Defender 2007
Moderaatorid: Landy, Moderators
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17328
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Siinkohal lühike kokkuvõte 2007 a. Land Rover Defender 110 STW SE kohta.
Õnnestus selle roolis veeta veidi alla 900 km ja seda nii asfaldil, kruusteedel, heinamaal, kui kõvdel metsateedel. Mudasse seekord ei roninud.
Selle käigus jäid mulle ja proovisõitjatele silma järgmised plussid ja miinused.
Plussid:
*Uus näidikute plokk on väga hästi loetav, selge ja hästi nähtav nii valges, kui pimedas. Rooliratas ei varaja seda enam.
*Positiivne on vaikimis keskmise"kuubiku" olemasolu
*Olulislet mugavamad istmed, eriti teises istmereas.
*Selgelt nähtval ja loetav kell
*Uus kütte ja ventilatsioonisüsteem. Jahedal sügishommikul lõi auto kiiresti meeldivalt soojaks ja ventilatsioon palaval päeval (isegi ilma konditsioneeri abita) jahedaks.
*Mootoril on hea kiirendus ja ka töö on üsna vaikne. Salongis on seega olulislet väiksem müra. Saab isegi kaasreisijatega vestelda.
*Hea on see, et kolmandas istmereas saab nüüd laste turvatoole kasutada.
*Head pidurid, ka järsemal pidurdamisel. ABS-i rakendumist ei täheldanud/tunnetanud.
Miinused:
*Meeletult suur pöörde raadius (Miks on piirajad nii peale keeratud?)
*Originaalstereo kõlarid ei kannata mitte mingit kriitikast. VÄGA suurte mööndustega sobivad uudiste kuulamiseks. Igasugused madalad helid puuduvad täilelikult.
*Puudulik põlvede ruum juhil ja eriti kõrvalistujal, mis tingitud uutest ruiiulitest armatuuris.
*Harjumatult lühikesed käigud, mis nõuavad pidevat "lappmaist"
*Vähe ruumi lisalülititele keskonsoolis
*Eelmise mudeli rool ja roolisamba konsool koos lüliteitega, on mõtetu relikt. Sellega kaasneb ühtalsi kergelt purunev tulede lüliti.
*Kolmandas reas istujatel, kes üle 180 cm pole pead kuhugi panna. Sõita tuleb kukal vastu katust. Ka võtab uus kokku lapitud istmete konstruktioon ära pakiruumis põrandapinda.
*Esiistmete paksemate patjade tõttu ei saa enam rooli hüpata, vaid tuleb end pressida rooli ja istme vahele.
Märkused:
*Kondistioneer on klassikaliselt "karm", ehk suudab autost sügavkülmiku teha.
*Häiriv on tagumiste istmete juures põrandamattide puudumine, kergelt määrduva põrandakate puhastamine väga keeruline.
*Kindlasti tuleks klientidel standartse lisvarustusena kas müüs esisvarraste kaitse. Liskaks hoiatada, et metsa minnes võib suvaline oks neil ilma lisa põhja kaisteta ära viia mootori vahejahuti ja pumba koos torudega.
*Ikka veel on tehasest peal teleskoopantenn. KAUA VEEL????
*Ikka veel jääb turvavaöö ukse ja lukusti vahele...
*Meeldiv on see, et peale puldist auto avamist jääb laevalgustus pikalt põlema.
*Keskdifri luku märgutuli süttib ja kustub alles peale liikuma hakkmist.
Tekitab esialgu palju segasust.
Rohkem nagu esimese hooga silma ei jäänud.
Paljud teist nägid ja katsusid kõnealust masinat ka Klaperjahil-
Õnnestus selle roolis veeta veidi alla 900 km ja seda nii asfaldil, kruusteedel, heinamaal, kui kõvdel metsateedel. Mudasse seekord ei roninud.
Selle käigus jäid mulle ja proovisõitjatele silma järgmised plussid ja miinused.
Plussid:
*Uus näidikute plokk on väga hästi loetav, selge ja hästi nähtav nii valges, kui pimedas. Rooliratas ei varaja seda enam.
*Positiivne on vaikimis keskmise"kuubiku" olemasolu
*Olulislet mugavamad istmed, eriti teises istmereas.
*Selgelt nähtval ja loetav kell
*Uus kütte ja ventilatsioonisüsteem. Jahedal sügishommikul lõi auto kiiresti meeldivalt soojaks ja ventilatsioon palaval päeval (isegi ilma konditsioneeri abita) jahedaks.
*Mootoril on hea kiirendus ja ka töö on üsna vaikne. Salongis on seega olulislet väiksem müra. Saab isegi kaasreisijatega vestelda.
*Hea on see, et kolmandas istmereas saab nüüd laste turvatoole kasutada.
*Head pidurid, ka järsemal pidurdamisel. ABS-i rakendumist ei täheldanud/tunnetanud.
Miinused:
*Meeletult suur pöörde raadius (Miks on piirajad nii peale keeratud?)
*Originaalstereo kõlarid ei kannata mitte mingit kriitikast. VÄGA suurte mööndustega sobivad uudiste kuulamiseks. Igasugused madalad helid puuduvad täilelikult.
*Puudulik põlvede ruum juhil ja eriti kõrvalistujal, mis tingitud uutest ruiiulitest armatuuris.
*Harjumatult lühikesed käigud, mis nõuavad pidevat "lappmaist"
*Vähe ruumi lisalülititele keskonsoolis
*Eelmise mudeli rool ja roolisamba konsool koos lüliteitega, on mõtetu relikt. Sellega kaasneb ühtalsi kergelt purunev tulede lüliti.
*Kolmandas reas istujatel, kes üle 180 cm pole pead kuhugi panna. Sõita tuleb kukal vastu katust. Ka võtab uus kokku lapitud istmete konstruktioon ära pakiruumis põrandapinda.
*Esiistmete paksemate patjade tõttu ei saa enam rooli hüpata, vaid tuleb end pressida rooli ja istme vahele.
Märkused:
*Kondistioneer on klassikaliselt "karm", ehk suudab autost sügavkülmiku teha.
*Häiriv on tagumiste istmete juures põrandamattide puudumine, kergelt määrduva põrandakate puhastamine väga keeruline.
*Kindlasti tuleks klientidel standartse lisvarustusena kas müüs esisvarraste kaitse. Liskaks hoiatada, et metsa minnes võib suvaline oks neil ilma lisa põhja kaisteta ära viia mootori vahejahuti ja pumba koos torudega.
*Ikka veel on tehasest peal teleskoopantenn. KAUA VEEL????
*Ikka veel jääb turvavaöö ukse ja lukusti vahele...
*Meeldiv on see, et peale puldist auto avamist jääb laevalgustus pikalt põlema.
*Keskdifri luku märgutuli süttib ja kustub alles peale liikuma hakkmist.
Tekitab esialgu palju segasust.
Rohkem nagu esimese hooga silma ei jäänud.
Paljud teist nägid ja katsusid kõnealust masinat ka Klaperjahil-
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Ma küll 110-s pole proovinud istuda aga jah 180+ pikkuse ja 100++kg korral pole Defenderis ühtegi kohta, kus auto istujat ei embaks. Eriti taga titeistmetel.
Poest kaasa tulevad C-rehvid on ka kummaline nähtus. Õnneks on see kulumaterjal. Kadaka teel proovisõitu alustades oleks kustukumm hammaste vahel abiks lisavarustus olnud.
See, kas diidlimuhk kapotil ja kastmisavade puudus meeldib või ei meeldi, on vast rohkem maitseasi. See "More Gears"-värk on aga küll tüütu.
Kui nüüd kartuleid ja porgandeid võrrelda, siis enam nii väga ei põe, et mul veel Defenderit ei ole ja vean metsast puid Disco 1-ga edasi. Mööda asfalti sõidan harilikult sõiduautoga.
Kalev
Poest kaasa tulevad C-rehvid on ka kummaline nähtus. Õnneks on see kulumaterjal. Kadaka teel proovisõitu alustades oleks kustukumm hammaste vahel abiks lisavarustus olnud.
See, kas diidlimuhk kapotil ja kastmisavade puudus meeldib või ei meeldi, on vast rohkem maitseasi. See "More Gears"-värk on aga küll tüütu.
Kui nüüd kartuleid ja porgandeid võrrelda, siis enam nii väga ei põe, et mul veel Defenderit ei ole ja vean metsast puid Disco 1-ga edasi. Mööda asfalti sõidan harilikult sõiduautoga.
Kalev
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17328
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Ei, kulla Tai! Mind on viimase 10 aasta jooksul ka veel mõne(kümne) landika rooli lubatud nii pikemate,kui lühemate sõitude tegemiseks.tai kirjutas:Landy kas sa võrdlesid uut defekat oma inetu pardipojaga? (pidurid ja mootorivõim jms)
Isegi 3,9L V8 D110 rioolis on mõnisada kilomeetrit veedetud.
Seega võrdusmaterjali nagu jagub.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Uus on nagu vana!
Sain ka väikese ootamise peale 2007 aasta 110 kätte ja esimese 4000km peale on ilmselt lisandunud ca 50 inimest kes ka seda kõik juba maailma parimaks autoks peavad.Poekummidega ei hakka veel mõtlemagi sellise koha peal kus Mazda BT 50 väga heade kärpidega juba raudsselt kinni oli.Ja kui ei viitsi katusele asju panna alati siis kaks komplekti purjelaua kama mahub lahedalt sisse ka.Ja koer ja sõber lisaks.Heh ja eputamiseks ka hea auto.Kõik vahtisid möödasõitvat Audi superautot ja selle juht omakorda Defekat suu ammuli!
see kapoti tuuning (loe: mootor ei mahtunud kapoti alla) on jummalast šeff
Viimati muutis Cruizsub, N Mär 21, 2013 12:32 pm, muudetud 1 kord kokku.
Kaks saia, üks piim
Subaru OB 2,0D (2012); Duster 1,5d (2010); Toyota LC 4,0D (1983); Jeep Cherokee 4,0i (1991); Toyota LC 4,0D (1986)
Subaru OB 2,5 NorthernLights 2019/05; BMW 745D V8; VW Arteon ShootingBrake 2,0tdi 2023/08
Subaru OB 2,0D (2012); Duster 1,5d (2010); Toyota LC 4,0D (1983); Jeep Cherokee 4,0i (1991); Toyota LC 4,0D (1986)
Subaru OB 2,5 NorthernLights 2019/05; BMW 745D V8; VW Arteon ShootingBrake 2,0tdi 2023/08
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17328
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Landika omanike meelest küll mitte, sest enam ei saa varuratast kapotile panna.Cruizsub kirjutas:see kapoti tuuning (loe: mootor ei mahtunud kapoti alla) on jummalast šeff
Teiseks on kapoti alune tihkelt kõiksugu nodi täis topitud. Täiesti müstika.
Isegi V8 ei võtnud seal niipalju ruumi.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17328
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Kindlas kohasvirx2 kirjutas:Aga milleks see varuratas sinna kapotile.. esiklaas niigi tilluke ju ??
1)Ei lõhu tagaust ära
2)Alati kättesaadavas kohas
3)Alati silma all, et pihta ei pandaks.
4)Sealt pealt on palju parem katuse(raamile) ronida
5) See on ajalooliselt seal olnud
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
kas kuskil "EURO" §´is kirjas pole et vot ei tohi rehv kapotil olla...segab vaatevälja or somthing. nii nagu istmed löödi ka taga sõidusuunalisex!!!
aga meibi see kõrgendus tehtigi Landikate pärast, et enamvähem sarnanex sellega nagu oleks rehv silme-ees
aga meibi see kõrgendus tehtigi Landikate pärast, et enamvähem sarnanex sellega nagu oleks rehv silme-ees
Kaks saia, üks piim
Subaru OB 2,0D (2012); Duster 1,5d (2010); Toyota LC 4,0D (1983); Jeep Cherokee 4,0i (1991); Toyota LC 4,0D (1986)
Subaru OB 2,5 NorthernLights 2019/05; BMW 745D V8; VW Arteon ShootingBrake 2,0tdi 2023/08
Subaru OB 2,0D (2012); Duster 1,5d (2010); Toyota LC 4,0D (1983); Jeep Cherokee 4,0i (1991); Toyota LC 4,0D (1986)
Subaru OB 2,5 NorthernLights 2019/05; BMW 745D V8; VW Arteon ShootingBrake 2,0tdi 2023/08
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17328
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Mõned detailsemad ja üldisemad pildid ning ajalooline võrdlus- autod aasast 2007- 1970- 1988.
http://www.landrover.ee/est/galerii/2007/defender2007/
http://www.landrover.ee/est/galerii/2007/defender2007/
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
jah olen vist
sihuke tuhmroheline ja veekeskuse kijadega küljelVeiko kirjutas:Kas sa oled selle rohelise D110 omanik?
Veiko
1) mul taga ja ka ei lõhu st. veel pole lõhkunudLandy kirjutas:Kindlas kohasvirx2 kirjutas:Aga milleks see varuratas sinna kapotile.. esiklaas niigi tilluke ju ??
1)Ei lõhu tagaust ära
2)Alati kättesaadavas kohas
3)Alati silma all, et pihta ei pandaks.
4)Sealt pealt on palju parem katuse(raamile) ronida
5) See on ajalooliselt seal olnud
2)kätte peaks ka alati saama
3)kui tagsivaatepeeglist midagi nägema hakkab on lännu...
4)kui korralikult ära uputada saab igalt poolt katuseraamile..
5)alati saab ju teise ratta veel kapotile panna
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17328
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
[quote="neliwedu"]
1) mul taga ja ka ei lõhu st. veel pole lõhkunud
Siin on nüüd väike "aga". Sinu autol nimelt 2002. aastal uue disini saanud tagauks mis monoliitne ja nii kergelt pilbasteks ei lenda.
1) mul taga ja ka ei lõhu st. veel pole lõhkunud
Siin on nüüd väike "aga". Sinu autol nimelt 2002. aastal uue disini saanud tagauks mis monoliitne ja nii kergelt pilbasteks ei lenda.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi