Küsimus oli et mis marki jne.seff kirjutas:landmb kirjutas:Mis pump, vints?uputaja kirjutas:Ma pole võistlusautol veel tähendanud , et rihmad märja ja muda pärast libisema oleks hakanud. Meil on pandud vedu 2he kiilrihmaga ja kõik toimib väga hästi . Palju lihtsam ja vaiksem , kui kettülekanne.
Andreshüdropump
Küsimus hüdrovintsi kasutajatele
Moderaatorid: jr, Veiko, erik, Moderators
Toyota Hilux
Land +3725066049
Land +3725066049
No ongi mul pinguti ka leevendi ülesandeid täitmas. Pean silmas seda, et rataste vahemaad ei ole nii pikad, et peaks kasutama leevendit. Küll aga pingutit. Visko mõte käis mul endalgi peast läbi, aga kuna mul kett pingutub "valelt" poolt ehk tõmbe poolt, siis visko langes välja.Veiko kirjutas:Madis,mis sa mõtlet keti leevenduse all?
Isiklikult kui ehitaks mootori otsa keti veoga midagi siis paneks automaatse viscoga pinguti.See oleks mõlemad korraga.Nelja pütase diisli puhul oleks see kindlasti vajalik.Eriku V8 käib sedavõrd ühtlasemalt,et seal piisaks tavalisest pingutist.
Veiko
Tegelt loksub mul peakeses päris palju häid mõtteid, kuis see kett peaks seal liikuma-pingutuma-leevenduma ja vajadusel kiirelt eemalduma.
TR3 BHC
Madis 5115033
Madis 5115033
Kui vaadata asju sedapidi, et suuri ülelaadureid aetakse hammasrihmaga Dragsteritel ringi, mille käitamine ainuüksi võtab ~900HP'd, siis ma ei näe probleemi, miks ei peaks saama üht õlipumpa rihmaga ringi ajada? Muda ja vesi on suurimad vaenlased, mis võivad lühikese ajaga rihma ribadeks jahvatada, koos hammasratastega, kui koormus taga on. Ok, aga selle vältimiseks ehk õnnestub rihmaajami ümber ehitada "watertight" konstrui? Miskist plastist või alust? Või muuta plastiga terve mootoriruum veekindlaks.
+372 5028488
- isakene
- I know how to fix stuff
- Postitusi: 1807
- Liitunud: R Veebr 04, 2005 5:07 pm
- Asukoht: L-Virumaa, Kadrina vald
Muda ja vesi ei ole veel kõige hullemad asjad, suvaline rihma vahele sattunud väike kivike rebib rihma hetkega pooleks. Küsige rihmveoga tsiklite omanikelt, need hoiavad enamasti kruusateedelt kõrvale ja asfalti pindamisest üldiselt vaimustust ei tunne. Hammasrihm tuleb lollikindla lahendusena ainult hermeetilises kojas kõne alla, aga kapoti all, kus niigi vähe ruumi, on selle meisterdamine paras nuhtlus...
- erik
- Aktiivne Pikendus
- Postitusi: 2776
- Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
- Asukoht: Jõe laboratoorium
See micro V libiseb vee all nagu nalja. Eriti "meeldib" talle mudane vesi. Me ei taha veel midagi aretada, kogume mõtteid ja kogemusi...E. läheneme asjale süviti.landmb kirjutas:Miks krt te tahate pumpa hammasrihmale aretada, kui kuuesooneline polükiilrihmgi mootori välja suretab.

Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Rihmadega see loll lugu,et käitus on võetud väntvõllilt,mis paraku asub mootori alumises otsas
.Sealkandis võib aga igasugust sodipodi liikuda.Kui selle käituse kannataks ülevaltpoolt võtta,siis oleks rihmad ok.Safariautole,kus pole töökindlus primaarne,paneksin ise ka rihmad:on küll vaiksem.Ideaalne oleks muidugi ülekanne kaldhammasratastega veekindlas korpuses ja õli sees,aga kes selle valmis teeb?Käigukasti väljavõte ei taha sobida.

- erik
- Aktiivne Pikendus
- Postitusi: 2776
- Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
- Asukoht: Jõe laboratoorium
Alumine ots, või mootori ülemine ots. Pole vahet, nina vees, käib kapoti all ikka korralik pesumasin. Pealegi peab asi 100% töötama ka täiesti vee all.fagott kirjutas:Rihmadega see loll lugu,et käitus on võetud väntvõllilt,mis paraku asub mootori alumises otsas.Sealkandis võib aga igasugust sodipodi liikuda.Kui selle käituse kannataks ülevaltpoolt võtta,siis oleks rihmad ok.Safariautole,kus pole töökindlus primaarne,paneksin ise ka rihmad:on küll vaiksem.Ideaalne oleks muidugi ülekanne kaldhammasratastega veekindlas korpuses ja õli sees,aga kes selle valmis teeb?Käigukasti väljavõte ei taha sobida.
Ilmselt ilma korraliku ketita asja ei saa. Nii nüüd hammasrattad... ketti vedavad hammasrattad on väga kulumiskindlad ja suure pinnakõvadusega. Muidu on nende ühendus sikli käigukastile kuidas? Tsenternuut + mutter? Või olete hammasratta keskosa kuidagi ringi teinud?
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.