Mõistusega inime peaks aru saama, et kui kirjutati, et võiks teiste tööst lugu pidada vms siis järelikult ikka bussijuhti segas, iga asja rida-realt kah kirja pole vaja panna. formaalselt võib ju bussipeatuses isegi parkida, aga tagada, et ühistransporti ei sega, sellisel juhul ei saa. Seega võime ikka rääkida vaid taskus peatumisest, mitte parkimisest, mis on igal juhul äärmiselt taunimisväärne tegevus ja sellele võiks olla moraalseks õigustuseks vaid rikkis (avariituledega) masin või nt liiklusõnnetuse ohvri abistamine.Madlobster kirjutas: ... Antud teemas oli kolm päev joorupit enne kui selgus, et ikka oli buss ka olnud, mis ei pääsenud peatusesse enne seda oli lihtsalt jutt, et autu oli bussipeatuses.
Veelkord, et bussipeatuses olemine ilma bussi takistamata ei ole seaduse rikkumine isegi kui väga tahaks politseinik olla. ...
Stopperit ja joonlauda pole vajagi, relvastamata silmaga on näha massiline pohhuism ... üks idikas pargib parkla äärmise, poepoolse masinana äärekivist max lubatult kaugele, sisuliselt joonele, teine kolmandale kohale samuti joonele, nii et kahe masina vahele mahub auto ära aga ust praotada ei saa. ise olen ikka üritanud äärmise masinana parkida võimalikult äärde, et teistele ka uste avamise ja üldse vabama parkimise ruumi jääks. Nendest kardaan-joon parkijatest tulenevalt aga tekib olukord kus parklas jääb sisuliselt 2 kohta kasutamata, kuna mõni inimene pargib ikka joonte vahele ka.Madlobster kirjutas:... Ühed käivad stopper joonlaud ja pildiapraat alati kaasas, mõõdavad poes banaani kõverust, parklas joone kaugust rehvist. Iga asjaga mingi häda. Ning on ise ülipüüdlikud. ...
... ja on endalgi tulnud parkida joonele, sest ÜHE idika pärast, kes hommikul arvas, et tühjas parklas võib parkida kuidas juhtub, on päeva peale tekkinud paras pudru.
P.S. Verevi järve peaks ikka meie igalpool puhkajad olema väisanud, sealsest kitsikusest aru saamaks. Lisaks asub järve teisel kaldal üks tehnikainimestele tuttav vana, kes taastab rooliotsi, šarniire jms.