K: Range Rover 2.5 DSE 100kW
Moderaatorid: Landy, Moderators
K: Range Rover 2.5 DSE 100kW
Ühesõnaga Oleks huvi antud masina vastu RR 2,5 dse. Aasta on tal 96.
Mida peaks ostes jägima? Kuidas varuosade hinnad? Mis on põhi mured temaga. Kuidas Õigustab ennast see 2,5 diisel. Kuidas tal vahekast ja muu toimetab. Kuidas ta maastikul käitub. Tuleks perre iga päeva autona ja kalal käimiseks. Kas peaks eelistama õhkvedrustusega masinat või sellist millel on õhk ära vistatud ja vahetatud tava vedru ja amordiga?
Ootaks igasuguseid vaatenurkasid ja kogemusi nii negatiivset kui ka positiivset RR kohta.
Juba ette suured tänud
Martin
Mida peaks ostes jägima? Kuidas varuosade hinnad? Mis on põhi mured temaga. Kuidas Õigustab ennast see 2,5 diisel. Kuidas tal vahekast ja muu toimetab. Kuidas ta maastikul käitub. Tuleks perre iga päeva autona ja kalal käimiseks. Kas peaks eelistama õhkvedrustusega masinat või sellist millel on õhk ära vistatud ja vahetatud tava vedru ja amordiga?
Ootaks igasuguseid vaatenurkasid ja kogemusi nii negatiivset kui ka positiivset RR kohta.
Juba ette suured tänud
Martin
Jeep Grand Cherokee 5,2
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17328
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Kõik vastused sinu küsimustele:
http://www.landroverclub.ee/foorum/viewforum.php?f=21
http://www.landroverclub.ee/foorum/viewforum.php?f=20
Lisaks panen pikema jutu sulle õhtul e-maili peale.
http://www.landroverclub.ee/foorum/viewforum.php?f=21
http://www.landroverclub.ee/foorum/viewforum.php?f=20
Lisaks panen pikema jutu sulle õhtul e-maili peale.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Re: K: Range Rover 2.5 DSE 100kW
Ära osta. Osta Discovery.martins kirjutas:Ühesõnaga Oleks huvi antud masina vastu RR 2,5 dse. Aasta on tal 96.
Mida peaks ostes jägima? Kuidas varuosade hinnad? Mis on põhi mured temaga. Kuidas Õigustab ennast see 2,5 diisel. Kuidas tal vahekast ja muu toimetab. Kuidas ta maastikul käitub. Tuleks perre iga päeva autona ja kalal käimiseks. Kas peaks eelistama õhkvedrustusega masinat või sellist millel on õhk ära vistatud ja vahetatud tava vedru ja amordiga?
Ootaks igasuguseid vaatenurkasid ja kogemusi nii negatiivset kui ka positiivset RR kohta.
Juba ette suured t
Martin
LR Defender 110 LandLord II- Peast Land Rover
Re: K: Range Rover 2.5 DSE 100kW
Discovery näeb ju nii rõve välja
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17328
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Re: K: Range Rover 2.5 DSE 100kW
Ilu on vaataj silmades.sigaelmar kirjutas:Discovery näeb ju nii rõve välja
Ega Land Roverid ju päris normaalse inimese autod pole. Normaalsete inimeste jaoks on japsid ..
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
- Simsalabim
- Mudder
- Postitusi: 82
- Liitunud: L Juul 24, 2010 6:07 pm
- Asukoht: Jõgevamaa
Re: K: Range Rover 2.5 DSE 100kW
Oma RR kogemusest kahjuks midagi head öelda ei ole. Omasin mudelit aastast 2000, mis tehasest siiski 1999 välja veeres.11 kuu jooksul ilmnesid järgmised probleemid:
EAS õhkpadjad lasid läbi, kõrgusandurid vajasid üksteise järel vahetust, EASi aua andis otsad. Sai vahetatud kõik padjad, andurid ja aju kuid sellega asi veel ei lahenenud. Peagi vähest pori ja liiva nähes hakkasid 2 patja taas läbi laskma, klapisüsteem tekitas aeg-ajalt ülerõhku, mis EASi avariireziimile lülitas... viga parandada oleks saanud 100% õnnestumisega vaid kogu klapisüsteemi vahetamisega mis maksis ca 24 k eeki. Selle ebamäärase vea tõttu jäin mitmeid kordi teele.
Teine suur õnnetus on see 2,5 td mootor , mis kipub kergelt üle kuumenema, eriti aeglustiga kuskil põllal või lumes. Samuti mootorikett, pingutid jne vajasid vahetust, mootor sõi õli.
Kolmandaks ei töötanud salongi vent nii nagu peaks, oli aind soe juhi pool ja külm kõrvalistuja pool. Kunagi hiljem jälle vastupidi... Selle vea likvideerimine oleks taaskord tuhandeid maksma läinud.
Lisaks nöökisid mu RR veel abs, genekas andis saba, katuseluuk lekkis, istmesoojendused ei töötanud, klaasisoojendus oli poolik, esimene rattalaager lendas 120 kmh hoo pealt eelnevalt hoiatamata pilbasteks ja lõhkus ka pooltelje otsa.
Proovisin alati kõike aegsasti vahetada ja autot korras hoida kuid paraku see lagunes kiiremini kui jõudsin Tallinnas sellega remondis käia
Ilmselt oli hädasid veelgi aga praegu kõik ei meenu.
Sõidumõnu seeest oli super kuid paraku teadmine,et sa ei pruugi taaskord sihtpunkti jõuda ei lasknud sedagi eriti nautida.
EAS õhkpadjad lasid läbi, kõrgusandurid vajasid üksteise järel vahetust, EASi aua andis otsad. Sai vahetatud kõik padjad, andurid ja aju kuid sellega asi veel ei lahenenud. Peagi vähest pori ja liiva nähes hakkasid 2 patja taas läbi laskma, klapisüsteem tekitas aeg-ajalt ülerõhku, mis EASi avariireziimile lülitas... viga parandada oleks saanud 100% õnnestumisega vaid kogu klapisüsteemi vahetamisega mis maksis ca 24 k eeki. Selle ebamäärase vea tõttu jäin mitmeid kordi teele.
Teine suur õnnetus on see 2,5 td mootor , mis kipub kergelt üle kuumenema, eriti aeglustiga kuskil põllal või lumes. Samuti mootorikett, pingutid jne vajasid vahetust, mootor sõi õli.
Kolmandaks ei töötanud salongi vent nii nagu peaks, oli aind soe juhi pool ja külm kõrvalistuja pool. Kunagi hiljem jälle vastupidi... Selle vea likvideerimine oleks taaskord tuhandeid maksma läinud.
Lisaks nöökisid mu RR veel abs, genekas andis saba, katuseluuk lekkis, istmesoojendused ei töötanud, klaasisoojendus oli poolik, esimene rattalaager lendas 120 kmh hoo pealt eelnevalt hoiatamata pilbasteks ja lõhkus ka pooltelje otsa.
Proovisin alati kõike aegsasti vahetada ja autot korras hoida kuid paraku see lagunes kiiremini kui jõudsin Tallinnas sellega remondis käia
Ilmselt oli hädasid veelgi aga praegu kõik ei meenu.
Sõidumõnu seeest oli super kuid paraku teadmine,et sa ei pruugi taaskord sihtpunkti jõuda ei lasknud sedagi eriti nautida.
metsapoole...
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17328
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Re: K: Range Rover 2.5 DSE 100kW
Sinu kirjelduses pole midagi sellist, mis ühe P38A pidamisega ei kaasneks. Sa oled kogenud enamust selle mudeli tüüpvigadest.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
- Simsalabim
- Mudder
- Postitusi: 82
- Liitunud: L Juul 24, 2010 6:07 pm
- Asukoht: Jõgevamaa
Re: K: Range Rover 2.5 DSE 100kW
No siis võib teemaalgataja omad järeldused teha, mis teda umbes ees ootama hakkab kui antud isendi soetab....Sinu kirjelduses pole midagi sellist, mis ühe P38A pidamisega ei kaasneks. Sa oled kogenud enamust selle mudeli tüüpvigadest.
metsapoole...
Re: K: Range Rover 2.5 DSE 100kW
kindlasti osta disco! välimus välimuseks aga kui korra ära katsud ja sõita saad.....oled armunud ja tahad teda veel ja veel ja veel......ruumi sitaks, lihtne ehitus, töötab kuni põmst mootor maha jääb....samas remontida saad ka aga ikkagi see tasub ära kui kord asi on korras.....
Kiire reageerimisega.
`______
/l ,[____],
l---L 0lllllll0-
()_) ()_)--o-)_)
`______
/l ,[____],
l---L 0lllllll0-
()_) ()_)--o-)_)
Re: K: Range Rover 2.5 DSE 100kW
Maitse asi aga mis on discol, mida pole näiteks Patrolil või LandCruiseril? Kui välimus nagunii tähtis pole ja töökindlus on, miks siis mitte kindla peale välja minna? Range Rover on vähemalt luksuslik, üsnagi nägus ja õhkvedrustusega (väga hea asi ju kui töötab) aga mida on Discol pakkuda?
Re: K: Range Rover 2.5 DSE 100kW
Siin on palju kirjutatud igast dicodest ja suuresplaanis mitte midagi head.
Tuttavad kes on seda omanud ei osta kindlasti uuesti landroverit.
Ega muidu teda inglise huumoriks kutsuta.
Neid autosi ei saa võrrelda patroli,landcruiseri jne toodanguga on minu arvamus.
Tuttavad kes on seda omanud ei osta kindlasti uuesti landroverit.
Ega muidu teda inglise huumoriks kutsuta.
Neid autosi ei saa võrrelda patroli,landcruiseri jne toodanguga on minu arvamus.
Proto
53951597
53951597
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17328
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Re: K: Range Rover 2.5 DSE 100kW
Olen Sinuga 100% nõus!. Vastupidiselt ülal nimetatud japsidele ei jäta Land Rover kedagi ükskõikseks - teda saab kas aramstada või vihta, tihti ka mõlemat koos.Praks1 kirjutas:Neid autosi ei saa võrrelda patroli,landcruiseri jne toodanguga on minu arvamus.
Samas on palju neid inimesesi kes ei saa LR haigusest kuidagi üle ja ostavad ka järgmsieks autoks LR'i või lausa teise või kolmanda auto juurde. Maailam on õnneks täis valikuvariante.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
- LR90
- I live off from the mud
- Postitusi: 1563
- Liitunud: T Dets 28, 2004 1:55 pm
- Asukoht: Kunda taga metsas 5111459
Re: K: Range Rover 2.5 DSE 100kW
Hakkab jälle pihta, on ju sellest räägitud küll et see inglise huumor (loe LR) ei kõlba kuhugi,
ometi seda vaadatakse (loe sõidetakse)
ometi seda vaadatakse (loe sõidetakse)
kui suureks saan, hakkan DEFENDERIKS
Re: K: Range Rover 2.5 DSE 100kW
Landy kirjutas:Olen Sinuga 100% nõus!. Vastupidiselt ülal nimetatud japsidele ei jäta Land Rover kedagi ükskõikseks - teda saab kas aramstada või vihta, tihti ka mõlemat koos.Praks1 kirjutas:Neid autosi ei saa võrrelda patroli,landcruiseri jne toodanguga on minu arvamus.
Samas on palju neid inimesesi kes ei saa LR haigusest kuidagi üle ja ostavad ka järgmsieks autoks LR'i või lausa teise või kolmanda auto juurde. Maailam on õnneks täis valikuvariante.
Täpselt sama teema on Saabidega - kui kaine mõistusega asja võtta, siis paras p**k on aga kes siis Saabide suhtes kaine mõistuse juurde jääb Omal võttis ka PÄRAST viimast Saabi üle aasta aega enne kui ma endale teadvustama hakkasin, milline põhjatu rahaauk ta tegelikult oli. Land Roveritega sama teema ilmselt. Krt isegi Renault entusiaste on olemas
- CaveMan
- True Off Roader!
- Postitusi: 1043
- Liitunud: P Dets 12, 2010 10:51 pm
- Asukoht: Tallinn ja Peetri
- Kontakt:
Re: K: Range Rover 2.5 DSE 100kW
Ma ei ole kunagi üheski Land Roveris sees istunud, neid ainult väljast poolt näinud ja aknast sisse piilunud.
Eemalt vaadates ja sisse piiludes tunduvad Disco I ja II palju pisemad kui P38. Wiki nimetab samuti esimest mid-size ja teist full-size. Samas kirjeldatud välismõõtmete järgi on nagu peaaegu sama suured.
Kas Disco väiksus ainult tundub, võib-olla tema omapärase kerekuju poolest või on ta tegelikult ka väiksem on P38-st?
Sama aastakäigu pikkade keredega Patroli ja Pajeroga ei saa neid vist üldse võrrelda? (pole nendes ka sees istunud)
Küsib mees, kes on 2 meetrit pikk ja soovib, et juht autos kahte kohta ära ei võtaks.
Eemalt vaadates ja sisse piiludes tunduvad Disco I ja II palju pisemad kui P38. Wiki nimetab samuti esimest mid-size ja teist full-size. Samas kirjeldatud välismõõtmete järgi on nagu peaaegu sama suured.
Kas Disco väiksus ainult tundub, võib-olla tema omapärase kerekuju poolest või on ta tegelikult ka väiksem on P38-st?
Sama aastakäigu pikkade keredega Patroli ja Pajeroga ei saa neid vist üldse võrrelda? (pole nendes ka sees istunud)
Küsib mees, kes on 2 meetrit pikk ja soovib, et juht autos kahte kohta ära ei võtaks.
Land Cruiser 100 2005, 4,2TD Aut - 33'' Cooper Discoverer STT PRO - Come Up DV-9