Oled huviline ja alles avastad enda jaoks 4x4 maailma või oled juba tõsine remondimees ning soovid jagada oma teadmisi siis siin saab küsida abi ja ka vastata tehnilist laadi küsimustele.
krt ei tule meelde mis koht see oli(järsku keegi teab)Aga sai vahetusfondist igasugu roolikarpe,latte,ja polnud teab mis kallid.Neile pandi mingid tehase remont komplektid sisse ja andsid enda vana ka neile ja vastu said remonditud.
urmas kirjutas:Vbl pärast lihvimist simmeri sees olevat vedru paar keerdu lühemaks teha ja uuesti kokku keerutada.
Kui võlli pind väga kare ei ole, siis ei ole vaja lihvidagi. Urmase mainitud vedru lühemaks tegemisest piisab täiesti. See selline odav ja kiire lahendus...
urmas kirjutas:Vbl pärast lihvimist simmeri sees olevat vedru paar keerdu lühemaks teha ja uuesti kokku keerutada.
Kui võlli pind väga kare ei ole, siis ei ole vaja lihvidagi. Urmase mainitud vedru lühemaks tegemisest piisab täiesti. See selline odav ja kiire lahendus...
Sellel võllil on peal kaks simmerite poolt sissekulutatud soont,need peab igal juhul siledaks lihvima.Need pole sügavad sooned ,aga uued simmerid seal ilma võlli lihvimata õli ei pea.
Me oleme kõik võhikud,ainult erinevates valdkondades.
Teeme siis seekord nii, et lihvime võlli peene liivapaberiga ära ja paneme uued tihendid (tellitud juba Rommi käest ära). Vaatame, mis saab ja annan ka siin teada, kuidas toimis.
andrusr kirjutas:Teeme siis seekord nii, et lihvime võlli peene liivapaberiga ära ja paneme uued tihendid (tellitud juba Rommi käest ära). Vaatame, mis saab ja annan ka siin teada, kuidas toimis.
Kui lihvimine ei aita siis see hülsi lisamise jutt pole kindlasti ulme valdkonnast, just niimoodi käivad asjad tarbesõidukitel (nt Volvo FH), seal selline lahendus juba uuest peast kasutusel. Kui tihend või tihendid lekkima hakkavad siis paigaldatakse uus hülss ja uued tihendid.
Olen korra sarnase olikorraga kokku puutunud ja lahendasin teema nii et võlli peenemaks treimisega ja hülsi paigaldamisega, simmer läks originaal mõõdus.
Leidsin ka mingid hülsid+simmerid mõõdu järgi, CR ja Timkeni valmistatud, aga ei kannatanud oodata tellimisega. Minuarust oli seal ka mingeid remondikomplekte just ameriklaste seildadele ja roolivõimenditesse. Tuhla natuke usa lehtedel ja arvan et leiad lahenduse.
kilovatt kirjutas:Kui lihvimine ei aita siis see hülsi lisamise jutt pole kindlasti ulme valdkonnast, just niimoodi käivad asjad tarbesõidukitel (nt Volvo FH), seal selline lahendus juba uuest peast kasutusel. Kui tihend või tihendid lekkima hakkavad siis paigaldatakse uus hülss ja uued tihendid.
Olen korra sarnase olikorraga kokku puutunud ja lahendasin teema nii et võlli peenemaks treimisega ja hülsi paigaldamisega, simmer läks originaal mõõdus.
Leidsin ka mingid hülsid+simmerid mõõdu järgi, CR ja Timkeni valmistatud, aga ei kannatanud oodata tellimisega. Minuarust oli seal ka mingeid remondikomplekte just ameriklaste seildadele ja roolivõimenditesse. Tuhla natuke usa lehtedel ja arvan et leiad lahenduse.
Toyota karpidel lähevad võllid ilma peenemaks treimatagi pooleks, seda siis metsas ja suure rattaga. St. ega neil palju varu pole. Istuga tehtud hülsi paigaldamine lisab küll tugevust aga kindlasti ei ole see sama.
See lahendus võiks siiski jääda viimaseks, lahenduste nimekirjas. Seda enam, et katsetuseks võib saada ainult ühe korra.
Pilte vaadates tundub, et ega sealt väga midagi maha võtta ei saa ka, nii, et nuut puutumata jääks.
ilmtingimatta ei ole vaja treida peenemaks.
Saab paigaldada väiksema siseavaga simmeri.
Üldjuhul ei ole vaja ka karpi maha, ega ka laiali võtta.
Ja eks igaüks otsustab ise kuidas ja kas remontida.