Range Rover Classic'u info

ning ka Minerva, Tempo, Santana, SVX ja muid LR hübriide puudutav.

Moderaatorid: Landy, Moderators

nitropauk
Rookie
Postitusi: 17
Liitunud: E Aug 09, 2010 2:57 pm

Range Rover Classic'u info

Postitus Postitas nitropauk »

Tere, vabandan ette et mind huvitaks võimalikult detailne info klassikalise Range Roveri kohta.

1. Kas keegi aitaks leida klassiku euro-spetsifikatsioone? Olen mitu päeva otsinud aga ei ole leidnud. Huvitaks siis võimalikult detailsed andmed klassiku kohta, kütusekulud, võimsused jne

2. Milliseid mootoreid ja väljalaskeaastaid tasuks eelistada?

3. Miks osadel klassikutel on kere värvi veljed ja teistel mitte? Mingid erimudelid? Kas tulekaitseid sai tehasest telllida klassikule või on need ise aretatud?

4. Miks osad klassikud on kõrgemad kui teised kuigi mõlemad väidavad et on originaal vedrustus? Kas klassiku kõrgus oli kuidagi reguleeritav või lihtsalt ära vajunud need madalamad

5. Kas ja milliseid klassiku erimudeleid pakuti mandri-euroopa turule? Kas oli ka mingeid nö sport-variante ning erinevate keretuuninguga varustatud erimudeleid euroopa jaoks nagu näiteks UK jaoks oli Brooklands erimudel?

6. Kuidas igapäevaelu klassikuga välja näeb kah, äkki mõni omanik pajatab? :)
Kasutaja avatar
Landy
Typo Master 2.1
Postitusi: 17310
Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
Kontakt:

Postitus Postitas Landy »

Tere RRC huviline.

Kas proovisid selle organistsiooni poole pöörduda abi ja nõu saamiseks:
http://www.landroverclub.ee/index.php?o ... &Itemid=96

Oma küsimustele saad kiirmed ja täpsemad vastused siit:
http://www.landroverclub.ee/foorum/viewforum.php?f=29

Ole hea ja helista mulle ning saad küsimustele vastused!

NB!
Klubi raamatukokku lisandus just nädal tagasi verivärske ja trükilõhnaline Mike Gould'i "Range Rover The Anniversary Guide".
Tükist tulnud JUULIS 2010
Kajastab põhjalikult Range Rover-i 40 aastast ajalugu. Sisaldab rarriteetseid fotosid, skeeme ja palju tehnilist infot kõigi kolme põlvkonn kohta. Lisaks infot Sport, LRX ja eriversioonide kohta. Kokku 450 illustartsiooni.

Mootorite kohta leiad lisainfot siit:
http://www.landroverclub.ee/index.php?o ... Itemid=115
Viimati muutis Landy, E Aug 09, 2010 4:32 pm, muudetud 1 kord kokku.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
nitropauk
Rookie
Postitusi: 17
Liitunud: E Aug 09, 2010 2:57 pm

Postitus Postitas nitropauk »

Mõningase ajakuluga suudan ma oma küsimustele ju ka ise vastused leida, mõtlesin lihtsalt et äkki keegi on minust kiirem ja oskab kohe vastata

Helistamise mõttest aru ei saa, foorum on ju kõigile lugemiseks, te ei oma ju Land Roveri info monopoli Eestis. Ka peale minu võib ju mõnda inimest huvitada klassik, targem oleks ikkagi foorumisse need vastused üles jätta ka teistele lugemiseks, nagu sa ka alguses lubasid, siis aga muutsid oma postituse millegipärast ära et sulle helistataks

Kui sa nüüd vaatad teie foorumi Classicu osa siis sa ju näed et seal on näputäis teemasid ning need kõik räägivad remondist. Mind huvitasid aga peamiselt euro-spetsifikatsioonid ning info mudeli ajaloo kohta. Lisaks ma ei tunne ka ennast eriliselt süüdi et ma teie foorumisse teemat ei teinud
Kasutaja avatar
Valge Hiir
MudDrag MaaleTooja
Postitusi: 1214
Liitunud: T Juul 05, 2005 3:17 pm
Asukoht: Kadri Orus
Kontakt:

Postitus Postitas Valge Hiir »

nitropauk kirjutas:Mõningase ajakuluga suudan ma oma küsimustele ju ka ise vastused leida, mõtlesin lihtsalt et äkki keegi on minust kiirem ja oskab kohe vastata

Helistamise mõttest aru ei saa, foorum on ju kõigile lugemiseks, te ei oma ju Land Roveri info monopoli Eestis.
Sulle pakuti "kandikul" Vabariigi mahukaimat ja operatiivseimat infot RRC kohta.
Ole mees ja võta see "kandik" vastu ning ära sunni Landy't tegama ülipikki ja ülipõhjalikke kirjalikke analüüse sinu poolt esitatud küsimustikule.
nitropauk kirjutas:Lisaks ma ei tunne ka ennast eriliselt süüdi et ma teie foorumisse teemat ei teinud
Sa ei peagi süüd tundma, lihtsalt kõik RRC omanikud/huvilised ei pruugi siinset foorumit külastada, küll aga LR foorumit.
Mud Yourself!
In mud since 1999.
Kasutaja avatar
Landy
Typo Master 2.1
Postitusi: 17310
Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
Kontakt:

Postitus Postitas Landy »

Lugupeetud RRC huviline!

Kahjuks ei tea isegi mina KÕIKI vatuseid neile küsimustele peast. Pean veidi erialase kirjandusega tutvuma ning mälu värskendama.

Paljudele küsimustele ei olegi ühest ja "õiget" vastust ning neid on sõltuvalt küsija vajadustest erinevaid. Operatiivsuse huvides oleks telefoni kõne kindlasti lihtsam, saaksid kohe küsida täpsutavaid küsimusi.
Kui see aga liialt kulukas ning vaevaline on, eks toksin õhtul sulle siis vastused valmis.

Ega ma jõuga enda tedmisi ja abivalmidust pele ei suru. Alati võid ju opertaiivse ja asjaliku nõu saamiseks ametlikku Land Roveri esindusse kirjutada või helistada. Seal on teatavasti koos kõik oma ala parimad margi spetsialistid! Nad vastavad suurima hea meelga su küsimustele mis puudutavad vegede värvi erinevusi ning RRC igapäevast kasutamist.
Viimati muutis Landy, E Aug 09, 2010 8:42 pm, muudetud 1 kord kokku.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
nitropauk
Rookie
Postitusi: 17
Liitunud: E Aug 09, 2010 2:57 pm

Postitus Postitas nitropauk »

Esimesele punktile leidsin vastused siit, ehk siis põhjalikud spetsifikatsioonid ja mudeli muudatused aastate lõikes ja ajaloolised brošüürid

http://www.range-rover-classic.com/Home ... ver-1980-s
Kasutaja avatar
Landy
Typo Master 2.1
Postitusi: 17310
Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
Kontakt:

Re: Range Rover Classic'u info

Postitus Postitas Landy »

nitropauk kirjutas:Tere, vabandan ette et mind huvitaks võimalikult detailne info klassikalise Range Roveri kohta.
Eks jagan siis veidi kiiruga kirja pandud infot.
1. Kas keegi aitaks leida klassiku euro-spetsifikatsioone? Olen mitu päeva otsinud aga ei ole leidnud. Huvitaks siis võimalikult detailsed andmed klassiku kohta, kütusekulud, võimsused jne
Sa olevat juba andmed leidnud...
2. Milliseid mootoreid ja väljalaskeaastaid tasuks eelistada?
Kui otsid võimust, siis 4,2L V8, kui vastupidvaust, siis 2,5L 3000Tdi mootorit. VM - diislemootoritest hoida nagu katkust eemale!
3. Miks osadel klassikutel on kere värvi veljed ja teistel mitte? Mingid erimudelid? Kas tulekaitseid sai tehasest telllida klassikule või on need ise aretatud?
Tule klaaside kaitseid sai tehast juba külge osta. Plekkvelgede värvus sõltus modifikatsioonist. Reeglina olid hõbedased või valged.
4. Miks osad klassikud on kõrgemad kui teised kuigi mõlemad väidavad et on originaal vedrustus? Kas klassiku kõrgus oli kuidagi reguleeritav või lihtsalt ära vajunud need madalamad
See sõltub sellest mis mõõdus rehvid all on, kui värsked on vedrud/amordid ning kas auto on spiraal- või õhkvedrudel.
5. Kas ja milliseid klassiku erimudeleid pakuti mandri-euroopa turule? Kas oli ka mingeid nö sport-variante ning erinevate keretuuninguga varustatud erimudeleid euroopa jaoks nagu näiteks UK jaoks oli Brooklands erimudel?
Limited editions:

1981 Range Rover Classic In Vogue edition
1981 model

1982 Range Rover Classic In Vogue edition
1982 model

1983 Range Rover Classic In Vogue edition
1983 model

1987 Range Rover Classic Olympic edition
1987 model.

1990 Range Rover Classic CSK edition
1990 model.

1991 Range Rover Classic Hunter edition
1991 model.

1991 Range Rover Classic Great Divide edition
1991 model.

1992 Range Rover Classic Westminster edition
1992 model.

1992 Range Rover Classic Westminster edition
1992 (dec 1991)model.

1992 Range Rover Classic Brooklands Green edition
1992 model.

1992 Range Rover Classic Ascot edition
1992 model.

1995 Range Rover Classic 25 years anniversary edition
1995 model.

Lisaks lõputu hulk tuuningfirmade erimudeleid, nii forseeritud mootorite, teiste käigukastiude, 6x4 ja 6x6 sillavalemi, kui muudetud keredega.
6. Kuidas igapäevaelu klassikuga välja näeb kah, äkki mõni omanik pajatab? :)
Kõik sõltub sellet kas sõidad esimese või teise genertsiooni mudeliga, milline on mootor, käigukast ja varustusaste.
Samale raamile, käiguosale ja veermikule ehitati üles nii Discovery, kui Defender.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
nitropauk
Rookie
Postitusi: 17
Liitunud: E Aug 09, 2010 2:57 pm

Postitus Postitas nitropauk »

Aitäh!

Velgede kohapealt veel lisaks niipalju et Vogue mudelid olid need millele pandi tehasest alla kere värvi valuveljed

http://farm3.static.flickr.com/2040/155 ... 7f16c0.jpg

http://www.range-rover-classic.com/Home ... 0Front.jpg

Kiire vaade mobilesse näitab et hetkel on müügil 14 diisel klassikut, neist mitte ükski pole 300 TDI ja ainult paar on 200 TDI. Kas 200 omab olulisi vigu võrreldes 300-ga?

Kas Range Rover Autobiography klassikuid (toodetud Land Rover Special Vehicles Divisionis) müüdi ka väljapoole UK-d?
Kasutaja avatar
Landy
Typo Master 2.1
Postitusi: 17310
Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
Kontakt:

Postitus Postitas Landy »

nitropauk kirjutas:Aitäh!
Kiire vaade mobilesse näitab et hetkel on müügil 14 diisel klassikut, neist mitte ükski pole 300 TDI ja ainult paar on 200 TDI. Kas 200 omab olulisi vigu võrreldes 300-ga?
300 Tdi-ga toodeti neid vähe ja tänu kõrgele kavaliteedile on nad kõrges hinnas (vähemlat 1/3 kallimad, kui VM diiliga isendid) ning liigub turul vähe.
Eestis vist ainult 2 isendit.
Ka 200 tdi on hea ja vastupidav mootor (300 eelkäija). 300 Tdi on veidi erksam tänu teistugusele turbole, pumbale ja muule mootori osadele. Kasutavad sama mootori plokki. 200tdi on Itaalia VM käkkidest kindlalt kvaliteedilt üle.
Kas Range Rover Autobiography - Land Rover Special Vehicles Divisioni klassikuid müüdi ka väljapoole UK-d?
Autobiograhy tuli mäeltamist mööda mõlema poolse rooliga turule.
Siinkandis pole RRC sellet mudelist midagi kuulmud. Väidetavalt RR II (P38A) on Autobiography kujul Eestis olemas.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Kasutaja avatar
Landy
Typo Master 2.1
Postitusi: 17310
Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
Kontakt:

Postitus Postitas Landy »

Mis otstarbeks sa seda otsid?

P.S. Mina rääkisn plekkvelgedest!
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
nitropauk
Rookie
Postitusi: 17
Liitunud: E Aug 09, 2010 2:57 pm

Postitus Postitas nitropauk »

Landy kirjutas:Mis otstarbeks sa seda otsid?
Uurin esialgu natukene RR klassiku tausta et selgitada välja väärt masinad millel hakata pilku peal hoidma. Otstarve oleks omada hinda hoidvat, võimalikult kõrge originaalsusega klassikalist autot, millega kannataks ka igapäevaselt sõita ja mis sobiks hästi meie teedele. Klassikalised autod üldjuhul igapäevasõidukiks hästi ei sobi, RR idee järgi sobiks ja oleks lisaks ka mugav ning hea läbivusega.

Offroadi huvi puudub. Samas on huvi stiili ja luksuse etaloni vastu. Bensiinimootorid on vahvad kuid kardan et siiski liialt kulukad. 300 TDI on hea mootor kuid "soft dash" plastmassist armatuur jällegi ei ole ja ei sobi minu hinnangul kokku klassikuga

Tõenäoliselt otsin autot 1992-1994 Range Rover Vogue 200 TDI heas originaalses konditsioonis
nitropauk
Rookie
Postitusi: 17
Liitunud: E Aug 09, 2010 2:57 pm

Postitus Postitas nitropauk »

Erimudelite pilte näeb siit Range Rover Limited editions lingilt

http://www.wods.dk/rangerover/hi/r-hist.htm

Enamus erimudeleid on vaid inglastele pakutud lõbu, kuid ka Saksa turule pakuti 1992 aastal kahte erimudelit Westminster ja Ascot
Kasutaja avatar
Landy
Typo Master 2.1
Postitusi: 17310
Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
Kontakt:

Postitus Postitas Landy »

Lisaks armastasid Prntsuse ja Benelux-i maade diilerid tellida kohalike "erimudeleid" ehk konkreetse regioooni jaoks teatud varustusega valmis komplekte. Neid turustati mingi konkreetse lisanimega kohapeal.

Haes korras ja kollektsioneerimist väärt erimudleit, veel vähem diislemootoriga Eestist ei leia. Pead piiritaha vaatama.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
nitropauk
Rookie
Postitusi: 17
Liitunud: E Aug 09, 2010 2:57 pm

Postitus Postitas nitropauk »

Range Rover 200 TDi kütusekulu ametliku 1993a kataloogi järgi

Linn - 8.6 L/100km

90km/t maanteesõit - 6.9 L/100km

Kiirendus sajani 16.6s

Maailma ökonoomseim luksusmaastur? Eriti ajastut arvestades. G-klassist peaks olema igatahes ökonoomsem, hämmastavad numbrid tõsise maasturi kohta
Kasutaja avatar
Landy
Typo Master 2.1
Postitusi: 17310
Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
Kontakt:

Postitus Postitas Landy »

200... 300 Tdi mootoriga autode omanikud arvestavad kesmislet 8L maanteel ja ca 9-10 L linnas. Kõik sültub ju mootori, küttesüsteemi ja veermiku seisukorrast. Lisks annab asfaldirehvist karvasem (MT näiteks) jalavari ca 1L/100km juures juurde.

Seega praktiaks arvesta ikka ca 8-9L /100km keskmiseks.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Vasta

Mine “Land Rover”