Mis teadjad arvavad: Range Rover
Moderaatorid: Landy, Moderators
Oo jaa. Nüüd on siis selge, millega tegu.
Kuna eelmine omanik oli väga kitsi ja autot ei hooldanud ega remontinud siis sain sellise tüki, kus vaja vahetada kõik asjad. Rattalaagrid, klotsid , kettad, rooliotsad ning veel mõned jubinad sillas/veermikus.
Lisaks natuke elektrilisi vidinaid. Ukse lukud, tagakojamehemootor, aeglusti mootor, salongikütte kraanid.
Ning natuke ka mootorist rihmad ja rullid, turbo ning kõrgsurvepump.
Ehee, võtan vastu annetusi…
Kuna eelmine omanik oli väga kitsi ja autot ei hooldanud ega remontinud siis sain sellise tüki, kus vaja vahetada kõik asjad. Rattalaagrid, klotsid , kettad, rooliotsad ning veel mõned jubinad sillas/veermikus.
Lisaks natuke elektrilisi vidinaid. Ukse lukud, tagakojamehemootor, aeglusti mootor, salongikütte kraanid.
Ning natuke ka mootorist rihmad ja rullid, turbo ning kõrgsurvepump.
Ehee, võtan vastu annetusi…
- bisdauskas
- Rookie
- Postitusi: 9
- Liitunud: N Jaan 01, 2009 10:38 pm
- Asukoht: Tallinn/Kose
waal, sa ikka autot kontrollisid enne ostu?
Enamik nendest hädadest oleks ju lihtsalt tuvastatavad olnud esimese proovisõidu ja ülevaatusega. Või lõi lihtsalt kena maastur silmaklapid pähe ja ostsid ülepeakaela endale romu?
Enamik nendest hädadest oleks ju lihtsalt tuvastatavad olnud esimese proovisõidu ja ülevaatusega. Või lõi lihtsalt kena maastur silmaklapid pähe ja ostsid ülepeakaela endale romu?
Läks Stirlitz mööda tänavat ja nägi, kuidas valges ürbis mees plangul roppusi üle värvib.
-Moderaator, mõtles Stirlitz.
-Moderaator, mõtles Stirlitz.
masin
Siis tegemise ja avastamise rõõmu rohkem.
osad vead nagu olid teada, hinnast sai 25 000kr alla. aga siis hakkas juurde neid tekkima.boob kirjutas:waal, sa ikka autot kontrollisid enne ostu?
Enamik nendest hädadest oleks ju lihtsalt tuvastatavad olnud esimese proovisõidu ja ülevaatusega. Või lõi lihtsalt kena maastur silmaklapid pähe ja ostsid ülepeakaela endale romu?
osa nagu tundub loomulik, rooliotsad, klotsid, õlid, mõned puksid.
aga mõned kulutused võiks olla olemata.
kes see ikka viitisb oma müügiautot remontida...
mina aga hoidsin oma eelmist korras. ei lasknud käest minna.
oleks kusimus kas on ka erinevusi paremuse suhtes erinevate aastate mudelites et mis aasta oma rohkem vaadata range roverit pean silmas milles ka siin juttu eespool oli et nagu ikka mudelitel tite vead midagi sellist kusin ka selle parast et on meeldima hakkanud nii palju sain eespoolt aru et diislit pole motet liiga vaike selle kere jaoks
Re:
tunneks ka sama küsimuse vastu huvi.ngumarek kirjutas:oleks kusimus kas on ka erinevusi paremuse suhtes erinevate aastate mudelites et mis aasta oma rohkem vaadata range roverit pean silmas milles ka siin juttu eespool oli et nagu ikka mudelitel tite vead midagi sellist kusin ka selle parast et on meeldima hakkanud nii palju sain eespoolt aru et diislit pole motet liiga vaike selle kere jaoks
Re:
irw.. golf on steroidsLandy kirjutas:P38A offroad tuuningu kohta saad siit ideid:
Kui sellest väheks jääb võib ka sellise modifikatsiooni teha:
http://www.adrianstomcat.co.uk/P38RangeRover.htm
Selline "saba raiumine" on RRC ja Disco I puhul üsna levinud.
nii kaob ju auto välimine võlu ära...
--
onu Raiu
onu Raiu