Massilüliti, mis arvate

Oled huviline ja alles avastad enda jaoks 4x4 maailma või oled juba tõsine remondimees ning soovid jagada oma teadmisi siis siin saab küsida abi ja ka vastata tehnilist laadi küsimustele.

Moderaatorid: jr, Maasturid, margus4x4ee, boob, Stupiduser, Veiko, hulkur, kala, ennukas, Daniel, erik, Moderators

Kasutaja avatar
karu
True Off Roader!
Postitusi: 1488
Liitunud: P Nov 11, 2007 8:42 pm

Massilüliti, mis arvate

Postitus Postitas karu »

Leidsin sellise massilüliti, et kas sellist on keegi kasutanud või oskab äkki kommenteerida, andmed on igatahes palju lubavad ja hindki pole eriti kõrge.

Max. Continuous Load
600 Amps
Max. Intermittent Load
800 Amps for 5 minutes
Max. Cranking Load
2500 Amps for 10 seconds

http://www.kalale.ee/pood?2-47-562-1-Ma ... mp.-MASTER
Tel 56224693
syncro1
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 170
Liitunud: N Apr 20, 2006 3:36 pm
Asukoht: Tallinn/Harjumaa

Postitus Postitas syncro1 »

Päris tummine tükk,aga mootri väljasuretamiseks siis eraldi releekest vaja.
GAZ-69A.YJ .Eks Würth kaart ja tross.
Kasutaja avatar
karu
True Off Roader!
Postitusi: 1488
Liitunud: P Nov 11, 2007 8:42 pm

Postitus Postitas karu »

syncro1 kirjutas:Päris tummine tükk,aga mootri väljasuretamiseks siis eraldi releekest vaja.
Selle mingi tavalise relee saab ju alati juurde ju panna, pole probleemi
Tel 56224693
Kasutaja avatar
MM
HallKardinal
Postitusi: 542
Liitunud: K Dets 15, 2004 1:18 pm
Kontakt:

Postitus Postitas MM »

Omalt pool pakkuda selline massilüliti PILT. Sellel on eraldi kontuur mis võimaldab katkestada süüte, pumbaklapi vms.

Foorumi hind 850.-
Mait Mumme - eks ole sõidetud kah ... 4x4 fän since`99
www.europart.ee
+3725069842
Kasutaja avatar
karu
True Off Roader!
Postitusi: 1488
Liitunud: P Nov 11, 2007 8:42 pm

Postitus Postitas karu »

MM kirjutas:Omalt pool pakkuda selline massilüliti PILT. Sellel on eraldi kontuur mis võimaldab katkestada süüte, pumbaklapi vms.

Foorumi hind 850.-
Paistab korralik asi muidu olema, sellest keelest aru ma ei saa ehk kas see kannatab püsivoolu 250A 24V puhul, 12V puhul peaks siis ca 500A? Kus need teise kontuuri klemmid muidu on, pildil on ainult 2 polti näha?
Tel 56224693
Kasutaja avatar
MM
HallKardinal
Postitusi: 542
Liitunud: K Dets 15, 2004 1:18 pm
Kontakt:

Postitus Postitas MM »

Teise kontuuri klemmid on suurte poltide vahel 6,3 mm nn isased plaatliidised. Lüliti on ka võistluskasutuses testitud.
Mait Mumme - eks ole sõidetud kah ... 4x4 fän since`99
www.europart.ee
+3725069842
Kasutaja avatar
voolukoll
Rookie
Postitusi: 5
Liitunud: T Aug 19, 2008 9:21 pm
Asukoht: Alansi Off-Road park

Postitus Postitas voolukoll »

see eraldi kontuur ei katkesta midagi.Kontuur on mõeldud lisaseadmete ,näiteks tahhograafi töös hoidmiseks 24 v või 12v süsteemis ,ajal kui massi lüliti on välja keeratud.
Lühiajalist pinget kannatab 2500 a (käivitus vool).
pidev koormus 250A
lühiajaline koormus 800A
Alati pannakse massilüliti aku miinusklemmile ,et kui mass välja keerata siis saabub vaikus kogu süsteemis.Millest ka nimetus massi lüliti.
Alati midagi tegemas,aga mida seda ei tea
tel:53225585
aivo@alansi4x4.ee
Kasutaja avatar
erik
Aktiivne Pikendus
Postitusi: 2776
Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
Asukoht: Jõe laboratoorium

Postitus Postitas erik »

voolukoll kirjutas:see eraldi kontuur ei katkesta midagi.Kontuur on mõeldud lisaseadmete ,näiteks tahhograafi töös hoidmiseks 24 v või 12v süsteemis ,ajal kui massi lüliti on välja keeratud.
Lühiajalist pinget kannatab 2500 a (käivitus vool).
pidev koormus 250A
lühiajaline koormus 800A
Alati pannakse massilüliti aku miinusklemmile ,et kui mass välja keerata siis saabub vaikus kogu süsteemis.Millest ka nimetus massi lüliti.
Maidu pakutava lüliti lisakontuur töötab katkestina. Millest Sina räägid?
Seda, mis ahelasse (pluss või miinus) pannakse "massilüliti" on paigaldaja otsustada, millest Sina räägid?
Andmed olid ka ennem siin üleval?
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!

Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Kasutaja avatar
voolukoll
Rookie
Postitusi: 5
Liitunud: T Aug 19, 2008 9:21 pm
Asukoht: Alansi Off-Road park

Postitus Postitas voolukoll »

Tekib küsimus. Milleks on massilülitil kaks katkestus kontuuri? miks peab panema mootori suretamiseks veel mingi relee vahele ,kui massilüliti võtab niikuinii kõik toited maha?
Ja räägin 24 v süsteemist,kuna töötan nendega iga päev.
Alati midagi tegemas,aga mida seda ei tea
tel:53225585
aivo@alansi4x4.ee
al
True Off Roader!
Postitusi: 1126
Liitunud: T Apr 22, 2003 11:47 am
Asukoht: Elva

Postitus Postitas al »

voolukoll kirjutas:Tekib küsimus. Milleks on massilülitil kaks katkestus kontuuri? miks peab panema mootori suretamiseks veel mingi relee vahele ,kui massilüliti võtab niikuinii kõik toited maha?
Ja räägin 24 v süsteemist,kuna töötan nendega iga päev.
Ära solvu, aga tõenäoliselt pole Sa siis näinud vanemaid masinaid. Näiteks landcruiseri 3,4D -l on kama kaks voolu olemasolust. Surmamine (ja käivituslaks) käib pumba pealt mootoriga ja sellele voolu olemasolu ei ole vajalik. Massi välja lülides jääb mootor käima.
Kasutaja avatar
tarmo
I live off from the mud
Postitusi: 5138
Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas tarmo »

Seda lisaahelat saaks vältida näiteks nii, et kui mass on sees, siis on pidevalt mingi relee rakendatud. Kui mass välja läheb, siis relee kukub ka ära ja lülitab mootori välja. Kui releega muidugi midagi juhtub, siis on natuke kehvasti.
Tarmo Toom, off-the-road alates 2003
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Kasutaja avatar
karu
True Off Roader!
Postitusi: 1488
Liitunud: P Nov 11, 2007 8:42 pm

Postitus Postitas karu »

tarmo kirjutas:Seda lisaahelat saaks vältida näiteks nii, et kui mass on sees, siis on pidevalt mingi relee rakendatud. Kui mass välja läheb, siis relee kukub ka ära ja lülitab mootori välja. Kui releega muidugi midagi juhtub, siis on natuke kehvasti.
Relee on jah lahendus aga samas jah jälle üks mehhaaniline lisajubin mis vett võib karta katki võib minna, parem kui kahekontuuriline on see lüliti
Tel 56224693
Kasutaja avatar
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5727
Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jr »

Ärge unustage ka seda, et geneka ergutusahela läbi hoitakse ka mootoreid töös. Seega võib olla ka vajalik eraldi ergutusahela killimine.
+372 5028488
Kasutaja avatar
erik
Aktiivne Pikendus
Postitusi: 2776
Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
Asukoht: Jõe laboratoorium

Postitus Postitas erik »

jr kirjutas:Ärge unustage ka seda, et geneka ergutusahela läbi hoitakse ka mootoreid töös. Seega võib olla ka vajalik eraldi ergutusahela killimine.
Mootori "killimiseks" piisab süütevoolu katkestamisest, seda siis bensiinimootoril. Süütevool siis katkestab karburaatormootoril toite süütepoolile ja EFI`l ajule. Lihtsalt tavaliselt kergemini katestatav on süüteluku tagant leitav juhe. Mõnel juhul, millel algelisem süütelukk, on ka gene ergutus samas ahelas, kus süütevool.
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!

Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Kasutaja avatar
MM
HallKardinal
Postitusi: 542
Liitunud: K Dets 15, 2004 1:18 pm
Kontakt:

Postitus Postitas MM »

Oma lingihunnikus tuhnides leidsin ka tootja kodulehe lingi ülesse.

Head tutvumist: SODEREP-ECANS

Mingi osa toodetest saadaval.

Mait
5069842
Mait Mumme - eks ole sõidetud kah ... 4x4 fän since`99
www.europart.ee
+3725069842
Vasta

Mine “Hooldus ja Remont”