2. leht 2-st

Postitatud: K Aug 18, 2010 5:01 pm
Postitas xz
Jaah.. ei tahaks nüüd kellelegi külma dušši teha, aga RR Classicuga igapäevaselt sõita... :roll:

Selles mõttes, et ega mul neid 2 tk. poleks, kui ei meeldiks, aga et keegi kuskil kunagi nendega väga sõita oleks saanud, pole kuulnud :lol: Muidugi, kui vahest harva saab, siis on mõnus küll.

Kas see igapäevane sõit hõlmaks ka talve? Meie talvistel teedel RR Classicu kerega (tegelt muidugi igasuguse kerega) ja väärtus ei vähene... muidugi-muidugi :twisted:

Postitatud: L Aug 21, 2010 1:09 am
Postitas nitropauk
Kuhu sellel väärtusel nii eriliselt väheneda ongi kui korralikud isendid 3000 euri eest aegajalt omanikke vahetavad? Nulli ei saa ju maasturi väärtus päris minna, targemad siin foorumis on rääkinud et maasturi miinumumhind on kusagil seal 2000euri juures, see tähendab et sellest odavamat siis nagu pole eriti mõtet osta kuna taastamine läheb kallimaks.

300tdi kohta pole ka kuulnud et sõita eriti ei saaks, see jutt on pigem VM diislite ja bensukate kohta niipalju kui olen uurinud. Kas sul ikka on 1992-1995a 300tdi? :lol:

Siiani olen talvel ja ka maastikul sõitnud tavalise esiveolise 66kw sõiduautoga, ühesõnaga Range Rover on selleks kehvem valik? :)

http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=v3aou1ovsd4h

PS Üldiselt võite mind julgelt hirmutada nii juppide hindade/saadavuse kui ka vastupidavuse puudumisega, selleks see teema tehtigi

Postitatud: L Aug 21, 2010 10:41 am
Postitas seff
Landy kirjutas:200... 300 Tdi mootoriga autode omanikud arvestavad kesmislet 8L maanteel ja ca 9-10 L linnas. Kõik sültub ju mootori, küttesüsteemi ja veermiku seisukorrast. Lisks annab asfaldirehvist karvasem (MT näiteks) jalavari ca 1L/100km juures juurde.

Seega praktiaks arvesta ikka ca 8-9L /100km keskmiseks.
ma ei saa kyll alla 15 kuidagi hakkama 300tdi 90kw automaat .(omastarust ei anna eriti nagu minna ,mootor ka ei suitse ja rattad veeravad suht vabalt, ) :roll: ups mul on hoopis disco , aga kaaluvahet nagu eriti pole vist

Postitatud: P Aug 22, 2010 11:28 pm
Postitas inseneer
nitropauk kirjutas:
Siiani olen talvel ja ka maastikul sõitnud tavalise esiveolise 66kw sõiduautoga, ühesõnaga Range Rover on selleks kehvem valik? :)

http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=v3aou1ovsd4h

PS Üldiselt võite mind julgelt hirmutada nii juppide hindade/saadavuse kui ka vastupidavuse puudumisega, selleks see teema tehtigi
Väga hea valik, isegi kulgeks sellisega igapäevaselt! Selle Range lenksus ikka mugavam olla kui Disco rooli taga.

Postitatud: E Aug 23, 2010 1:46 pm
Postitas xz
Dislad väidetakse jah vähe eluvõimelisemad olema.

Talve ja väärtuse vähenemise all pidasin silmas seda, et maastur jah võibolla alla 2000 EUR'i ei maksa, kühvlitäis raud- ja alumiiniumoksiidi aga ilmselt küll. Ja loomulikult on võimalik teha kõiksugu korrosioonikaitseid ja kereremonti ka, lihtsalt, et ei jääks muljet, et ainult sõidad ja midagi investeerima ei pea.

Ja ma ei väidagi, et kui ta parajasti sõidab, siis taga üldse kuskil halvem sõita oleks, kui esiveolise 66 kW pilliga.

Isegi kütsikulu olen 3,5 V8-ga ja mudarehvidega mingi 13 saanud maanteel parematel päevadel, seega dislaga uimerdada ja 15 kulutada tundub suht halb :twisted:

Aga teisalt, et ei jääks mulje, et kui mootor on diisel, siis ei saa midagi juhtuda, tooks sellise näite: tulen õhtul sõitmast, pargin auto ära, kõik on tore. Hommikul hakkan uuesti sõitma ja esidifrist tuleb jõhkrat undamist. Selgus, et ühel satelliidil olid pooled hambad puudu :roll: Ma ei tea, kas minul on mingi väga jõhker karmavõlg või on ikkagi inglaste autoehitusalased võtted vähe imelikud, aga mingi selline k*pp käib pidevalt. (Ptui-ptui-ptui, aga muud päritolu autodega kipun nagu läbi saama).

Postitatud: T Nov 30, 2010 2:26 pm
Postitas IndrekS
94/95 aasta uuendatud interjööriga (softdash) mudelitele sai ka 300tdi ja automaadi koosluse.

Väga haruldane või siis väga hinnatud kraam. 2 aasta jooksul olen müügis näinud vaid ühte vasakpoolse rooliga, Hispaanias.

Re: Range Rover Classic'u info

Postitatud: N Aug 22, 2019 7:24 pm
Postitas sull45
olen otsinud ja uurinud,kuid ei ole oma kõsimusele vastust leidnud,ehk otsisin valedest kohtadest,vaja oleks 4 cu 84477d PRC 4764 ecu boxi wiring diagrammi.ettetänades.

Re: Range Rover Classic'u info

Postitatud: N Aug 22, 2019 7:58 pm
Postitas inseneer
sull45 kirjutas:olen otsinud ja uurinud,kuid ei ole oma kõsimusele vastust leidnud,ehk otsisin valedest kohtadest,vaja oleks 4 cu 84477d PRC 4764 ecu boxi wiring diagrammi.ettetänades.
Tahad ise seda aju parandada, parendada? Vaevalt, et seda skeemi keegi sulle pakub.

Re: Range Rover Classic'u info

Postitatud: R Aug 23, 2019 7:41 am
Postitas sull45
ei taha midagi paremaks teha .lihtsalt tahan 3,5 v8 -le asetada 3,9 pritsungi systeemi ,oleks vaja teada mis juhe boxist kuhugi läheb

Re: Range Rover Classic'u info

Postitatud: E Aug 26, 2019 8:29 am
Postitas Landy
sull45 kirjutas:ei taha midagi paremaks teha .lihtsalt tahan 3,5 v8 -le asetada 3,9 pritsungi systeemi ,oleks vaja teada mis juhe boxist kuhugi läheb
Tahad strömbegi karpad pritsega asendada? Tean inimest kes on kunagi Roveri V8-le pritse peale ehitanud. Kirjuta kristjan.varmann@landroverclub.ee ja anna sulle kontaktid.

Võid ka siin http://www.landy.ee/manuals/downloads/electricity.htm ja siin tuulata, äkki on vajalikku infot http://www.landy.ee/manuals/downloads/cars.htm

Re: Range Rover Classic'u info

Postitatud: E Aug 26, 2019 4:03 pm
Postitas BTR
Kui tahad autot korralikult liikuma saada,siis leia raha ja pane Corvette voi Cadi mootor. Tuubis on selle kohta klipp Def 90-st. Void panna ka 3,5-sele hea Eatoni kompressori,mis eeldab muidugi paremat kolvigruppi. Lihtsalt 3,5 ja 3,9 vahe ei ole väga suur.

Re: Range Rover Classic'u info

Postitatud: E Aug 26, 2019 9:14 pm
Postitas sull45
Suured tänud kõigile kes viitsisid vastata ,kuna tegu on sellise erilise isendiga kus kõik pumbad ja süütepool on eraldi nuppude all ei kahjuks olnud abi nendest skeemidest ,vaja on teada ecu pistuku järgi kuhu mingi juhe läheb ja mida juhib,seal on 35 pinni.