K: Range Rover 2.5 DSE 100kW

ning ka Minerva, Tempo, Santana, SVX ja muid LR hübriide puudutav.

Moderaatorid: Landy, Moderators

Kasutaja avatar
Landy
Typo Master 2.1
Postitusi: 17328
Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
Kontakt:

Re: K: Range Rover 2.5 DSE 100kW

Postitus Postitas Landy »

Salongi kubatuurilt on P38 ja discod enam vähem võrdsed, kuid P38 on laiem ja Discod jällegi kõrgema salongiga.
Kui Hr Inseneeriga kokkuleppida saad kõigi kolme masin salonge kohapeal proovida.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
pirx
Mudder
Postitusi: 78
Liitunud: N Dets 11, 2008 12:28 pm
Asukoht: Pärnu

Re: K: Range Rover 2.5 DSE 100kW

Postitus Postitas pirx »

Mis kubatuur ja mis disco kõrgus? Võrdle piltide pealt RR-i ja Disco tagumisi uksi. RR seest oluliselt suurem, juhil on ruumi ja taga on küllalt ruumi. Kui Discol on ees veel kuidagi istuda, siis tagumine uks on nii väike, et vähe jämedama taguotsaga või lühemate jalgadega, sealt lihtsalt läbi ei mahu. Disco kõrgus algab algab sealt, kus eesistujate iste lõppeb. Hoolimata kõrgemast katusest, on tänu täiesti väärakale tagumisele istmele ja selle ehitusele, pea ikkagi laes. Ainuke kellel selles masinas ruumi on, on koer, sest kuut on tõesti suur ja kõrge. Isegi dogi võid transportida ilma, et tal pea laes oleks. RR-st veel nii palju, et selle mootori ja käigukasti kooslus on ikka õudne, selline tunne on, et tee uks lahti ja lükka jalaga hoogu juurde.
LR Defender 110 LandLord II- Peast Land Rover
Kasutaja avatar
Landy
Typo Master 2.1
Postitusi: 17328
Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
Kontakt:

Re: K: Range Rover 2.5 DSE 100kW

Postitus Postitas Landy »

Kui Land Rover P38-t projekteeris, siis ei osanud keegi ette näha, et tulevane Sakslasest omanik sinna aiste vahele oma R6-e surub. Kui lugeda kaasaegset mälstusi,siis oli sinna planeeritud Land Rover-i poolt täiesti uus diisel mootor, mis aga kunagi tootmisesse ei läinud. Ka oli olnud plaanis sinna panna järgi aidatud Td5.

Huvitava, kas manuaalkastiga P38 on veidi erksam? Pole ise kunagi proovida saanud.

originaalse 4,6 V8 liigutab sed rasket keret üsna mõnuslt edasi.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
pirx
Mudder
Postitusi: 78
Liitunud: N Dets 11, 2008 12:28 pm
Asukoht: Pärnu

Re: K: Range Rover 2.5 DSE 100kW

Postitus Postitas pirx »

V8 väga brooo- olen sõitnud-mõnus. Ainult, et kütus kütus, kütus....... Seda ei jõua sinna lihtsalt sisse kallata. Ei ole sõitnud manuaalkastiga RR-ga. Äkki keegi oskab võrdluse välja tuua????
LR Defender 110 LandLord II- Peast Land Rover
Kasutaja avatar
Landy
Typo Master 2.1
Postitusi: 17328
Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
Kontakt:

Re: K: Range Rover 2.5 DSE 100kW

Postitus Postitas Landy »

pirx kirjutas:V8 väga brooo- olen sõitnud-mõnus. Ainult, et kütus kütus, kütus....... Seda ei jõua sinna lihtsalt sisse kallata. Ei ole sõitnud manuaalkastiga RR-ga. Äkki keegi oskab võrdluse välja tuua????
V8 isendiga saab kulgeda, ei pea meelheitlikult "sõitma" nagu selle piskese diisdliga.
Kui ollakse nõus pakiruumist loobuma, siis saab ju ka gaasiga kütta ning see on rahakotile palju sõbralikum. Võimsuse kadu ei pidavat väga drastiline olema.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
sigaelmar
Fitting 38"
Postitusi: 232
Liitunud: E Apr 16, 2007 11:21 pm

Re: K: Range Rover 2.5 DSE 100kW

Postitus Postitas sigaelmar »

Landy kirjutas:Kui ollakse nõus pakiruumist loobuma, siis saab ju ka gaasiga kütta ning see on rahakotile palju sõbralikum. Võimsuse kadu ei pidavat väga drastiline olema.

Samuti ka mitte kütuse kokkuhoid. Pole see gaasiseade ka nii imeasi midagi nagu kasutajad ise räägivad ja pealegi maksab see selline V8 mootorile ca 1300€ ja see raha tuleb ka tagasi säästa juu. Minumeeles on gaasiseadel mõte siis kui on täidetud vähemalt üks nendest tingimustest: autol on juba peal gaasiseade, selle autoga kavatsed sõita mitu aastat, pikad otsad mitte hommikul 10 min tööle ja õhtul 10 mintti koju. Minu RR V8 pole ühtegi nendest tingimustest ja esimest korda elus on mul kahju sellest rahast mis bensiini peale läheb. Mul on olnud kaks BMW'd 5,4 V12 mootoriga ja need olid suisa ökopillid RR 4,6HSE kõrval :(
maksipoiss
Rock Crawler
Postitusi: 738
Liitunud: L Mai 07, 2011 8:29 am
Asukoht: Pärnu

Re: K: Range Rover 2.5 DSE 100kW

Postitus Postitas maksipoiss »

sigaelmar kirjutas:
Landy kirjutas:Kui ollakse nõus pakiruumist loobuma, siis saab ju ka gaasiga kütta ning see on rahakotile palju sõbralikum. Võimsuse kadu ei pidavat väga drastiline olema.

Samuti ka mitte kütuse kokkuhoid. :shock: :(
sigaelmar
Fitting 38"
Postitusi: 232
Liitunud: E Apr 16, 2007 11:21 pm

Re: K: Range Rover 2.5 DSE 100kW

Postitus Postitas sigaelmar »

Tahtsin õelda, et tean inimesi, kes on oma suurele ameerika maasturile pannud gaasiseadme peale ja ei ole saavutanud oma loodetud kokkuhoidu just sellepärast, et külma mootoriga peab ikka bensiiniga sõitma ja gaasi kulub ka lubatust rohkem kui bensiini.
Vasta

Mine “Land Rover”