Defender 2007
Moderaatorid: Landy, Moderators
Defender 2007
Mul oleks mõned küsimused väikse modifikatsiooni läbi teinud defendri kohta.
Kas Automaat käimaga ka pakutakse neid ja kas nüüd manuaal on 6-ne?
Kas mootori juures ka midagi muudeti?
Palju istekohti on 3-ukselises?
Kas lisandus midagi juurde ka standardvarustusse?
Kodulehelt küll midagi välja ei loe. Varem oli lisavarustused ka ära toodud, nüüd mitte essugi!
Kas Automaat käimaga ka pakutakse neid ja kas nüüd manuaal on 6-ne?
Kas mootori juures ka midagi muudeti?
Palju istekohti on 3-ukselises?
Kas lisandus midagi juurde ka standardvarustusse?
Kodulehelt küll midagi välja ei loe. Varem oli lisavarustused ka ära toodud, nüüd mitte essugi!
Kaks saia, üks piim
Subaru OB 2,0D (2012); Duster 1,5d (2010); Toyota LC 4,0D (1983); Jeep Cherokee 4,0i (1991); Toyota LC 4,0D (1986)
Subaru OB 2,5 NorthernLights 2019/05; BMW 745D V8; VW Arteon ShootingBrake 2,0tdi 2023/08
Subaru OB 2,0D (2012); Duster 1,5d (2010); Toyota LC 4,0D (1983); Jeep Cherokee 4,0i (1991); Toyota LC 4,0D (1986)
Subaru OB 2,5 NorthernLights 2019/05; BMW 745D V8; VW Arteon ShootingBrake 2,0tdi 2023/08
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17328
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Vastan välisjakirjanduse põhjal (Eestisse jõuab esimene auto algaval nädalal ja esimena ametlik auto kuu lõpus.)
1)Automaatkasti AMETLIKULT ei tule, kuid kuna peal on Ford Tarnsiti mootor, siis spkuleeritakse, et "60 year anniersary edition" mudel tuleb automaadiga. Ilmslet hakkvad ka tuuning firmad automaati pakkuma, nagu tehti Td5 mootoriga autodele
http://www.landrover.ee/foorum/viewtopic.php?t=849
2)Jah nüüd tuleb uud defendel 6-käigulise kastiga
http://www.landyonline.co.za/specs/spec ... engine.jpg
Drivetrain
The GFT MT-82 gearbox is a Gretag Ford Transmission unit similar to that used in the Ford Transit van. Manufacturing of the MT82 six-speed gearbox for Ford Motor Company takes place at the Halewood Transmission Plant.
Transmission GFT MT-82 six speed manual
Full time four wheel drive
Transmission
(high/low) : 1 Overall Gearing
(High/Low Range)
1st 5.443 23.334/62.988
2nd 2.839 12.171/32.854
3rd 1.721 7.378/19.916
4th 1.223 5.243/14.153
5th 1.000 4.287/11.572
6th 0.742 3.181/8.587
Reverse 4.935 21.156/57.109
Final drive ratio : 1 3.540
High range transfer box ratio 1.211
Low range transfer box ratio 3.269
3)Kas mõtled, et kas Ford Tarnsiti mootori juures muudeti. Jah, muudeti küll:
2.4l Defender Engine Specifications
This engine is from the Ford Duratorq range the V6 version is used in the Discovery 3. This 2.4l Defender version is similar to the unit used in the Ford Transit van
More info on the 2.4l Duratorq used in the Ford Transit
More info on the Ford Duratorq engines
Cylinders 4 Cylinder
Valves 16 Valve
Displacement 2401cc
Bore 89.9 mm
Stroke 94.6mm
Compression Ratio:1 17.5
Max Power @ 3500 rpm 90 KW
Max Torque @ 2000rpm 360 Nm
Võrdluseks doonorina kasutatud Ford Tarnsiti mootori andmed:
http://www.theautochannel.com/news/2004 ... 86760.html
http://en.wikipedia.org/wiki/Ford_Duratorq_engine
4)Kui mõtled Defender 90 mudelit, siis istekohti on 4.
http://www.autocar.co.uk/contentImages/ ... 774173.jpg
http://images.leftlanenews.com/content/ ... fender.jpg
http://www.autocar.co.uk/contentImages/ ... 741732.jpg
5)Hmm.. varustusastmed ju ilusti kodulehel kirjas:
http://www.landrover.co.uk/gb/en/Vehicl ... ptions.htm
1)Automaatkasti AMETLIKULT ei tule, kuid kuna peal on Ford Tarnsiti mootor, siis spkuleeritakse, et "60 year anniersary edition" mudel tuleb automaadiga. Ilmslet hakkvad ka tuuning firmad automaati pakkuma, nagu tehti Td5 mootoriga autodele
http://www.landrover.ee/foorum/viewtopic.php?t=849
2)Jah nüüd tuleb uud defendel 6-käigulise kastiga
http://www.landyonline.co.za/specs/spec ... engine.jpg
Drivetrain
The GFT MT-82 gearbox is a Gretag Ford Transmission unit similar to that used in the Ford Transit van. Manufacturing of the MT82 six-speed gearbox for Ford Motor Company takes place at the Halewood Transmission Plant.
Transmission GFT MT-82 six speed manual
Full time four wheel drive
Transmission
(high/low) : 1 Overall Gearing
(High/Low Range)
1st 5.443 23.334/62.988
2nd 2.839 12.171/32.854
3rd 1.721 7.378/19.916
4th 1.223 5.243/14.153
5th 1.000 4.287/11.572
6th 0.742 3.181/8.587
Reverse 4.935 21.156/57.109
Final drive ratio : 1 3.540
High range transfer box ratio 1.211
Low range transfer box ratio 3.269
3)Kas mõtled, et kas Ford Tarnsiti mootori juures muudeti. Jah, muudeti küll:
2.4l Defender Engine Specifications
This engine is from the Ford Duratorq range the V6 version is used in the Discovery 3. This 2.4l Defender version is similar to the unit used in the Ford Transit van
More info on the 2.4l Duratorq used in the Ford Transit
More info on the Ford Duratorq engines
Cylinders 4 Cylinder
Valves 16 Valve
Displacement 2401cc
Bore 89.9 mm
Stroke 94.6mm
Compression Ratio:1 17.5
Max Power @ 3500 rpm 90 KW
Max Torque @ 2000rpm 360 Nm
Võrdluseks doonorina kasutatud Ford Tarnsiti mootori andmed:
http://www.theautochannel.com/news/2004 ... 86760.html
http://en.wikipedia.org/wiki/Ford_Duratorq_engine
4)Kui mõtled Defender 90 mudelit, siis istekohti on 4.
http://www.autocar.co.uk/contentImages/ ... 774173.jpg
http://images.leftlanenews.com/content/ ... fender.jpg
http://www.autocar.co.uk/contentImages/ ... 741732.jpg
5)Hmm.. varustusastmed ju ilusti kodulehel kirjas:
http://www.landrover.co.uk/gb/en/Vehicl ... ptions.htm
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Tänud asjaliku informatsiooni eest!
Ei tea kas sellele 90 mudelile lisaistmeid ka juurde saab? 4 istekohta nati nutune värk! Siis peab kaaluma juba suurema mudeli kasuks, samas väiksega metsavahet parem udada.
Ei tea kuidas see fordi mootor ka vastupidavuselt on?
Plaan ost mingi asjalik mudaliikur ja kuna defender on minujaoks tekitanud erilise ja omapärase sümpaatia, siis ehk läheb kabaks ka kui normaalse hinnaga kätte saab.
Ei tea kas sellele 90 mudelile lisaistmeid ka juurde saab? 4 istekohta nati nutune värk! Siis peab kaaluma juba suurema mudeli kasuks, samas väiksega metsavahet parem udada.
Ei tea kuidas see fordi mootor ka vastupidavuselt on?
Plaan ost mingi asjalik mudaliikur ja kuna defender on minujaoks tekitanud erilise ja omapärase sümpaatia, siis ehk läheb kabaks ka kui normaalse hinnaga kätte saab.
Kaks saia, üks piim
Subaru OB 2,0D (2012); Duster 1,5d (2010); Toyota LC 4,0D (1983); Jeep Cherokee 4,0i (1991); Toyota LC 4,0D (1986)
Subaru OB 2,5 NorthernLights 2019/05; BMW 745D V8; VW Arteon ShootingBrake 2,0tdi 2023/08
Subaru OB 2,0D (2012); Duster 1,5d (2010); Toyota LC 4,0D (1983); Jeep Cherokee 4,0i (1991); Toyota LC 4,0D (1986)
Subaru OB 2,5 NorthernLights 2019/05; BMW 745D V8; VW Arteon ShootingBrake 2,0tdi 2023/08
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17328
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Varsematel mudelitel (kuni 2006) oli D90-l 7-istekoha, kuid jõustunus euromäärus ei luba enam kasutada autodes külgsuunalisi istmeid. Sama l põhjusel muutus D110 9-lt istekohalt 7-kohaliseks.Cruizsub kirjutas: Ei tea kas sellele 90 mudelile lisaistmeid ka juurde saab? 4 istekohta nati nutune värk! Siis peab kaaluma juba suurema mudeli kasuks, samas väiksega metsavahet parem udada.
Kuna uus mudel selle mootoriga tuli müügile 16. aprillil, siis praegu pole veel netis eriti kommentaare selle kohta.Ei tea kuidas see fordi mootor ka vastupidavuselt on?
Normaalse hinnga vaevalat, ähvardatakse, et uus masin on eelmisest kõvasti kallim.Plaan ost mingi asjalik mudaliikur ja kuna defender on minujaoks tekitanud erilise ja omapärase sümpaatia, siis ehk läheb kabaks ka kui normaalse hinnaga kätte saab.
Normaalse hinna otsingul vaata eelmise põlvkonna (1998-2006) autode poole!
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17328
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Mitte oluliselt rohkem infot, kui siin
http://www.landrover.ee/foorum/viewforum.php?f=15
välja on toodud.
http://www.landrover.ee/foorum/viewforum.php?f=15
välja on toodud.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Jäin nati hiljaks...hakati just seda hõbedast deffi teise majja viima, aga sain pilgu peale visata ja mõned fotod ka teha:
Kena liikur on nagu ikka defendrile kohane, aga paari päeva pärast kui 110 proovikas ka kohal on, siis teen proovisõidu ka ja vaatan mis puust ja luust ta tegelt on
PS! see fordi kone podises ilusti ja oli kõrvale meeldiv kuulda...kahju et kapoti alla ei jõudnud vaadata.
Kena liikur on nagu ikka defendrile kohane, aga paari päeva pärast kui 110 proovikas ka kohal on, siis teen proovisõidu ka ja vaatan mis puust ja luust ta tegelt on
PS! see fordi kone podises ilusti ja oli kõrvale meeldiv kuulda...kahju et kapoti alla ei jõudnud vaadata.
Viimati muutis Cruizsub, N Aug 19, 2010 6:20 pm, muudetud 1 kord kokku.
Kaks saia, üks piim
Subaru OB 2,0D (2012); Duster 1,5d (2010); Toyota LC 4,0D (1983); Jeep Cherokee 4,0i (1991); Toyota LC 4,0D (1986)
Subaru OB 2,5 NorthernLights 2019/05; BMW 745D V8; VW Arteon ShootingBrake 2,0tdi 2023/08
Subaru OB 2,0D (2012); Duster 1,5d (2010); Toyota LC 4,0D (1983); Jeep Cherokee 4,0i (1991); Toyota LC 4,0D (1986)
Subaru OB 2,5 NorthernLights 2019/05; BMW 745D V8; VW Arteon ShootingBrake 2,0tdi 2023/08
Värskes Autolehes "test" Defender vs Wrangler:
Defender läks põdratestis ümber.
Eluohtlikud pidurid (lohutuseks: ka uue Wrangleri pidurid olevat suht kõlbmatud)
Puuduvad turvapadjad ja ESP (kas mingit ESP-i mitte eraldi tellida ei saa?)
Lihtsalt refereering laiadele rahvahulkadele mõeldud autoalasest ajakirjandusest, mitte isiklik seisukohavõtt.
Defender läks põdratestis ümber.
Eluohtlikud pidurid (lohutuseks: ka uue Wrangleri pidurid olevat suht kõlbmatud)
Puuduvad turvapadjad ja ESP (kas mingit ESP-i mitte eraldi tellida ei saa?)
Lihtsalt refereering laiadele rahvahulkadele mõeldud autoalasest ajakirjandusest, mitte isiklik seisukohavõtt.
- keelutsoon
- SUURED asjad
- Postitusi: 446
- Liitunud: N Mai 26, 2005 9:28 pm
- Asukoht: Tln-Tartu vahel
- Kontakt:
vaatasin salongis olnud hõbedast hiljuti...
oleks oodanud rohkemat, igatahes.
nt et kasvõi nurka surutud rool ja pedaalid oleks inimese jaoks sobivamatel kohtadel jne.
ning tagumiste istmekohtade (90SW) euronõuetele sobiv lahendus on selline maakeeli "tükati kõva" värk. see kerekuju ja need uksed pole taolise asja jaoks. ning kere koostekvaliteedis pole midagi vist paremaks muutunud.
armatuuril on mõned asjad ilusamad ja natukene ehk ka mõnusamad, aga ntx puhutava õhu väljumiskanalite süsteem ei paistnud silma järgi küll oluliselt usaldusväärsem - tõenäoliselt on ka sellel uuel eesmised küljeklaasid kas udused või jääs, olenevalt välisoludest.
oleks oodanud rohkemat, igatahes.
nt et kasvõi nurka surutud rool ja pedaalid oleks inimese jaoks sobivamatel kohtadel jne.
ning tagumiste istmekohtade (90SW) euronõuetele sobiv lahendus on selline maakeeli "tükati kõva" värk. see kerekuju ja need uksed pole taolise asja jaoks. ning kere koostekvaliteedis pole midagi vist paremaks muutunud.
armatuuril on mõned asjad ilusamad ja natukene ehk ka mõnusamad, aga ntx puhutava õhu väljumiskanalite süsteem ei paistnud silma järgi küll oluliselt usaldusväärsem - tõenäoliselt on ka sellel uuel eesmised küljeklaasid kas udused või jääs, olenevalt välisoludest.
raske lapsepõlv, rauast mänguasjad...
www.keelutsoon.ee
www.keelutsoon.ee
.... siis nad vana head Defenderit ikka päris persse pole suutnud keerata, sest kui nad oleks kõik väga usaldusväärseks, tihedaks, euronõuetele vastavaks ja ilusaks teinud, poleks see ju enam SEE.... (loodan, et mõistad, mida mõtlen).keelutsoon kirjutas:vaatasin salongis olnud hõbedast hiljuti...
oleks oodanud rohkemat, igatahes.
nt et kasvõi nurka surutud rool ja pedaalid oleks inimese jaoks sobivamatel kohtadel jne.
ning tagumiste istmekohtade (90SW) euronõuetele sobiv lahendus on selline maakeeli "tükati kõva" värk. see kerekuju ja need uksed pole taolise asja jaoks. ning kere koostekvaliteedis pole midagi vist paremaks muutunud.
armatuuril on mõned asjad ilusamad ja natukene ehk ka mõnusamad, aga ntx puhutava õhu väljumiskanalite süsteem ei paistnud silma järgi küll oluliselt usaldusväärsem - tõenäoliselt on ka sellel uuel eesmised küljeklaasid kas udused või jääs, olenevalt välisoludest.
2011 TR3 - SMS I / Kukepea III / ASMV 4.
2010 TR3 - Mudakoon 4. / Klaperjaht 11. / Kukepea 6.
2009 GT - Ladoga III / TR2 - ASMV 5.
2008 TR2 - Mudakoon 4.
2007 TR2 - Mudakoon I / ASMV I
2006 TR2 - Baltic Sea Cup I
2005 TR2 - Eesti Karikasari I
1998 Uunoga ümber Eesti IV
2010 TR3 - Mudakoon 4. / Klaperjaht 11. / Kukepea 6.
2009 GT - Ladoga III / TR2 - ASMV 5.
2008 TR2 - Mudakoon 4.
2007 TR2 - Mudakoon I / ASMV I
2006 TR2 - Baltic Sea Cup I
2005 TR2 - Eesti Karikasari I
1998 Uunoga ümber Eesti IV
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17328
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Jaano, on sul palavik?
Soovitan rahunemiseks tassikest teed piimaga!
Tegu on ju DEFENDERIGA, mitte plastist ja elektrooniklast pakatav linnamaasturiga.
Äkki võtsid eilses Autolehes ilmunud ariklit liiga tõsiselt, kus kurdeti et tänapäeva pling-pling vidinaid pole ja auto üle 132km/h ei liigu ja üldse olla sitt maastur, sest lähen põdratestis külili täpselt sama moodi nagu tema 30 aastat vanem eelkäija.
Soovitan rahunemiseks tassikest teed piimaga!
Tegu on ju DEFENDERIGA, mitte plastist ja elektrooniklast pakatav linnamaasturiga.
Äkki võtsid eilses Autolehes ilmunud ariklit liiga tõsiselt, kus kurdeti et tänapäeva pling-pling vidinaid pole ja auto üle 132km/h ei liigu ja üldse olla sitt maastur, sest lähen põdratestis külili täpselt sama moodi nagu tema 30 aastat vanem eelkäija.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Ma arvan, et see Autolehe test nüüd küll defendri ostjaid eemale ei peleta...need kes teavad mis on DEFENDER ja palju ta väärt on...saate aru küll mis ma mõtlen...ega see polegi kiirteedel kihutamiseks vaid ikka sonkimiseks seal kus tee sõidukõlbmatuks muutub.
DEFENDER on elustiil
DEFENDER on elustiil
Kaks saia, üks piim
Subaru OB 2,0D (2012); Duster 1,5d (2010); Toyota LC 4,0D (1983); Jeep Cherokee 4,0i (1991); Toyota LC 4,0D (1986)
Subaru OB 2,5 NorthernLights 2019/05; BMW 745D V8; VW Arteon ShootingBrake 2,0tdi 2023/08
Subaru OB 2,0D (2012); Duster 1,5d (2010); Toyota LC 4,0D (1983); Jeep Cherokee 4,0i (1991); Toyota LC 4,0D (1986)
Subaru OB 2,5 NorthernLights 2019/05; BMW 745D V8; VW Arteon ShootingBrake 2,0tdi 2023/08
- keelutsoon
- SUURED asjad
- Postitusi: 446
- Liitunud: N Mai 26, 2005 9:28 pm
- Asukoht: Tln-Tartu vahel
- Kontakt:
khm, kuivõrd mina ajan ainuüksi oma D130-ga aastas keskmiselt 35 tkm läbi, siis ma ikka vist võin küll ka iriseda
aga liigun jah selle poole, et jätan defekat järjest teise auto positsioonile, sest keskmiseks läbisõiduks on kujunenud 5 kilo kuus erinevate masinatega, ja seda kõike defekaga küll ei teeks. teist korda ikkagi uut defekat ostma ei hakka, see on küll senise 80 tkm läbisõidu järeldus.
aga võib-olla hakkan hoopis vanaks jääma
aga liigun jah selle poole, et jätan defekat järjest teise auto positsioonile, sest keskmiseks läbisõiduks on kujunenud 5 kilo kuus erinevate masinatega, ja seda kõike defekaga küll ei teeks. teist korda ikkagi uut defekat ostma ei hakka, see on küll senise 80 tkm läbisõidu järeldus.
aga võib-olla hakkan hoopis vanaks jääma
raske lapsepõlv, rauast mänguasjad...
www.keelutsoon.ee
www.keelutsoon.ee