1. leht 8-st
Küsimus hüdrovintsi kasutajatele
Postitatud: N Jaan 22, 2009 10:57 pm
Postitas landmb
Et siis, kes millist vintsi kasutab ja eriti hea oleks kui osataks öelda ka pumba mark ja ka vintsi mootori andmed.
Postitatud: R Jaan 23, 2009 8:56 am
Postitas Madis
Mile Marker 12000, kaks kiirust (lülitus salongist), mootori õlitarve nominaalis 69l/min 1000rpm, töörõhk 76atm/90atm/103atm, pump nš50, ülekanne ketiga, sidur venetraktori ja handmade kombo. Andmed peast ja mälu järgi. Kui rohkem huvitab, siis helista julgelt.
Postitatud: R Jaan 23, 2009 10:22 am
Postitas erik
Räägiks lähemalt sellest kettülekandest, mis ketti kasutate, milliseid hammasrattaid, mis ülekande arv on vändalt pumbale. Kas kasutate ka keti leevendust?
Postitatud: R Jaan 23, 2009 10:43 am
Postitas Madis
Ketiks krossikatel kasutatav (maitse asi kas x või o rõngas tihenditega) ja hammakad samuti ketile vastavad vedavad, krossika omad. Ülekanne 1:1-le. Keti leevenduse vajalikkus on vaieldav. Toyo 3l mootori puhul on see keti paigutus paras kuken..k. Ise olen ümber ehitamas seda osa.
Postitatud: R Jaan 23, 2009 7:43 pm
Postitas Veiko
Madis,mis sa mõtlet keti leevenduse all?
Isiklikult kui ehitaks mootori otsa keti veoga midagi siis paneks automaatse viscoga pinguti.See oleks mõlemad korraga.Nelja pütase diisli puhul oleks see kindlasti vajalik.Eriku V8 käib sedavõrd ühtlasemalt,et seal piisaks tavalisest pingutist.
Veiko
Postitatud: R Jaan 23, 2009 8:50 pm
Postitas MahviaDeTyrk
Kas tõesti ei kannata kuiski rihmülekannet kasutada - või miks kett ?
Postitatud: R Jaan 23, 2009 8:58 pm
Postitas fagott
Rihmad tahavad libisema hakata.See
hüdrovints suretab tühikäigul käiva automootori välja kah,kui väga raskeks läheb

Postitatud: R Jaan 23, 2009 8:58 pm
Postitas Veiko
Rihma vahele läheb muda ja siis hakkab toimuma libisemine.
Veiko
Postitatud: L Jaan 24, 2009 12:33 am
Postitas jr
Nominaal on 3.5GPM ja 1500PSI, ehk nagu eelpool öeldu.
Kõrgema survega on mootori korpusi lõhki lastud 3000+PSI juures.
Postitatud: L Jaan 24, 2009 4:38 am
Postitas landmb
Mul on hiluxil Chevy v6 küljes praegu Nž 10 rihmülekandega originaal roolivõimupumba asemel. Autol on täishüdrorool, kuid nüüd tekkiski huvi seda hüdrot ka vintsimiseks kasutada.
Postitatud: L Jaan 24, 2009 9:35 am
Postitas uputaja
Ma pole võistlusautol veel tähendanud , et rihmad märja ja muda pärast libisema oleks hakanud. Meil on pandud vedu 2he kiilrihmaga ja kõik toimib väga hästi . Palju lihtsam ja vaiksem , kui kettülekanne.
Andres
Postitatud: L Jaan 24, 2009 3:23 pm
Postitas seff
uputaja kirjutas:Ma pole võistlusautol veel tähendanud , et rihmad märja ja muda pärast libisema oleks hakanud. Meil on pandud vedu 2he kiilrihmaga ja kõik toimib väga hästi . Palju lihtsam ja vaiksem , kui kettülekanne.
Andres
et siis pump ketrab kogaeg rõõmsalt ringi ?
oksake vahele ei ole läinud ja rihm maha karand? see oleks paras onanismus kui keset jõge peaks juhtuma ju ..
Postitatud: L Jaan 24, 2009 4:14 pm
Postitas landmb
uputaja kirjutas:Ma pole võistlusautol veel tähendanud , et rihmad märja ja muda pärast libisema oleks hakanud. Meil on pandud vedu 2he kiilrihmaga ja kõik toimib väga hästi . Palju lihtsam ja vaiksem , kui kettülekanne.
Andres
Mis pump, vints?
Postitatud: L Jaan 24, 2009 4:46 pm
Postitas seff
landmb kirjutas:uputaja kirjutas:Ma pole võistlusautol veel tähendanud , et rihmad märja ja muda pärast libisema oleks hakanud. Meil on pandud vedu 2he kiilrihmaga ja kõik toimib väga hästi . Palju lihtsam ja vaiksem , kui kettülekanne.
Andres
Mis pump, vints?

hüdropump
Postitatud: L Jaan 24, 2009 5:06 pm
Postitas uputaja
et siis pump ketrab kogaeg rõõmsalt ringi ?
oksake vahele ei ole läinud ja rihm maha karand? see oleks paras onanismus kui keset jõge peaks juhtuma ju ..[/quote]
Ei ketra. Pumba otsas on magnetsidur (nagu konditsioneeri pumbalgi) See on elektriga lülitatav . Kui vintsima hakkad, lükkad pumba järgi ja kõik toimib.
Oksakestel pole väga kohta, kust vahele karata , ainus võimalus on läbi radika.
Pumbast ja selle tootlikusest oskab rääkida kasutaja Pakane.
Andres