Discovery I/RR/Defender sillakäik

ning ka Minerva, Tempo, Santana, SVX ja muid LR hübriide puudutav.

Moderaatorid: Landy, Moderators

Vasta
Kasutaja avatar
tarmo
I live off from the mud
Postitusi: 5138
Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Discovery I/RR/Defender sillakäik

Postitus Postitas tarmo »

Neil kõigil on eksole samad "lääbad" (radius arm).
Mis võiks olla nende lääbade puhul max sillakäik cm?
Tarmo Toom, off-the-road alates 2003
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Kasutaja avatar
erik
Aktiivne Pikendus
Postitusi: 2776
Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
Asukoht: Jõe laboratoorium

Postitus Postitas erik »

Millist vastust sa sellisele küsimusele ootad? :lol: Ma vastaks et sitaks, või et see sõltub amortide vedrude pikkusest ja sellest, kui jäigad on puksid reaktiivvarraste sillakinnitustes, millal kere ette jääb, jne jne

Ps mida rohkem on silla kinnitused difri pool, seda suurem käik on sillal ja seda vedelam juhitavus.
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!

Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Kasutaja avatar
tarmo
I live off from the mud
Postitusi: 5138
Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas tarmo »

Tegelikult ma mõtlesingi puhtalt silla enda käiku nt originaalseades Discol juhul kui me jätame vedrud/amordid (nende mõju) kõrvale. A'la kui vedrud-amordid oleks küljest ära.
Ühe olulise asja jätsin muidugi täpsustamata - auto pikkus, mis mõjutab ka ju käiku. Ja tõepoolest ka kinnitus difri suhtes, aga see kaugus on Disco puhul teada ja saab arvesse võtta.
Aga küsiks siis umbes nii, et mis võiks olla ühe sellise silla originaalseades liikumise maa üles-alla?

Küsimus inspireeritud sellest, et enda autol sillakäik paika panna. Rehvi kõrgust, kere kõrgust ja lääba pikkust arvestades sai ta ka enamvähem välja arvutatud, aga igaks juhuks tahtsin kontrollida kas vastab umbes sellele, mis ta ka originaalis olema peaks.
Tarmo Toom, off-the-road alates 2003
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Kasutaja avatar
rommi
afroäi
Postitusi: 1931
Liitunud: P Veebr 15, 2004 12:59 am
Asukoht: California

Postitus Postitas rommi »

No nagu Erik ütles, siis on seda tõesti sitaks ja sõltub amordi pikkusest.
Enda omal kasutasin disco lääbasid: http://www.zone.ee/4Runner/photos/35_IMG_0061.jpg
Tõstsin stangest ca 70cm, siis hakkas kinnitusest puksi peale.

Kuna enamus letiamortide käik jääb sinna kuni 30cm, siis julgeks arvata, et disco sillakäik on 35-40cm.

PS! Raamipoolsed kinnitused jäta ükstesele lähemale kui sillapoolsed, see annab flexi juurde.
Rommi / near Rubicon with Cherokee XJ '00 Long Arm
Kasutaja avatar
totu
I live off from the mud
Postitusi: 2864
Liitunud: N Sept 06, 2007 8:26 pm
Asukoht: Kallavere, kui just ära ei ole.

Postitus Postitas totu »

Sillakäiku (paraleelset) vast 300 välja ei vea. Kunagi tegin katse- tõstsin kahveltõstukiga ühte tagaratast, 650 peal hakkas diagonaalis rattaid maast lahti tõstma. See siis Disco I originaalvedrustusega ja koos rehvide deformatsiooniga (rõhk ca 2 bar.). Pole paha.
Tehtud, mõeldud.
Vasta

Mine “Land Rover”