Neil kõigil on eksole samad "lääbad" (radius arm).
Mis võiks olla nende lääbade puhul max sillakäik cm?
Discovery I/RR/Defender sillakäik
Moderaatorid: Landy, Moderators
- tarmo
- I live off from the mud
- Postitusi: 5138
- Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Discovery I/RR/Defender sillakäik
Tarmo Toom, off-the-road alates 2003
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
- erik
- Aktiivne Pikendus
- Postitusi: 2776
- Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
- Asukoht: Jõe laboratoorium
Millist vastust sa sellisele küsimusele ootad? Ma vastaks et sitaks, või et see sõltub amortide vedrude pikkusest ja sellest, kui jäigad on puksid reaktiivvarraste sillakinnitustes, millal kere ette jääb, jne jne
Ps mida rohkem on silla kinnitused difri pool, seda suurem käik on sillal ja seda vedelam juhitavus.
Ps mida rohkem on silla kinnitused difri pool, seda suurem käik on sillal ja seda vedelam juhitavus.
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
- tarmo
- I live off from the mud
- Postitusi: 5138
- Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Tegelikult ma mõtlesingi puhtalt silla enda käiku nt originaalseades Discol juhul kui me jätame vedrud/amordid (nende mõju) kõrvale. A'la kui vedrud-amordid oleks küljest ära.
Ühe olulise asja jätsin muidugi täpsustamata - auto pikkus, mis mõjutab ka ju käiku. Ja tõepoolest ka kinnitus difri suhtes, aga see kaugus on Disco puhul teada ja saab arvesse võtta.
Aga küsiks siis umbes nii, et mis võiks olla ühe sellise silla originaalseades liikumise maa üles-alla?
Küsimus inspireeritud sellest, et enda autol sillakäik paika panna. Rehvi kõrgust, kere kõrgust ja lääba pikkust arvestades sai ta ka enamvähem välja arvutatud, aga igaks juhuks tahtsin kontrollida kas vastab umbes sellele, mis ta ka originaalis olema peaks.
Ühe olulise asja jätsin muidugi täpsustamata - auto pikkus, mis mõjutab ka ju käiku. Ja tõepoolest ka kinnitus difri suhtes, aga see kaugus on Disco puhul teada ja saab arvesse võtta.
Aga küsiks siis umbes nii, et mis võiks olla ühe sellise silla originaalseades liikumise maa üles-alla?
Küsimus inspireeritud sellest, et enda autol sillakäik paika panna. Rehvi kõrgust, kere kõrgust ja lääba pikkust arvestades sai ta ka enamvähem välja arvutatud, aga igaks juhuks tahtsin kontrollida kas vastab umbes sellele, mis ta ka originaalis olema peaks.
Tarmo Toom, off-the-road alates 2003
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
No nagu Erik ütles, siis on seda tõesti sitaks ja sõltub amordi pikkusest.
Enda omal kasutasin disco lääbasid: http://www.zone.ee/4Runner/photos/35_IMG_0061.jpg
Tõstsin stangest ca 70cm, siis hakkas kinnitusest puksi peale.
Kuna enamus letiamortide käik jääb sinna kuni 30cm, siis julgeks arvata, et disco sillakäik on 35-40cm.
PS! Raamipoolsed kinnitused jäta ükstesele lähemale kui sillapoolsed, see annab flexi juurde.
Enda omal kasutasin disco lääbasid: http://www.zone.ee/4Runner/photos/35_IMG_0061.jpg
Tõstsin stangest ca 70cm, siis hakkas kinnitusest puksi peale.
Kuna enamus letiamortide käik jääb sinna kuni 30cm, siis julgeks arvata, et disco sillakäik on 35-40cm.
PS! Raamipoolsed kinnitused jäta ükstesele lähemale kui sillapoolsed, see annab flexi juurde.