Kastikas,mis kannataks välja pidevat koormust 400 kg
Moderaator: Moderators
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17434
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Vanem Discovery (mida Defekast vaid mugavam "kuut" eristab) ei maksa piiritaga eriti midagi ja siingi üsna odavad teised.
Totu märkus igati asjakohane, kui 3-ukseline näiteks võtta ja kõrguselt sisse mahub ning küljeluuke/katteid ei ole vaja kogu aeg avada, sii sobib kenasti
Kuan sinu hinnaläveks on 4K EUR+transa ja hooldus, siis selle eest peaks juba kastiga Defeka saama ka läänest kätte
http://www.landrover.ee/foorum/viewtopic.php?t=191
Näiteks:
http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?Vie ... =1&rvr_id=
http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?Vie ... =1&rvr_id=
Isegi Üks HCPU, mis küll tiba konitsemist vajaks:
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... abNumber=1
Totu märkus igati asjakohane, kui 3-ukseline näiteks võtta ja kõrguselt sisse mahub ning küljeluuke/katteid ei ole vaja kogu aeg avada, sii sobib kenasti
Kuan sinu hinnaläveks on 4K EUR+transa ja hooldus, siis selle eest peaks juba kastiga Defeka saama ka läänest kätte
http://www.landrover.ee/foorum/viewtopic.php?t=191
Näiteks:
http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?Vie ... =1&rvr_id=
http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?Vie ... =1&rvr_id=
Isegi Üks HCPU, mis küll tiba konitsemist vajaks:
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... abNumber=1
Viimati muutis Landy, R Apr 16, 2010 5:23 pm, muudetud 1 kord kokku.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
OT:
Landy, kas Typo Master'i mõnda uuemat väljalaset ei ole veel turul? Toetaks ühe 4-packiga selle soetamist.
istu, 5+Landy kirjutas:Totu märksu igati asjakohane, kui 3-ukseline näiteks võtta ja kõrguslet sisse mahub ja küljeluuke/katteid ei ole vaja kogu ega vada.

Landy, kas Typo Master'i mõnda uuemat väljalaset ei ole veel turul? Toetaks ühe 4-packiga selle soetamist.
GC 4,7 162 kW -03
Ex kallimad: xj 4,0 HO; Y60 2,8 85kW
Ex kallimad: xj 4,0 HO; Y60 2,8 85kW
Tänud kõigile,kes vaevaks võtsid arvamust avaldada.
Praegu pean ise parimaks varjandiks 5-ukselist defekat,tagumised klaasid tumedaks teha ja võrgud akende ette seestpoolt,siis vast ei ärata ka väljastpoolt liigset huvi,et mis seade peal jne,kui keegi kurikael peaks näppima tahtma tulla,samas,mis mõnu ikka on 400 kg kaaluval genekal ntx õhufilter maha keerata ja tuuri panna.Iseasi muidugi on,et kütusepaak saab olema üsna suur ja selle tühjendamine oleks kindlasti kellegile meeltmööda.Ahjaa,eks need akud ka parajalt kallid aga samas ikka mõnusalt rasked kah.
Praegu pean ise parimaks varjandiks 5-ukselist defekat,tagumised klaasid tumedaks teha ja võrgud akende ette seestpoolt,siis vast ei ärata ka väljastpoolt liigset huvi,et mis seade peal jne,kui keegi kurikael peaks näppima tahtma tulla,samas,mis mõnu ikka on 400 kg kaaluval genekal ntx õhufilter maha keerata ja tuuri panna.Iseasi muidugi on,et kütusepaak saab olema üsna suur ja selle tühjendamine oleks kindlasti kellegile meeltmööda.Ahjaa,eks need akud ka parajalt kallid aga samas ikka mõnusalt rasked kah.
Chero ja ainult.
5097175 Tõnu
5097175 Tõnu
- totu
- I live off from the mud
- Postitusi: 2888
- Liitunud: N Sept 06, 2007 8:26 pm
- Asukoht: Kallavere, kui just ära ei ole.
Kui tegemist juriidilise isikuga, on mõtekas asi kohe kaubikuks vormistada.err kirjutas:Tänud kõigile,kes vaevaks võtsid arvamust avaldada.
Praegu pean ise parimaks varjandiks 5-ukselist defekat,tagumised klaasid tumedaks teha ja võrgud akende ette seestpoolt,siis vast ei ärata ka väljastpoolt liigset huvi,et mis seade peal jne,kui keegi kurikael peaks näppima tahtma tulla,samas,mis mõnu ikka on 400 kg kaaluval genekal ntx õhufilter maha keerata ja tuuri panna.Iseasi muidugi on,et kütusepaak saab olema üsna suur ja selle tühjendamine oleks kindlasti kellegile meeltmööda.Ahjaa,eks need akud ka parajalt kallid aga samas ikka mõnusalt rasked kah.
Tehtud, mõeldud.
Mõtlesin ka sellele kaubikuna registreerimisele ja nii ilmselt tulebki teha.
Huvitav,kas sellest ka miski probleem võiks näiteks politseiga tekkida,et omal käel selline genekas paigaldatud defeka sisse. Samas pole väliselt ju autol miskit muudetud ja võin alati öelda,et vean genekat,siis kui vajadus,kui tahan tõstan maha?
niih.. Defekas kah leitud
Pole küll teemasse aga sai täna käidud vaatamas neid haamer.net oksjoni autusid ja ka ühte genekat,mis hetkel oksjonil . Rõõmsameelne vene onu seletas laial naerunäeol,et mis küll inimestel viga on,vaatamas ei käida,pakutakse 28000.- Unimogi eest,siis tullakse järgi autole ja kukutakse kisama,et mootor ei tööta ja bensiinipaak üldse puudu.Peab ikka rahval raha olema..... Sellest konkreetset samal oksjonil olevast genekast,kui kedagi huvitab: mootor tundub täitsa uus ja vähe töötanud,kütusevoolikud katki lõigatud,jahutusvedeliku torud ka radika küljest ära,generaator puudu,akud puudu,osa külgkatteid puudu,kütusepaakides vesi ja korgid puudu,õli kork plommi all ja õli nägi vardal norm välja.Mina pakkuma ei hakanud,oma geneka hankimine pooleli juba ühest lähiriigist.
Huvitav,kas sellest ka miski probleem võiks näiteks politseiga tekkida,et omal käel selline genekas paigaldatud defeka sisse. Samas pole väliselt ju autol miskit muudetud ja võin alati öelda,et vean genekat,siis kui vajadus,kui tahan tõstan maha?
niih.. Defekas kah leitud

Pole küll teemasse aga sai täna käidud vaatamas neid haamer.net oksjoni autusid ja ka ühte genekat,mis hetkel oksjonil . Rõõmsameelne vene onu seletas laial naerunäeol,et mis küll inimestel viga on,vaatamas ei käida,pakutakse 28000.- Unimogi eest,siis tullakse järgi autole ja kukutakse kisama,et mootor ei tööta ja bensiinipaak üldse puudu.Peab ikka rahval raha olema..... Sellest konkreetset samal oksjonil olevast genekast,kui kedagi huvitab: mootor tundub täitsa uus ja vähe töötanud,kütusevoolikud katki lõigatud,jahutusvedeliku torud ka radika küljest ära,generaator puudu,akud puudu,osa külgkatteid puudu,kütusepaakides vesi ja korgid puudu,õli kork plommi all ja õli nägi vardal norm välja.Mina pakkuma ei hakanud,oma geneka hankimine pooleli juba ühest lähiriigist.
Viimati muutis err, R Apr 16, 2010 5:40 pm, muudetud 1 kord kokku.
Chero ja ainult.
5097175 Tõnu
5097175 Tõnu
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17434
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
400kg igapävaselt D110 pardal on Defekale nuusata. Sõtluvalt mudleiit võtavad kuni 1,5 tonni peale.
Kui saba pehmeks jääb, saab minult peaa-egu uued Heavy Dusty vedrud ja elu jälle lilll
Pigem mõtekas võtta juba kaubikuna ning 3-uksleine kong, siis ei ela genekas salongis ja saab teha küljed vajadusel lahtikäivate luukidega. Kuna Defender on legeo, siis võid tagumise kasti üldse mineva vista ja geneka oste puksidega raamile kinnitada ning ise sobiva pealisehituse teha. Võimalused on selle auto puhul piiratud vaid sinu kujutlusvõimega.
Kui saba pehmeks jääb, saab minult peaa-egu uued Heavy Dusty vedrud ja elu jälle lilll
Pigem mõtekas võtta juba kaubikuna ning 3-uksleine kong, siis ei ela genekas salongis ja saab teha küljed vajadusel lahtikäivate luukidega. Kuna Defender on legeo, siis võid tagumise kasti üldse mineva vista ja geneka oste puksidega raamile kinnitada ning ise sobiva pealisehituse teha. Võimalused on selle auto puhul piiratud vaid sinu kujutlusvõimega.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Kui nüüd nii lennukaks mõtted läksid, siis ma pakuks Cherokee välja. Kui gene sinna sisse mahub.
Mine proovi sõita Defekaga enne kui ostma tormad. Kui oled vähe turskem sell, siis minuarust on jube raske sinna rooli taha ära mahtuda ja noh, Chero soetushind versus Defekas ... ilmselt saab selle raha eest Cherokee vingelt üles tuunida.
Mine proovi sõita Defekaga enne kui ostma tormad. Kui oled vähe turskem sell, siis minuarust on jube raske sinna rooli taha ära mahtuda ja noh, Chero soetushind versus Defekas ... ilmselt saab selle raha eest Cherokee vingelt üles tuunida.
+372 5028488
Muidu poleks chero vasta miskit,kuid pagasiruumi kõrgus ei klapi ilmselt (geneka saab muidugi veel tunduvalt madalamaks kui väljalase nats ümber teha)ja teine mure chero puhul,et ma pole kindel kas julgeks osta diiselmootoriga isendi,niipalju kui ma foorumeid lugenud olen,ei kiideta just väga neid dislasi või kui siis 2,7 l mersu toodang võiks sobida aga siis jälle ei tule rahaliselt välja sellise mootoriga chero ost.jr kirjutas:Kui nüüd nii lennukaks mõtted läksid, siis ma pakuks Cherokee välja. Kui gene sinna sisse mahub.
Mine proovi sõita Defekaga enne kui ostma tormad. Kui oled vähe turskem sell, siis minuarust on jube raske sinna rooli taha ära mahtuda ja noh, Chero soetushind versus Defekas ... ilmselt saab selle raha eest Cherokee vingelt üles tuunida.
Bensukaga aga ilmselt pankrotistun kütuse arvete pärast...
Muidugi jääks üle veel gaasiseade paigaldada,tulekski päris huvitav kompott-üks auto ja kütused B+G+D

Igatahes võtan nädalavahetusel erinaveate autode testimise käsile
Chero ja ainult.
5097175 Tõnu
5097175 Tõnu
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17434
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
err - tule käime Imedepõllult läbi, saab proovida Defekas sees istumist.
Selle masina eelis on lihtne konstruktsioon ja hooldus ning mõistlikud pidamis kulud. Pealegi peab ajahambale ka kenasti vastu. 25 aasta pärast ostad uue ganake ja võid sama maisnaga edasi mööda metsi kütta.
Selle masina eelis on lihtne konstruktsioon ja hooldus ning mõistlikud pidamis kulud. Pealegi peab ajahambale ka kenasti vastu. 25 aasta pärast ostad uue ganake ja võid sama maisnaga edasi mööda metsi kütta.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Tänud,võtan ühendust ja proovib Defeka ära.Landy kirjutas:err - tule käime Imedepõllult läbi, saab proovida Defekas sees istumist.
Selle masina eelis on lihtne konstruktsioon ja hooldus ning mõistlikud pidamis kulud. Pealegi peab ajahambale ka kenasti vastu. 25 aasta pärast ostad uue ganake ja võid sama maisnaga edasi mööda metsi kütta.
Chero ja ainult.
5097175 Tõnu
5097175 Tõnu
- tai
- unistus TR nullist
- Postitusi: 1282
- Liitunud: P Veebr 26, 2006 7:56 pm
- Asukoht: Pärnu/talin lennujaama juures
Antud isend, mis haamrer netis on on defeka eelkäia. Sellest teha kaasaegset tööriista on suht rashke, kuna mootor jõuetu puudulik roolivõim ja muud hellused. Suure tõenäosusega on ka raam mäda. Muidugi ei ütle, et kõiki karusid ei saa tantsima panna aga vahest ei ole sel lihtsalt mõtet. Ise vahetan juba nädala sellisel käigukasti - üks asi viib teiseni.
Asjadele tuleb lennukalt läheneda
58021221
58021221
- totu
- I live off from the mud
- Postitusi: 2888
- Liitunud: N Sept 06, 2007 8:26 pm
- Asukoht: Kallavere, kui just ära ei ole.
Iga .... kiidab oma ..... , ütleb vanarahvas. Olles ise mõned aastad Diskot majapidamiskaubikuna pidanud, valiksin just sellise. Eelised siis: talasillad ja tugev raam (sisuliselt 1:1 Defekaga), kõrge ja lai kong, piisavalt aknaavasid tuulutusrestide tarbeks + katuseserva aknad ja tagumine katuseluuk nt. õhuvõtu ja väljalaske jaoks, suhteliselt ruumikas ja mugav kabiiniosa (konkreetselt kont, el. aknad, kesklukk), suhteliselt odav soetusmaksumus, vägagi mõistlik kütusekulu (300 Tdi) ja oluliste tüüpvigade puudumine. Lisaks väga hea vedrustus lubab ka diffrilukkudeta üsna kaugele jõuda. Puuduseks vast puude vahel turnimiseks liiga lai kere, rattakoopad piiravad rehvimõõdu 31" ni (tegelikult ei ole originaalsildadega suuremat ratast niikuinii mõistlik kasutada) ja igasugune plastiknänn kere alaservas (omal olen sellest loobunud ja asendanud musta rauaga). Sellised argumendid said "võrdlustabelisse" siis.
Tehtud, mõeldud.