et saime lõpuks tõele jälile
Re: Hädas Mazda BT-50 diisliga :(
Mis siis edasi saab kui seda sõela ei ole enan?BT-50 kirjutas:.Polti vahetades uurisin mis vahe neil siis on,selgus,et originaalil on sees peenike sõel mida aga pole uuel poldil.Järelikult ei suuda pump külmast paksuks muuutunud diislit läbi filtri ja poldi sees oleva peene sõela piisavalt tõmmata (sama viga näitas ka arvuti).80000km.hooolduses vahetasin asjad ära ja siiani on kõik ok.Ranger peaks täpselt sama olema.
Järgmine on ju kõrgsurve pump.
Soovitan sõela puhtaks teha ja tagasi panna,tuleb odavam.
Re: Hädas Mazda BT-50 diisliga :(
See talv jälle sama jama, eelmine kord seda polti ei pidanudki kontrollima, nüüd tuleb maha kiskuda ja puhtaks teha
53422642