Jeep cherokee 4,0 kütte kulu?
Moderaatorid: jr, vtl, Moderators
Jeep cherokee 4,0 kütte kulu?
Kui suur on 4,0 mootoriga Jeepide kütte kulu kui sõita mööda teid, nii linnas kui maanteel. Kindlasti on sellest siin juttu aga ei jõudnud kogu alateemat läbi vaadata.
-
- Fitting 44"
- Postitusi: 450
- Liitunud: N Dets 04, 2008 2:23 pm
-
- Mudder
- Postitusi: 52
- Liitunud: P Nov 15, 2009 6:16 pm
- uputaja
- I live off from the mud
- Postitusi: 4649
- Liitunud: T Dets 14, 2004 11:17 am
- Asukoht: Kuusalu lähedal metsas
Kuidas on võimalik, et Chero nii vähe kütet võtab. Maanteel 10l/100km. See siis juhul kui sõidad allamäge, 70km/h ja rekka tuules.
Ei ole mõtet assja ilusaks mõelda, et kulu ongi nii väike. Jämedelt tasub arvestada,et maanteel 15 ja linnas 27-30.
Mu 2kopikat. Lihtsalt ei suutnud enam ilusat juttu lugeda.
31" MT, 3" tõste. 126kw mootor jõi maanteel 22l/100km.
Päikest kõikidele Cheropededele.
Ei ole mõtet assja ilusaks mõelda, et kulu ongi nii väike. Jämedelt tasub arvestada,et maanteel 15 ja linnas 27-30.
Mu 2kopikat. Lihtsalt ei suutnud enam ilusat juttu lugeda.
31" MT, 3" tõste. 126kw mootor jõi maanteel 22l/100km.
Päikest kõikidele Cheropededele.
Asjas sees 2005. Sügissõidust.
minu 95a 135Kw 225 75 rehvidega täpselt sama kuluJeepu kirjutas:Lp. uputaja, nii äärmusega ei maksa ka hirmutada.
Minu standard (s.t. ümberehitamata) '94 136kW Cherokee võttis 30' rehvidega maanteel 10-11 ja linnas 14-15.
Linnas aitab minu arust kokku hoida see, et rahulikult sõites ei lähegi mootori pöörded tühikäigust eriti kõrgemale.
//
Terv.Priit
See 10-11 l/100 kohta on tehtav Maanteel, tagaveo ja asfaldirehviga. Aga see eeldab, et maantee otsad on ikka sellised pikemad ja Chero on a'la tehasemõõdus rehviga ning kiirus jääb umbkaudu sinna rahuliku kruisamise kanti, 85-90. Vähemalt minul õnnestus mõned korrad sellise kuluga Tapa-Tartu-Tapa ots teha (Piibe mnt kaudu siis).
Peale BFG AT rehvide kasutusse võtmist tõusis kulu nii umbes liitri (235/75 R15), aga igapäevase liikumise keskmine jäi ikkagi soojal ajal sinna 15 kanti 100-le (max 10km korraga sutsakad, enamasti pigem lühemad).
Talvel see joba muidugi ei päde.
zum. Renix 126kw Chero '90
Peale BFG AT rehvide kasutusse võtmist tõusis kulu nii umbes liitri (235/75 R15), aga igapäevase liikumise keskmine jäi ikkagi soojal ajal sinna 15 kanti 100-le (max 10km korraga sutsakad, enamasti pigem lühemad).
Talvel see joba muidugi ei päde.
zum. Renix 126kw Chero '90
-
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 183
- Liitunud: N Aug 14, 2008 10:06 pm
uputaja kirjutas: Jämedelt tasub arvestada,et maanteel 15 ja linnas 27-30.
Kle uputaja, sa juba mitmendas teemas kirjutad palju sul ikka autod kütet võtavad. Sa oled ikka niiiiiiiii tegija..... Mismoodi sa sõidad selle autoga? Maanteel 15 , okey saan veel aru, kõik möödasõiudud põhjagaasiga ja no alla 110 kellal vist ei ole. Aga linna 30??? Hoiad mootorit piirajas ja piduritega reguleerid kiirust ? Ma vedasin haagissuvilat, kaaluga 1,5 tonni ja pikkusega 7,1 meetrit, siis oli jah küttekulu pea 30 sajale.
Ma arvan, et su autol on midagi tõsist viga. Vb üks silinder ei tööta, või pooled pidurid on koguaeg peal või varastavad naabripoisid bensiini võrrile. Viimane väide ei ole vist loogiline, sest niipalju ei jõuaks keegi võrriga benssu maha sõita.
Ökodiislite omanikud hakkavad seltskondades kiitlema kui vähe neil auto kütust tarbib, ameeriklaste omanikud kiitlevad kui palju nad ikka suudavad seda eluvedelikku korstnasse lasta. Tegijate värk noh. Mõlemale seltskonnale üks tillivenitamise harjutus.
Sa uputaja võiksid endale mingi vana ameerika romu osta, noh et ikka veeeeeel rohkem rüüpaks. Mingi V8 mootoriga Eldorado sarnane 500CID paadi näiteks. Sellega saaks ehk isegi 1mpg tulemuse kätte, vot tra seee oleks tegijate värk . Ise me siin irvitame ameeriklaste üle, et on nii paksud ja mugavad ja siis üritame ikkagi elada nagu nemad, priiskavalt. Mõttetult priiskavalt.
Kus maailmas elab inimene, kes oma raskelt teenitud raha nii lihtsalt laseb endalt ära võtta? Aga vb tuleb see raha sulle liiga lihtsalt, et sa sellega midagi tarka ei tee? Kas sul on püstirikkad vanemad? Vabatahtlikult kingid kõik püstirikastele ja kaltsupeadele ise seeläbi midagi juurde saamata, vaid ainult loodust rängalt koormates...
Ah õige jah, sa siin kiitled kui kõvasti su autod bensu võtavad (üritades seeläbi näida rikka/ilusa/tegijana?) ja siis müütad väikest Almerat.
Üldiselt tsikliinimene, aga kodutee vajab Jeepi.
ibra kirjutas: Kui ta tervest peast on katki läinud siis vaevalt ta kokkukeevitatult peab.
-
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 183
- Liitunud: N Aug 14, 2008 10:06 pm
Link nendele kes otsingut ei oska kasutada: http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?t=13179&start=0
Üldiselt tsikliinimene, aga kodutee vajab Jeepi.
ibra kirjutas: Kui ta tervest peast on katki läinud siis vaevalt ta kokkukeevitatult peab.
Minu neljane chero võttis maanteel 12-13 ja linnas 17-18 L/100 km kohta ja kumm oli 215 täitsa tavaline
Kaks saia, üks piim
Subaru OB 2,0D (2012); Duster 1,5d (2010); Toyota LC 4,0D (1983); Jeep Cherokee 4,0i (1991); Toyota LC 4,0D (1986)
Subaru OB 2,5 NorthernLights 2019/05; BMW 745D V8; VW Arteon ShootingBrake 2,0tdi 2023/08
Subaru OB 2,0D (2012); Duster 1,5d (2010); Toyota LC 4,0D (1983); Jeep Cherokee 4,0i (1991); Toyota LC 4,0D (1986)
Subaru OB 2,5 NorthernLights 2019/05; BMW 745D V8; VW Arteon ShootingBrake 2,0tdi 2023/08
Esm Apr 17, 2006 4:10 pm Teema: Korrast foorumis ehk Enne kui postitaddavidsoniharald kirjutas:uputaja kirjutas: Jämedelt tasub arvestada,et maanteel 15 ja linnas 27-30.
Kle uputaja, sa juba mitmendas teemas kirjutad palju sul ikka autod kütet võtavad. Sa oled ikka niiiiiiiii tegija..... Mismoodi sa sõidad selle autoga? Maanteel 15 , okey saan veel aru, kõik möödasõiudud põhjagaasiga ja no alla 110 kellal vist ei ole. Aga linna 30??? Hoiad mootorit piirajas ja piduritega reguleerid kiirust ? Ma vedasin haagissuvilat, kaaluga 1,5 tonni ja pikkusega 7,1 meetrit, siis oli jah küttekulu pea 30 sajale.
Ma arvan, et su autol on midagi tõsist viga. Vb üks silinder ei tööta, või pooled pidurid on koguaeg peal või varastavad naabripoisid bensiini võrrile. Viimane väide ei ole vist loogiline, sest niipalju ei jõuaks keegi võrriga benssu maha sõita.
Ökodiislite omanikud hakkavad seltskondades kiitlema kui vähe neil auto kütust tarbib, ameeriklaste omanikud kiitlevad kui palju nad ikka suudavad seda eluvedelikku korstnasse lasta. Tegijate värk noh. Mõlemale seltskonnale üks tillivenitamise harjutus.
Sa uputaja võiksid endale mingi vana ameerika romu osta, noh et ikka veeeeeel rohkem rüüpaks. Mingi V8 mootoriga Eldorado sarnane 500CID paadi näiteks. Sellega saaks ehk isegi 1mpg tulemuse kätte, vot tra seee oleks tegijate värk . Ise me siin irvitame ameeriklaste üle, et on nii paksud ja mugavad ja siis üritame ikkagi elada nagu nemad, priiskavalt. Mõttetult priiskavalt.
Kus maailmas elab inimene, kes oma raskelt teenitud raha nii lihtsalt laseb endalt ära võtta? Aga vb tuleb see raha sulle liiga lihtsalt, et sa sellega midagi tarka ei tee? Kas sul on püstirikkad vanemad? Vabatahtlikult kingid kõik püstirikastele ja kaltsupeadele ise seeläbi midagi juurde saamata, vaid ainult loodust rängalt koormates...
Ah õige jah, sa siin kiitled kui kõvasti su autod bensu võtavad (üritades seeläbi näida rikka/ilusa/tegijana?) ja siis müütad väikest Almerat.
--------------------------------------------------------------------------------
1. Hinga 3 korda sisse ja välja, enne kui postitad.
2. Loe läbi, mida sa postitad, paranda kirjavead.
3. Peale lugemist hinga uuesti ja mõtle, kas sinu vastus oli vastusena hea ehk kas sina oleks rahul, kui sulle keegi nii kirjutaks.
4. Ära leima. Ära sõima.
5. Katsu väljendada end selgelt, kasuta asjakohast terminoloogiat. rõvedused nagu :
- rehvid (rehvid)
- _rehvid_ (rehvid)
- vint (keere)
- jne
... katsu jätta endale. Oled ikkagi autofoorumis, mitte lasteaias.
6. Sa ei pea sisukale küsimusele vastama sisutühja sõnadeplära ja lingihunnikuga, samuti ei pea sa ära kopeerima tervet internetti oma vastuses. Kui on midagi asjalikku, siis viita sellele ja kommenteeri paari sõnaga.
7. Arvesta sellega, et sinu kirjatükk on loetav kõigile sh ka moderaatoritele. Moderitel on õigus ja ka püha kohus loll möla ja sobimatu tekst pikema selgituseta kustutada.
8. Olles lugenud eelmised 7 punkti läbi, tea, et on olemas "Idiot Corner". See on häbipost, kuhu üks endast lugupidav foorumikasutaja ei taha sattuda.
9. Kui oled sattunud juba paar korda punkti 7, andnud moderaatoritele alust end "Idiot Corneris" presenteerida, muudab moderaator su kirjelduse foorumis ebameeldivaks, lisades sinna ka mitte eriti viisaka pildi. See on hoiatuseks teistele, et nad sinuga suhtlemisel näeks, et tegu on Leimerist Idioodiga, kes ei suuda seitsmest lihtsast reeglist kinni pidada või on mõnel muul moel suutnud end lolliks teha.
10. Kui sa tunned, et sulle on tehtud ülekohut, siis saad alati kurta sellest emailitsi aadressil kotkas@4x4.ee. Arvesta, et kirjutades sinna aadressile annad sa vaikiva nõusoleku oma probleem avaliku arutluse ette tuua.
Lollus ei ole privileeg vaid diagnoos. 4x4.ee ravib seda haigust julmalt, eemaldamise teel.
_________________
Me oleme kõik võhikud,ainult erinevates valdkondades.
Mina olen maanteel väga öko sõiduga saanud 13 l, kuid arvestan ikka maanteel 15 ja linnas 20, rehv 31.
Küsimus, palju 4 ne chero välja jooksma peaks, ma sain lennujaamal 140km/h kiirelt kätte, kuidagi venis 150 i ja siis nagu sein ees. Mitte et ma tahaks hirmsasti 200 ga sõita, kuid minumeelest 150 sellise mootori kohta on väike. Ei ole konkreetselt teemaga küll seotud kuid...
Küsimus, palju 4 ne chero välja jooksma peaks, ma sain lennujaamal 140km/h kiirelt kätte, kuidagi venis 150 i ja siis nagu sein ees. Mitte et ma tahaks hirmsasti 200 ga sõita, kuid minumeelest 150 sellise mootori kohta on väike. Ei ole konkreetselt teemaga küll seotud kuid...
Nii Saani mudimas