Kütusepaak salongis
Moderaatorid: Veiko, erik, Arto, MM, Moderators
Kütusepaak salongis
Kuna klapper tulekul ja plaan osavõtta, siis üks küsimus targematele inimestele. Kas vabas klassis peab olema kütusepaak, mis asub salongis, tulekindla materjaliga kaetud? Reeglitest välja ei loe miskit.
MÕNUMUMMID-e rooliväänaja. 53435237
TR-3 valmimas.
TR-3 valmimas.
Re: Kütusepaak salongis
minu teada küll jah muidu ei saa
Re: Kütusepaak salongis
Peab olema jah,ning kütuse torud samuti vask või mõni muu metall,kui on toas,ning ei tohi olla voolik ühendusi toas.
Proto
53951597
53951597
Re: Kütusepaak salongis
selge, kui aega saab,siis näha kas saab klapperiks valmis või mitte.
MÕNUMUMMID-e rooliväänaja. 53435237
TR-3 valmimas.
TR-3 valmimas.
Re: Kütusepaak salongis
Kunagi rääkisime Antoga sellel teemal. Tema ütles, et ei pea, kui paak on metallist.
Isiklikult muidugi paneks.
Kaspar
Isiklikult muidugi paneks.
Kaspar
Mudane aastast 2005.
Mercedes G; Samurai; Defender 90, Defender 110, CJ-8
"IF IT CARN'T BE FIXED WITH A HAMMER, IT MUST BE AN ELECTRICAL FAULT"
Mercedes G; Samurai; Defender 90, Defender 110, CJ-8
"IF IT CARN'T BE FIXED WITH A HAMMER, IT MUST BE AN ELECTRICAL FAULT"
Re: Kütusepaak salongis
ET1 ja ET2 reeglites selline lõik:
3.x.15. Toitesüsteem
3.x.15.1. Kütusepaak
3.x.15.1.1. Lubatud on kütusepaakide asukoha ja nende vormi ning kuju
muutmine. Sõitjateruumist peavad kütusepaagid olema eraldatud tulekindla
vaheseinaga. Peab olema tagatud sõitjateruumist väljuv kütusepaakide
ventilatsioon.
3.x.15.1.2. Kütusepaakide täitekõrid ei tohi välja ulatuda võistlussõiduki
perimeetrist. Kütusepaagi kork peab olema selline, mis väldib selle
iseenesliku avanemise.
3.x.15.2. Kütusetorustik
3.x.15.2.1. Kütusetorustiku muutmine, ümberpaigutamine ja täiendav kaitse
on lubatud. Juhul kui kütusetorustik on toodud sõitjateruumi, peab see täies
pikkuses olema metallist. Muud materjalid on keelatud. Sõitjateruumis ei
tohi olla kütusetorustiku liitekohti, välja arvatud FIA poolt homologeeritud
lahendused.
3.x.15. Toitesüsteem
3.x.15.1. Kütusepaak
3.x.15.1.1. Lubatud on kütusepaakide asukoha ja nende vormi ning kuju
muutmine. Sõitjateruumist peavad kütusepaagid olema eraldatud tulekindla
vaheseinaga. Peab olema tagatud sõitjateruumist väljuv kütusepaakide
ventilatsioon.
3.x.15.1.2. Kütusepaakide täitekõrid ei tohi välja ulatuda võistlussõiduki
perimeetrist. Kütusepaagi kork peab olema selline, mis väldib selle
iseenesliku avanemise.
3.x.15.2. Kütusetorustik
3.x.15.2.1. Kütusetorustiku muutmine, ümberpaigutamine ja täiendav kaitse
on lubatud. Juhul kui kütusetorustik on toodud sõitjateruumi, peab see täies
pikkuses olema metallist. Muud materjalid on keelatud. Sõitjateruumis ei
tohi olla kütusetorustiku liitekohti, välja arvatud FIA poolt homologeeritud
lahendused.
Arto Künnapas, Ratturid meeskonna roolikeeraja , maasturisõltlane alates 2004.
MB230GE, Nissan Navara, Volvo TGB1314
offroad.ee
MB230GE, Nissan Navara, Volvo TGB1314
offroad.ee