Küsimus hüdrovintsi kasutajatele

Tõsisemad ja spetsiifilist laadi tehnilised arutelud erinevate tehniliste sõlmede üle 4x4 liikuri juures. Võta sõna kui tead millest räägid, lahmijad lendavad Idiot Cornerisse.

Moderaatorid: jr, Veiko, erik, Moderators

Vasta
landmb
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 152
Liitunud: N Okt 19, 2006 8:25 pm

Postitus Postitas landmb »

seff kirjutas:
landmb kirjutas:
uputaja kirjutas:Ma pole võistlusautol veel tähendanud , et rihmad märja ja muda pärast libisema oleks hakanud. Meil on pandud vedu 2he kiilrihmaga ja kõik toimib väga hästi . Palju lihtsam ja vaiksem , kui kettülekanne.


Andres
Mis pump, vints?
:bang: hüdropump
Küsimus oli et mis marki jne.
Toyota Hilux
Land +3725066049
Kasutaja avatar
uputaja
I live off from the mud
Postitusi: 4712
Liitunud: T Dets 14, 2004 11:17 am
Asukoht: Kuusalu lähedal metsas

Postitus Postitas uputaja »

Vints on Come Upi 8000-ne.
Asjas sees 2005. Sügissõidust.
Kasutaja avatar
Madis
True Off Roader!
Postitusi: 1115
Liitunud: N Mai 05, 2005 12:40 pm
Asukoht: Viljandi
Kontakt:

Postitus Postitas Madis »

Veiko kirjutas:Madis,mis sa mõtlet keti leevenduse all?
Isiklikult kui ehitaks mootori otsa keti veoga midagi siis paneks automaatse viscoga pinguti.See oleks mõlemad korraga.Nelja pütase diisli puhul oleks see kindlasti vajalik.Eriku V8 käib sedavõrd ühtlasemalt,et seal piisaks tavalisest pingutist.
Veiko
No ongi mul pinguti ka leevendi ülesandeid täitmas. Pean silmas seda, et rataste vahemaad ei ole nii pikad, et peaks kasutama leevendit. Küll aga pingutit. Visko mõte käis mul endalgi peast läbi, aga kuna mul kett pingutub "valelt" poolt ehk tõmbe poolt, siis visko langes välja.
Tegelt loksub mul peakeses päris palju häid mõtteid, kuis see kett peaks seal liikuma-pingutuma-leevenduma ja vajadusel kiirelt eemalduma.
TR3 BHC
Madis 5115033
pickup
Fitting 38"
Postitusi: 221
Liitunud: K Veebr 04, 2004 11:06 pm
Asukoht: Haapsalu

Postitus Postitas pickup »

Meil kasutuses Come-Up 10000, ns 50 pump, kiilrihmadega ülekannne, käitus mehaaniline samkompunn salongist trossiga sisse-välja lülitatav.
Matis Trei, TR-2, Serengeti, 2007 Eesti 4x4 KV 1.
Kasutaja avatar
erik
Aktiivne Pikendus
Postitusi: 2776
Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
Asukoht: Jõe laboratoorium

Postitus Postitas erik »

Kas keegi üldse on proovinud pumba ajamit tööle panna hammasrihma pealt või on kuulnud mingeid legende, miks see ei peaks toimima?
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!

Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Kasutaja avatar
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5727
Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jr »

Kui vaadata asju sedapidi, et suuri ülelaadureid aetakse hammasrihmaga Dragsteritel ringi, mille käitamine ainuüksi võtab ~900HP'd, siis ma ei näe probleemi, miks ei peaks saama üht õlipumpa rihmaga ringi ajada? Muda ja vesi on suurimad vaenlased, mis võivad lühikese ajaga rihma ribadeks jahvatada, koos hammasratastega, kui koormus taga on. Ok, aga selle vältimiseks ehk õnnestub rihmaajami ümber ehitada "watertight" konstrui? Miskist plastist või alust? Või muuta plastiga terve mootoriruum veekindlaks.
+372 5028488
Kasutaja avatar
isakene
I know how to fix stuff
Postitusi: 1807
Liitunud: R Veebr 04, 2005 5:07 pm
Asukoht: L-Virumaa, Kadrina vald

Postitus Postitas isakene »

Muda ja vesi ei ole veel kõige hullemad asjad, suvaline rihma vahele sattunud väike kivike rebib rihma hetkega pooleks. Küsige rihmveoga tsiklite omanikelt, need hoiavad enamasti kruusateedelt kõrvale ja asfalti pindamisest üldiselt vaimustust ei tunne. Hammasrihm tuleb lollikindla lahendusena ainult hermeetilises kojas kõne alla, aga kapoti all, kus niigi vähe ruumi, on selle meisterdamine paras nuhtlus...
landmb
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 152
Liitunud: N Okt 19, 2006 8:25 pm

Postitus Postitas landmb »

Miks krt te tahate pumpa hammasrihmale aretada, kui kuuesooneline polükiilrihmgi mootori välja suretab.
Toyota Hilux
Land +3725066049
Kasutaja avatar
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5727
Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jr »

landmb kirjutas:Miks krt te tahate pumpa hammasrihmale aretada, kui kuuesooneline polükiilrihmgi mootori välja suretab.
Kiilrihma peale sa ka ise ilmselt ei usaldaks mootori õlipumpa.
+372 5028488
Kasutaja avatar
erik
Aktiivne Pikendus
Postitusi: 2776
Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
Asukoht: Jõe laboratoorium

Postitus Postitas erik »

landmb kirjutas:Miks krt te tahate pumpa hammasrihmale aretada, kui kuuesooneline polükiilrihmgi mootori välja suretab.
See micro V libiseb vee all nagu nalja. Eriti "meeldib" talle mudane vesi. Me ei taha veel midagi aretada, kogume mõtteid ja kogemusi...E. läheneme asjale süviti. 8)
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!

Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Kasutaja avatar
uputaja
I live off from the mud
Postitusi: 4712
Liitunud: T Dets 14, 2004 11:17 am
Asukoht: Kuusalu lähedal metsas

Postitus Postitas uputaja »

Lamerihm on proovitud lahendus , mis ei töödanud nii nagu vaja.
Asjas sees 2005. Sügissõidust.
fagott
True Off Roader!
Postitusi: 1006
Liitunud: R Veebr 04, 2005 8:34 pm
Asukoht: Viljandi

Postitus Postitas fagott »

Rihmadega see loll lugu,et käitus on võetud väntvõllilt,mis paraku asub mootori alumises otsas :cry: .Sealkandis võib aga igasugust sodipodi liikuda.Kui selle käituse kannataks ülevaltpoolt võtta,siis oleks rihmad ok.Safariautole,kus pole töökindlus primaarne,paneksin ise ka rihmad:on küll vaiksem.Ideaalne oleks muidugi ülekanne kaldhammasratastega veekindlas korpuses ja õli sees,aga kes selle valmis teeb?Käigukasti väljavõte ei taha sobida.
Kasutaja avatar
isakene
I know how to fix stuff
Postitusi: 1807
Liitunud: R Veebr 04, 2005 5:07 pm
Asukoht: L-Virumaa, Kadrina vald

Postitus Postitas isakene »

Käigukasti väljavõte sobiks, aga läbi kiirendava reduktori. Seda siis hammasrataspumba puhul. Otseühenduse puhul sobiks kolbpump, mis töötab ka aeglasematel pööretel, aga tänu nendelesamadele aeglastele pööretele peab ta olema suure mahuga ehk siis paras kobakas ja ega ta just odav ka ei ole...
fagott
True Off Roader!
Postitusi: 1006
Liitunud: R Veebr 04, 2005 8:34 pm
Asukoht: Viljandi

Postitus Postitas fagott »

Nojah,ja see pump võiks siis ka toimida,kui käigu välja võtad.Ja isegi siis,kui sidurit lahutad.
Kasutaja avatar
erik
Aktiivne Pikendus
Postitusi: 2776
Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
Asukoht: Jõe laboratoorium

Postitus Postitas erik »

fagott kirjutas:Rihmadega see loll lugu,et käitus on võetud väntvõllilt,mis paraku asub mootori alumises otsas :cry: .Sealkandis võib aga igasugust sodipodi liikuda.Kui selle käituse kannataks ülevaltpoolt võtta,siis oleks rihmad ok.Safariautole,kus pole töökindlus primaarne,paneksin ise ka rihmad:on küll vaiksem.Ideaalne oleks muidugi ülekanne kaldhammasratastega veekindlas korpuses ja õli sees,aga kes selle valmis teeb?Käigukasti väljavõte ei taha sobida.
Alumine ots, või mootori ülemine ots. Pole vahet, nina vees, käib kapoti all ikka korralik pesumasin. Pealegi peab asi 100% töötama ka täiesti vee all.
Ilmselt ilma korraliku ketita asja ei saa. Nii nüüd hammasrattad... ketti vedavad hammasrattad on väga kulumiskindlad ja suure pinnakõvadusega. Muidu on nende ühendus sikli käigukastile kuidas? Tsenternuut + mutter? Või olete hammasratta keskosa kuidagi ringi teinud?
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!

Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Vasta

Mine “Modifikatsioonid edasijõudnutele”