LR S3 109 - uus mootor

ning ka Minerva, Tempo, Santana, SVX ja muid LR hübriide puudutav.

Moderaatorid: Landy, Moderators

Vasta
tomza
Rookie
Postitusi: 2
Liitunud: N Juun 02, 2005 9:56 am

LR S3 109 - uus mootor

Postitus Postitas tomza »

On siin üks tore roheline LandRover. Aastat 1979 ning diiselmootoriga (2.25). See vaeseke tossab piisavalt palju ning eriti edasi minna ei jõua. Millised on minu alternatiivid nüüd selle mootoriga?

Kui hea on üks kapitaalremonditud selline mootor? Selge on see, et 100-ga sõitma ei hakkaks, kuid... Milline oleks umbkaudne kulu?

Minu puhul on vist tegu "3-laagriga" mootoriga. Kui suur võit oleks kusagilt leida 5-laagriga kapremondiga mootor? Umbkaudne kulu?

Mis hinnaklassis oleks näiteks TD200 või TD300 mootori leidmine? Kas käigukasti või sildasid ära ei tapa?

Kuigi see LandRoveri fännide seas tekitab kindlasti vastakaid arvamusi, kas keegi eestis on katsetanud mõne teise mootori kapoti alla istutamisega?

Milleks kõike seda vaja on? - No päris igapäevaselt ei kasutaks, kuid samas kui vaja paarsada kilomeetrit suvel eesti teise otsa sõita, siis võiks masin selle ära kannatada. Ja sinine unistus (mitte väga ebareaalne) on üks trett Aafrikasse teha.

Tervitades
Toomas
Kasutaja avatar
Landy
Typo Master 2.1
Postitusi: 17328
Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
Kontakt:

Re: LR S3 109 - uus mootor

Postitus Postitas Landy »

tomza kirjutas:On siin üks tore roheline LandRover. Aastat 1979 ning diiselmootoriga (2.25). See vaeseke tossab piisavalt palju ning eriti edasi minna ei jõua. Millised on minu alternatiivid nüüd selle mootoriga?
Siin on kolm varianti:
1)Antud mootori kapremont
2)Asendamine mõne muu LR mootoriga
3)Asendamimne mõnemuumargi mootoriga
Kui hea on üks kapitaalremonditud selline mootor? Selge on see, et 100-ga sõitma ei hakkaks, kuid... Milline oleks umbkaudne kulu?
Seda tüüpi mootorile osade ja remondi hindade saamiseks on sul kõige mõtekam rääkida Peeter Utkiniga (www.allmakes.ee)
Samas võin sind kokku viia ka inimestega, kes antud mootorit on remontida laksnud või plaanivad seda teha.

Ka korras mootoriga on sellega üle 80km/h kihutamine kõrvadele ja mootorile üsna valus.

Samas peaks ta kestma järgmised 25 aastat jällegi sõita.
Minu puhul on vist tegu "3-laagriga" mootoriga. Kui suur võit oleks kusagilt leida 5-laagriga kapremondiga mootor? Umbkaudne kulu?
Mingit ülisuurt kavalitatiivset vahet sealt ei tule. 1963 aastal tootmisesse läinud ja 1958. aasta bensiini mootori baasil loodud diiselmootorist mingit imet selle nipiga kätte ei saa.
Mis hinnaklassis oleks näiteks TD200 või TD300 mootori leidmine? Kas käigukasti või sildasid ära ei tapa?
Eestist sellise mootori leidmine on lootusetu tegevus. Kõik "laokil" olevad mootorid on peaaegu, et ette juba ära müüdud. Soovijaid rohkem, kui pakkujaid. Lihtsam on leida 2,5 turbota mudel.
Mootori võid saada näiteks siit: http://www.rangeroverrecycling.nl/nederlands/

Käimakasti ei tapa, kuid kui sul on 10 või 12 nuudiga poolassid, siis neist on sellise mootoriga juba üsna lihtne jagu saada.
Kuigi see LandRoveri fännide seas tekitab kindlasti vastakaid arvamusi, kas keegi eestis on katsetanud mõne teise mootori kapoti alla istutamisega?
Eestsis liigub ringi LR-e ja on nähtud siin ka teiste riikide omi kuhu on vahele pandud Iveco, Peugeoti ja MB diisleid.
Milleks kõike seda vaja on? - No päris igapäevaselt ei kasutaks, kuid samas kui vaja paarsada kilomeetrit suvel eesti teise otsa sõita, siis võiks masin selle ära kannatada. Ja sinine unistus (mitte väga ebareaalne) on üks trett Aafrikasse teha.
Võta minuga ühendust ja proovime koos sinu mootori murele asjaliku lahenduse leida!
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Vasta

Mine “Land Rover”