Range Roveri kardaani nuut

ning ka Minerva, Tempo, Santana, SVX ja muid LR hübriide puudutav.

Moderaatorid: Landy, Moderators

Vasta
Kasutaja avatar
killer666
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 171
Liitunud: K Sept 05, 2007 8:30 am
Asukoht: Ida-virumaa :D

Range Roveri kardaani nuut

Postitus Postitas killer666 »

Ujus ligi üks tore 2002 RR 3.0d. Auto ei liigu , esimene kardaan käib ringi difri sees. Seal väidetavalt miski nuut sees, millel hambad maas.
Autoga tuli kaasa lammutusest ostetud differ ja kardaan . Kõik oli sinnamaani tore kui kodus tükke sai hakatud võrdlema.
Kaasa saadud differ on polditava flantsiga ja kardaanil on sellekohapeal kus teisel nuut hoopis püsikiirusliigend.

Väidetavalt pidi see olema 2003 3.0d mudeli oma ja bolt-on upgrade vana asemel. Seoses sellega tekksiki küsimus.
Kas on bolt on? (uuel diffril on puudu pooltelje flantsid, kas need sobivad vana diffri küljest?)
Kas ülekande kiirused on samad? Ehk kas 2002 ja 2003 mudel on sama ülekandega?

uue diffri pealtlugesin välja dh4 , 7022

Pilt
Pilt
edit:
Owners of '02 -'05 L322s should all have received a letter from Land Rover requesting their car be taken in for the replacement parts to be fitted. If for any reason you haven't received a letter, contact your local dealer. The vehicle is not required to be covered by any type of warranty, the work is done free of charge (in fact the Yanks are also given a $150 credit note for their trouble!) and you will be lent a courtesy car for the day. Land Rover has also set up a scheme to compensate owners who previously paid for a replacement propshaft/final drive (of the old design).
Helistasin ichcape, öeldi et jah on tehtud neil sellist asja. Küsis auto nr, ütles et sellele ei laiene miskipärast kuna sel peaks olema juba uuem differ tehasest. Kuigi 2002 aasta auto, ehk esimese otsa oma. Öeldi et Vahetavad ainult flantsi selle nuudi vastu. Seega veel üks küsimus , kas ma äkki võiks võtta"uue"diffri küllest selle sisendi flanti ja tõsta ringi?
Postitan ainult asjalikke postitusi ;)
Kasutaja avatar
Landy
Typo Master 2.1
Postitusi: 17310
Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
Kontakt:

Re: Range Roveri kardaani nuut

Postitus Postitas Landy »

See on järjekordne Briti huumor

Tehase andmetel on 3,0L diisli puhul nii (Seal ees on tootekood)

For Reman Version
TBB000060 to VIN 5A193906
-------
Flange Type Propshaft Connection
LR007037 to VIN 5A999999

Aga mingitel juhtudel on sed ülemsit vanemat vesrsioonipandud ka nii:
TBB000043 from VIN 5A193907 to 5A999999

4,4L bensukal sama differ aga ülekanne 3,73 ja siisli ülekanne 4,10

Kogu sellest teemast pikemalt: https://www.lrukforums.com/threads/repl ... t-d.83801/
l322-esidif.jpg
l322-esidif.jpg (55.29 KiB) Vaadatud 556 korda
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Vasta

Mine “Land Rover”