LC120-ne tõstmine/reguleerimine?
Moderaatorid: jr, Moderators
Re: LC120-ne tõstmine/reguleerimine?
Kuna siin tundub õige auk olema, riputan siia, andke nõu ja arvake asjast midagi, kes oskab.
Ma siin m6tlen yhe sõbra 2003a 120Kw LC120 ratta ja vedrustuse komplekti valja natuke. Idee on panna nii suured MT rehvid kui on mõistlik, ilma et liigseid kulutusi teha ning midagi vussi ei läheks..kõrguseregulaatorid ja millest siin kõik juttu oli. Samas, et oleks juba ühelepoole õiged asjad all, kui tal tuleb isu vints toppida ninale, nagu normaalsel 4x4 autol ikka.
Mõte selline:
Rehvid/veljed- paneks alla 265/70R17 rehvid (nagu matis aka Pickup omale alla pani ja rahul oli), kas BFG MT või Discoverer STT näiteks. Kas 120le 16" velg ka alla läheb äkki? talle tegelt meeldiks niiviisi.
Amordid-Esimesed Raidid 88-1712 (käik:431x555mm)
Tagumised Raidid 90-5404L ja 90-5404R (käik:390x587mm)
Kui panna need RAIDid alla siis kas neil kaiku jagub, kui tahta naiteks alla panna Dobinsoni t6stevedrud? seda selleks, et vintsiga nina maadligi ei pressiks ja et tagant ka oleks samaväärne esiotsaga.
Vedrud-
Naiteks sellised: Ette Raised Height (45mm Lift) 80 - 150Kg Accessories (Bull Bar and Winch) C59-314 ja taha yks nendest: Linear Rate
Raised Height (45mm Lift) C59-325; Linear Rate Raised Height (50mm Lift) 100 - 300Kg to GVM C59-327 ; Linear Rate Raised Height (45mm Lift) 300 - 400Kg to GVM C59-329
Kataloog: http://www.dobinsonsprings.com/pdf/TOY-82.pdf
Mis arvate, kas saaks hea ja milliste tagavedrudega k6ige parem saaks? kõige paremini sobiks?
Või kui mul on täitsa ajuvaba idee millegi poolest siis andke ka teada ja et miks on ajukas ning kuidas siis teisiti võiks teha.
Palun siis plusse miinuseid ja muidu arvamusi asjast.
Ma siin m6tlen yhe sõbra 2003a 120Kw LC120 ratta ja vedrustuse komplekti valja natuke. Idee on panna nii suured MT rehvid kui on mõistlik, ilma et liigseid kulutusi teha ning midagi vussi ei läheks..kõrguseregulaatorid ja millest siin kõik juttu oli. Samas, et oleks juba ühelepoole õiged asjad all, kui tal tuleb isu vints toppida ninale, nagu normaalsel 4x4 autol ikka.
Mõte selline:
Rehvid/veljed- paneks alla 265/70R17 rehvid (nagu matis aka Pickup omale alla pani ja rahul oli), kas BFG MT või Discoverer STT näiteks. Kas 120le 16" velg ka alla läheb äkki? talle tegelt meeldiks niiviisi.
Amordid-Esimesed Raidid 88-1712 (käik:431x555mm)
Tagumised Raidid 90-5404L ja 90-5404R (käik:390x587mm)
Kui panna need RAIDid alla siis kas neil kaiku jagub, kui tahta naiteks alla panna Dobinsoni t6stevedrud? seda selleks, et vintsiga nina maadligi ei pressiks ja et tagant ka oleks samaväärne esiotsaga.
Vedrud-
Naiteks sellised: Ette Raised Height (45mm Lift) 80 - 150Kg Accessories (Bull Bar and Winch) C59-314 ja taha yks nendest: Linear Rate
Raised Height (45mm Lift) C59-325; Linear Rate Raised Height (50mm Lift) 100 - 300Kg to GVM C59-327 ; Linear Rate Raised Height (45mm Lift) 300 - 400Kg to GVM C59-329
Kataloog: http://www.dobinsonsprings.com/pdf/TOY-82.pdf
Mis arvate, kas saaks hea ja milliste tagavedrudega k6ige parem saaks? kõige paremini sobiks?
Või kui mul on täitsa ajuvaba idee millegi poolest siis andke ka teada ja et miks on ajukas ning kuidas siis teisiti võiks teha.
Palun siis plusse miinuseid ja muidu arvamusi asjast.
Metsas käiakse ikka seljakotiga. Jimny.
Ex kallimad: LC LJ73 ja G300td
Ex kallimad: LC LJ73 ja G300td
-
- Rock Crawler
- Postitusi: 771
- Liitunud: K Mär 09, 2005 1:48 pm
- Asukoht: Tallinn
Re: LC120-ne tõstmine/reguleerimine?
1. 16 velge ma pole leidnud mis alla lähevad. Netist leidsin mingi austraalase, kes käias suporteid väiksemaks, siis läksid alla.
2. 150 kg ette jääb jäigaks. Mul alu stange ja 9,(5) vints. Käib kah aga võiks pehmem olla.
3. Taha võiks see +100- 300 OK olla, kui just täis koormaga ei sõida pidevalt.
4. Nüüd kindlasti hakkab tuld ja tõrva tulema aga Raide kasutada on puhas pask. Kaks paari neid ära lagunenud, kusjuures trambivad kui kuradid. Iga päev sõites kipub ära tüütama. Muidugist auklikul kruusateel on hea paugutada.
5. 265/70 R17 läheb sinna alla ilma midagi tõstmatta. 285/70 R17 võiks mõelda.
6. Nivooregulaatoriga autod on õhkvedrustusega ja nende juures pole nende vedrude ja amortidega miskit teha, kui tahta, et süsteemid tööle jäävad. Nivoregulaatoriga masinat tuleb hakkata vahetükkidega tõstma.
2. 150 kg ette jääb jäigaks. Mul alu stange ja 9,(5) vints. Käib kah aga võiks pehmem olla.
3. Taha võiks see +100- 300 OK olla, kui just täis koormaga ei sõida pidevalt.
4. Nüüd kindlasti hakkab tuld ja tõrva tulema aga Raide kasutada on puhas pask. Kaks paari neid ära lagunenud, kusjuures trambivad kui kuradid. Iga päev sõites kipub ära tüütama. Muidugist auklikul kruusateel on hea paugutada.
5. 265/70 R17 läheb sinna alla ilma midagi tõstmatta. 285/70 R17 võiks mõelda.
6. Nivooregulaatoriga autod on õhkvedrustusega ja nende juures pole nende vedrude ja amortidega miskit teha, kui tahta, et süsteemid tööle jäävad. Nivoregulaatoriga masinat tuleb hakkata vahetükkidega tõstma.
Andrus Michelis kõrvalistuja, roolikeeraja. Võistelda ei viitsi. Jahti ja porirallit saab niigi igal nädalavahetusel.
Re: LC120-ne tõstmine/reguleerimine?
Kas Ironman'i vedrustusega on kellegil kogemusi? LC 120 tarbeks endiselt. Kas 45mm tõste puhul on mingeid lisapunkte, millele tähelepanu pöörata seal põhja alla sobrades?
-
- Rock Crawler
- Postitusi: 771
- Liitunud: K Mär 09, 2005 1:48 pm
- Asukoht: Tallinn
Re: LC120-ne tõstmine/reguleerimine?
Ironmani pole näpinud, muid kaubamärke on kruvitud üsna usinalt. 45 mm on siuke paras kõrgus juurde lisada. Rohkemaga kipub esimesi lääbasid liiga kikki ajama ja esisilla käik alla jääb lühikeseks. Rattad kipuvad kah kõhu alla kokku vaatama. 35-45 ette, 40 - 50 taha juurde lisada on täitsa ok. Sõltub lisatava vedrustuse jäikusest ja auto külge riputatud kola kaalust (vints, rauad jne).
Midagist erilist ma seal jälgida ei oskaks küll, kui ainult esimest otsa lammutades neid traate ja voolikuid ära ei lõhu, millel piduritega asja on. Parem paar kinnitusklambrit enne lahti lasta, et juhtmetel oleks ruumi järgi venida. Muidu puhas võta karbist ja kruvi külge tegevus. Sillapinki tahab kah pärast. Esiotsa nurgad muutuvad.
Midagist erilist ma seal jälgida ei oskaks küll, kui ainult esimest otsa lammutades neid traate ja voolikuid ära ei lõhu, millel piduritega asja on. Parem paar kinnitusklambrit enne lahti lasta, et juhtmetel oleks ruumi järgi venida. Muidu puhas võta karbist ja kruvi külge tegevus. Sillapinki tahab kah pärast. Esiotsa nurgad muutuvad.
Andrus Michelis kõrvalistuja, roolikeeraja. Võistelda ei viitsi. Jahti ja porirallit saab niigi igal nädalavahetusel.
Re: LC120-ne tõstmine/reguleerimine?
Suur tänu nõutamast!
Pean vist selle Ironman'i ära proovima ikka. Need tunduvad noh... ilusat värvi. Muidu piilusin Raide, aga see trampimise jutt ajas hirmu nahka.
Kui Sa oled neid palju proovinud, siis milliseid Sa ise kiidad? Ma ei taha meeletult jäika, aga tehase oma tundub siiski veidi lödi (ilmselt juba vana kah). Auto ei hakka väga palju amordikoormust saama, aga hea kvaliteet on siiski väga tore asi.
Seni täiesti tehasenägu masin, esialgu palju mudakamaks muutuma ei peakski. Seepärast vintsile ei ole vaja mõelda. Rehvid löön siiski kindlasti ringi (suveks hangiks midagi toekamat). Sellest ka tõste mõte. Mis Sa arvad, kas +45'ga läheksid 285/70 alla?
Pean vist selle Ironman'i ära proovima ikka. Need tunduvad noh... ilusat värvi. Muidu piilusin Raide, aga see trampimise jutt ajas hirmu nahka.
Kui Sa oled neid palju proovinud, siis milliseid Sa ise kiidad? Ma ei taha meeletult jäika, aga tehase oma tundub siiski veidi lödi (ilmselt juba vana kah). Auto ei hakka väga palju amordikoormust saama, aga hea kvaliteet on siiski väga tore asi.
Seni täiesti tehasenägu masin, esialgu palju mudakamaks muutuma ei peakski. Seepärast vintsile ei ole vaja mõelda. Rehvid löön siiski kindlasti ringi (suveks hangiks midagi toekamat). Sellest ka tõste mõte. Mis Sa arvad, kas +45'ga läheksid 285/70 alla?
Re: LC120-ne tõstmine/reguleerimine?
Kui Ironmani ostma hakkad, siis küsi minult ka pakkumist.
Re: LC120-ne tõstmine/reguleerimine?
nu aga pane siia üles pakkumine, siis kohe vahe Läti hindadega näha.salmus kirjutas:Kui Ironmani ostma hakkad, siis küsi minult ka pakkumist.

Metsas käiakse ikka seljakotiga. Jimny.
Ex kallimad: LC LJ73 ja G300td
Ex kallimad: LC LJ73 ja G300td
Re: LC120-ne tõstmine/reguleerimine?
Kataloog ja hinnakiri meil kodulehel siin: http://shop.jrmotors.ee/lift-kits/ironman4x4.html
- TiitR
- I live off from the mud
- Postitusi: 5765
- Liitunud: P Mai 18, 2008 8:00 pm
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Virumaa
Re:
Andrus (või keegi teine), äkki viitad mõnele kes neid seibe sinna ette mu masinale pakkuks? Vaatasin tänagi, et mingi 25..30mm. sinna ette oleks ikkagi väike mõte panna.Andrus Michelis kirjutas: Odavam varjant, lase ette vedrude peale 2-3 cm rõngad treida. Kallim osta pikemad vedrud ette. Neid tõstesarjade pakkujaid vabariigi peal ühe käe näppudel üles lugema ei mahu.

-
- Rock Crawler
- Postitusi: 771
- Liitunud: K Mär 09, 2005 1:48 pm
- Asukoht: Tallinn
Re: LC120-ne tõstmine/reguleerimine?
Keerdvedrude vaheseib esisillale mul on olemas, viskan pagasnikusse, kui maale tulen. (Tartust 50 km) Kui tõsine huvi, siis saad mu pagasist näidised mõõtude võtmiseks. (eeldusel, et sinu super isereguleeruvale vedrustusele need sobivad) Samuti on üle ja saadaval ühed pikemad ja jäigemad esivedrud (peaks ka Hiluxile sobima). Kui kellegil juhtub huvi olema nende omanikuks saada, siis olen avatud pakkumistele.
Andrus Michelis kõrvalistuja, roolikeeraja. Võistelda ei viitsi. Jahti ja porirallit saab niigi igal nädalavahetusel.
- TiitR
- I live off from the mud
- Postitusi: 5765
- Liitunud: P Mai 18, 2008 8:00 pm
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Virumaa
Re: LC120-ne tõstmine/reguleerimine?
Viska peale jahAndrus Michelis kirjutas:Keerdvedrude vaheseib esisillale mul on olemas, viskan pagasnikusse, kui maale tulen. (Tartust 50 km) Kui tõsine huvi, siis saad mu pagasist näidised mõõtude võtmiseks. (eeldusel, et sinu super isereguleeruvale vedrustusele need sobivad) Samuti on üle ja saadaval ühed pikemad ja jäigemad esivedrud (peaks ka Hiluxile sobima). Kui kellegil juhtub huvi olema nende omanikuks saada, siis olen avatud pakkumistele.


Re: LC120-ne tõstmine/reguleerimine?
Tiit, sa viska siis siia kah infot, kui miskit edu on. See teema nii mõnelegi veel huvitav 

- TiitR
- I live off from the mud
- Postitusi: 5765
- Liitunud: P Mai 18, 2008 8:00 pm
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Virumaa
Re: LC120-ne tõstmine/reguleerimine?
Andrusega kokku saadud, vedrusi näpitud ja vaadatud, kuid jään esimese hooga siiski flantside peale, kuna vedrud tunduvad siiski liialt jäigaks jääma. Tänud Andrusele, kes mulle näidise raatsis anda. Andruse näidis oli 10mm. paksune...ise arvan, et (silma järgi) tulevad minu omale ette ca. 30mm. paksused vahetükid. Kuid kõigepealt tuleb treialile näidata, seejärel alla sobitada ja siis võib edasi rääkidaAndrus Michelis kirjutas:Keerdvedrude vaheseib esisillale mul on olemas, viskan pagasnikusse, kui maale tulen. (Tartust 50 km) Kui tõsine huvi, siis saad mu pagasist näidised mõõtude võtmiseks. (eeldusel, et sinu super isereguleeruvale vedrustusele need sobivad) Samuti on üle ja saadaval ühed pikemad ja jäigemad esivedrud (peaks ka Hiluxile sobima). Kui kellegil juhtub huvi olema nende omanikuks saada, siis olen avatud pakkumistele.

P.S nasa - kindlalt hoian eluga kursis.
P.S.S Andruse LC120 on ikka mehiselt- ja samas mitte röögatult ega vastikult kõrge...metsa sobib kui valatult!

- TiitR
- I live off from the mud
- Postitusi: 5765
- Liitunud: P Mai 18, 2008 8:00 pm
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Virumaa
Re: LC120-ne tõstmine/reguleerimine?
Nii. See krdi regullitav vedrustus tundub olevat modifikatsioonideks saatanast!TiitR kirjutas: Andruse näidis oli 10mm. paksune...ise arvan, et (silma järgi) tulevad minu omale ette ca. 30mm. paksused vahetükid. Kuid kõigepealt tuleb treialile näidata, seejärel alla sobitada ja siis võib edasi rääkida.
