LR 300Tdi mootorist

ning ka Minerva, Tempo, Santana, SVX ja muid LR hübriide puudutav.

Moderaatorid: Landy, Moderators

Vasta
Kasutaja avatar
Landy
Typo Master 2.1
Postitusi: 17317
Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
Kontakt:

Roveri 300Tdi

Postitus Postitas Landy »

LR 300tdi

LONGEVITY:
The Tdi not only requires fewer services to stay in top shape, but the cost of doing those services is less than with a Rover V8. There are no spark plugs or ignition parts to fail or wear out. Other than oil changes the only service items that need professional service are roughly every 12,000 miles. Just as any truck driver in the USA will tell you, diesel engines last a long, long time. A Rover V8 starts to show some pretty major wear at just over 100,000 miles, at that time the Tdi is just getting warmed up for a long life in your Rover. With proper care the engines will probably out last the rest of your truck.
SIMPLICITY:
Imagine a world where engine sensors, ignition amplifiers, spark plugs, computers and engine ECU's no longer play any part in your engine's performance. How may trips to your Land Rover dealer this year would that have eliminated for you?? The Tdi engines installed by ECR have no computers, no ECUs, no complicated wiring, and only simple sensors for items like temp. gauges and such. In fact. the Tdi can be run by one wire in a worst case situation. The fuel cut off solenoid is the only vital system on the Tdi, and you could limp your Tdi Rover home with just one wire and a battery. The engine does not require an electric fuel pump, or any computers aids to run, and it has no electronic ignition. Once installed the Tdi can be serviced by any skilled diesel mechanic as its design is simple and it does not require a computer to find or repair troubles that it may have down the road.

p.s. THEA ROVER ON JUST SELLE MOOTORIGA.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Kasutaja avatar
Veiko
I know how to fix stuff
Postitusi: 1196
Liitunud: R Sept 02, 2005 6:21 pm
Asukoht: Teel kuhugi...

Postitus Postitas Veiko »

Meil Luige peal ka säärane edasiviiv jõud.Liigutab teist küll.
+372 5232468

Life is short drive hard.

Ronin off-road-i meeskond
Kasutaja avatar
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5727
Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jr »

Tundub tüüpiline diiselmootori tutvustus. Kas LR jaoks on see siis suur uudis? Küsin, kuna ei hoia silma peal LR maailmal. Juhtmevaba mootor on Nissanil SD33 ja SD33T näol juba aastast 1980 olemas ja ühe juhtme mootor nagu LR'l tuli 1990 TD42 ja TD42T markeeringu all, mida vorbitakse tänapäevani...seega tundub nagu tüüpilise mootoriga tegu olevat.

Aga enese harimiseks uurin, et kas tegu on 100% Roveri enda mootoriga ja millistel masinatel veel kasutatakse?
+372 5028488
Kasutaja avatar
Landy
Typo Master 2.1
Postitusi: 17317
Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
Kontakt:

Postitus Postitas Landy »

jr kirjutas:Tundub tüüpiline diiselmootori tutvustus. Kas LR jaoks on see siis suur uudis? Küsin, kuna ei hoia silma peal LR maailmal. Juhtmevaba mootor on Nissanil SD33 ja SD33T näol juba aastast 1980 olemas ja ühe juhtme mootor nagu LR'l tuli 1990 TD42 ja TD42T markeeringu all, mida vorbitakse tänapäevani...seega tundub nagu tüüpilise mootoriga tegu olevat.
Vanenmad täis mehhaanilised Land Rover'i diiselmootorid olid samuti jutmevabad. Praegune Td5 eeldab igasugu vidinte küljes olekut.
Aga enese harimiseks uurin, et kas tegu on 100% Roveri enda mootoriga ja millistel masinatel veel kasutatakse?
Kõik Defenderitel kasutatud (2,5T, 200Tdi, 300 Tdi) ja kasutatavad (Td5)diiselmootorid on (Land) Rover'i ineseneride kätetöö. Minu teada muudel auto markidel, kui Land Rover neid kasutatud pole.
http://www.landrover.ee/est/ajalugu/mootorid/diisel.htm
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Vasta

Mine “Land Rover”