Massilüliti, mis arvate
Moderaatorid: jr, Maasturid, margus4x4ee, boob, Stupiduser, Veiko, hulkur, kala, ennukas, Daniel, erik, Moderators
Massilüliti, mis arvate
Leidsin sellise massilüliti, et kas sellist on keegi kasutanud või oskab äkki kommenteerida, andmed on igatahes palju lubavad ja hindki pole eriti kõrge.
Max. Continuous Load
600 Amps
Max. Intermittent Load
800 Amps for 5 minutes
Max. Cranking Load
2500 Amps for 10 seconds
http://www.kalale.ee/pood?2-47-562-1-Ma ... mp.-MASTER
Max. Continuous Load
600 Amps
Max. Intermittent Load
800 Amps for 5 minutes
Max. Cranking Load
2500 Amps for 10 seconds
http://www.kalale.ee/pood?2-47-562-1-Ma ... mp.-MASTER
Tel 56224693
Omalt pool pakkuda selline massilüliti PILT. Sellel on eraldi kontuur mis võimaldab katkestada süüte, pumbaklapi vms.
Foorumi hind 850.-
Foorumi hind 850.-
Paistab korralik asi muidu olema, sellest keelest aru ma ei saa ehk kas see kannatab püsivoolu 250A 24V puhul, 12V puhul peaks siis ca 500A? Kus need teise kontuuri klemmid muidu on, pildil on ainult 2 polti näha?MM kirjutas:Omalt pool pakkuda selline massilüliti PILT. Sellel on eraldi kontuur mis võimaldab katkestada süüte, pumbaklapi vms.
Foorumi hind 850.-
Tel 56224693
see eraldi kontuur ei katkesta midagi.Kontuur on mõeldud lisaseadmete ,näiteks tahhograafi töös hoidmiseks 24 v või 12v süsteemis ,ajal kui massi lüliti on välja keeratud.
Lühiajalist pinget kannatab 2500 a (käivitus vool).
pidev koormus 250A
lühiajaline koormus 800A
Alati pannakse massilüliti aku miinusklemmile ,et kui mass välja keerata siis saabub vaikus kogu süsteemis.Millest ka nimetus massi lüliti.
Lühiajalist pinget kannatab 2500 a (käivitus vool).
pidev koormus 250A
lühiajaline koormus 800A
Alati pannakse massilüliti aku miinusklemmile ,et kui mass välja keerata siis saabub vaikus kogu süsteemis.Millest ka nimetus massi lüliti.
- erik
- Aktiivne Pikendus
- Postitusi: 2776
- Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
- Asukoht: Jõe laboratoorium
Maidu pakutava lüliti lisakontuur töötab katkestina. Millest Sina räägid?voolukoll kirjutas:see eraldi kontuur ei katkesta midagi.Kontuur on mõeldud lisaseadmete ,näiteks tahhograafi töös hoidmiseks 24 v või 12v süsteemis ,ajal kui massi lüliti on välja keeratud.
Lühiajalist pinget kannatab 2500 a (käivitus vool).
pidev koormus 250A
lühiajaline koormus 800A
Alati pannakse massilüliti aku miinusklemmile ,et kui mass välja keerata siis saabub vaikus kogu süsteemis.Millest ka nimetus massi lüliti.
Seda, mis ahelasse (pluss või miinus) pannakse "massilüliti" on paigaldaja otsustada, millest Sina räägid?
Andmed olid ka ennem siin üleval?
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Ära solvu, aga tõenäoliselt pole Sa siis näinud vanemaid masinaid. Näiteks landcruiseri 3,4D -l on kama kaks voolu olemasolust. Surmamine (ja käivituslaks) käib pumba pealt mootoriga ja sellele voolu olemasolu ei ole vajalik. Massi välja lülides jääb mootor käima.voolukoll kirjutas:Tekib küsimus. Milleks on massilülitil kaks katkestus kontuuri? miks peab panema mootori suretamiseks veel mingi relee vahele ,kui massilüliti võtab niikuinii kõik toited maha?
Ja räägin 24 v süsteemist,kuna töötan nendega iga päev.
- tarmo
- I live off from the mud
- Postitusi: 5138
- Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Seda lisaahelat saaks vältida näiteks nii, et kui mass on sees, siis on pidevalt mingi relee rakendatud. Kui mass välja läheb, siis relee kukub ka ära ja lülitab mootori välja. Kui releega muidugi midagi juhtub, siis on natuke kehvasti.
Tarmo Toom, off-the-road alates 2003
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Relee on jah lahendus aga samas jah jälle üks mehhaaniline lisajubin mis vett võib karta katki võib minna, parem kui kahekontuuriline on see lülititarmo kirjutas:Seda lisaahelat saaks vältida näiteks nii, et kui mass on sees, siis on pidevalt mingi relee rakendatud. Kui mass välja läheb, siis relee kukub ka ära ja lülitab mootori välja. Kui releega muidugi midagi juhtub, siis on natuke kehvasti.
Tel 56224693
- erik
- Aktiivne Pikendus
- Postitusi: 2776
- Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
- Asukoht: Jõe laboratoorium
Mootori "killimiseks" piisab süütevoolu katkestamisest, seda siis bensiinimootoril. Süütevool siis katkestab karburaatormootoril toite süütepoolile ja EFI`l ajule. Lihtsalt tavaliselt kergemini katestatav on süüteluku tagant leitav juhe. Mõnel juhul, millel algelisem süütelukk, on ka gene ergutus samas ahelas, kus süütevool.jr kirjutas:Ärge unustage ka seda, et geneka ergutusahela läbi hoitakse ka mootoreid töös. Seega võib olla ka vajalik eraldi ergutusahela killimine.
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Oma lingihunnikus tuhnides leidsin ka tootja kodulehe lingi ülesse.
Head tutvumist: SODEREP-ECANS
Mingi osa toodetest saadaval.
Mait
5069842
Head tutvumist: SODEREP-ECANS
Mingi osa toodetest saadaval.
Mait
5069842