Jeep GC 2004.a 2,7CRD juhitavuse probleem
Moderaatorid: jr, vtl, Moderators
Jeep GC 2004.a 2,7CRD juhitavuse probleem
Proovin oma mure kuidagi kirja panna.
Jama tekkis peale seda kui vahetasin talverehvid ,suve omade vastu. Auto nüüd täiesti juhitamatu. Kisub iga väiksema pikisoone ja isegi teele paigaldatud lapi serva peale. Käisin US-Partsis mitu korda,kontrolliti üle kogu esisild ja rooliamort ja tagasild. Lõtkusid ei ole. Soovitati et paneksin lihtsalt mingid pidused talverehvid tagasi.Et need on lihtsalt pehmemad ja leevendavad seda kiskumist.Pagana ebaloogiline tundub,et kas ma ei saagi autole suverehve alla panna,kuna siis auto käitub täiesti ebaloomulikult?
Vahest on sihuke tunne ,et tagasild ja esisild lähevad täiesti oma teed.
Loodan,et äkki keegi oskab selle jutu põhjal mind natuke aidata.Või äkki soovitab keegi mõnda tarka,kelle juurde autot näitama minna.
Tänud juba ette
Rene
Jama tekkis peale seda kui vahetasin talverehvid ,suve omade vastu. Auto nüüd täiesti juhitamatu. Kisub iga väiksema pikisoone ja isegi teele paigaldatud lapi serva peale. Käisin US-Partsis mitu korda,kontrolliti üle kogu esisild ja rooliamort ja tagasild. Lõtkusid ei ole. Soovitati et paneksin lihtsalt mingid pidused talverehvid tagasi.Et need on lihtsalt pehmemad ja leevendavad seda kiskumist.Pagana ebaloogiline tundub,et kas ma ei saagi autole suverehve alla panna,kuna siis auto käitub täiesti ebaloomulikult?
Vahest on sihuke tunne ,et tagasild ja esisild lähevad täiesti oma teed.
Loodan,et äkki keegi oskab selle jutu põhjal mind natuke aidata.Või äkki soovitab keegi mõnda tarka,kelle juurde autot näitama minna.
Tänud juba ette
Rene
Erineva offsetiga võib tulla paremini välja esisilla kokku-lahkujooksud. Samuti oleneb juhitavus ja sõidetavus rehvi tootjast. Ehk siis-vaata üle esimese hooga rehvirõhud ja kulumisjäljed. Sealt edasi saad mõelda kas vaja silda reguleerida või mitte. Ja sealt edasi peab juba ise kogema seda juhitavuse vahet et pikemalt ennustada.
Päikest
Virgo.
Päikest
Virgo.
Mudas alates 2003.
Igaks juhuks vaata üle tagasilla kolmnurga puksid. Kui nad olid pidused ja rehve vahetati 2posti tõstukil(kõik rattad maast lahti) siis võis puksid pooleks rebida ja auto sõidab nagu oleks asfalt jääs
Labidas ja Leatherman = Vepski finis. WILD RIDE OÜ. Mongoolias käidud. Kord aastas peab kirikus ka käima...
Veel elus Visa Hing. Start 2004a nr. 174.
4x4 karikasarja 1. koht TR-1 2012. 4x4 karikasarja 2.koht TR-1 2013
Autoga saab Tallinnast Kambodzasse. Tel 5114973
Veel elus Visa Hing. Start 2004a nr. 174.
4x4 karikasarja 1. koht TR-1 2012. 4x4 karikasarja 2.koht TR-1 2013
Autoga saab Tallinnast Kambodzasse. Tel 5114973
235/65/17 on originaalmõõt. Ma võin ka oma kogemustest kinnitada eelnevat juttu rehvide kohta. Natuke paremaks sai probleemse rehvivaliku korral ka rehvirõhuga mängides ning päris hea oli siis kui esimest kardaani all polnud. Siis aga tekkisid libedaga muud "juhitavuse" probleemid
Soovitan eemale hoida usast tulnud truckide ja vanide alt pärit kasutatud rehvidest, mis siiamaani kõik on olnud liiga jäiga seinaga ja kõva seguga. Külgseina pehmust võib kaudselt oletada ka load ratingut ja kiirusindeksit jälgides.
Jälgida tasub ka rehvide ühtlast kulumist. Enda autot ostes oli üks esirehv veidi kulunum ja sellist metsapoole kiskumist pole ühegi teise autoga enne täheldanud kuigi rehve on kombineeritud nii- ja naapidi.
Soovitan eemale hoida usast tulnud truckide ja vanide alt pärit kasutatud rehvidest, mis siiamaani kõik on olnud liiga jäiga seinaga ja kõva seguga. Külgseina pehmust võib kaudselt oletada ka load ratingut ja kiirusindeksit jälgides.
Jälgida tasub ka rehvide ühtlast kulumist. Enda autot ostes oli üks esirehv veidi kulunum ja sellist metsapoole kiskumist pole ühegi teise autoga enne täheldanud kuigi rehve on kombineeritud nii- ja naapidi.
minu kogemus on vastupidine. Kumm tundub nii vedel, et kui kusagilt august läbi sõidad, siis auto hakkab teel pendeldama ja väänlema. Nagu koer, kes hakkab taguotsa vänderdama, kui peremees tuleb. Nüüdseks kolmandad rehvid all, nii NOKIA naelu, MATADORi lamelle kui ka mingeid ehedaid suvekaid peetud. Kõik samamoodi. Ülevaatustel pole veermikuvigu tuvastatud. Alguses oli sõita jube, nüüdseks olen ära harjunud. Kui ainult karjamaal sõidaks, kuhu see auto ongi mõeldud, siis probleemi poleks
teex yhe zuicu
-
- Zootramm
- Postitusi: 717
- Liitunud: N Okt 19, 2006 12:02 pm
- Asukoht: Tallinn-Nõmme & Noarootsi
Ei pruugi päris nii lihtne olla minu kogemuse põhjal. Tehase suverehvid (GoodYear Wrangler F1) toovad kuidagi veermiku lõtkud esile. Vaevlesin sama jamaga, nagu teemaalgataja ja mitmed teised. Roopasse sõidetud asfaldil andis ikka peal püsida. Talverehvidega (Conti 4x4 IceContact) probleemi eriti ei olnud.seenior2 kirjutas:Kui enne rehvivahetust oli juhtimine korras, siis ju ainult rehvides viga! Nii lihtne se ongi...
Asja tegi oluliselt paremaks rooli- ja paralleelvarda otste, esisilla alumiste lääbade ning tagasilla kolmnurga arniiri+pukside vahetus. Milline nendest kõige rohkem mõjus, ei oska siin hinnata.
Aga kui keegi teab vähem kapriissemat alternatiivi tehaserehvidele, oleksin ka info eest tänulik.
- TiitR
- I live off from the mud
- Postitusi: 5765
- Liitunud: P Mai 18, 2008 8:00 pm
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Virumaa
Kui ma omale masinat valisin ja nii LC-ga kui ka uue GC-ga proovisõitu tehes hämmastas mind justnimelt GC imelik p*rse vänderdamine aukudes/lohkudes...ilmselt on see sillaehitus või vedrustus teistmoodi. Valisin igatahes LCPomo kirjutas:minu kogemus on vastupidine. Kumm tundub nii vedel, et kui kusagilt august läbi sõidad, siis auto hakkab teel pendeldama ja väänlema. Nagu koer, kes hakkab taguotsa vänderdama, kui peremees tuleb. Nüüdseks kolmandad rehvid all, nii NOKIA naelu, MATADORi lamelle kui ka mingeid ehedaid suvekaid peetud. Kõik samamoodi. Ülevaatustel pole veermikuvigu tuvastatud. Alguses oli sõita jube, nüüdseks olen ära harjunud. Kui ainult karjamaal sõidaks, kuhu see auto ongi mõeldud, siis probleemi poleks
Grand kipub ujuma jah olenevalt sellest ,missugused rehvid on all.Eriti jõhkralt ujub ,kui on väga kulunud rehvid ja eriti pikirööbastes.Ujumist ja kõikumist saab vähendada tugevamate amortide , jämedama reaktiivvarda ja madalamate rehvide paigaldamisega aga et 4x4 autole eriti madalad rehvid ei sobi siis peab leidma parima valiku.
Me oleme kõik võhikud,ainult erinevates valdkondades.
kui panid alla kasutatud rehvid, siis kas said samadesse kohtadesse kus olid enne altvõtmist. Kui rehv on teist pidi ringi käinud siis ümber pöörates võib rehvi karkassi eelnevast nn sissetöötamisest tekkida väga tuntav ujumine. Aitab rehvide omavahel ringitõstmine.
Ise kogesin ujumise vastu ka seda, kui algul olid all Cooper atr 235.70.15 ujus ja kõikus masin mis jube, peale 2" tõstet ja Ranco 5000 amorte sai pandud 31.10,5.15 BFG at-d ja jeep kulgeb nagu rööpaid mööda ning kadus kadusid nii liigne kõikumine kui ujumine. Sellised tähelepanekud siis.
Ise kogesin ujumise vastu ka seda, kui algul olid all Cooper atr 235.70.15 ujus ja kõikus masin mis jube, peale 2" tõstet ja Ranco 5000 amorte sai pandud 31.10,5.15 BFG at-d ja jeep kulgeb nagu rööpaid mööda ning kadus kadusid nii liigne kõikumine kui ujumine. Sellised tähelepanekud siis.
4x4 ja loodus kutsub...
Wrangler F1 on eriti sitad rehvid(mingi krdi kalasaba mustriga) Grandi saab sirgelt sõitma järgnevaid meetodeid kasutades: lääbadele polypuksid, koni heawy track amordid+ 1,5 tolli pikem ja jäigem vedrustus + rehvideks 245/70R17 Cooper Discoverer ST .
Enda bensukal sai nii tehtud ja võrreldes eelnevaga on nagu öö ja päev.
Enda bensukal sai nii tehtud ja võrreldes eelnevaga on nagu öö ja päev.
EX. Grand Cherokee 4,0 96
EX.Grand Cherokee Limited 2,7 CRD 2003
EX.Grand Cherokee Limited 4,7 2000
EX. Grand Cherokee Overland 3,0 CRD 2007
Grand Cherokee Summit 3,0 CRD 2017
EX.Grand Cherokee Limited 2,7 CRD 2003
EX.Grand Cherokee Limited 4,7 2000
EX. Grand Cherokee Overland 3,0 CRD 2007
Grand Cherokee Summit 3,0 CRD 2017