Range Rover Classic'u info

ning ka Minerva, Tempo, Santana, SVX ja muid LR hübriide puudutav.

Moderaatorid: Landy, Moderators

xz
Rookie
Postitusi: 19
Liitunud: K Dets 06, 2006 9:53 pm

Postitus Postitas xz »

Jaah.. ei tahaks nüüd kellelegi külma dušši teha, aga RR Classicuga igapäevaselt sõita... :roll:

Selles mõttes, et ega mul neid 2 tk. poleks, kui ei meeldiks, aga et keegi kuskil kunagi nendega väga sõita oleks saanud, pole kuulnud :lol: Muidugi, kui vahest harva saab, siis on mõnus küll.

Kas see igapäevane sõit hõlmaks ka talve? Meie talvistel teedel RR Classicu kerega (tegelt muidugi igasuguse kerega) ja väärtus ei vähene... muidugi-muidugi :twisted:
nitropauk
Rookie
Postitusi: 17
Liitunud: E Aug 09, 2010 2:57 pm

Postitus Postitas nitropauk »

Kuhu sellel väärtusel nii eriliselt väheneda ongi kui korralikud isendid 3000 euri eest aegajalt omanikke vahetavad? Nulli ei saa ju maasturi väärtus päris minna, targemad siin foorumis on rääkinud et maasturi miinumumhind on kusagil seal 2000euri juures, see tähendab et sellest odavamat siis nagu pole eriti mõtet osta kuna taastamine läheb kallimaks.

300tdi kohta pole ka kuulnud et sõita eriti ei saaks, see jutt on pigem VM diislite ja bensukate kohta niipalju kui olen uurinud. Kas sul ikka on 1992-1995a 300tdi? :lol:

Siiani olen talvel ja ka maastikul sõitnud tavalise esiveolise 66kw sõiduautoga, ühesõnaga Range Rover on selleks kehvem valik? :)

http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=v3aou1ovsd4h

PS Üldiselt võite mind julgelt hirmutada nii juppide hindade/saadavuse kui ka vastupidavuse puudumisega, selleks see teema tehtigi
Viimati muutis nitropauk, L Aug 21, 2010 11:05 am, muudetud 2 korda kokku.
seff
Rock Crawler
Postitusi: 690
Liitunud: R Veebr 21, 2003 7:43 pm

Postitus Postitas seff »

Landy kirjutas:200... 300 Tdi mootoriga autode omanikud arvestavad kesmislet 8L maanteel ja ca 9-10 L linnas. Kõik sültub ju mootori, küttesüsteemi ja veermiku seisukorrast. Lisks annab asfaldirehvist karvasem (MT näiteks) jalavari ca 1L/100km juures juurde.

Seega praktiaks arvesta ikka ca 8-9L /100km keskmiseks.
ma ei saa kyll alla 15 kuidagi hakkama 300tdi 90kw automaat .(omastarust ei anna eriti nagu minna ,mootor ka ei suitse ja rattad veeravad suht vabalt, ) :roll: ups mul on hoopis disco , aga kaaluvahet nagu eriti pole vist
Kasutaja avatar
inseneer
Legod Varuosadest
Postitusi: 2560
Liitunud: N Nov 18, 2004 3:14 pm
Asukoht: Tallinn ja Harjumaa 534O8157

Postitus Postitas inseneer »

nitropauk kirjutas:
Siiani olen talvel ja ka maastikul sõitnud tavalise esiveolise 66kw sõiduautoga, ühesõnaga Range Rover on selleks kehvem valik? :)

http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=v3aou1ovsd4h

PS Üldiselt võite mind julgelt hirmutada nii juppide hindade/saadavuse kui ka vastupidavuse puudumisega, selleks see teema tehtigi
Väga hea valik, isegi kulgeks sellisega igapäevaselt! Selle Range lenksus ikka mugavam olla kui Disco rooli taga.
I. Nikker, rikutud alates 2001 +372534O8157
http://imedepold.ee/
xz
Rookie
Postitusi: 19
Liitunud: K Dets 06, 2006 9:53 pm

Postitus Postitas xz »

Dislad väidetakse jah vähe eluvõimelisemad olema.

Talve ja väärtuse vähenemise all pidasin silmas seda, et maastur jah võibolla alla 2000 EUR'i ei maksa, kühvlitäis raud- ja alumiiniumoksiidi aga ilmselt küll. Ja loomulikult on võimalik teha kõiksugu korrosioonikaitseid ja kereremonti ka, lihtsalt, et ei jääks muljet, et ainult sõidad ja midagi investeerima ei pea.

Ja ma ei väidagi, et kui ta parajasti sõidab, siis taga üldse kuskil halvem sõita oleks, kui esiveolise 66 kW pilliga.

Isegi kütsikulu olen 3,5 V8-ga ja mudarehvidega mingi 13 saanud maanteel parematel päevadel, seega dislaga uimerdada ja 15 kulutada tundub suht halb :twisted:

Aga teisalt, et ei jääks mulje, et kui mootor on diisel, siis ei saa midagi juhtuda, tooks sellise näite: tulen õhtul sõitmast, pargin auto ära, kõik on tore. Hommikul hakkan uuesti sõitma ja esidifrist tuleb jõhkrat undamist. Selgus, et ühel satelliidil olid pooled hambad puudu :roll: Ma ei tea, kas minul on mingi väga jõhker karmavõlg või on ikkagi inglaste autoehitusalased võtted vähe imelikud, aga mingi selline k*pp käib pidevalt. (Ptui-ptui-ptui, aga muud päritolu autodega kipun nagu läbi saama).
Kasutaja avatar
IndrekS
Mudder
Postitusi: 91
Liitunud: T Jaan 29, 2008 10:21 pm
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas IndrekS »

94/95 aasta uuendatud interjööriga (softdash) mudelitele sai ka 300tdi ja automaadi koosluse.

Väga haruldane või siis väga hinnatud kraam. 2 aasta jooksul olen müügis näinud vaid ühte vasakpoolse rooliga, Hispaanias.
X-Trail T31
dCi automaat
Pedders tòste
sull45
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 105
Liitunud: K Dets 29, 2010 10:28 am
Asukoht: Soome-Lehtse

Re: Range Rover Classic'u info

Postitus Postitas sull45 »

olen otsinud ja uurinud,kuid ei ole oma kõsimusele vastust leidnud,ehk otsisin valedest kohtadest,vaja oleks 4 cu 84477d PRC 4764 ecu boxi wiring diagrammi.ettetänades.
Kasutaja avatar
inseneer
Legod Varuosadest
Postitusi: 2560
Liitunud: N Nov 18, 2004 3:14 pm
Asukoht: Tallinn ja Harjumaa 534O8157

Re: Range Rover Classic'u info

Postitus Postitas inseneer »

sull45 kirjutas:olen otsinud ja uurinud,kuid ei ole oma kõsimusele vastust leidnud,ehk otsisin valedest kohtadest,vaja oleks 4 cu 84477d PRC 4764 ecu boxi wiring diagrammi.ettetänades.
Tahad ise seda aju parandada, parendada? Vaevalt, et seda skeemi keegi sulle pakub.
I. Nikker, rikutud alates 2001 +372534O8157
http://imedepold.ee/
sull45
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 105
Liitunud: K Dets 29, 2010 10:28 am
Asukoht: Soome-Lehtse

Re: Range Rover Classic'u info

Postitus Postitas sull45 »

ei taha midagi paremaks teha .lihtsalt tahan 3,5 v8 -le asetada 3,9 pritsungi systeemi ,oleks vaja teada mis juhe boxist kuhugi läheb
Kasutaja avatar
Landy
Typo Master 2.1
Postitusi: 17317
Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
Kontakt:

Re: Range Rover Classic'u info

Postitus Postitas Landy »

sull45 kirjutas:ei taha midagi paremaks teha .lihtsalt tahan 3,5 v8 -le asetada 3,9 pritsungi systeemi ,oleks vaja teada mis juhe boxist kuhugi läheb
Tahad strömbegi karpad pritsega asendada? Tean inimest kes on kunagi Roveri V8-le pritse peale ehitanud. Kirjuta kristjan.varmann@landroverclub.ee ja anna sulle kontaktid.

Võid ka siin http://www.landy.ee/manuals/downloads/electricity.htm ja siin tuulata, äkki on vajalikku infot http://www.landy.ee/manuals/downloads/cars.htm
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
BTR
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 164
Liitunud: T Jaan 04, 2011 4:39 pm
Asukoht: Pärnu

Re: Range Rover Classic'u info

Postitus Postitas BTR »

Kui tahad autot korralikult liikuma saada,siis leia raha ja pane Corvette voi Cadi mootor. Tuubis on selle kohta klipp Def 90-st. Void panna ka 3,5-sele hea Eatoni kompressori,mis eeldab muidugi paremat kolvigruppi. Lihtsalt 3,5 ja 3,9 vahe ei ole väga suur.
2xRRC

G-Wagen
sull45
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 105
Liitunud: K Dets 29, 2010 10:28 am
Asukoht: Soome-Lehtse

Re: Range Rover Classic'u info

Postitus Postitas sull45 »

Suured tänud kõigile kes viitsisid vastata ,kuna tegu on sellise erilise isendiga kus kõik pumbad ja süütepool on eraldi nuppude all ei kahjuks olnud abi nendest skeemidest ,vaja on teada ecu pistuku järgi kuhu mingi juhe läheb ja mida juhib,seal on 35 pinni.
Vasta

Mine “Land Rover”