Roolikarbi võlli taastamine

Oled huviline ja alles avastad enda jaoks 4x4 maailma või oled juba tõsine remondimees ning soovid jagada oma teadmisi siis siin saab küsida abi ja ka vastata tehnilist laadi küsimustele.

Moderaatorid: jr, Maasturid, margus4x4ee, boob, Stupiduser, Veiko, hulkur, kala, ennukas, Daniel, erik, Moderators

AsTroSS
Fitting 44"
Postitusi: 491
Liitunud: L Mai 16, 2009 10:01 pm
Asukoht: linna lähedal maal

Postitus Postitas AsTroSS »

uputaja kirjutas:
andrusr kirjutas:Autoks DODGE RAM 1500 PICK-UP 4X4 aastast 1995.

Lammarist peaks kasutatud karbi ju leidma. Vist isegi odavam kui TTÜ-s pindamisega tegeleda.


:f

Ma tahaksin ka selle lammutuse kontakte, kuna tean vähemalt 4 inimest kes ostaks enam-vähem töökorras karbi hetkega ....
Dodge Ram T25
Dodge Ram T35

Kui suureks saan ,siis ostan KRAZ 255B ......
Kasutaja avatar
M.A.R.E.K
Rock Crawler
Postitusi: 618
Liitunud: T Okt 25, 2005 8:35 pm

Postitus Postitas M.A.R.E.K »

krt ei tule meelde mis koht see oli(järsku keegi teab)Aga sai vahetusfondist igasugu roolikarpe,latte,ja polnud teab mis kallid.Neile pandi mingid tehase remont komplektid sisse ja andsid enda vana ka neile ja vastu said remonditud.
Romek
Rock Crawler
Postitusi: 684
Liitunud: E Okt 23, 2006 1:04 pm
Asukoht: Saue

Postitus Postitas Romek »

urmas kirjutas:Vbl pärast lihvimist simmeri sees olevat vedru paar keerdu lühemaks teha ja uuesti kokku keerutada.
Kui võlli pind väga kare ei ole, siis ei ole vaja lihvidagi. Urmase mainitud vedru lühemaks tegemisest piisab täiesti. See selline odav ja kiire lahendus...
LC80 4,2TD
Tel.5102431
Kasutaja avatar
ibra
I live off from the mud
Postitusi: 2903
Liitunud: K Nov 18, 2009 6:04 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas ibra »

Romek kirjutas:
urmas kirjutas:Vbl pärast lihvimist simmeri sees olevat vedru paar keerdu lühemaks teha ja uuesti kokku keerutada.
Kui võlli pind väga kare ei ole, siis ei ole vaja lihvidagi. Urmase mainitud vedru lühemaks tegemisest piisab täiesti. See selline odav ja kiire lahendus...
Sellel võllil on peal kaks simmerite poolt sissekulutatud soont,need peab igal juhul siledaks lihvima.Need pole sügavad sooned ,aga uued simmerid seal ilma võlli lihvimata õli ei pea.
Me oleme kõik võhikud,ainult erinevates valdkondades.
andrusr
Fitting 44"
Postitusi: 496
Liitunud: R Dets 08, 2006 11:29 am

Postitus Postitas andrusr »

Teeme siis seekord nii, et lihvime võlli peene liivapaberiga ära ja paneme uued tihendid (tellitud juba Rommi käest ära). Vaatame, mis saab ja annan ka siin teada, kuidas toimis.
Krooniline
Rock Crawler
Postitusi: 687
Liitunud: T Aug 31, 2010 5:00 pm

Postitus Postitas Krooniline »

andrusr kirjutas:Teeme siis seekord nii, et lihvime võlli peene liivapaberiga ära ja paneme uued tihendid (tellitud juba Rommi käest ära). Vaatame, mis saab ja annan ka siin teada, kuidas toimis.
Kuda toimis ?
andrusr
Fitting 44"
Postitusi: 496
Liitunud: R Dets 08, 2006 11:29 am

Postitus Postitas andrusr »

Tihendid pole veel Meerikast jõudnud, aga võll sai liivapaberiga üle käidud ja tundub OK!

Pilt

Pilt
Kasutaja avatar
ibra
I live off from the mud
Postitusi: 2903
Liitunud: K Nov 18, 2009 6:04 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas ibra »

andrusr kirjutas:Tihendid pole veel Meerikast jõudnud, aga võll sai liivapaberiga üle käidud ja tundub OK!
Võib-olla Baltflex-ist oleks ka neid tihendeid saanud.
Me oleme kõik võhikud,ainult erinevates valdkondades.
kilovatt
Rookie
Postitusi: 1
Liitunud: L Aug 14, 2010 11:08 pm

Postitus Postitas kilovatt »

Kui lihvimine ei aita siis see hülsi lisamise jutt pole kindlasti ulme valdkonnast, just niimoodi käivad asjad tarbesõidukitel (nt Volvo FH), seal selline lahendus juba uuest peast kasutusel. Kui tihend või tihendid lekkima hakkavad siis paigaldatakse uus hülss ja uued tihendid.
Olen korra sarnase olikorraga kokku puutunud ja lahendasin teema nii et võlli peenemaks treimisega ja hülsi paigaldamisega, simmer läks originaal mõõdus.
Leidsin ka mingid hülsid+simmerid mõõdu järgi, CR ja Timkeni valmistatud, aga ei kannatanud oodata tellimisega. Minuarust oli seal ka mingeid remondikomplekte just ameriklaste seildadele ja roolivõimenditesse. Tuhla natuke usa lehtedel ja arvan et leiad lahenduse.
Kasutaja avatar
eero I
elektrikapp "KOSTIVERE 3"
Postitusi: 442
Liitunud: R Juun 13, 2008 10:52 am

Postitus Postitas eero I »

kilovatt kirjutas:Kui lihvimine ei aita siis see hülsi lisamise jutt pole kindlasti ulme valdkonnast, just niimoodi käivad asjad tarbesõidukitel (nt Volvo FH), seal selline lahendus juba uuest peast kasutusel. Kui tihend või tihendid lekkima hakkavad siis paigaldatakse uus hülss ja uued tihendid.
Olen korra sarnase olikorraga kokku puutunud ja lahendasin teema nii et võlli peenemaks treimisega ja hülsi paigaldamisega, simmer läks originaal mõõdus.
Leidsin ka mingid hülsid+simmerid mõõdu järgi, CR ja Timkeni valmistatud, aga ei kannatanud oodata tellimisega. Minuarust oli seal ka mingeid remondikomplekte just ameriklaste seildadele ja roolivõimenditesse. Tuhla natuke usa lehtedel ja arvan et leiad lahenduse.
Toyota karpidel lähevad võllid ilma peenemaks treimatagi pooleks, seda siis metsas ja suure rattaga. St. ega neil palju varu pole. Istuga tehtud hülsi paigaldamine lisab küll tugevust aga kindlasti ei ole see sama.
See lahendus võiks siiski jääda viimaseks, lahenduste nimekirjas. Seda enam, et katsetuseks võib saada ainult ühe korra.
Pilte vaadates tundub, et ega sealt väga midagi maha võtta ei saa ka, nii, et nuut puutumata jääks.
heeringas
Rock Crawler
Postitusi: 900
Liitunud: K Mai 25, 2005 5:49 pm
Asukoht: Noarootsi Läänemaa

Postitus Postitas heeringas »

ilmtingimatta ei ole vaja treida peenemaks.
Saab paigaldada väiksema siseavaga simmeri.
Üldjuhul ei ole vaja ka karpi maha, ega ka laiali võtta.
Ja eks igaüks otsustab ise kuidas ja kas remontida.
HEIKER OÜ
5057572 Heiki
heeringa@hot.ee
Vasta

Mine “Hooldus ja Remont”