džigitid liikluses, pada ja katel ja kõik muu

4x4 kõverpeegel. Koht kus käia häbenemas enda või teiste poolt maastikul korda saadetud sigadusi ja lollusi..

Moderaator: Moderators

Suletud
tanel
Rock Crawler
Postitusi: 961
Liitunud: K Mär 29, 2006 11:23 am
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas tanel »

karla1 kirjutas:Terminoloogiaga pole vist mõtet vehikma hakata, möödumine,möödasõit ja ümberpõige on vist erinevad asjad liiklusseaduses. Aga mine tea, äkki võiks ka sellega vehkima hakata...
See pole minu point. Lühidalt, puust ja punaseks - kergliiklusteel tuiab kaader üle kogu kitsukese teepinna täiesti kaootiliselt. Tädi astub sulle ette, rullar põikab meetri vasakule jne. Mingit liikumissuundade austamist ei ole ning tagasivaatepeeglid 99% juhtudest puuduvad ning selja taga toimuvast ei olda teadlikud. LE-st on ka veel udusem ettekujutus reeglina kui isegi üldiselt tavaks.
Maanteel on selgelt eraldatud sõidusuunad, nende rikkumist (vastassuunas liiklemist aeglasemate liiklejate poolt, eriti grupiviisilist) pole mina oma tagasihoidliku sõidustaažiga eriti täheldanud ning (mis oluline ja mille ümber jutt käib) - sellest tulenevalt on aeglasematest liiklejatest ette jõudmine väiksema riskiga kui sarnane manööver kergliiklusteel.

Maanteel käib kiirema-aeglase liikleja põrkumine suurema pauguga, aga harvemini. Kergliiklusteel toimub see väga palju sagedamini, aga enamasti saavad kannatada vaid oma nahk ja varustus. Päeva ja plaanid rikub see siiski nagunii.
Kergliiklusteel on isegi kondiauruga vähegi arvestatavat kiirust arendada sama mis kaubanduskeskuses sörkjooksu teha.
Noored pütsepad-taaramäed seisavad dilemma ees - kas olla ise tugevama rollis ja rattateedel 50ga lapsevankreid pilbasteks sõita või nõrgemana maanteel ähvardava omakohtu ja ignorantsuse ohvriks langeda. Tehtud valik on näha ju. Ilmselt on sellel ka (ratsionaalsed) põhjused.

Jahumine käib aga juba täiesti aiaaugust....
Kui kaasliiklejatega arvestamine ja ümber reastumine on "LIHTSALT NIISAMA" sulle, siis vist on näidete toomine ja probleemide lahti kirjutamine samas lihtsalt mõttetu ajaraisk. Aidata oskavad vast spetsialistid.
Minu jaoks ei ole probleem näiteks vasakule reastuda (või vajadusel lausa pidurdada), et kiirendusrajal olija saaks teele reastuda. Ma pole muidugi rekka roolis mujal kui heinamaal olnud, äkki on reastumised ja käiguvahetused sellega tõesti hemorroide tekitavad tegevused. Sita ameti oled siis ikka valinud omale. :?

Igatahes, seltsimehed, silmad ruutu, võidab see kes enne järgmise foori alla jõuab! :yupikaye
tegime pulli, aitab
Kilpkonn
Fitting 38"
Postitusi: 364
Liitunud: R Dets 14, 2007 10:32 am
Asukoht: Tallinn, asfalt

Postitus Postitas Kilpkonn »

tanel kirjutas:Noored pütsepad-taaramäed seisavad dilemma ees - kas olla ise tugevama rollis ja rattateedel 50ga lapsevankreid pilbasteks sõita
...
Minu jaoks ei ole probleem näiteks vasakule reastuda (või vajadusel lausa pidurdada...
Noore püttsepa-taaramäe jaoks nähtavasti siis on reastumine või vajadusel pidurdamine probleem, seepärast ta ei kasuta rattaga sõitmiseks iialgi rattateed?

Kõlab nagu rattur oleks mingi püha lehm, kellega kõik teised arvestama peavad, kuid kes ise võib sõita nii nagu temal parajasti mugavam on --- kihutab ootamatult üle ülekäiguraja, sõidab, kus ja kuidas tahab jne., sest TEMAL on nii parem. Sry, aga ei ole nii püha ta midagi, peab ikka arvestama teiste liiklejatega (autojuhid, jalakäijad jne) ka. Õigust võib ju taga ajada, aga füüsika jms vastu ei saa...
Kasutaja avatar
atdoom
True Off Roader!
Postitusi: 1052
Liitunud: K Veebr 01, 2006 5:03 pm
Asukoht: Viimsi 5kuus505886

Postitus Postitas atdoom »

Minul nagu meil siin ratturite, rollerite ja tsiklimeestega nii märkimisväärselt probleemi polegi...
kes tahavad saada tõelist rollerijuhtidega kogemust... soovitan autoga Roomas sõita;) Peale minutit sõitu olin ma juba leppinud mõttega, et siint ma kõksuta ei pääse... Seal ongi kombeks sõita rolleritega masinate vahel... ja kui jääd foori taha seisma, siis täidab rollerite seltskond kogu võimaliku vaba pinna võimalikult foori lähedal ja selle seltskonna keskel reaustmine... see meenutab nagu lasna bussi tipptunnil sisse trügimist vaid selle vahega, et kõik on liiksulvahendid...

Nemad siiski kõik harjumuspäraselt naeratasid..., minul oli adrenaliin põhjas ja nägu valge :)
Kes on päeva otsa virk nagu mesilane ja tugev kui härg, lõhub tööd nagu hobune ja õhtuks on väsinud kui koer,
see peaks loomaarsti juurde minema - võib-olla on ta eesel

Chang Ying-Yue
PSV
ilus päev elamiseks
Postitusi: 284
Liitunud: P Dets 31, 2006 4:57 pm
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas PSV »

Jeepu kirjutas:Võib-olla tõesti enam seaduses kõrvuti sõitvate jalgrataste kohta midagi ei öelda. Mul pole olnud põhjust kaasaegsemaid seaduseid üksipulgi läbi lugeda.
Mind haarab hirm. Teadmine, et kaasliiklejad on tõsiselt harimatud ja liiklevad ainult oma põhimõtete järgi tekitab õõva. Tundub, et mõni on pärit eelajaloolisest ajast, mil LE-d veel polnud.

Ja ma panin veel konkreetse koha, kust vastuse leiab ...

Tundub, et eksamite tegemise kohustus iga viie aasta takka ei ole paha mõte.

Pole ju palju nõutud kaks seadust, paar määrust ja mõned kohtulahendid läbi lapata ja me hakkaksime aru saama, miks tuleb teha just nii ja mitte teisiti. Paneme juurde terve mõistuse ja ligimesearmastuse ning jälle on maailm ilusam.
Kasutaja avatar
Madis
True Off Roader!
Postitusi: 1115
Liitunud: N Mai 05, 2005 12:40 pm
Asukoht: Viljandi
Kontakt:

Postitus Postitas Madis »

Ehk aitab juba. Mulle ei meeldi taksojuhid, bussijuhid, rekkajuhid, trollijuhid, trammijuhid, vigaste autode juhid, rollerijuhid, jalgratturid, nutrianahast mütsidega ja/või lokikuhilaga autojuhid ja ilmselt veel mõned liiklejad-juhid. Aga ega see aita kui siin tuututame. Lihtsalt rohkem tolerantsust, seltsimehed ja elu on lill. Ning närvid puhkavad...
TR3 BHC
Madis 5115033
Kasutaja avatar
Raitz
Fitting 38"
Postitusi: 368
Liitunud: T Veebr 13, 2007 2:23 pm
Asukoht: Rakvere

Postitus Postitas Raitz »

trc kirjutas: Küsin: kas samasugust manöövrit tehtaks ka juhul kui vastu tuleb mootorratas? Aga väiksemat sorti sõiduauto?
Ma siis vastaks sellele:
Jah tehakse, ja ma ei näe mingit probleemi, kui tee laius seda võimaldab, mul ei lähe mootorrattaga tervet sõidurida tarvis, kui ma üksi sõidan. Pole mingit probleemi korraks veidi paremale võtta, kui see kellest mööda sõidetakse võtab ka veidi paremale ja kõik mahuvad lahedalt ära. Väga levinud ju Poolas näiteks.
Pole kunagi ükski rekka jõuga peale lennanud, ikka alles siis, kui kõik osapooled on sellest manöövrist aru saanud. Miks peaks sundima mõnda rekkat ainult selle pärast ennast traktori taha kinni pidurdama, et põhimõtteliselt on mul õigus tervet sõidurida kasutada ja ma ei ole kohustatud talle ruumi tegema?
1 Hobujõud
UZIS
Mudder
Postitusi: 87
Liitunud: K Veebr 13, 2008 2:58 pm

Postitus Postitas UZIS »

Tegelikult pole rattaga midagi nii hull liigelda kui tundub, olen sellel suvel päris palju rattaga liigelnud nii kesklinnas kui igapäevaselt Piiteri mnt. kaasaarvatud Loo teeehituse lõik. Kahjuks puuduvad pikemaajalised kogemused kuid praegu võin küll öelda et mingeid ohtlikke olukordi ei ole VEEL juhtunud kuigi liiklustihedus ja teeolud peaksid olema mõrvarlikud. Üldiselt on minu kogemus positiivne kiirus võetakse maha ja võimalusel reastatakse möödasõiduks ümber. Loomulikult püüan sealjuures võimalikult palju arvestada suuremate ja raskemate raudkolakatega, siiamaani on kõik mööda saanud. Vabandan kõigi ees kelle liiklemist takistan igal hommikul 08,00 ja õhtul 17,00 ajal. Kahjuks puudub antud teelõigul jalgrattatee mida ma kindlasti kasutaksin. Sportlastele ülerahvastatud kergliiklus teed ei sobi, kes ei usu minge õhtul Piritale ja vaadake mis toimub. Endal on igaljuhul hullem tunne kui Piiteri mnt.
Abikaasa sõidab mööda SuurSõjamäed ja seal on tal küll juhus olnud kus rekka ta asfaldilt minema pühkis, kuna tegemist oli enda ettevõtte autoga sain kohe uurida, milles asi. Tuli välja, et ta ei olnud enda jaoks ratturit salvestanudki st. ta ei olnud ratturit näinudki kuigi ratturil oli ohuvest. Ausalt öeldes ei pannud talle pahaks kuna meil kõigil on juhtunud nn. musti auke punasega ristmikule, jalakäiad vöötrajal jne. see on väsimus .
Kuid kokkuvõttes MINU arvates on enamus liiklejaid enamasti mõistlikud. Ärgem üldistagem, see käib kogu eelneva jutu kohta (kõik mehed ei ole sead :) vist )
Kasutaja avatar
Myrgel
Rock Crawler
Postitusi: 707
Liitunud: K Mai 17, 2006 11:08 am
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Myrgel »

Erik kirjutas:Myrgel, lugedes su kirjutist, jääb mulje, et oled ise sama kibestunud, kui teema algataja Kuri Länkari Mees.
Palju liikluses päevas viibida muutudki kriitiliseks. Miks sa arvad, miks taksojuhid ja kullerid on "ära keeranud". Mina võtaks oma suhtumist kui irooniat pigem. Kindlasti ei sõida ma ringi hambad ristis ja rusikas püsti. Olen suhteliselt immuunseks muutunud juba kõige negatiivse suhtes. Ilusasti naeratavad neiud kõrvalautos jällegi, tõstavad alati tuju. Filtreerida tuleb õppida - nii liikluses kui tavaelus. Üritasin ka teemaautorile märku anda, et selliseid asju juhtub siin linnas pea igapäev ja seltskond siin on kirju.
Liigun ise rolleriga igapäevaselt Tallinnas, miks sa Myrgel arvad, et ma peaksin kõnniteel sõitma ja vältima sõiduridu?
Sest seaduses on roller võrdsustatud jalgrattaga. Jalgrattaga sõidetakse kõige esimese rea parempoolses servas. Mitte keset kolmandat rida.
Ja eriti lahe, kui keegi vanu liiklejad sõimab. Ilmselt sul endal ei ole vanaisa - vanaema, kes, uskumatu küll, tahab veel liigelda ja selleks õigust omab. Vaata, näiteks mu naise vanaisa tahab veel autoga sõita ja jumal tänatud, muidu peaks meie teda mööda ilma ringi vedama. Tema sõidab täpselt nii, nagu sa kirjeldasid, ma väga loodan, et sa talle pasunasse ei sõida ja talle infarkti oma signaalitamisega ei tekita.
Vanamammi oli sünonüüm. Samuti nagu maasturijuht postitaja algloos. Iroonia peitub tegevuses. Inimene kes kruvib seljatoe nii üles, et roolini on 5cm seab ohtu nii enda (turvavööl pole ruumi rakenduda ja turvapadi lööb ribid sisse) ja ka teistele (aheneb vaateväli ja inimene ei näe enam silmanurgast kõrval toimuvat vaid ainult ette. Kahjuks enamik sellist sõitmisviisi kasutavad inimesed on eelkirjeldatud vanuseklassis. Seega ka minu üldistust. Kui kellegi vanaema on rallisõitja või vanaisa vormelijuht, siis on see äge. Ei tahtnud kindlasti neid puudutada.
Igatahes teeb selline kirjutis nõutuks, ilmselt pole see ka ravitav muidu, kui saad natuke vanemaks, käid ilmas ringi ja siis näed maailma ka mu nurga alt.
Jätkaks diskussiooni tsiviliseeritult ja väldiks isiklikuks minemist eksole. Ma usun, et sa ei ole minust oluliselt vanem või noorem, et võiksid mulle selliseid soovitusi anda.

Arvasin, et võin mõne hella kohta tabada oma loominguga. Postitust tuleks võtta iroonia ja huumoriga, milleks see oligi mõeldud. Huvitav, et keegi pole veel ennast Songisseppa punktist puudutatuna tundnud. :rofl: Kõikide muude huvigruppide esindajad on juba oma nördimust avaldanud.

TO vlr: sõidan rattaga nädalas mõnijagu - rattateel ;-)

Urmas
Toyota Land Cruiser LJ70 TR2
www.myrgel.com
Kasutaja avatar
orejaP
Rock Crawler
Postitusi: 516
Liitunud: N Veebr 21, 2008 10:30 pm
Asukoht: tartu
Kontakt:

Postitus Postitas orejaP »

Lahe lugemine.
Kui mulle ei meeldi mingi situatsioon liikluses, siis reeglina lahkun sellest situatsioonist. Võtan hoo maha või sõidan eest ära. Kui lahkuda ei saa liitun ohutult mänguga.

Ratturid - mulle sobib nende liiklemine. Vöötrajale kihutades nurga tagant jäävad nad auto alla. Äkki veab ja saan enne pidama (ptüi ptüi ptüi ühtegi avariid 12 aastase legaalse staazi jooksul pole olnud).
Ratturina heidin neid, kes minust mööduvad 30 või veel parem 20 cm kauguselt maanteel, kui kedagi vastu ei tule. Rooliots ju kulub kui veidikaugemale keerata. Sõidan paremal pool pidevat joont või asfaldi serval ja kus tee piisavalt lai ei ole olen oma ohutuse huvides teepeenral.

Reastumine - reastun kultuurselt ja kindlameelselt. Kui suund on piisavalt juba tiksunud siis tuleb lihtsalt keerata. Olude sunnil rada vabaneb. Kui kaasliikleja tahab reastuda siis on tal selleks õigus ja ma annan teed.

Kõigile jõudu Ära Panemises. See meil veres nagu 5 lehelt lugeda saab.
GC 4,7 162 kW -03
Ex kallimad: xj 4,0 HO; Y60 2,8 85kW
honkomees
True Off Roader!
Postitusi: 1287
Liitunud: P Juul 05, 2009 4:57 pm
Asukoht: Metsaelajate keskel Haanjamaa serval

Postitus Postitas honkomees »

PSV kirjutas:...Pole ju palju nõutud kaks seadust, paar määrust ja mõned kohtulahendid läbi lapata ja me hakkaksime aru saama, miks tuleb teha just nii ja mitte teisiti. ...
tegelikult on palju, see et neid seadusi-eeskirju on palju, pikki ja segaseid toobki kaasa selle, et keegi neid uuemaid variante ei loe. Tõlgendajat on ju lihtinimesele vaja. LE peaks olema max 10 lk pikkune ja rohkem ei midagi.
PSV kirjutas:...Paneme juurde terve mõistuse ja ligimesearmastuse ning jälle on maailm ilusam.
ja nende 2 seaduse, määruste jms jama asemel võikski lähtuda sellest tervest mõistusest jne.
Selle alla käiks raskemale sõidukile tee andmine, kusagil juba mainitud kolmekesi teele möödasõidu korral äramah(u)tumine ja sellel juhul teepeenardel võtmine jpms.

Tegelikult peaks LE olema üks oluline punkt, mille mõte ongi, et tee ja tänav pole trenni ja muu hobi paik ning seal ei tohi liigelda selleks mittemõeldud sõidukid (enamus jalgrattaid, rollereid ja tsikleid EI OLE meil mitte igapäevasõidukid, vaid vabaajaveetmisvahendid), teel liiklevad vaid need kes kasutavad teed punktist A punkti B jõudmiseks. Kui ratta, rolleri või tsikliga käiakse nt tööl, siis sõida, kui niisama eputad ja tänavaid ummistad, siis maksa trahvi ja kebi eraldatud platsidele/radadele, ära töödtegevate inimeste jalust. Sellega kaoksid liiklusest kiired ja raskestimärgatavad liiklusvahendid neidjuhtivate organiseerimatute elementidega ja väheneks üldine liikluskoormus, mis kõik aitaks kaasa liiklusohutusele
Viimati muutis honkomees, K Aug 11, 2010 11:29 pm, muudetud 1 kord kokku.
PSV
ilus päev elamiseks
Postitusi: 284
Liitunud: P Dets 31, 2006 4:57 pm
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas PSV »

Varsti on LE minevik, kui tuleb uus LS. Kui oled pädev sõna võtma, siis loe seda ja vaata, kas üks on parem. Ei ole. Kui aru ei saa, siis ära pea paljuks kommenteeritud väljaandeid lugeda.

Viimane lõik toob jälle hirmujudinad peale, kui keski oma tervest mõistusest räägib ja sealjuures hirmuäratavaid stenaariume välja pakub, elik teepervelt lisaks jalakäia juurde võtmine...

Seadustes märgitud käitumise oleme meie ise ju omavahel kokku leppinud.
Miks me seda nüüd järsku taunitavaks peame ? Ja omatehtud seadusi jamaks kutsume ? Targad mehed, valige endale õiged esindajad, mitte lauljad ja näitlejad, siis saate ka liikluse tarbeks omi ettepanekuid teha. Õnneks läbivad need filtri, et "terve mõistus" löögile ei pääse.
honkomees
True Off Roader!
Postitusi: 1287
Liitunud: P Juul 05, 2009 4:57 pm
Asukoht: Metsaelajate keskel Haanjamaa serval

Postitus Postitas honkomees »

PSV kirjutas:Varsti on LE minevik, kui tuleb uus LS. Kui oled pädev sõna võtma, siis loe seda ja vaata, kas üks on parem. Ei ole. Kui aru ei saa, siis ära pea paljuks kommenteeritud väljaandeid lugeda.
....
Ainult reaalselt täidetav seadus saavutab seatud eesmärgi - Seadus, mis jääb rahva enamikule mõistmatuks ei hakka kunagi töötama.
sealjuures hirmuäratavaid stenaariume välja pakub, elik teepervelt lisaks jalakäia juurde võtmine.
terve hulk meie naabermaid on selliseid, kus niimoodi viisakalt tagantulija möödalaskmiseks teepeenrale võtmine on IGALE autojuhile enesestmõistetav ja keegi ei selles mingit ohtu - jalakäija PEAB liikuma ju vastusuunas ja saab murdosa sekundiga vajadusel kõrvale astuda. Sealjuures pole ma pideva roolisolijana täheldanud meil maanteede peenardel jalakäijaid, need ajad on möödas kui Kristjan Jaak jala Riia-Tartu teed mõõtis. Ainult mõnes kohas, nt Tartust väljasõitudel Tallinna ja Viljandi suunas seisavad hääletajad, jalakäijaid näeb üliharva ja needki asulates.
PSV
ilus päev elamiseks
Postitusi: 284
Liitunud: P Dets 31, 2006 4:57 pm
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas PSV »

Meie lõunanaabritel on jäetud laiem riba sõidutee äärde, see pole teps mitte sarnane meie teepeenraga, kuhu tõmbudes katad kõik kiviklibuga. Olen ise Leedus näinud, kuidas olematu pikivahega joller oleks ratturi ää tapnud, kui eessõitja tagasi sõiduritta tõmbus. Tänan ei ! Mainit riigis on palju riste teeääres, kas mitte jalakäijad ja ratturid pole seal terve mõistuse ohvriks langend ?
Kasutaja avatar
ivan
peedist pesumasinale...
Postitusi: 398
Liitunud: P Sept 24, 2006 6:30 pm

Postitus Postitas ivan »

Tundub, et kes ei ole selles teemas sõna võtnud, see ei ole selles foorumis tõsiselt võetav.
Kuna suvi sai merel veedetud ja miile rohkem sõidetud kui km-d maal, siis tekkis vägisi võrdlus maal ja merel liiklemise vahel. Kuigi maal on kehtestatud täpsed reeglid kes kellele peab teed andma ja kuidas ja kuhu sõitama. Samal ajal on aga merl kehtestaud palju üldisemad reeglid mis kohustavad ohutust tagama ka sõidu eesõigust omavale aluse juhile, siis toimib merel "Laevakokkupõrgete vältimise eeskiri" . Tutvuda saab siin: ( http://www.kipper.ee/materjalid/colreg.pdf ) palju paremini kui LE ja LS kokku. Põhjus lihtne, meie kui autojuhid ei suuda oma ega vaos hoida ja PEAME kindlasti oma eesõiguse ära kasutama isegi kui meil seda ei ole.

Näiteks mõned väljavõtted nimetatud eeskirjast
- eeskiri ei vabasta laeva valdajat ja kaptenit ega laevaperet vastutusest nende tagajärgede eest, mis tulenevad eeskirja või merepraktika või asjaolude eiramisest
- Laev peab rakendama kõiki kasutada olevaid ning valitsevate olude ja tingimuste kohaseid abinõusid, et kindlaks teha kokkupõrke oht. Vähimagi kahtluse korral tuleb arvestada sellega, et oht on tõeline.
- Kokkupõrke vältimiseks ette võetav tegevus peab olema kindel, õigeaegne ningkooskõlas hea mereprktikaga, kui olukord seda võimaldab.

Eespoolt lähtuvast näeme, et asjaolude eiramisel, kokkupõrke ohu nägemisel ja selleks mite midagi ette võtva aluse juht on samaväärselt süüdi reeglit rikkunud aluse juhiga.
Ei ole võimalik kõiki situatsioone allutada eeskirjadele ja reeglitele. On palju kirjutamata reegleid ja häid tavasid, mis eri maades erinevad. See teema on siin foorumis välja toonud ühe meie liikluse valupunkti ja meil foorumlastel on võimalus seda valupunkti siin leevendada tõste mõne konkreetse situatsioni liiklusest üles ja ühiste arutelu teel leida, et vot selline käitumine antud olukorras oleks õige. Käitumine peab olema selline, mis tagab meile kõigile ohutuse vaatamata sellele kas mul oli eesõigus või mitte.

Toon veel ühe näite meresõidust. Eeskirja järgi on purjedega sõitval alusel alati eesõigus mootoriga sõitva aluse ees. Isiklikult ei lähe ma kunagi oma 11,5 m pika jahiga seda eesõigust nõudma 200 m pika tankeri vastu, sest tankeri kursi muutmiseks on vaja 1-1,5 meremiili (1 meremiil = 1,83 km). Kui ma seda teeksin, seaksin ohtu enda ja oma alusel viibivate reisjate elud, seda aga teha ei tohi.

See teema siin jahtub kohe varsti maha, probleemid liikluses aga jäävad. Võiks avada siin foorumis eraldi koha kus arutada liikluse valupunkte, liikluse organiseerimist meie teedel ja pakkuda neile lahendusi. Kirjutada headest tavadest mida ka teised juhid võiksid endale omaks võtta jne.
Kriitika on hea asi aga hea eeskuju veelgi parem. Meie kui veidi suurtemate autode juhid (väikesed tankerid) võikisime olla eeskijuks liikluse sujuvamaks muutmisel ja dolerantsuse kujundamisel.
Metsast oled sina tulnud ja metsa pead sina minema.
Kilpkonn
Fitting 38"
Postitusi: 364
Liitunud: R Dets 14, 2007 10:32 am
Asukoht: Tallinn, asfalt

Postitus Postitas Kilpkonn »

ivan kirjutas:Võiks avada siin foorumis eraldi koha kus arutada liikluse valupunkte, liikluse organiseerimist meie teedel ja pakkuda neile lahendusi. Kirjutada headest tavadest mida ka teised juhid võiksid endale omaks võtta jne.
Selle kohta võiks eraldi teema teha küll.

Viimase aja üks kiiduväärsemaid muudatusi liikluses on parempöörde fooride ärakorjamine Tallinnas, teeb liikluse palju kiiremaks ja sujuvamaks. :thumb:
Suletud

Mine “Häbinurk”